ja goed dat heb ik ook met religieuzen.quote:
*gaat de kamers af*quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar krijg je een gratis printje van de frontpage en een paar slippers die Bitterbal heeft gejat in Griekenland.
Ik heb wel eens een lekker hotelkussen gejatquote:
Rol 'm maar weer af danquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
nu ben naar hotel gelopen die berg op gaat de zon schijnen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een lekker hotelkussen gejat
Die snap ik inderdaad ook niet, maar het gros daarvan heb ik geen last van verder.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goed dat heb ik ook met religieuzen.
Misschien is de complotgroep altijd veel groter geweest maar kwamen we niet zo snel met ze in contact omdat het zo specifiek was wat ze denken.
[..]
zo ver zal het niet snel komenquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Wow avondklok? Dat je dan niet meer na 22 uur buiten mag zijn? In wat voor bizarre wereld leven we toch.
[..]
Hop, het busje in.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
nu ben naar hotel gelopen die berg op gaat de zon schijnen
ja maar dan zeg je dat.. Maar hier gaat het om echt een complot van de overheid, lang geleden al gepland tegen ons.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die snap ik inderdaad ook niet, maar het gros daarvan heb ik geen last van verder.![]()
Denk dat het nu toch vooral is dat het mensen niet uitkomt. Het zijn toch dingen waar je iets van moeite voor moet doen enzo.
Heb nog nooit ergens geslapen waar ik borg moest betalen voor de kamerquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik zo zoiets echt niet durfen. In thailand lukt dat ook niet zo snel trouwens. daar betaal je bij inchecken borg voor de sleutel en kamer en als je dan uitchekt gaan ze eerst je kamer checken
Op desktop onder instellingen uitvinkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
Hoe krijg ik die advertentie regels aids weg?![]()
![]()
![]()
![]()
Settings, advertenties.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
In je settings, op desktop versie.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik geroosterd brood met spiegeleitjes en gerookte kipquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had gewoon een boterham met pindakaas
ik wel.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog nooit ergens geslapen waar ik borg moest betalen voor de kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |