ja maar dan zeg je dat.. Maar hier gaat het om echt een complot van de overheid, lang geleden al gepland tegen ons.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die snap ik inderdaad ook niet, maar het gros daarvan heb ik geen last van verder.![]()
Denk dat het nu toch vooral is dat het mensen niet uitkomt. Het zijn toch dingen waar je iets van moeite voor moet doen enzo.
Heb nog nooit ergens geslapen waar ik borg moest betalen voor de kamerquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik zo zoiets echt niet durfen. In thailand lukt dat ook niet zo snel trouwens. daar betaal je bij inchecken borg voor de sleutel en kamer en als je dan uitchekt gaan ze eerst je kamer checken
Op desktop onder instellingen uitvinkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
Hoe krijg ik die advertentie regels aids weg?![]()
![]()
![]()
![]()
Settings, advertenties.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
In je settings, op desktop versie.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik geroosterd brood met spiegeleitjes en gerookte kipquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had gewoon een boterham met pindakaas
ik wel.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog nooit ergens geslapen waar ik borg moest betalen voor de kamer
Wat?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
bv die theorie dat de duiven eigenlijk camera's zijn en ons bespioneren dat covid is bedacht om ons binnen te houden zodat ze de batterijtjes kunnen vervangen
Ik weet het, er valt geen zinnig woord mee te wisselen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan zeg je dat.. Maar hier gaat het om echt een complot van de overheid, lang geleden al gepland tegen ons.
thailand elk hotel waar ik heb geslapen. Dnek dat veel mensen het verneukt hebbenquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog nooit ergens geslapen waar ik borg moest betalen voor de kamer
Dat kunnen mensen toch niet serieus menen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
bv die theorie dat de duiven eigenlijk camera's zijn en ons bespioneren dat covid is bedacht om ons binnen te houden zodat ze de batterijtjes kunnen vervangen
Ja echt hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Ik vind dit soort dingen overigens altijd super vermakelijk om te lezen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen toch niet serieus menen?
DIe beestjes vliegen gewoon eens per jaar naar de onderhoudsafdeling
hoezo meestal?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel.
Maar meestal wel terug gekregen
Ik zit altijd mobielquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Settings, advertenties.
Je moet wel je adblock uitzetten om de vinkjes te kunnen zetten, FYI.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen toch niet serieus menen?
Die beestjes vliegen gewoon eens per jaar naar de onderhoudsafdeling
als je door een pingpong tafel heen zakt wil dat wel eens invloed hebben op de borg..quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo meestal?![]()
K krijg het altijd terug. Maar was er hier ook op voorbereid dat ik borg moest betalen voor de deur kaart
Creatieve GGZ-rijpe breinenquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
In mobiele browser-instellingen even "desktop" aanvinken ergens, dan krijg je de "normale" site en kan je het aanpassen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit altijd mobiel
Heb een abo dus ik verwachtte dit niet![]()
Ik ga even desktop knutselen tijdens mijn overleg
oh wowquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je door een pingpong tafel heen zakt wil dat wel eens invloed hebben op de borg..
Preciesquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
net zoals die robotstofzuigers die terug gaan naar hun laadstation
Vervang duiven door Joden of heksen en je snapt dat deze "mensen" al vrij lang onder ons zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je door een pingpong tafel heen zakt wil dat wel eens invloed hebben op de borg..
zit hier echt hard op te lachen nuquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies
Als ze met rood knipperende oogjes voor de deur zitten, weten ze hoe laat het is.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies
Als ze met rood knipperende oogjes voor de deur zitten, weten ze hoe laat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |