nee heb heb het nu met alles wat ik eetquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch weel te veel ontbijt geschrokt?
Ik heb het sowieso sinds ik terug ben van mijn vakantie.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
blub
dat heb ik dus eigenlijk altijd
Oh joh. Je hebt toch niet xo ongezond gegeten daar?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso sinds ik terug ben van mijn vakantie.
not goodquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb heb het nu met alles wat ik eet
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh joh. Je hebt toch niet xo ongezond gegeten daar?
Ohquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, die concentratie van een goudvis. Het wordt steeds moeilijker om me nog op te laden voor deze baan. Maar goed, nieuwe baan komt eraan, zei mijn manager vorige week.
Blub.
Nee, die kon ze niet geven. Mijn nieuwe functie is in Nederland goedgekeurd. Maar er geldt een wereldwijde hiring freeze en alle vacatures moeten ook in de VS worden goedgekeurd. Dat gaat traag.quote:
Hoop dat je er snel uitsluitsel over krijgtquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die kon ze niet geven. Mijn nieuwe functie is in Nederland goedgekeurd. Maar er geldt een wereldwijde hiring freeze en alle vacatures moeten ook in de VS worden goedgekeurd. Dat gaat traag.
Ik hoop het ook. Ik heb het gevoel dat ik nu teveel met domme klusjes bezig ben en ik wil terug naar de meer strategische vraagstukken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat je er snel uitsluitsel over krijgt
Zeg dat je vrijdag een antwoord wenst omdat je jezelf op je eigen toekomst wil oriënteren, Amerikanen hebben meer last van horzels dan van fruitvliegjes.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die kon ze niet geven. Mijn nieuwe functie is in Nederland goedgekeurd. Maar er geldt een wereldwijde hiring freeze en alle vacatures moeten ook in de VS worden goedgekeurd. Dat gaat traag.
Ik heb zelf geen contact met het team dat die assessment doet. Maar mijn manager en directeur zitten er bovenop.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dat je vrijdag een antwoord wenst omdat je jezelf op je eigen toekomst wil oriënteren, Amerikanen hebben meer last van horzels dan van fruitvliegjes.
Dan meld je aan hen dat je vrijdag antwoord wenst.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen contact met het team dat die assessment doet. Maar mijn manager en directeur zitten er bovenop.
Dat soort spelletjes zijn leuk als je écht iets achter de hand hebt, maar zinloos als dat niet zo is.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan meld je aan hen dat je vrijdag antwoord wenst.
Nu zit je in Albanië? Al zou dat eerder de goede kant van de bergen zijnquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ben aan de verkeerde kant van de bergen beland.
Nee hoor, zo lekker buiten rondjes lopenquote:
Het klaart hier lekker opquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, zo lekker buiten rondjes lopen
Nee helaas maar het giet hier op standje wolkbreuk. En ik moet zo uitchecken. Kan er gelukkig wel om lachen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu zit je in Albanië? Al zou dat eerder de goede kant van de bergen zijn
hier is het gewoon grijs. Geen regen, geen zon, gewoon 1 grijze bendequote:Op dinsdag 29 september 2020 09:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee helaas maar het giet hier op standje wolkbreuk. En ik moet zo uitchecken. Kan er gelukkig wel om lachen.En heerlijk geslapen met balkon deur open.
Hier is het gelukkig niet koud.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het gewoon grijs. Geen regen, geen zon, gewoon 1 grijze bende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |