quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Liesje is trouwens een geweldige naam voor een private leasing bedrijf. Dat niemand daar opgekomen is
"Lease je? Ja, bij Liesje."
Dat jij niet in de marketing zit!quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Liesje is trouwens een geweldige naam voor een private leasing bedrijf. Dat niemand daar opgekomen is
Heeft Haags het brunchgenot al geopend?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:17 schreef Karzai het volgende:
Zo effe brunchen, appeltje, broodje kaas. Zit nu even in de bedrijfstuin te chillen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat jij niet in de marketing zit!
Zit ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat jij niet in de marketing zit!
Nee, nee.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:18 schreef Karzai het volgende:
Liesje gaat alweer naar huis, bliksembezoekje?
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee maar haar klanten welquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:23 schreef gianni61 het volgende:
Noem jij Liesje nu een minder aantrekkelijke vrouw?
Het is maar goed dat jij niet in de marketing zitquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Kan ook nog voor een datingsite om wat minder aantrekkelijke vrouwen aan de man te helpen, Liesje, zeg maar dag tegen je maagdenvliesje.
Dit is dan ook een verdienmodel, geen marketing uitingquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij niet in de marketing zit
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Haags laat het weer afweten vandaagquote:
O ja hij was er ook al niet om 5u vanochtend.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags laat het weer afweten vandaag
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja hij was er ook al niet om 5u vanochtend.
Oh ik dacht pas in Oktober weer, maar zou kunnen jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weer kan werken
Ik verwacht een tenenkrommend debat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Vannacht het eerste debat tussen Trump en Biden. Zou best willen kijken
Ik denk niet dat ik wakker ga blijven.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verwacht een tenenkrommend debat.
Nee, ik ook niet. Dan ben ik morgen geen mensquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wakker ga blijven.
Hoe laat is dat?quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
En over een uurtje met de bus naar je volgende bestemmingquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
Lol die Liesje grapjes
Ben nu Liesje hoeveel zweet verlies je.
Want gestopt met regenen en zon en toen liep ik daar in mijn dikste hootie. Maar buskaartje bemachtigd, broodje met groene vulling en koud watertje dus ben alweer blij
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En over een uurtje met de bus naar je volgende bestemming
Die van dat zakje van 28 cent? :pquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:31 schreef Amarantha het volgende:
Hmm vanavond weer ovenschotel maken. 😍
Nee had ik helaas maar één van. Nee geen zakje dit keer. Bloemkool, aardappel, gehakt, ham en kaas.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van dat zakje van 28 cent? :p
Dadelijk kom je als een saaie blanke terugquote:Op dinsdag 29 september 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Straks maar weer met het busje omhoog. Zon is weer weg
Echt hequote:Op dinsdag 29 september 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk kom je als een saaie blanke terug
Echt hequote:Op dinsdag 29 september 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te hongerig?quote:
Wel een uitgeruste saaie blankequote:Op dinsdag 29 september 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje vermaak om te doen bij het hotel?quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Straks maar weer met het busje omhoog. Zon is weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |