Wat?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
bv die theorie dat de duiven eigenlijk camera's zijn en ons bespioneren dat covid is bedacht om ons binnen te houden zodat ze de batterijtjes kunnen vervangen
Ik weet het, er valt geen zinnig woord mee te wisselen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan zeg je dat.. Maar hier gaat het om echt een complot van de overheid, lang geleden al gepland tegen ons.
thailand elk hotel waar ik heb geslapen. Dnek dat veel mensen het verneukt hebbenquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog nooit ergens geslapen waar ik borg moest betalen voor de kamer
Dat kunnen mensen toch niet serieus menen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
bv die theorie dat de duiven eigenlijk camera's zijn en ons bespioneren dat covid is bedacht om ons binnen te houden zodat ze de batterijtjes kunnen vervangen
Ja echt hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Ik vind dit soort dingen overigens altijd super vermakelijk om te lezen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen toch niet serieus menen?
DIe beestjes vliegen gewoon eens per jaar naar de onderhoudsafdeling
hoezo meestal?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel.
Maar meestal wel terug gekregen
Ik zit altijd mobielquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Settings, advertenties.
Je moet wel je adblock uitzetten om de vinkjes te kunnen zetten, FYI.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen toch niet serieus menen?
Die beestjes vliegen gewoon eens per jaar naar de onderhoudsafdeling
als je door een pingpong tafel heen zakt wil dat wel eens invloed hebben op de borg..quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo meestal?![]()
K krijg het altijd terug. Maar was er hier ook op voorbereid dat ik borg moest betalen voor de deur kaart
Creatieve GGZ-rijpe breinenquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
In mobiele browser-instellingen even "desktop" aanvinken ergens, dan krijg je de "normale" site en kan je het aanpassen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit altijd mobiel
Heb een abo dus ik verwachtte dit niet![]()
Ik ga even desktop knutselen tijdens mijn overleg
oh wowquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je door een pingpong tafel heen zakt wil dat wel eens invloed hebben op de borg..
Preciesquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
net zoals die robotstofzuigers die terug gaan naar hun laadstation
Vervang duiven door Joden of heksen en je snapt dat deze "mensen" al vrij lang onder ons zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je door een pingpong tafel heen zakt wil dat wel eens invloed hebben op de borg..
zit hier echt hard op te lachen nuquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies
Als ze met rood knipperende oogjes voor de deur zitten, weten ze hoe laat het is.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies
Als ze met rood knipperende oogjes voor de deur zitten, weten ze hoe laat het is.
ja waarom joden ook altijd slachtoffer zijn van die gekke beschuldigingen begrijp ik ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vervang duiven door Joden of heksen en je snapt dat deze "mensen" al vrij lang onder ons zijn.
tochquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, was een groepshuisje. denk dat de borg iets van 250 euro was.
toch best watquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, was een groepshuisje. denk dat de borg iets van 250 euro was.
Drie keer?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb weleens de kamer onder mij verzopen
Of eigenlijk heb ik dat drie keer voor elkaar gekregen
Die zien zichzelf als uitverkoren volk, de rest telt niet mee voor ze.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja waarom joden ook altijd slachtoffer zijn van die gekke beschuldigingen begrijp ik ook niet
ja maar dat ze de wereld overheersen is toch onzinnigquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zien zichzelf als uitverkoren volk, de rest telt niet mee voor ze.
een soort moslims dus feitelijkquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zien zichzelf als uitverkoren volk, de rest telt niet mee voor ze.
Whehehequote:Op dinsdag 29 september 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb weleens de kamer onder mij verzopen
Of eigenlijk heb ik dat drie keer voor elkaar gekregen
Ja, drie keer in Engeland. Het was nooit mijn schuld, maar Britten, houten vloeren en silliconenkit zijn geen goede combinatie.quote:
Alle religieuzen claimen dat zij het middelpunt van het universum zijnquote:
Oh lol.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, drie keer in Engeland. Het was nooit mijn schuld, maar Britten, houten vloeren en silliconenkit zijn geen goede combinatie.
Stonden ze op mijn deur te bonzen: "Sir, could you close the tap. You're flooding the room beneath you."
Niet per ongeluk een adblocker draaien? Dan heb je de vinkjes niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Molo het volgende:
Ok, ik wil die advertenties weg, maar ik heb een basic abo dus dat kan niet volledig?
Rot op met die shitzooi
En zeker ook nog tapijt op de badkamervloerquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, drie keer in Engeland. Het was nooit mijn schuld, maar Britten, houten vloeren en silliconenkit zijn geen goede combinatie.
Stonden ze op mijn deur te bonzen: "Sir, could you close the tap. You're flooding the room beneath you."
Lekte het douchewater op de vloer dan ofzo?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zeker ook nog tapijt op de badkamervloer
Ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Ik heb in Edinburgh gehad dat mijn douchecabine uit elkaar viel. Echt, drie wandjes die allemaal omvielen
Maar dat was echt een shitty B&B.
Nee, maar er zat blijkbaar een kitrandje los of zo. En dan sijpelt dat water zo tussen zo'n houten vloer door.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekte het douchewater op de vloer dan ofzo?
Terwijl je net shampoo in je haar stond te doen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Ik heb in Edinburgh gehad dat mijn douchecabine uit elkaar viel. Echt, drie wandjes die allemaal omvielen
Maar dat was echt een shitty B&B.
Jeetje wat slecht..quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar er zat blijkbaar een kitrandje los of zo. En dan sijpelt dat water zo tussen zo'n houten vloer door.
Nee, ik probeerde het deurtje dicht te krijgen. Nog niet eens begonnen met douchen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Terwijl je net shampoo in je haar stond te doen?Mental image
In Inverness hebben ze geprobeerd het op mij te verhalen. Lekker staan bekvechten met de managerquote:
Oh, dat vindt m'n mental image weer een beetje jammer.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde het deurtje dicht te krijgen. Nog niet eens begonnen met douchen.
je bedoelt die kleine nieuwe adjes?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Molo het volgende:
Ok, ik wil die advertenties weg, maar ik heb een basic abo dus dat kan niet volledig?
Rot op met die shitzooi
Linkje?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:33 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm geld van de donaties alweer op? Lees dat het weer moeilijk gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |