Oeh ja, deze vond ik ook goedquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tsjechië zit op het goede spoor
Mijn favoriet van de voorronde van 2020:
Kun je geen testcall doen? Dat kan in Skype for Business en Teams in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:19 schreef koffieleuk het volgende:
TT is herkenbaar
We moeten soms met een groepje wat bespreken, maar weet nooit hoe luid m'n microfoon staat en of het uberhaupt wel verstaanbaar is. Maar dat telkens vragen is irritant.
Hulde voor die functiequote:Op dinsdag 29 september 2020 15:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Kun je geen testcall doen? Dat kan in Skype for Business en Teams in ieder geval wel.
Ik wou nog wel even mooi blijven vandaag. Maar werken doe ik niet meer nu hoorquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Morgen weer verder.
Niet om de rampentoerist te spelen, maar wie liggen erbij?quote:
wat is een chute?quote:
Steels, De Kort, De Bondt onder anderequote:Op dinsdag 29 september 2020 16:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Niet om de rampentoerist te spelen, maar wie liggen erbij?
Invisible wall!quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Beetje bizarre val wel, ze gingen gewoon in een keer hele weg breed er maar bij liggen
Superlijm op het wegdekquote:
Populair plekje zo te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |