Truste en geniet ervan morgenquote:Op woensdag 30 september 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Tering laat alweer, en morgen fort bezoeken en frituren,,,
Doeg schatjes,
Slaap zacht en dankjewelquote:Op woensdag 30 september 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Doeg schatjes,
Fort friturenquote:Op woensdag 30 september 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Doeg schatjes,
Rustig aan zegquote:Op woensdag 30 september 2020 00:10 schreef Koen66 het volgende:
Ga er ook maar eens een einde aan maken
Wat jammer dat haags er niet is dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2020 04:16 schreef FranticDJ het volgende:
Hallo copains en copines daar zijn we weer!
@:haags_kwartiertje
@:engine
@:kwiwiGoedemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog aan wal?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Hoef je niet te slapen?quote:
Blessure?quote:
Nog lange nietquote:
Noem het maar zo. Jij nog dienst?quote:
Transportschip?quote:Op woensdag 30 september 2020 04:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope dwars van Texel..
Op naar Putin. Hopelijk voor de bloody last time
Kaliningrad toevallig? Niet je favo bestemming?quote:Op woensdag 30 september 2020 04:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope dwars van Texel..
Op naar Putin. Hopelijk voor de bloody last time
Net op m'n kamer maar ik moet nog een rapport afmaken dat ik beloofd had gisteren te sturenquote:
Jajaa, waar de mooie vrouwen zijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 04:24 schreef engine het volgende:
[..]
Kaliningrad toevallig? Niet je favo bestemming?Ik kom eigenlijk best graag in Rusland. Sommige plekken dan.
Was je weer laks? 🤪quote:Op woensdag 30 september 2020 04:25 schreef engine het volgende:
[..]
Net op m'n kamer maar ik moet nog een rapport afmaken dat ik beloofd had gisteren te sturen
Die zijn in wel meer landen hoorquote:Op woensdag 30 september 2020 04:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Jajaa, waar de mooie vrouwen zijn.
Jupquote:
Goedemorgen makkerquote:
Maar dus laatste week Zeeland?quote:Op woensdag 30 september 2020 04:30 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn in wel meer landen hoor
[..]
Jup![]()
Ik vind het ook zo'n onzin maar goed, daar heeft m'n manager niks aan
Can't sleep anymore. Jij dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 04:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Wat doe jij zo vroeg op
Succes!quote:Op woensdag 30 september 2020 04:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ga zo weer eens aan het werk
Zo ongeveer. Weet het niet precies. Op z'n vroegst zondag naar huis en op z'n laatst volgende week donderdagquote:
Nee man.quote:Op woensdag 30 september 2020 04:24 schreef engine het volgende:
[..]
Kaliningrad toevallig? Niet je favo bestemming?Ik kom eigenlijk best graag in Rusland. Sommige plekken dan.
Mattiequote:Op woensdag 30 september 2020 04:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee man.
Mogen de noordkaap weer rond
quote:Op woensdag 30 september 2020 04:25 schreef engine het volgende:
[..]
Net op m'n kamer maar ik moet nog een rapport afmaken dat ik beloofd had gisteren te sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |