quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:40 schreef kwiwi het volgende:
En hoe ziet business class eruit? Is dat alleen voor FA's en mods?
Daar krijg je een gratis printje van de frontpage en een paar slippers die Bitterbal heeft gejat in Griekenland.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:40 schreef kwiwi het volgende:
En hoe ziet business class eruit? Is dat alleen voor FA's en mods?
Ik snap die lui echt niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K denk dat er grote groep is die er niet meer in geloofd
En een maaltijd van de gegrilde gerbil?quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar krijg je een gratis printje van de frontpage en een paar slippers die Bitterbal heeft gejat in Griekenland.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een maaltijd van de gegrilde gerbil?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En een maaltijd van de gegrilde gerbil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Alsof dit hele gedoe nog niet kut genoeg is, moet je ook nog dat gezeik van die wappies aanhoren.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, ondertussen elders:Iew.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, ondertussen elders:Die kwamen bij mij ook wel eens langs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Ja, normaal prima, doe maar lekker. Maar echt verdorie nog geen 24 uur na de oproep om alleen weg te gaan als je niet anders kan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kwamen bij mij ook wel eens langs.
"Mijn mening is"quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof dit hele gedoe nog niet kut genoeg is, moet je ook nog dat gezeik van die wappies aanhoren.
Schoonmaken niet hoor haha, ben zuinig op mijn nieuwe sloffen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knetterstoned op roze pantoffels
Lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:00 schreef kwiwi het volgende:
De geur van versgebakken brood in huis
ja goed dat heb ik ook met religieuzen.quote:
*gaat de kamers af*quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar krijg je een gratis printje van de frontpage en een paar slippers die Bitterbal heeft gejat in Griekenland.
Ik heb wel eens een lekker hotelkussen gejatquote:
Rol 'm maar weer af danquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
nu ben naar hotel gelopen die berg op gaat de zon schijnen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een lekker hotelkussen gejat
Die snap ik inderdaad ook niet, maar het gros daarvan heb ik geen last van verder.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goed dat heb ik ook met religieuzen.
Misschien is de complotgroep altijd veel groter geweest maar kwamen we niet zo snel met ze in contact omdat het zo specifiek was wat ze denken.
[..]
zo ver zal het niet snel komenquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Wow avondklok? Dat je dan niet meer na 22 uur buiten mag zijn? In wat voor bizarre wereld leven we toch.
[..]
Hop, het busje in.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
nu ben naar hotel gelopen die berg op gaat de zon schijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |