Waarom 3 c'en?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:51 schreef IJsdraakje het volgende: Ik ben liever aan de chubby kant van het spectrum geloof ik. Oh nee, thiccc noemt de jeugd dat.
![]()
Als jij hem slecht vind betekend dat hij legendarisch goed isquote:
En dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
er loopt hier in het hotel een stel
die gast is 2 meter en zijn vriendin denk 155
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben liever aan de chubby kant van het spectrum geloof ik.
Oh nee, thiccc noemt de jeugd dat.
Omdat extra dikke reet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:54 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Waarom 3 c'en?
Tevens goede TT, dank!
vindt, dat, betekentquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jij hem slecht vind betekend dat hij legendarisch goed is
Kreeg net een werk mailtje nav de prescoquote:Met inachtneming van de basisregels, richtlijnen en maatregelen van het RIVM en de overheid zoals hygiëne, afstand houden, bij klachten thuisblijven & je laten testen, het vermijden van drukke plekken, willen we hierbij aangeven dat [bedrijf] haar heldere en solide beleid dat vanaf dag 1 gevoerd is, ongewijzigd aanhoudt. Dat betekent dat we op kantoor blijven doorwerken.
Nee maar heb wel een Corgi obsessie.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daar is een animated film van.
Jij hebt er een?
maakt notities voor kerstquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar heb wel een Corgi obsessie.
En keeshonden?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar heb wel een Corgi obsessie.
Fake newsquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beste reizigers,
In tegenstelling tot de berichtgeving op het bord, hetgeen een fout betreft, is kaas alhier niet toegestaan.
Check voor actuele informatie de planwijzer op ns.nl
Volgens de actuele dienstregeling.quote:
ga weg belg.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beste reizigers,
In tegenstelling tot de berichtgeving op het bord, hetgeen een fout betreft, is kaas alhier niet toegestaan.
Check voor actuele informatie de planwijzer op ns.nl
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens de actuele dienstregeling.
Maar ik ben geen Belg...quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Belgen zijn wel een beetje gek ja.
Belgen worden weer zeldzaam in NLquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Belgen zijn wel een beetje gek ja.
oh ja, da's waarquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grote bek met je 61Kg tegen dit heavyweight monster.
zeggeh...quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou mensen uit Brabant ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |