quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Liesje is trouwens een geweldige naam voor een private leasing bedrijf. Dat niemand daar opgekomen is
"Lease je? Ja, bij Liesje."
Dat jij niet in de marketing zit!quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Liesje is trouwens een geweldige naam voor een private leasing bedrijf. Dat niemand daar opgekomen is
Heeft Haags het brunchgenot al geopend?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:17 schreef Karzai het volgende:
Zo effe brunchen, appeltje, broodje kaas. Zit nu even in de bedrijfstuin te chillen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat jij niet in de marketing zit!
Zit ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat jij niet in de marketing zit!
Nee, nee.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:18 schreef Karzai het volgende:
Liesje gaat alweer naar huis, bliksembezoekje?
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee maar haar klanten welquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:23 schreef gianni61 het volgende:
Noem jij Liesje nu een minder aantrekkelijke vrouw?
Het is maar goed dat jij niet in de marketing zitquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Kan ook nog voor een datingsite om wat minder aantrekkelijke vrouwen aan de man te helpen, Liesje, zeg maar dag tegen je maagdenvliesje.
Dit is dan ook een verdienmodel, geen marketing uitingquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij niet in de marketing zit
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Haags laat het weer afweten vandaagquote:
O ja hij was er ook al niet om 5u vanochtend.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags laat het weer afweten vandaag
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja hij was er ook al niet om 5u vanochtend.
Oh ik dacht pas in Oktober weer, maar zou kunnen jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weer kan werken
Ik verwacht een tenenkrommend debat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Vannacht het eerste debat tussen Trump en Biden. Zou best willen kijken
Ik denk niet dat ik wakker ga blijven.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verwacht een tenenkrommend debat.
Nee, ik ook niet. Dan ben ik morgen geen mensquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wakker ga blijven.
Hoe laat is dat?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
En over een uurtje met de bus naar je volgende bestemmingquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
Lol die Liesje grapjes
Ben nu Liesje hoeveel zweet verlies je.
Want gestopt met regenen en zon en toen liep ik daar in mijn dikste hootie. Maar buskaartje bemachtigd, broodje met groene vulling en koud watertje dus ben alweer blij
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En over een uurtje met de bus naar je volgende bestemming
Die van dat zakje van 28 cent? :pquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:31 schreef Amarantha het volgende:
Hmm vanavond weer ovenschotel maken. 😍
Nee had ik helaas maar één van. Nee geen zakje dit keer. Bloemkool, aardappel, gehakt, ham en kaas.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van dat zakje van 28 cent? :p
Dadelijk kom je als een saaie blanke terugquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Straks maar weer met het busje omhoog. Zon is weer weg
Echt hequote:Op dinsdag 29 september 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk kom je als een saaie blanke terug
Echt hequote:Op dinsdag 29 september 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te hongerig?quote:
Wel een uitgeruste saaie blankequote:Op dinsdag 29 september 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje vermaak om te doen bij het hotel?quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Straks maar weer met het busje omhoog. Zon is weer weg
Nee. Ja dat zwembad maar ben k nog niet geweest.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje vermaak om te doen bij het hotel?
Ja gek allemaal hequote:Op dinsdag 29 september 2020 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Wow avondklok? Dat je dan niet meer na 22 uur buiten mag zijn? In wat voor bizarre wereld leven we toch.
Lopen is leuk, heb jij ook van die schattige kleine straatjes? Weet niet hoe heuvelachtig het daar is maar fiets huren is misschien daar ook wel leuk?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Ja dat zwembad maar ben k nog niet geweest.
Ga straks naar hotel. Ff douchen en dan terug naar beneden om te lopen
Je heuvel om te fietsen :p heb k al gezienquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lopen is leuk, heb jij ook van die schattige kleine straatjes? Weet niet hoe heuvelachtig het daar is maar fiets huren is misschien daar ook wel leuk?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Meestal bak k de laatste dagen nog harder maar vandaag niet. Nu hopen op morgen en donderdag.
En ben ook iets te fris gekleed
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je heuvel om te fietsen :p heb k al gezien
Ik zie niet echt in hoe dat de besmettingen drastisch gaat verlagen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
11:37
Het kabinet sluit niet uit dat er een avond- en nachtklok wordt ingesteld, als het oplopende aantal coronabesmettingen met de nieuwe maatregelen niet genoeg wordt teruggedrongen. Dat schrijft minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) aan de Tweede Kamer.
De maatregelen die premier Mark Rutte en De Jonge maandag aankondigden, komen grotendeels overeen met het advies van het Outbreak Management Team (OMT). De experts uit die groep adviseerden echter ook nog enkele maatregelen, die vooralsnog niet worden doorgevoerd. Een avond- en nachtklok is er één van. Lees hier het hele verhaal.
Jawel maar dat gaat dan over best drukke weg dus sla k overquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
Geen lange vlakke weg langs de laaggelegen kust
[..]
Nou ja gewoon geen contact meer hebben met anderenquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in hoe dat de besmettingen drastisch gaat verlagen?
Ah ok, had ik ook wel bij mijn fietstocht, flink stuk autoweg maar is daar normaal dus auto's letten daar goed op. Maar als dat niet prettig voelt niet doen danquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar dat gaat dan over best drukke weg dus sla k over
Maar dat kan toch nog steeds voor 22u dan? Ga je gewoon wat eerder naar huis van bij vrienden.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja gewoon geen contact meer hebben met anderen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat kan toch nog steeds voor 22u dan? Ga je gewoon wat eerder naar huis van bij vrienden.
Dan doen we een overdag klok :pquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat kan toch nog steeds voor 22u dan? Ga je gewoon wat eerder naar huis van bij vrienden.
Is nieuw. Maar kan je uitzetten!quote:
O ja, gelijk even uitgezet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is nieuw. Maar kan je uitzetten!
Tenminste, ik neem aan dat je die tekstdingen tussen posts bedoelt?
omg ja nu heb ik ze ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst na tienen ergens ben geweestDat was begin maart denk ik? Of eerder nog.
Jezus, kansloos.
Ik ga sowieso maar zelden ergens na tienen wegquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst na tienen ergens ben geweestDat was begin maart denk ik? Of eerder nog.
Jezus, kansloos.
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is nieuw. Maar kan je uitzetten!
Tenminste, ik neem aan dat je die tekstdingen tussen posts bedoelt?
Je moet nu 4 dingen handmatig weer uitzetten zie ik onder 'advertenties'.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Daar heb je toch geen abbo voor?
Beetje suf dat die met abo automagisch aan staan ja. Ik sponsor al yo.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Daar heb je toch geen abbo voor?
FOK! begint steeds meer op het boeken van een Ryanair-vlucht te lijken zo.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet nu 4 dingen handmatig weer uitzetten zie ik onder 'advertenties'.
Misschien als ik naar de bios ben geweest of ergens uit eten ofzo? Vooral zo in de winter.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga sowieso maar zelden ergens na tienen wegHoewel dat wel heel Zwitsers is. Om 22u is iedereen wel weer thuis of onderweg naar huis
Wilt u een auto huren om naar TTK te gaan? "Nee"quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
FOK! begint steeds meer op het boeken van een Ryanair-vlucht te lijken zo.
Nog even en je moet uitvinken dat je geen FOK!-reisverzekering wenst.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilt u een auto huren om naar TTK te gaan? "Nee"
Wilt u een hotel boeken in GC? "Nee"
Is funny and sad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh kut, m'n post weegt 8.1 kiloquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wilt u een topic met alleen handbagage openen?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt een duur geintje voor Haagsquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Inloggen gratis maar als je ook wilt posten moet je betalen
Sinds al dat coronagedoe ben ik inderdaad maar zelden later weggeweest. Daarvoor incidenteel, bij een concert of een film ofzo.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga sowieso maar zelden ergens na tienen wegHoewel dat wel heel Zwitsers is. Om 22u is iedereen wel weer thuis of onderweg naar huis
6 euro voor een mini bakje pringles.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:32 schreef CherryLips het volgende:
'Wilt u snacks tijdens uw verblijf?'
Nou...
Smakkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
6 euro voor een mini bakje pringles.
En dan kunnen de anderen klagen dat er iemand zit te smekken in het topic
Ga je dan ook met zo'n trolley door GC rijden?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
U kunt bijbetalen bij onze topicstewardess.
Een pay per post-systeemquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Inloggen gratis maar als je ook wilt posten moet je betalen
Dat wil k wel doenquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
U kunt bijbetalen bij onze topicstewardess.
Dat lijkt me wel superleukquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je dan ook met zo'n trolley door GC rijden?
Daar kan je de smileys kopenquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je dan ook met zo'n trolley door GC rijden?
Alle identieke posts weghalen en hij zit nog maar op 10 procent van zijn aantal.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tomatensoep door het hele topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |