Nee. Ja dat zwembad maar ben k nog niet geweest.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje vermaak om te doen bij het hotel?
Ja gek allemaal hequote:Op dinsdag 29 september 2020 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Wow avondklok? Dat je dan niet meer na 22 uur buiten mag zijn? In wat voor bizarre wereld leven we toch.
Lopen is leuk, heb jij ook van die schattige kleine straatjes? Weet niet hoe heuvelachtig het daar is maar fiets huren is misschien daar ook wel leuk?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Ja dat zwembad maar ben k nog niet geweest.
Ga straks naar hotel. Ff douchen en dan terug naar beneden om te lopen
Je heuvel om te fietsen :p heb k al gezienquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lopen is leuk, heb jij ook van die schattige kleine straatjes? Weet niet hoe heuvelachtig het daar is maar fiets huren is misschien daar ook wel leuk?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Meestal bak k de laatste dagen nog harder maar vandaag niet. Nu hopen op morgen en donderdag.
En ben ook iets te fris gekleed
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je heuvel om te fietsen :p heb k al gezien
Ik zie niet echt in hoe dat de besmettingen drastisch gaat verlagen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
11:37
Het kabinet sluit niet uit dat er een avond- en nachtklok wordt ingesteld, als het oplopende aantal coronabesmettingen met de nieuwe maatregelen niet genoeg wordt teruggedrongen. Dat schrijft minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) aan de Tweede Kamer.
De maatregelen die premier Mark Rutte en De Jonge maandag aankondigden, komen grotendeels overeen met het advies van het Outbreak Management Team (OMT). De experts uit die groep adviseerden echter ook nog enkele maatregelen, die vooralsnog niet worden doorgevoerd. Een avond- en nachtklok is er één van. Lees hier het hele verhaal.
Jawel maar dat gaat dan over best drukke weg dus sla k overquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
Geen lange vlakke weg langs de laaggelegen kust
[..]
Nou ja gewoon geen contact meer hebben met anderenquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in hoe dat de besmettingen drastisch gaat verlagen?
Ah ok, had ik ook wel bij mijn fietstocht, flink stuk autoweg maar is daar normaal dus auto's letten daar goed op. Maar als dat niet prettig voelt niet doen danquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar dat gaat dan over best drukke weg dus sla k over
Maar dat kan toch nog steeds voor 22u dan? Ga je gewoon wat eerder naar huis van bij vrienden.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja gewoon geen contact meer hebben met anderen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat kan toch nog steeds voor 22u dan? Ga je gewoon wat eerder naar huis van bij vrienden.
Dan doen we een overdag klok :pquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat kan toch nog steeds voor 22u dan? Ga je gewoon wat eerder naar huis van bij vrienden.
Is nieuw. Maar kan je uitzetten!quote:
O ja, gelijk even uitgezet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is nieuw. Maar kan je uitzetten!
Tenminste, ik neem aan dat je die tekstdingen tussen posts bedoelt?
omg ja nu heb ik ze ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst na tienen ergens ben geweestDat was begin maart denk ik? Of eerder nog.
Jezus, kansloos.
Ik ga sowieso maar zelden ergens na tienen wegquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst na tienen ergens ben geweestDat was begin maart denk ik? Of eerder nog.
Jezus, kansloos.
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is nieuw. Maar kan je uitzetten!
Tenminste, ik neem aan dat je die tekstdingen tussen posts bedoelt?
Je moet nu 4 dingen handmatig weer uitzetten zie ik onder 'advertenties'.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
Daar heb je toch geen abbo voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |