Ik zou echt schijt hebben gehad,quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Zat te denken hè, iedereen heeft commentaar op jongeren.
Maar als we straks 2 jaar in Corona maatregelen leven en het begon op je 16e tot je 18e.
Bedenk eens in jouw geval hoe anders jouw jeugd zou zijn geweest in die periode.
Gewoon niet testen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Vaag me ook af of hier echt zo weinig last van Corona is of dat ze het een beetje verbergen om het toerisme in stand te houden, Als ik zie hoe de toeristen hier met de mensen hier om gaan kan ik niet voorstellen dat het goed blijft gaan in ieder geval
Boete van paar honderd euro had me wel aan het denken gezet denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou echt schijt hebben gehad,Kom op je bent 16,
En iedereen die zegt dat hij of zij zich er dan wel aan had gehouden heeft niet genoeg gepuberd, Dus laten we hopen op ouders die hun gespuis in bedwang weten te houden.
Het is dan ook een land met een regering die compleet schijt heeft aan zijn eigen bevolking zoals 95 procent van de landen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Vaag me ook af of hier echt zo weinig last van Corona is of dat ze het een beetje verbergen om het toerisme in stand te houden, Als ik zie hoe de toeristen hier met de mensen hier om gaan kan ik niet voorstellen dat het goed blijft gaan in ieder geval
Ja maar die boetes worden helemaal niet uitgedeeld toch? Ws eerst een keer een stiekem feestje en als dat goed ging was ik los. Maar ik was sowieso nogal erg puber en opstandigquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boete van paar honderd euro had me wel aan het denken gezet denk ik.
Hele zomer werken om op vakantie te kunnen in die jaren.
Wellicht nu wel, maar denk dar de handhaving nog steeds zeer beperkt gaat zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar die boetes worden helemaal niet uitgedeeld toch? Ws eerst een keer een stiekem feestje en als dat goed ging was ik los. Maar ik was sowieso nogal erg puber en opstandig
Klopt. En een bevolking diequote:Op dinsdag 29 september 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook een land met een regering die compleet schijt heeft aan zijn eigen bevolking zoals 95 procent van de landen.
Ik was een stomme emo, ik heb niet gepuberdquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou echt schijt hebben gehad,Kom op je bent 16,
En iedereen die zegt dat hij of zij zich er dan wel aan had gehouden heeft niet genoeg gepuberd, Dus laten we hopen op ouders die hun gespuis in bedwang weten te houden.
Ik ken meer mensen die dat niet hebben gedaan. Vind ik zonde. Merk ook dat die mensen moeite hebben met keuzes maken en voor zichzelf opkomen. Geen idee of dat voor jou geldt maar vechten voor je rechten is op zich niet zo verkeerd en op die leeftijd heeft het ook nog weinig consequenties.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een stomme emo, ik heb niet gepuberd
Ik was qua feesten erg laat met puberen, kwam pas rond de 20 een beetje los. Voor die tijd was voornamelijk m'n computertje interessant als een eckte nerdquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een stomme emo, ik heb niet gepuberd
Het is van vitaal belang om te puberen in een mensenleven, als je dat niet doet komt het simpelweg nooit meer goed en heb je een verloren leventje.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die dat niet hebben gedaan. Vind ik zonde. Merk ook dat die mensen moeite hebben met keuzes maken en voor zichzelf opkomen. Geen idee of dat voor jou geldt maar vechten voor je rechten is op zich niet zo verkeerd en op die leeftijd heeft het ook nog weinig consequenties.
Denk dat je op Fok een fors aantal verloren levens kan turvenquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is van vitaal belang om te puberen in een mensenleven, als je dat niet doet komt het simpelweg nooit meer goed en heb je een verloren leventje.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat je op Fok een fors aantal verloren levens kan turven
Ja geldt ook wel voor mijquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die dat niet hebben gedaan. Vind ik zonde. Merk ook dat die mensen moeite hebben met keuzes maken en voor zichzelf opkomen. Geen idee of dat voor jou geldt maar vechten voor je rechten is op zich niet zo verkeerd en op die leeftijd heeft het ook nog weinig consequenties.
Gaan studeren was wel de beste zet die ik ooit kon maken. Niet dat ik een enorm vet studentenleven had, maar qua contacten en sociaal gedrag was het wel heel goed voor me.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was qua feesten erg laat met puberen, kwam pas rond de 20 een beetje los. Voor die tijd was voornamelijk m'n computertje interessant als een eckte nerd
Als je ouders je moeten sturen dan ben je niet zo'n heel erg geslaagde puberquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Van je 16e tot je 18e zijn wel 10 belevingsjaren, eerste vakanties, werk, verkeringen, drinken, vrijheid, boosheid, geilheid en al die shit die je vormt gebeurd daar.
Een beetje ouder stuurt zijn kind naar een illegaal feest juist.
Tnx.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is van vitaal belang om te puberen in een mensenleven, als je dat niet doet komt het simpelweg nooit meer goed en heb je een verloren leventje.
Nou ja doet net alsof die niet doorheeft dat dat gebeurt dan zeg maar.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ouders je moeten sturen dan ben je niet zo'n heel erg geslaagde puber
M'n moeder wilde dat m'n zus en ik eens gingen drinken en uitgingen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ouders je moeten sturen dan ben je niet zo'n heel erg geslaagde puber
Nou dat weet ik niet, je hebt in ieder geval een achterstand. Loskomen van je ouders en een eigen mening leren vormen is echt belangrijk. En ik doe nog steeds wel dingen die mijn ouders liever niet van me zouden zien.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |