Eensquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je het alleen doen als je zeker weet dat een slechte week je niet weer terug kan brengen naar dezelfde rotzooi.
I know.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan had je het nodig om te gamen hé, als het erin zit haal je het later wel in, dat is iets moeilijker maar totaal niet onmogelijk, het leven hoeft geen ideaal een-tweetje te zijn.
Ja ben in een serieuze bui, dat scheeltquote:Op woensdag 30 september 2020 00:00 schreef kwiwi het volgende:
Ben het nog nooit zo vaak met US eens geweest op één dag
quote:Op woensdag 30 september 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ok ik ga nu echt de laptop dichtklappen Vind dit een fijne SC bedankt voor de mooie gesprekken vanavond.
Achteraf wel ja waarschijnlijk maar dat is altijd makkelijk praten toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 00:01 schreef Koen66 het volgende:
Maar het niet afmaken van m'n studie destijds heeft een hoop zaken toch nodeloos lastiger gemaakt.
Als je een beetje door zijn geile act heen kan prikken zegt hij best vaak goede dingen, Ik mag hem wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 00:00 schreef kwiwi het volgende:
Ben het nog nooit zo vaak met US eens geweest op één dag
Ja maar dat is toch geen puberen, anders heb ik flink gepuberdquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Maatje van me heeft iedere dag ruzie met zijn bijna 20 jarige zoon over huiswerk nog, denk dat hij binnenkort een ijsbijl in zijn gezicht krijgt en dat snap ik dan ook nog van die zoon
I know.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan had je het nodig om te gamen hé, als het erin zit haal je het later wel in, dat is iets moeilijker maar totaal niet onmogelijk, het leven hoeft geen ideaal een-tweetje te zijn.
quote:Op woensdag 30 september 2020 00:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook weer proberen te slapen.
Truste damesquote:Op woensdag 30 september 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ok ik ga nu echt de laptop dichtklappen Vind dit een fijne SC bedankt voor de mooie gesprekken vanavond.
Eh, nee.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In veel gevallen wel.
In mijn geval had een schop onder m'n reet wel geholpen.
Ik heb Havo slapend gehaald, had VWO ook makkelijk kunnen halen maar ik faalde in 1e klas net in laatste periode en stond net iets te laag. Een beetje ouder was verhaal gaan halen op school maar zij niet hoor.
Ik faalde vervolgens op HBO omdat ik nooit had geleerd te vechten en te studeren. Enige motivatie en doorzettingsvermogen was me nooit bijgebracht. Later allemaal wel goed gekomen maar had allemaal veel makkelijker kunnen zijn
Ik ookquote:Op woensdag 30 september 2020 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je een beetje door zijn geile act heen kan prikken zegt hij best vaak goede dingen, Ik mag hem wel.
Haha klopt wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achteraf wel ja waarschijnlijk maar dat is altijd makkelijk praten toch?
Nee dat bedoel ik ook, hij had hem los moeten laten of hij had zich als puber los moeten rukken.quote:Op woensdag 30 september 2020 00:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch geen puberen, anders heb ik flink gepuberd
Truste en geniet ervan morgenquote:Op woensdag 30 september 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Tering laat alweer, en morgen fort bezoeken en frituren,,,
Doeg schatjes,
Slaap zacht en dankjewelquote:Op woensdag 30 september 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Doeg schatjes,
Fort friturenquote:Op woensdag 30 september 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Doeg schatjes,
Rustig aan zegquote:Op woensdag 30 september 2020 00:10 schreef Koen66 het volgende:
Ga er ook maar eens een einde aan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |