Hoi kwiwiquote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 september 2020 05:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, had nog wel even langer willen blijven liggen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Desalwelteplus een goedemorgen allen.
Ik zou wel willen, maar ik weet niet waar je bed ligt en dan krijgen we weer gedoe met 1,5meter enzovoorts..quote:
in de vorm van een harige griek? of voedsel?quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:02 schreef bitterbal het volgende:
Oh wow lekker hapje gespot bij ontbijt
Ja dat is echt een no go.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was bijna een match made in heaven.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is echt een no go.
Hij kauwt net zoals een hond die je pindakaas geeft en het niet weg krijgt
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is echt een no go.
Hij kauwt net zoals een hond die je pindakaas geeft en het niet weg krijgt
Gewoon altijd eten in gescheiden ruimtes. Zeg dat het moet van je geloof.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Ben jij al bij het dessert probeert hij nog het hoofdgerecht weg te krijgen
misschien eet jij gewoon te snelquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Ben jij al bij het dessert probeert hij nog het hoofdgerecht weg te krijgen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien eet jij gewoon te snel
En dan je dekbed als servet gebruikenquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:17 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat iemand die zo eet wel een beest in bed is, zeker oraal bekeken.
Ja k treuzel niet nee:pquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan Nicole, die had graag rauwe ham op haar boterham maar ze kon dat niet makkelijk wegkrijgen dus was ze een half uur aan het kauwen op de rauwe ham en dan kwam ze altijd trots met open mond laten zien hoever ze het opgekauwd had, ik heb altijd van die prinsesjes gehadquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan je dekbed als servet gebruiken
Hap, slik, weg.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wtfquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan Nicole, die had graag rauwe ham op haar boterham maar ze kon dat niet makkelijk wegkrijgen dus was ze een half uur aan het kauwen op de rauwe ham en dan kwam ze altijd trots met open mond laten zien hoever ze het opgekauwd had, ik heb altijd van die prinsesjes gehad
Goedzo, laat je niet afschrikken door wat verstandelijk beperkte eigenschappen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan Nicole, die had graag rauwe ham op haar boterham maar ze kon dat niet makkelijk wegkrijgen dus was ze een half uur aan het kauwen op de rauwe ham en dan kwam ze altijd trots met open mond laten zien hoever ze het opgekauwd had, ik heb altijd van die prinsesjes gehad
Klein beetje kropen mijn ballen altijd wel de buikholte inquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goedzo, laat je niet afschrikken door wat verstandelijk beperkte eigenschappen.
En als ze het op had gingen jullie nog even een rondje lopen en mocht ze terug naar de dagopvang?quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze kon ook ruften en boeren als de beste en dan moest ze zelf altijd keihard lachen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ze het op had gingen jullie nog even een rondje lopen en mocht ze terug naar de dagopvang?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Marc van Ranst is er ook eentje zeg, manmanman
https://www.ad.nl/buitenl(...)twitter-br~a9d5de5d/
blubquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb echt de concentratie van een goudvis vandaag.
Leuk verzonnen weer.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergeet je zwembandjes nietquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
mijn maagzuur en ik gaan zo naar het strand
toch weel te veel ontbijt geschrokt?quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
mijn maagzuur en ik gaan zo naar het strand
Snap wel dat ie zich een beetje drukmaakt en Antwerpen hermetisch wil afsluiten.quote:
nee heb heb het nu met alles wat ik eetquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch weel te veel ontbijt geschrokt?
Ik heb het sowieso sinds ik terug ben van mijn vakantie.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
blub
dat heb ik dus eigenlijk altijd
Oh joh. Je hebt toch niet xo ongezond gegeten daar?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso sinds ik terug ben van mijn vakantie.
not goodquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb heb het nu met alles wat ik eet
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh joh. Je hebt toch niet xo ongezond gegeten daar?
Ohquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, die concentratie van een goudvis. Het wordt steeds moeilijker om me nog op te laden voor deze baan. Maar goed, nieuwe baan komt eraan, zei mijn manager vorige week.
Blub.
Nee, die kon ze niet geven. Mijn nieuwe functie is in Nederland goedgekeurd. Maar er geldt een wereldwijde hiring freeze en alle vacatures moeten ook in de VS worden goedgekeurd. Dat gaat traag.quote:
Hoop dat je er snel uitsluitsel over krijgtquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die kon ze niet geven. Mijn nieuwe functie is in Nederland goedgekeurd. Maar er geldt een wereldwijde hiring freeze en alle vacatures moeten ook in de VS worden goedgekeurd. Dat gaat traag.
Ik hoop het ook. Ik heb het gevoel dat ik nu teveel met domme klusjes bezig ben en ik wil terug naar de meer strategische vraagstukken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat je er snel uitsluitsel over krijgt
Zeg dat je vrijdag een antwoord wenst omdat je jezelf op je eigen toekomst wil oriënteren, Amerikanen hebben meer last van horzels dan van fruitvliegjes.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die kon ze niet geven. Mijn nieuwe functie is in Nederland goedgekeurd. Maar er geldt een wereldwijde hiring freeze en alle vacatures moeten ook in de VS worden goedgekeurd. Dat gaat traag.
Ik heb zelf geen contact met het team dat die assessment doet. Maar mijn manager en directeur zitten er bovenop.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dat je vrijdag een antwoord wenst omdat je jezelf op je eigen toekomst wil oriënteren, Amerikanen hebben meer last van horzels dan van fruitvliegjes.
Dan meld je aan hen dat je vrijdag antwoord wenst.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen contact met het team dat die assessment doet. Maar mijn manager en directeur zitten er bovenop.
Dat soort spelletjes zijn leuk als je écht iets achter de hand hebt, maar zinloos als dat niet zo is.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan meld je aan hen dat je vrijdag antwoord wenst.
Nu zit je in Albanië? Al zou dat eerder de goede kant van de bergen zijnquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ben aan de verkeerde kant van de bergen beland.
Nee hoor, zo lekker buiten rondjes lopenquote:
Het klaart hier lekker opquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, zo lekker buiten rondjes lopen
Nee helaas maar het giet hier op standje wolkbreuk. En ik moet zo uitchecken. Kan er gelukkig wel om lachen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu zit je in Albanië? Al zou dat eerder de goede kant van de bergen zijn
hier is het gewoon grijs. Geen regen, geen zon, gewoon 1 grijze bendequote:Op dinsdag 29 september 2020 09:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee helaas maar het giet hier op standje wolkbreuk. En ik moet zo uitchecken. Kan er gelukkig wel om lachen.En heerlijk geslapen met balkon deur open.
Hier is het gelukkig niet koud.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het gewoon grijs. Geen regen, geen zon, gewoon 1 grijze bende
Hoe laat gaat je bus? Begin van de middag, toch?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee helaas maar het giet hier op standje wolkbreuk. En ik moet zo uitchecken. Kan er gelukkig wel om lachen.En heerlijk geslapen met balkon deur open.
ik heb vandaag voor het eerst weer lange mouwen aan omdat het gisteren erg koud was op kantoor. Maar vandaag hebben ze schijnbaar de verwarming aan gezetquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier is het gelukkig niet koud.
Irritantquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
10 over 1. Denk vanavond maar even aan mijn planning sleutelen want zulk matig openbaar vervoer daar had ik geen rekening mee gehouden. En ik heb al best wat matig openbaar vervoer meegemaakt in mijn leven.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe laat gaat je bus? Begin van de middag, toch?
De verwarmingquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb vandaag voor het eerst weer lange mouwen aan omdat het gisteren erg koud was op kantoor. Maar vandaag hebben ze schijnbaar de verwarming aan gezet
Het is wel echt fris ineens hoor.quote:
Ja, meer collega's die hetzelfde issue hebben momenteel. Er is gewoon niet zoveel aan te doen.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
10 over 1. Denk vanavond maar even aan mijn planning sleutelen want zulk matig openbaar vervoer daar had ik geen rekening mee gehouden. En ik heb al best wat matig openbaar vervoer meegemaakt in mijn leven.
Lekker.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
K lig weer. Ook al gezwommen.
*kwispelt*
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Mooi land wel, openbaar vervoer is kut, eten krijg je buikpijn van, zwerfkatten overal, zwembadverwarming is nog niet uitgevonden, beren op de weg, de mensen eten met open mond en slaan graag met kastdeuren, alleen de tomaten zijn goed
Hoho, de vis was ook goed.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Mooi land wel, openbaar vervoer is kut, eten krijg je buikpijn van, zwerfkatten overal, zwembadverwarming is nog niet uitgevonden, beren op de weg, de mensen eten met open mond en slaan graag met kastdeuren, alleen de tomaten zijn goed
Ook wel treinen geloof ik bij de hele grote steden, maar hier niet. Snap niet hoe die mensen zelf reizen, heb er vannacht over na liggen denken, dit land schreeuwt om minibusjesquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hebben ze alleen bussen daar? Geen treinen?
En anale seks.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook wel treinen geloof ik bij de hele grote steden, maar hier niet. Snap niet hoe die mensen zelf reizen, heb er vannacht over na liggen denken, dit land schreeuwt om minibusjes
"Met de busjes van Lies kom je op alle locaties"quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik voel een nieuw initiatief aankomen.
Liesjes Minibus Service
Doe je valiesje in een busje van Liesje!quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Met de busjes van Lies kom je op alle locaties"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |