Ik zit al in mijn huidige baan sinds 2001. Niet-houdbare overjarige.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gewoon een collega uit 2001![]()
![]()
Snotjong is het
Geen idee, ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En hoezo dan die C?
Ik snap de jeugd niet meer
dat komt natuurlijk weer van zo'n Influenza-erquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het ook niet verzonnen.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dat komt natuurlijk weer van zo'n Influenza-er
nee, ik zwaaide naar de vertrekkersquote:
Ik zit m'n lijst met klusjes te maken.quote:
Is het zo'n lange lijst dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit m'n lijst met klusjes te maken.
Mwah, vooral een "dit moet er in en om het huis" gebeuren. Vooral heel veel stapjes dus, zoals hedera trimmen en kleding naar kledingbakken/leger des heils-bak brengen. Maakt het hopelijk wat minder een uitdaging om op te pakken.quote:
8 kilometer schud ik nu even niet uit mijn mouw denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een (coronaproof) hardloopwedstrijd. Hopelijk gaat het gewoon door. SLechts 8km, dat wel. Maar het is iig iets..
Leuk afstandje.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een (coronaproof) hardloopwedstrijd. Hopelijk gaat het gewoon door. SLechts 8km, dat wel. Maar het is iig iets..
.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
8 kilometer schud ik nu even niet uit mijn mouw denk ik.
Moet je dan rondjes in je eigen woonkamer rennen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
We zijn nog niet opgehokt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je dan rondjes in je eigen woonkamer rennen?
Ik zou het vermoedelijk ook wel overleven met een beetje training. Alleen hardlopen is niet meer mijn ding.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Ik ben gewoon aan het sporten. Weliswaar niet hardlopen, maar ik heb nog 2 maanden. 5km moet nu wel lukken, dus die 3km train ik er in die tijd wel bij...
Ook niet als er aan de finish een groot stuk chocolade ligt?quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nog geen 8 meter hardlopen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |