Hoi kwiwiquote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 september 2020 05:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, had nog wel even langer willen blijven liggen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Desalwelteplus een goedemorgen allen.
Ik zou wel willen, maar ik weet niet waar je bed ligt en dan krijgen we weer gedoe met 1,5meter enzovoorts..quote:
in de vorm van een harige griek? of voedsel?quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:02 schreef bitterbal het volgende:
Oh wow lekker hapje gespot bij ontbijt
Ja dat is echt een no go.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was bijna een match made in heaven.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is echt een no go.
Hij kauwt net zoals een hond die je pindakaas geeft en het niet weg krijgt
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is echt een no go.
Hij kauwt net zoals een hond die je pindakaas geeft en het niet weg krijgt
Gewoon altijd eten in gescheiden ruimtes. Zeg dat het moet van je geloof.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Ben jij al bij het dessert probeert hij nog het hoofdgerecht weg te krijgen
misschien eet jij gewoon te snelquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Ben jij al bij het dessert probeert hij nog het hoofdgerecht weg te krijgen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien eet jij gewoon te snel
En dan je dekbed als servet gebruikenquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:17 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat iemand die zo eet wel een beest in bed is, zeker oraal bekeken.
Ja k treuzel niet nee:pquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan Nicole, die had graag rauwe ham op haar boterham maar ze kon dat niet makkelijk wegkrijgen dus was ze een half uur aan het kauwen op de rauwe ham en dan kwam ze altijd trots met open mond laten zien hoever ze het opgekauwd had, ik heb altijd van die prinsesjes gehadquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan je dekbed als servet gebruiken
Hap, slik, weg.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wtfquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan Nicole, die had graag rauwe ham op haar boterham maar ze kon dat niet makkelijk wegkrijgen dus was ze een half uur aan het kauwen op de rauwe ham en dan kwam ze altijd trots met open mond laten zien hoever ze het opgekauwd had, ik heb altijd van die prinsesjes gehad
Goedzo, laat je niet afschrikken door wat verstandelijk beperkte eigenschappen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan Nicole, die had graag rauwe ham op haar boterham maar ze kon dat niet makkelijk wegkrijgen dus was ze een half uur aan het kauwen op de rauwe ham en dan kwam ze altijd trots met open mond laten zien hoever ze het opgekauwd had, ik heb altijd van die prinsesjes gehad
Klein beetje kropen mijn ballen altijd wel de buikholte inquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goedzo, laat je niet afschrikken door wat verstandelijk beperkte eigenschappen.
En als ze het op had gingen jullie nog even een rondje lopen en mocht ze terug naar de dagopvang?quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze kon ook ruften en boeren als de beste en dan moest ze zelf altijd keihard lachen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ze het op had gingen jullie nog even een rondje lopen en mocht ze terug naar de dagopvang?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Marc van Ranst is er ook eentje zeg, manmanman
https://www.ad.nl/buitenl(...)twitter-br~a9d5de5d/
blubquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb echt de concentratie van een goudvis vandaag.
Leuk verzonnen weer.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergeet je zwembandjes nietquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
mijn maagzuur en ik gaan zo naar het strand
toch weel te veel ontbijt geschrokt?quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
mijn maagzuur en ik gaan zo naar het strand
Snap wel dat ie zich een beetje drukmaakt en Antwerpen hermetisch wil afsluiten.quote:
nee heb heb het nu met alles wat ik eetquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch weel te veel ontbijt geschrokt?
Ik heb het sowieso sinds ik terug ben van mijn vakantie.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
blub
dat heb ik dus eigenlijk altijd
Oh joh. Je hebt toch niet xo ongezond gegeten daar?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso sinds ik terug ben van mijn vakantie.
not goodquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb heb het nu met alles wat ik eet
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh joh. Je hebt toch niet xo ongezond gegeten daar?
Ohquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, die concentratie van een goudvis. Het wordt steeds moeilijker om me nog op te laden voor deze baan. Maar goed, nieuwe baan komt eraan, zei mijn manager vorige week.
Blub.
Nee, die kon ze niet geven. Mijn nieuwe functie is in Nederland goedgekeurd. Maar er geldt een wereldwijde hiring freeze en alle vacatures moeten ook in de VS worden goedgekeurd. Dat gaat traag.quote:
Hoop dat je er snel uitsluitsel over krijgtquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die kon ze niet geven. Mijn nieuwe functie is in Nederland goedgekeurd. Maar er geldt een wereldwijde hiring freeze en alle vacatures moeten ook in de VS worden goedgekeurd. Dat gaat traag.
Ik hoop het ook. Ik heb het gevoel dat ik nu teveel met domme klusjes bezig ben en ik wil terug naar de meer strategische vraagstukken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat je er snel uitsluitsel over krijgt
Zeg dat je vrijdag een antwoord wenst omdat je jezelf op je eigen toekomst wil oriënteren, Amerikanen hebben meer last van horzels dan van fruitvliegjes.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die kon ze niet geven. Mijn nieuwe functie is in Nederland goedgekeurd. Maar er geldt een wereldwijde hiring freeze en alle vacatures moeten ook in de VS worden goedgekeurd. Dat gaat traag.
Ik heb zelf geen contact met het team dat die assessment doet. Maar mijn manager en directeur zitten er bovenop.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dat je vrijdag een antwoord wenst omdat je jezelf op je eigen toekomst wil oriënteren, Amerikanen hebben meer last van horzels dan van fruitvliegjes.
Dan meld je aan hen dat je vrijdag antwoord wenst.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen contact met het team dat die assessment doet. Maar mijn manager en directeur zitten er bovenop.
Dat soort spelletjes zijn leuk als je écht iets achter de hand hebt, maar zinloos als dat niet zo is.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan meld je aan hen dat je vrijdag antwoord wenst.
Nu zit je in Albanië? Al zou dat eerder de goede kant van de bergen zijnquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ben aan de verkeerde kant van de bergen beland.
Nee hoor, zo lekker buiten rondjes lopenquote:
Het klaart hier lekker opquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, zo lekker buiten rondjes lopen
Nee helaas maar het giet hier op standje wolkbreuk. En ik moet zo uitchecken. Kan er gelukkig wel om lachen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu zit je in Albanië? Al zou dat eerder de goede kant van de bergen zijn
hier is het gewoon grijs. Geen regen, geen zon, gewoon 1 grijze bendequote:Op dinsdag 29 september 2020 09:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee helaas maar het giet hier op standje wolkbreuk. En ik moet zo uitchecken. Kan er gelukkig wel om lachen.En heerlijk geslapen met balkon deur open.
Hier is het gelukkig niet koud.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het gewoon grijs. Geen regen, geen zon, gewoon 1 grijze bende
Hoe laat gaat je bus? Begin van de middag, toch?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee helaas maar het giet hier op standje wolkbreuk. En ik moet zo uitchecken. Kan er gelukkig wel om lachen.En heerlijk geslapen met balkon deur open.
ik heb vandaag voor het eerst weer lange mouwen aan omdat het gisteren erg koud was op kantoor. Maar vandaag hebben ze schijnbaar de verwarming aan gezetquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier is het gelukkig niet koud.
Irritantquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
10 over 1. Denk vanavond maar even aan mijn planning sleutelen want zulk matig openbaar vervoer daar had ik geen rekening mee gehouden. En ik heb al best wat matig openbaar vervoer meegemaakt in mijn leven.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe laat gaat je bus? Begin van de middag, toch?
De verwarmingquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb vandaag voor het eerst weer lange mouwen aan omdat het gisteren erg koud was op kantoor. Maar vandaag hebben ze schijnbaar de verwarming aan gezet
Het is wel echt fris ineens hoor.quote:
Ja, meer collega's die hetzelfde issue hebben momenteel. Er is gewoon niet zoveel aan te doen.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
10 over 1. Denk vanavond maar even aan mijn planning sleutelen want zulk matig openbaar vervoer daar had ik geen rekening mee gehouden. En ik heb al best wat matig openbaar vervoer meegemaakt in mijn leven.
Lekker.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
K lig weer. Ook al gezwommen.
*kwispelt*
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Mooi land wel, openbaar vervoer is kut, eten krijg je buikpijn van, zwerfkatten overal, zwembadverwarming is nog niet uitgevonden, beren op de weg, de mensen eten met open mond en slaan graag met kastdeuren, alleen de tomaten zijn goed
Hoho, de vis was ook goed.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Mooi land wel, openbaar vervoer is kut, eten krijg je buikpijn van, zwerfkatten overal, zwembadverwarming is nog niet uitgevonden, beren op de weg, de mensen eten met open mond en slaan graag met kastdeuren, alleen de tomaten zijn goed
Ook wel treinen geloof ik bij de hele grote steden, maar hier niet. Snap niet hoe die mensen zelf reizen, heb er vannacht over na liggen denken, dit land schreeuwt om minibusjesquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hebben ze alleen bussen daar? Geen treinen?
En anale seks.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook wel treinen geloof ik bij de hele grote steden, maar hier niet. Snap niet hoe die mensen zelf reizen, heb er vannacht over na liggen denken, dit land schreeuwt om minibusjes
"Met de busjes van Lies kom je op alle locaties"quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik voel een nieuw initiatief aankomen.
Liesjes Minibus Service
Doe je valiesje in een busje van Liesje!quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Met de busjes van Lies kom je op alle locaties"
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Liesje is trouwens een geweldige naam voor een private leasing bedrijf. Dat niemand daar opgekomen is
"Lease je? Ja, bij Liesje."
Dat jij niet in de marketing zit!quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Liesje is trouwens een geweldige naam voor een private leasing bedrijf. Dat niemand daar opgekomen is
Heeft Haags het brunchgenot al geopend?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:17 schreef Karzai het volgende:
Zo effe brunchen, appeltje, broodje kaas. Zit nu even in de bedrijfstuin te chillen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat jij niet in de marketing zit!
Zit ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat jij niet in de marketing zit!
Nee, nee.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:18 schreef Karzai het volgende:
Liesje gaat alweer naar huis, bliksembezoekje?
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee maar haar klanten welquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:23 schreef gianni61 het volgende:
Noem jij Liesje nu een minder aantrekkelijke vrouw?
Het is maar goed dat jij niet in de marketing zitquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Kan ook nog voor een datingsite om wat minder aantrekkelijke vrouwen aan de man te helpen, Liesje, zeg maar dag tegen je maagdenvliesje.
Dit is dan ook een verdienmodel, geen marketing uitingquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij niet in de marketing zit
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja hij was er ook al niet om 5u vanochtend.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags laat het weer afweten vandaag
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja hij was er ook al niet om 5u vanochtend.
Oh ik dacht pas in Oktober weer, maar zou kunnen jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weer kan werken
Ik verwacht een tenenkrommend debat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Vannacht het eerste debat tussen Trump en Biden. Zou best willen kijken
Ik denk niet dat ik wakker ga blijven.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verwacht een tenenkrommend debat.
Nee, ik ook niet. Dan ben ik morgen geen mensquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wakker ga blijven.
Hoe laat is dat?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
En over een uurtje met de bus naar je volgende bestemmingquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
Lol die Liesje grapjes
Ben nu Liesje hoeveel zweet verlies je.
Want gestopt met regenen en zon en toen liep ik daar in mijn dikste hootie. Maar buskaartje bemachtigd, broodje met groene vulling en koud watertje dus ben alweer blij
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En over een uurtje met de bus naar je volgende bestemming
Die van dat zakje van 28 cent? :pquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:31 schreef Amarantha het volgende:
Hmm vanavond weer ovenschotel maken. 😍
Nee had ik helaas maar één van. Nee geen zakje dit keer. Bloemkool, aardappel, gehakt, ham en kaas.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van dat zakje van 28 cent? :p
Dadelijk kom je als een saaie blanke terugquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Straks maar weer met het busje omhoog. Zon is weer weg
Echt hequote:Op dinsdag 29 september 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk kom je als een saaie blanke terug
Echt hequote:Op dinsdag 29 september 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te hongerig?quote:
Wel een uitgeruste saaie blankequote:Op dinsdag 29 september 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje vermaak om te doen bij het hotel?quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Straks maar weer met het busje omhoog. Zon is weer weg
Nee. Ja dat zwembad maar ben k nog niet geweest.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje vermaak om te doen bij het hotel?
Ja gek allemaal hequote:Op dinsdag 29 september 2020 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Wow avondklok? Dat je dan niet meer na 22 uur buiten mag zijn? In wat voor bizarre wereld leven we toch.
Lopen is leuk, heb jij ook van die schattige kleine straatjes? Weet niet hoe heuvelachtig het daar is maar fiets huren is misschien daar ook wel leuk?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Ja dat zwembad maar ben k nog niet geweest.
Ga straks naar hotel. Ff douchen en dan terug naar beneden om te lopen
Je heuvel om te fietsen :p heb k al gezienquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lopen is leuk, heb jij ook van die schattige kleine straatjes? Weet niet hoe heuvelachtig het daar is maar fiets huren is misschien daar ook wel leuk?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Meestal bak k de laatste dagen nog harder maar vandaag niet. Nu hopen op morgen en donderdag.
En ben ook iets te fris gekleed
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je heuvel om te fietsen :p heb k al gezien
Ik zie niet echt in hoe dat de besmettingen drastisch gaat verlagen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
11:37
Het kabinet sluit niet uit dat er een avond- en nachtklok wordt ingesteld, als het oplopende aantal coronabesmettingen met de nieuwe maatregelen niet genoeg wordt teruggedrongen. Dat schrijft minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) aan de Tweede Kamer.
De maatregelen die premier Mark Rutte en De Jonge maandag aankondigden, komen grotendeels overeen met het advies van het Outbreak Management Team (OMT). De experts uit die groep adviseerden echter ook nog enkele maatregelen, die vooralsnog niet worden doorgevoerd. Een avond- en nachtklok is er één van. Lees hier het hele verhaal.
Jawel maar dat gaat dan over best drukke weg dus sla k overquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
Geen lange vlakke weg langs de laaggelegen kust
[..]
Nou ja gewoon geen contact meer hebben met anderenquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in hoe dat de besmettingen drastisch gaat verlagen?
Ah ok, had ik ook wel bij mijn fietstocht, flink stuk autoweg maar is daar normaal dus auto's letten daar goed op. Maar als dat niet prettig voelt niet doen danquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar dat gaat dan over best drukke weg dus sla k over
Maar dat kan toch nog steeds voor 22u dan? Ga je gewoon wat eerder naar huis van bij vrienden.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja gewoon geen contact meer hebben met anderen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat kan toch nog steeds voor 22u dan? Ga je gewoon wat eerder naar huis van bij vrienden.
Dan doen we een overdag klok :pquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat kan toch nog steeds voor 22u dan? Ga je gewoon wat eerder naar huis van bij vrienden.
Is nieuw. Maar kan je uitzetten!quote:
O ja, gelijk even uitgezet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is nieuw. Maar kan je uitzetten!
Tenminste, ik neem aan dat je die tekstdingen tussen posts bedoelt?
omg ja nu heb ik ze ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst na tienen ergens ben geweestDat was begin maart denk ik? Of eerder nog.
Jezus, kansloos.
Ik ga sowieso maar zelden ergens na tienen wegquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst na tienen ergens ben geweestDat was begin maart denk ik? Of eerder nog.
Jezus, kansloos.
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is nieuw. Maar kan je uitzetten!
Tenminste, ik neem aan dat je die tekstdingen tussen posts bedoelt?
Je moet nu 4 dingen handmatig weer uitzetten zie ik onder 'advertenties'.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Daar heb je toch geen abbo voor?
Beetje suf dat die met abo automagisch aan staan ja. Ik sponsor al yo.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Daar heb je toch geen abbo voor?
FOK! begint steeds meer op het boeken van een Ryanair-vlucht te lijken zo.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet nu 4 dingen handmatig weer uitzetten zie ik onder 'advertenties'.
Misschien als ik naar de bios ben geweest of ergens uit eten ofzo? Vooral zo in de winter.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga sowieso maar zelden ergens na tienen wegHoewel dat wel heel Zwitsers is. Om 22u is iedereen wel weer thuis of onderweg naar huis
Wilt u een auto huren om naar TTK te gaan? "Nee"quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
FOK! begint steeds meer op het boeken van een Ryanair-vlucht te lijken zo.
Nog even en je moet uitvinken dat je geen FOK!-reisverzekering wenst.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilt u een auto huren om naar TTK te gaan? "Nee"
Wilt u een hotel boeken in GC? "Nee"
Is funny and sad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh kut, m'n post weegt 8.1 kiloquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wilt u een topic met alleen handbagage openen?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt een duur geintje voor Haagsquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Inloggen gratis maar als je ook wilt posten moet je betalen
Sinds al dat coronagedoe ben ik inderdaad maar zelden later weggeweest. Daarvoor incidenteel, bij een concert of een film ofzo.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga sowieso maar zelden ergens na tienen wegHoewel dat wel heel Zwitsers is. Om 22u is iedereen wel weer thuis of onderweg naar huis
6 euro voor een mini bakje pringles.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:32 schreef CherryLips het volgende:
'Wilt u snacks tijdens uw verblijf?'
Nou...
Smakkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
6 euro voor een mini bakje pringles.
En dan kunnen de anderen klagen dat er iemand zit te smekken in het topic
Ga je dan ook met zo'n trolley door GC rijden?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
U kunt bijbetalen bij onze topicstewardess.
Een pay per post-systeemquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Inloggen gratis maar als je ook wilt posten moet je betalen
Dat wil k wel doenquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
U kunt bijbetalen bij onze topicstewardess.
Dat lijkt me wel superleukquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je dan ook met zo'n trolley door GC rijden?
Daar kan je de smileys kopenquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je dan ook met zo'n trolley door GC rijden?
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tomatensoep door het hele topic
Wil @Amarantha vast wel schoonmaken, want die is daar blijkbaar goed inquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tomatensoep door het hele topic
Wilt u daar iets te drinken bij? Wij hebben vandaag ook een speciale aanbieding: u krijgt 20% korting op onze parfum Danny nr. 5!quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
"Doe mij 1 huillach alsjeblieft".
Knetterstoned op roze pantoffelsquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil @:Amarantha vast wel schoonmaken, want die is daar blijkbaar goed in
Gaat prima, misschien wat trager.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knetterstoned op roze pantoffels
En je denkt dat ze strooit met fairy dust maar dat blijken Duitse ovenschotelkruiden te zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
K denk dat er grote groep is die er niet meer in geloofdquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
En gewoon nog steeds mensen die geen afstand houden he.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je denkt dat ze strooit met fairy dust maar dat blijken Duitse ovenschotelkruiden te zijn.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:40 schreef kwiwi het volgende:
En hoe ziet business class eruit? Is dat alleen voor FA's en mods?
Daar krijg je een gratis printje van de frontpage en een paar slippers die Bitterbal heeft gejat in Griekenland.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:40 schreef kwiwi het volgende:
En hoe ziet business class eruit? Is dat alleen voor FA's en mods?
Ik snap die lui echt niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K denk dat er grote groep is die er niet meer in geloofd
En een maaltijd van de gegrilde gerbil?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar krijg je een gratis printje van de frontpage en een paar slippers die Bitterbal heeft gejat in Griekenland.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een maaltijd van de gegrilde gerbil?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een maaltijd van de gegrilde gerbil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Alsof dit hele gedoe nog niet kut genoeg is, moet je ook nog dat gezeik van die wappies aanhoren.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, ondertussen elders:Iew.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, ondertussen elders:Die kwamen bij mij ook wel eens langs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, normaal prima, doe maar lekker. Maar echt verdorie nog geen 24 uur na de oproep om alleen weg te gaan als je niet anders kan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kwamen bij mij ook wel eens langs.
"Mijn mening is"quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof dit hele gedoe nog niet kut genoeg is, moet je ook nog dat gezeik van die wappies aanhoren.
Schoonmaken niet hoor haha, ben zuinig op mijn nieuwe sloffen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:00 schreef kwiwi het volgende:
De geur van versgebakken brood in huis
ja goed dat heb ik ook met religieuzen.quote:
*gaat de kamers af*quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar krijg je een gratis printje van de frontpage en een paar slippers die Bitterbal heeft gejat in Griekenland.
Rol 'm maar weer af danquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
nu ben naar hotel gelopen die berg op gaat de zon schijnen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een lekker hotelkussen gejat
Die snap ik inderdaad ook niet, maar het gros daarvan heb ik geen last van verder.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goed dat heb ik ook met religieuzen.
Misschien is de complotgroep altijd veel groter geweest maar kwamen we niet zo snel met ze in contact omdat het zo specifiek was wat ze denken.
[..]
zo ver zal het niet snel komenquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Wow avondklok? Dat je dan niet meer na 22 uur buiten mag zijn? In wat voor bizarre wereld leven we toch.
[..]
Hop, het busje in.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
nu ben naar hotel gelopen die berg op gaat de zon schijnen
ja maar dan zeg je dat.. Maar hier gaat het om echt een complot van de overheid, lang geleden al gepland tegen ons.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die snap ik inderdaad ook niet, maar het gros daarvan heb ik geen last van verder.![]()
Denk dat het nu toch vooral is dat het mensen niet uitkomt. Het zijn toch dingen waar je iets van moeite voor moet doen enzo.
Heb nog nooit ergens geslapen waar ik borg moest betalen voor de kamerquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik zo zoiets echt niet durfen. In thailand lukt dat ook niet zo snel trouwens. daar betaal je bij inchecken borg voor de sleutel en kamer en als je dan uitchekt gaan ze eerst je kamer checken
Op desktop onder instellingen uitvinkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
Hoe krijg ik die advertentie regels aids weg?![]()
![]()
![]()
![]()
Settings, advertenties.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
In je settings, op desktop versie.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik geroosterd brood met spiegeleitjes en gerookte kipquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had gewoon een boterham met pindakaas
ik wel.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog nooit ergens geslapen waar ik borg moest betalen voor de kamer
Wat?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
bv die theorie dat de duiven eigenlijk camera's zijn en ons bespioneren dat covid is bedacht om ons binnen te houden zodat ze de batterijtjes kunnen vervangen
Ik weet het, er valt geen zinnig woord mee te wisselen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan zeg je dat.. Maar hier gaat het om echt een complot van de overheid, lang geleden al gepland tegen ons.
thailand elk hotel waar ik heb geslapen. Dnek dat veel mensen het verneukt hebbenquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog nooit ergens geslapen waar ik borg moest betalen voor de kamer
Dat kunnen mensen toch niet serieus menen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
bv die theorie dat de duiven eigenlijk camera's zijn en ons bespioneren dat covid is bedacht om ons binnen te houden zodat ze de batterijtjes kunnen vervangen
Ja echt hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Ik vind dit soort dingen overigens altijd super vermakelijk om te lezen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen toch niet serieus menen?
DIe beestjes vliegen gewoon eens per jaar naar de onderhoudsafdeling
hoezo meestal?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel.
Maar meestal wel terug gekregen
Ik zit altijd mobielquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Settings, advertenties.
Je moet wel je adblock uitzetten om de vinkjes te kunnen zetten, FYI.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen toch niet serieus menen?
Die beestjes vliegen gewoon eens per jaar naar de onderhoudsafdeling
als je door een pingpong tafel heen zakt wil dat wel eens invloed hebben op de borg..quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo meestal?![]()
K krijg het altijd terug. Maar was er hier ook op voorbereid dat ik borg moest betalen voor de deur kaart
Creatieve GGZ-rijpe breinenquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
In mobiele browser-instellingen even "desktop" aanvinken ergens, dan krijg je de "normale" site en kan je het aanpassen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit altijd mobiel
Heb een abo dus ik verwachtte dit niet![]()
Ik ga even desktop knutselen tijdens mijn overleg
oh wowquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je door een pingpong tafel heen zakt wil dat wel eens invloed hebben op de borg..
Preciesquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
net zoals die robotstofzuigers die terug gaan naar hun laadstation
Vervang duiven door Joden of heksen en je snapt dat deze "mensen" al vrij lang onder ons zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je door een pingpong tafel heen zakt wil dat wel eens invloed hebben op de borg..
zit hier echt hard op te lachen nuquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies
Als ze met rood knipperende oogjes voor de deur zitten, weten ze hoe laat het is.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies
Als ze met rood knipperende oogjes voor de deur zitten, weten ze hoe laat het is.
geen idee, was een groepshuisje. denk dat de borg iets van 250 euro was.quote:
ja waarom joden ook altijd slachtoffer zijn van die gekke beschuldigingen begrijp ik ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vervang duiven door Joden of heksen en je snapt dat deze "mensen" al vrij lang onder ons zijn.
tochquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, was een groepshuisje. denk dat de borg iets van 250 euro was.
toch best watquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, was een groepshuisje. denk dat de borg iets van 250 euro was.
Drie keer?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb weleens de kamer onder mij verzopen
Of eigenlijk heb ik dat drie keer voor elkaar gekregen
Die zien zichzelf als uitverkoren volk, de rest telt niet mee voor ze.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja waarom joden ook altijd slachtoffer zijn van die gekke beschuldigingen begrijp ik ook niet
ja maar dat ze de wereld overheersen is toch onzinnigquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zien zichzelf als uitverkoren volk, de rest telt niet mee voor ze.
een soort moslims dus feitelijkquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zien zichzelf als uitverkoren volk, de rest telt niet mee voor ze.
Whehehequote:Op dinsdag 29 september 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb weleens de kamer onder mij verzopen
Of eigenlijk heb ik dat drie keer voor elkaar gekregen
Ja, drie keer in Engeland. Het was nooit mijn schuld, maar Britten, houten vloeren en silliconenkit zijn geen goede combinatie.quote:
Alle religieuzen claimen dat zij het middelpunt van het universum zijnquote:
Oh lol.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, drie keer in Engeland. Het was nooit mijn schuld, maar Britten, houten vloeren en silliconenkit zijn geen goede combinatie.
Stonden ze op mijn deur te bonzen: "Sir, could you close the tap. You're flooding the room beneath you."
Niet per ongeluk een adblocker draaien? Dan heb je de vinkjes niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Molo het volgende:
Ok, ik wil die advertenties weg, maar ik heb een basic abo dus dat kan niet volledig?
Rot op met die shitzooi
En zeker ook nog tapijt op de badkamervloerquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, drie keer in Engeland. Het was nooit mijn schuld, maar Britten, houten vloeren en silliconenkit zijn geen goede combinatie.
Stonden ze op mijn deur te bonzen: "Sir, could you close the tap. You're flooding the room beneath you."
Lekte het douchewater op de vloer dan ofzo?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zeker ook nog tapijt op de badkamervloer
Ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Ik heb in Edinburgh gehad dat mijn douchecabine uit elkaar viel. Echt, drie wandjes die allemaal omvielen
Maar dat was echt een shitty B&B.
Nee, maar er zat blijkbaar een kitrandje los of zo. En dan sijpelt dat water zo tussen zo'n houten vloer door.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekte het douchewater op de vloer dan ofzo?
Terwijl je net shampoo in je haar stond te doen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Ik heb in Edinburgh gehad dat mijn douchecabine uit elkaar viel. Echt, drie wandjes die allemaal omvielen
Maar dat was echt een shitty B&B.
Jeetje wat slecht..quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar er zat blijkbaar een kitrandje los of zo. En dan sijpelt dat water zo tussen zo'n houten vloer door.
Nee, ik probeerde het deurtje dicht te krijgen. Nog niet eens begonnen met douchen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Terwijl je net shampoo in je haar stond te doen?Mental image
In Inverness hebben ze geprobeerd het op mij te verhalen. Lekker staan bekvechten met de managerquote:
Oh, dat vindt m'n mental image weer een beetje jammer.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde het deurtje dicht te krijgen. Nog niet eens begonnen met douchen.
je bedoelt die kleine nieuwe adjes?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Molo het volgende:
Ok, ik wil die advertenties weg, maar ik heb een basic abo dus dat kan niet volledig?
Rot op met die shitzooi
Linkje?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:33 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm geld van de donaties alweer op? Lees dat het weer moeilijk gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |