Hoi kwiwiquote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 september 2020 05:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, had nog wel even langer willen blijven liggen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Desalwelteplus een goedemorgen allen.
Ik zou wel willen, maar ik weet niet waar je bed ligt en dan krijgen we weer gedoe met 1,5meter enzovoorts..quote:
in de vorm van een harige griek? of voedsel?quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:02 schreef bitterbal het volgende:
Oh wow lekker hapje gespot bij ontbijt
Ja dat is echt een no go.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was bijna een match made in heaven.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is echt een no go.
Hij kauwt net zoals een hond die je pindakaas geeft en het niet weg krijgt
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is echt een no go.
Hij kauwt net zoals een hond die je pindakaas geeft en het niet weg krijgt
Gewoon altijd eten in gescheiden ruimtes. Zeg dat het moet van je geloof.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Ben jij al bij het dessert probeert hij nog het hoofdgerecht weg te krijgen
misschien eet jij gewoon te snelquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Ben jij al bij het dessert probeert hij nog het hoofdgerecht weg te krijgen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien eet jij gewoon te snel
En dan je dekbed als servet gebruikenquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:17 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat iemand die zo eet wel een beest in bed is, zeker oraal bekeken.
Ja k treuzel niet nee:pquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan Nicole, die had graag rauwe ham op haar boterham maar ze kon dat niet makkelijk wegkrijgen dus was ze een half uur aan het kauwen op de rauwe ham en dan kwam ze altijd trots met open mond laten zien hoever ze het opgekauwd had, ik heb altijd van die prinsesjes gehadquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan je dekbed als servet gebruiken
Hap, slik, weg.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wtfquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan Nicole, die had graag rauwe ham op haar boterham maar ze kon dat niet makkelijk wegkrijgen dus was ze een half uur aan het kauwen op de rauwe ham en dan kwam ze altijd trots met open mond laten zien hoever ze het opgekauwd had, ik heb altijd van die prinsesjes gehad
Goedzo, laat je niet afschrikken door wat verstandelijk beperkte eigenschappen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me ook denken aan Nicole, die had graag rauwe ham op haar boterham maar ze kon dat niet makkelijk wegkrijgen dus was ze een half uur aan het kauwen op de rauwe ham en dan kwam ze altijd trots met open mond laten zien hoever ze het opgekauwd had, ik heb altijd van die prinsesjes gehad
Klein beetje kropen mijn ballen altijd wel de buikholte inquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goedzo, laat je niet afschrikken door wat verstandelijk beperkte eigenschappen.
En als ze het op had gingen jullie nog even een rondje lopen en mocht ze terug naar de dagopvang?quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze kon ook ruften en boeren als de beste en dan moest ze zelf altijd keihard lachen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ze het op had gingen jullie nog even een rondje lopen en mocht ze terug naar de dagopvang?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Marc van Ranst is er ook eentje zeg, manmanman
https://www.ad.nl/buitenl(...)twitter-br~a9d5de5d/
blubquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb echt de concentratie van een goudvis vandaag.
Leuk verzonnen weer.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergeet je zwembandjes nietquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
mijn maagzuur en ik gaan zo naar het strand
toch weel te veel ontbijt geschrokt?quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
mijn maagzuur en ik gaan zo naar het strand
Snap wel dat ie zich een beetje drukmaakt en Antwerpen hermetisch wil afsluiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |