abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 september 2020 @ 10:47:43 #101
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_195300429
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]


Het systeem heeft nooit voorzien in de mogelijkheid dat een oplichter door de voorverkiezingen heen komt. Dat het zelfreinigend vermogen van een partij zo is afgebroken, dat dergelijke figuren mee kunnen doen aan de verkiezingen.
Idd..ik ben overigens ook erg benieuwd naar de reacties uit eigen partij. Dit is niet meer recht te lullen door de enablers.
Ik verwacht dat ze hem niet laten vallen omdat ze te ver in the rabbit hole zitten maar er moet er toch ergens een keer eentje tegengas gaan geven? Dit lijkt me niet vol te houden :D
pi_195300531
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 10:46 schreef Basp1 het volgende:
In de volkskrant een uitgebreid artikel over de aankomende serie op video land genaamd Erik in de Verdeelde Staten. (De RTL correspondent in de VS)
Ik moest Videoland nog steeds opzeggen, maar dit is nog wel een reden om het een weekje langer aan te houden. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 28 september 2020 @ 10:56:11 #103
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195300547
Al met al is het weinig schokkends, de belastingpapieren van Trump. Dit werd immers 4 jaar geleden ook al 'ontdekt' en gezegd door de New York Times, dat Trump sinds 1995, toen hij failliet ging, waarschijnlijk geen belasting meer heeft betaald.

Hier staan nog dingen die volgens mij met die zaak te maken hebben:
https://www.nytimes.com/2(...)ald-trump-taxes.html
https://www.nytimes.com/2(...)p-atlantic-city.html

Sowieso is belasting betalen voor een bedrijf/eigenaar van een bedrijf, een heel ander avontuur dan voor iemand in loondienst. Een bedrijf kan altijd vooruitbetalingen doen, potjes maken, fondsen, verplaatsingen, investeringen om zo winstbelasting te vermijden. Wij als inwoners van een witwasland zouden dit toch moeten weten.
pi_195300645
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 10:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik moest Videoland nog steeds opzeggen, maar dit is nog wel een reden om het een weekje langer aan te houden. :P
Ik zal wel een proefabbo gaan nemen. :D
  maandag 28 september 2020 @ 11:18:27 #105
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195300896
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 10:56 schreef VoMy het volgende:
Al met al is het weinig schokkends, de belastingpapieren van Trump. Dit werd immers 4 jaar geleden ook al 'ontdekt' en gezegd door de New York Times, dat Trump sinds 1995, toen hij failliet ging, waarschijnlijk geen belasting meer heeft betaald.

Hier staan nog dingen die volgens mij met die zaak te maken hebben:
https://www.nytimes.com/2(...)ald-trump-taxes.html
https://www.nytimes.com/2(...)p-atlantic-city.html

Sowieso is belasting betalen voor een bedrijf/eigenaar van een bedrijf, een heel ander avontuur dan voor iemand in loondienst. Een bedrijf kan altijd vooruitbetalingen doen, potjes maken, fondsen, verplaatsingen, investeringen om zo winstbelasting te vermijden. Wij als inwoners van een witwasland zouden dit toch moeten weten.
Natuurlijk is dit wel schokkend. Het is van vermoeden naar zekerheid gegaan. En potjes verplaatsen, vooruitbetalingen doen, bladiebla is heel wat anders dan 25 jaar geen inkomstenbelasting betalen. En het meest schokkende is niet het belastingverhaal, het is de enorme schuld bij buitenlandse partijen.

Wat het nu vooral doet is de bal bij Trump leggen. Wil hij dit weerspreken dan zal hij met de billen bloot moeten en openheid van zaken geven. Doet hij dat niet, dan blijft dit hangen en de komende maand ongetwijfeld een grote rol spelen.
  maandag 28 september 2020 @ 11:20:33 #106
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195300948
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 11:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit wel schokkend. Het is van vermoeden naar zekerheid gegaan. En potjes verplaatsen, vooruitbetalingen doen, bladiebla is heel wat anders dan 25 jaar geen inkomstenbelasting betalen.
Nee, het is niet wat anders, het is precies hoe je voorkomt dat je belasting hoeft te betalen. Shell betaalt ook geen belasting in Nederland. Een beetje zichzelf respecterend bedrijf betaalt geen belasting en ontvangt wél overheidssubsidie via allerlei kanalen.
  maandag 28 september 2020 @ 11:25:23 #107
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195301034
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 11:20 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nee, het is niet wat anders, het is precies hoe je voorkomt dat je belasting hoeft te betalen. Shell betaalt ook geen belasting in Nederland. Een beetje zichzelf respecterend bedrijf betaalt geen belasting en ontvangt wél overheidssubsidie via allerlei kanalen.
Trump is geen bedrijf, de directeur van Shell betaald gewoon belasting in Nederland. De directeur van elk bedrijf betaald gewoon belasting in het land waarin dat bedrijf gevestigd is.

Dat multinationals met investeringen, kosten en grenzen spelen hoef je niet uit te leggen, dat begrijpt iedereen. Het gaat nu over de persoon Trump, inkomstenbelastingen van de persoon Trump en persoonlijke schulden van de persoon Trump.

Dus nogmaals, dit is een groot verhaal met als belangrijkste verandering dat de bal nu bij Trump ligt. Ontkennen heeft alleen zin met onderbouwing. Zonder ontkenning is Trump de armoedzaaier Trump, de belastingontduiker Trump en het veiligheidsrisico Trump. Niet meer, niet minder.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 11:32:47 #108
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195301165
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 10:47 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Idd..ik ben overigens ook erg benieuwd naar de reacties uit eigen partij. Dit is niet meer recht te lullen door de enablers.
Ik verwacht dat ze hem niet laten vallen omdat ze te ver in the rabbit hole zitten maar er moet er toch ergens een keer eentje tegengas gaan geven? Dit lijkt me niet vol te houden :D
Die komen er niet, dat kan ik je nu al garanderen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 28 september 2020 @ 11:36:45 #109
62913 Blik
The one and Only!
pi_195301231
Dat Trump blijkbaar maar 750 dollar belasting heeft betaald is natuurlijk schandalig. Maar is dit ook onwettelijk? Heeft Trump belasting ontdoken of ontweken? Als het binnen de wetgeving allemaal mag dan blijft het bizar dat iemand met een dergelijke schuld president mag worden, maar dan heeft die weinig verkeerd gedaan qua belastingaangifte.

Geeft wel te denken over alle tripjes naar zijn eigen resorts en zijn reactie op corona (wat natuurlijk een enorme impact heeft op de inkomsten)
  Overall beste user 2022 maandag 28 september 2020 @ 11:40:54 #110
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195301279
Ga maar een maand voor de verkiezingen aan een belastingbetaler (die alle aftrekposten zag verdwijnen bij de taxcut) uitleggen dat het normaal is dat Trump niets heeft hoeven te betalen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 28 september 2020 @ 11:52:13 #111
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_195301511
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 11:36 schreef Blik het volgende:
Dat Trump blijkbaar maar 750 dollar belasting heeft betaald is natuurlijk schandalig. Maar is dit ook onwettelijk? Heeft Trump belasting ontdoken of ontweken? Als het binnen de wetgeving allemaal mag dan blijft het bizar dat iemand met een dergelijke schuld president mag worden, maar dan heeft die weinig verkeerd gedaan qua belastingaangifte.
De vraag of het wettelijk is, is maar een deel van het verhaal. Trump heeft zelf jarenlang geroepen dat hij een zeer succesvolle zakenman was en beloofde dat hij het land zou runnen zoals zijn bedrijven. Dat blijkt nu onwaar (dat eerste deel dan, het tweede blijkt juist wel waar) dus nu kan hij minder makkelijk campagne voeren als 'succesvol zakenman'. Zelfs Fox News heeft een analyse van de zakelijke tak staan waar de resultaten 'embarrasing' worden genoemd.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 28 september 2020 @ 11:53:23 #112
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195301547
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 11:40 schreef Ulx het volgende:
Ga maar een maand voor de verkiezingen aan een belastingbetaler (die alle aftrekposten zag verdwijnen bij de taxcut) uitleggen dat het normaal is dat Trump niets heeft hoeven te betalen.
Zo werkt het systeem en Trump is slim genoeg om het zo te gebruiken.

Uitgelegd.
  Overall beste user 2022 maandag 28 september 2020 @ 12:04:31 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195301824
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 11:53 schreef VoMy het volgende:

[..]

Zo werkt het systeem en Trump is slim genoeg om het zo te gebruiken.

Uitgelegd.
B-B-BUT HE DOESN'T PAY TAXES!

Antwoord op je uitleg.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 28 september 2020 @ 12:07:36 #114
8369 speknek
Another day another slay
pi_195301892
Jabronie marks opgelet, the people's champion doet een face turn en legt voor het eerst the people's elbow in de politieke strijd. Don't work yourself into a shoot, marks.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195301968
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 11:53 schreef VoMy het volgende:

[..]

Zo werkt het systeem en Trump is slim genoeg om het zo te gebruiken.

Uitgelegd.
Heeft hij dan niet gewoon keihard de middenklasse genaaid? Hij weet zelf hartstikke goed hoe de rijken weg kunnen komen met slechts $750 dollar, terwijl de gemiddelde Amerikaan zo'n $8000 per jaar betaalt aan income taxes
  maandag 28 september 2020 @ 12:14:20 #116
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195302032
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:10 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Heeft hij dan niet gewoon keihard de middenklasse genaaid? Hij weet zelf hartstikke goed hoe de rijken weg kunnen komen met slechts $750 dollar, terwijl de gemiddelde Amerikaan zo'n $8000 per jaar betaalt aan income taxes
Zo werkt het systeem nou eenmaal. In Nederland is het niet gek veel anders, als je op de juiste manier je geld verdiend (of juist niet verdiend) dan betaal je amper belasting. Ik zeg niet dat het goed is, maar zolang er niets illegaals is gaat dit Trump eerder helpen (zie je wel dat ik niks verkeerd deed) dan tegenwerken denk ik.
  maandag 28 september 2020 @ 12:15:14 #117
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195302048
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

B-B-BUT HE DOESN'T PAY TAXES!

Antwoord op je uitleg.
Maar hij hoeft dus ook geen belasting te betalen.
pi_195302169
Morgen het debat *O* *O* *O* B:)B
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 12:28:48 #119
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195302253
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:10 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Heeft hij dan niet gewoon keihard de middenklasse genaaid? Hij weet zelf hartstikke goed hoe de rijken weg kunnen komen met slechts $750 dollar, terwijl de gemiddelde Amerikaan zo'n $8000 per jaar betaalt aan income taxes
Natuurlijk en dat zal ook de boodschap zijn die in ads zal komen. Trump had niet zo dom moeten zijn en ze in 2016 of 17 vrij moeten geven.

Nu is de boodschap "This is what Trump wanted to hide!"
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195302285
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:14 schreef VoMy het volgende:

[..]

Zo werkt het systeem nou eenmaal. In Nederland is het niet gek veel anders, als je op de juiste manier je geld verdiend (of juist niet verdiend) dan betaal je amper belasting. Ik zeg niet dat het goed is, maar zolang er niets illegaals is gaat dit Trump eerder helpen (zie je wel dat ik niks verkeerd deed) dan tegenwerken denk ik.
Dat denk ik niet. Hij heeft de laatste jaren meer voor seks betaald dan aan belasting.

De reden dat hij zo weinig kon betalen is dat hij verlies maakte en dus heel niet de gevierde zakenman is zoals hij zich wilde voor doen.

Daarnaast heb je ook een aantal kwesties over legaliteit: aftrekpost voor werk van zijn dochter, vastgoed te laag inschatten.

En bovendien heeft hij persoonlijk meer dan 400 miljoen dollar aan schulden die afgelost moeten worden de komende jaren, zonder de financiele armslag dat te doen, wat hem chantabel maakt.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 12:32:01 #121
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195302304
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Hij heeft de laatste jaren meer voor seks betaald dan aan belasting.

De reden dat hij zo weinig kon betalen is dat hij verlies maakte en dus heel niet de gevierde zakenman is zoals hij zich wilde voor doen.

Daarnaast heb je ook een aantal kwesties over legaliteit: aftrekpost voor werk van zijn dochter, vastgoed te laag inschatten.

En bovendien heeft hij persoonlijk meer dan 400 miljoen dollar aan schulden die afgelost moeten worden de komende jaren, wat hem chantabel maakt.
Die eerste zin _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 maandag 28 september 2020 @ 12:41:59 #122
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195302497
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:15 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar hij hoeft dus ook geen belasting te betalen.
70.000 voor de kapper is voor Trump aftrekbaar. Een leraar die spullen moet kopen voor zijn lessen mag maximaal $250 aftrekken.

Leg eens uit, en wel zodanig dat ik blijf geloven in trickle-down economics.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 28 september 2020 @ 12:43:09 #123
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195302534
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

70.000 voor de kapper is voor Trump aftrekbaar. Een leraar die spullen moet kopen voor zijn lessen mag maximaal $250 aftrekken.

Leg eens uit, en wel zodanig dat ik blijf geloven in trickle-down economics.
Waarom moet je blijven geloven in trickle-down economics? Dit is gewoon hoe het belastingstelsel werkt. Nogmaals, zolang ze niks illegaals vinden in Trump zn papieren denk ik niet dat dit in zijn nadeel gaat zijn.
  Overall beste user 2022 maandag 28 september 2020 @ 12:47:18 #124
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195302625
Of het legaal is of niet maakt op dit moment niet meer uit. Leg maar uit hoe het kan dat een leraar die eigen geld moet meebrengen om zijn werk te doen maximaal 250$ mag aftrekken, en Trump 70k voor zijn coiffe.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195302637
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

70.000 voor de kapper is voor Trump aftrekbaar. Een leraar die spullen moet kopen voor zijn lessen mag maximaal $250 aftrekken.

Leg eens uit, en wel zodanig dat ik blijf geloven in trickle-down economics.
weet je hoeveel business die kappers hadden moeten missen als Trump die 70.000 euro als belasting had moeten betalen. :D ;)

Maar de schade van het verhaal zal niet zozeer liggen in het feit of het mag wat hij doet maar het feit dat hij eigenlijk gewoon een ontzettend slechte zakenman is. in tegenstelling wat al zijn supporters over hem geloven.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 12:48:28 #126
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_195302645
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:43 schreef VoMy het volgende:

[..]

Waarom moet je blijven geloven in trickle-down economics? Dit is gewoon hoe het belastingstelsel werkt. Nogmaals, zolang ze niks illegaals vinden in Trump zn papieren denk ik niet dat dit in zijn nadeel gaat zijn.
Dat denk ik ook. Je ziet tot nu toe overal z'n fans al roepen dat het gewoon een slimme zakenman is en dat hij gebruik maakte van de regels.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 maandag 28 september 2020 @ 12:52:15 #127
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195302735
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:48 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

weet je hoeveel business die kappers hadden moeten missen als Trump die 70.000 euro als belasting had moeten betalen. :D ;)

Maar de schade van het verhaal zal niet zozeer liggen in het feit of het mag wat hij doet maar het feit dat hij eigenlijk gewoon een ontzettend slechte zakenman is. in tegenstelling wat al zijn supporters over hem geloven.
Uiteraard, en de 410 miljoen aan kompromat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195302736
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 02:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat stukje over assets overdragen aan Ivanka is fraude, geen avoidance. Als je het langere verhaal leest:

His daughter appears to have received some of these consulting fees, despite having been a top Trump Organization executive.
[..]

De kosten voor die "consultant" zijn van de belasting afgetrokken terwijl het aan Ivanka betaald is die een executive van Trumps bedrijf was. Dat is fraude
Ik was gisteren te gaar om alles bij te kunnen houden :@ Als dit klopt dan hebben ze wat uit te leggen.

Daarnaast denk ik dat, ondanks dat de NYT met nog meer publicaties zegt te komen, dit allemaal nog verre van complete cijfers zijn.

En die persoonlijke schuld van meer dan 400 miljoen bij onbekende buitenlandse actoren is natuurlijk een onaanvaardbaar veiligheidsrisico :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195302753
Legaliteit maakt voor de cult ook echt niet uit hoor, hoe komen mensen daar bij? Dan zeggen ze gewoon dat hij niet aan is geklaagd, laat staan veroordeeld. Zie de obstructiegevallen uit het Mueller rapport.

Het gaat om de mensen die nog wel beinvloedbaar zijn en daar is het niet zo'n fraai gezicht zowel qua rechtvaardigheidsgevoel als het falen als zakenman, maar mogelijk belangrijker is hij vanwege zijn kolossale schuld een potentieel nationaal veiligheidsrisico.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 28 september 2020 @ 12:53:10 #130
408813 crew  trein2000
pi_195302761
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:48 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Je ziet tot nu toe overal z'n fans al roepen dat het gewoon een slimme zakenman is en dat hij gebruik maakte van de regels.
Je maakt de klassieke trump-denkfout. Die base is helemaal niet waar je op moet letten, al schiet ie queen Elizabeth dood op de trappen van het witte huis stemmen ze nog op hem.

De vraag is hoe dit aan de andere kant gaat vallen en of dit de dems kan helpen om meer mensen naar de stembus te krijgen. De Amerikaanse verkiezingen win je op opkomst.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 12:54:59 #131
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195302790
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je maakt de klassieke trump-denkfout. Die base is helemaal niet waar je op moet letten, al schiet ie queen Elizabeth dood op de trappen van het witte huis stemmen ze nog op hem.

De vraag is hoe dit aan de andere kant gaat vallen en of dit de dems kan helpen om meer mensen naar de stembus te krijgen. De Amerikaanse verkiezingen win je op opkomst.
Yep, en dit soort dingen valt meestal niet zo goed bij de undecideds. Ik heb geen idee hoe de opkomst gaat zijn dit jaar, het is ontzettend moeilijk om daar een beeld van te krijgen maar Democraten lijken wel enthousiast om te gaan stemmen. Niet per se op Biden maar vooral tegen Trump.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 maandag 28 september 2020 @ 12:55:01 #132
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195302792
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:48 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Je ziet tot nu toe overal z'n fans al roepen dat het gewoon een slimme zakenman is en dat hij gebruik maakte van de regels.
Behalve dat de regels wel erg worden gebogen. Geld aan Ivanka betalen is gewoon fraude.
Er komt meer heeft de NYT al geschreven. En dat is geen goed nieuws voor Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 28 september 2020 @ 12:56:15 #133
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195302812
Trump had als verkiezingsbelofte dat hij de loopholes zou sluiten omdat hij daar ervaring mee zou hebben... net als zijn belofte om de belastingen op de rijksten te verhogen is daar niets van gekomen.

Dus wettelijk mag er veel, maar politiek en moreel?
Géén kloon van tvlxd!
pi_195302843
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Behalve dat de regels wel erg worden gebogen. Geld aan Ivanka betalen is gewoon fraude.
Er komt meer heeft de NYT al geschreven. En dat is geen goed nieuws voor Trump.
Die betalingen aan Ivanka zijn idd shady as fuck. En je kunt er donder op zeggen dat als dit bij Ivanka plaats vond zij niet de enige zal zijn.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 28 september 2020 @ 12:58:21 #135
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195302864
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je maakt de klassieke trump-denkfout. Die base is helemaal niet waar je op moet letten, al schiet ie queen Elizabeth dood op de trappen van het witte huis stemmen ze nog op hem.

De vraag is hoe dit aan de andere kant gaat vallen en of dit de dems kan helpen om meer mensen naar de stembus te krijgen. De Amerikaanse verkiezingen win je op opkomst.
Als je nu nog steeds undecided bent, waarom zou dit dan het verschil maken? Als er een hyperallergische overreactie komt op deze ontdekking die dus 4 jaar geleden al voorspeld was, en afgaande op de reacties hier is dat goed voor te stellen, is het prima te spinnen als overdreven heksenjachtgedrag en haalt het de aandacht weg van de echte problemen en schandalen rond Trump.
pi_195302891
Nationaal veiligheidsrisico vanwege wat schulden is wel een goede grap. Dat zoon Hunter Biden 3.5 miljoen dollar krijgt van de vrouw van de corrupte burgermeester van Moskou lijkt me een potentieel groter veiligheidsrisico.
  maandag 28 september 2020 @ 13:00:59 #137
8369 speknek
Another day another slay
pi_195302917
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:59 schreef Sjemmert het volgende:
Nationaal veiligheidsrisico vanwege wat schulden is wel een goede grap. Dat zoon Hunter Biden 3.5 miljoen dollar krijgt van de vrouw van de corrupte burgermeester van Moskou lijkt me een potentieel groter veiligheidsrisico.
Heeft Hunter Biden security clearance bij de inlichtingendiensten?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195302938
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:59 schreef Sjemmert het volgende:
Nationaal veiligheidsrisico vanwege wat schulden is wel een goede grap. Dat zoon Hunter Biden 3.5 miljoen dollar krijgt van de vrouw van de corrupte burgermeester van Moskou lijkt me een potentieel groter veiligheidsrisico.
Waarom? Hunter is niet degene die in de race is voor het presidentschap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 28 september 2020 @ 13:01:52 #139
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195302939
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:59 schreef Sjemmert het volgende:
Nationaal veiligheidsrisico vanwege wat schulden is wel een goede grap. Dat zoon Hunter Biden 3.5 miljoen dollar krijgt van de vrouw van de corrupte burgermeester van Moskou lijkt me een potentieel groter veiligheidsrisico.
Omdat Hunter Biden president van de VS wil worden?
Doe dit nou niet joh. Niemand trapt hierin en dit wordt weer heel vermoeiend. Waarom altijd dit soort kansloze whataboutism's? Wat wil je hiermee bereiken?
  Overall beste user 2022 maandag 28 september 2020 @ 13:02:18 #140
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195302947
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 12:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die betalingen aan Ivanka zijn idd shady as fuck. En je kunt er donder op zeggen dat als dit bij Ivanka plaats vond zij niet de enige zal zijn.
Dat, en zelfs al was ze de enige....

"Niks aan de hand, hij heeft de belasting alleen maar voor $800.000 getild. Kan ons allemaal gebeuren." gaat niet werken als excuus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195302985
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:48 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Je ziet tot nu toe overal z'n fans al roepen dat het gewoon een slimme zakenman is en dat hij gebruik maakte van de regels.
Trump is niet smart, of wél: hij huurde de juiste mensen in voor dit soort geintjes.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 13:03:48 #142
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195302987
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 12:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die betalingen aan Ivanka zijn idd shady as fuck. En je kunt er donder op zeggen dat als dit bij Ivanka plaats vond zij niet de enige zal zijn.
Er is een hele lijst met zgn. consulatancy fees, het zou mij niet verbazen als die bij hem of zijn familie terecht zijn gekomen wat gewoon fraude is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195303010
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:59 schreef Sjemmert het volgende:
Nationaal veiligheidsrisico vanwege wat schulden is wel een goede grap. Dat zoon Hunter Biden 3.5 miljoen dollar krijgt van de vrouw van de corrupte burgermeester van Moskou lijkt me een potentieel groter veiligheidsrisico.
Hmmm... 400+ miljoen persoonlijke schuld van de president bij onbekende buitenlandse actoren vs 3.5 miljoen betaling zonder enige gegeven context aan iemand die geen politicus is... Moeilijk moeilijk...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 13:05:20 #144
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195303028
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 13:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hmmm... 400+ miljoen persoonlijke schuld van de president bij onbekende buitenlandse actoren vs 3.5 miljoen betaling zonder enige gegeven context aan iemand die geen politicus is... Moeilijk moeilijk...
De uitdrukking die je zoekt is "False equivalency" ;)

Ik hoor ook nooit iemand uit het Trump kamp over de ongebreidelde email praktijken in het huidige Witte Huis waar men op grote schaal van niet overheids email gebruik maakt wat ronduit illegaal is. Opvallend wel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 maandag 28 september 2020 @ 13:05:55 #145
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195303041
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 13:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

Trump is niet smart, of wél: hij huurde de juiste mensen in voor dit soort geintjes.
En reken maar dat die deals gaan sluiten met de IRS en de FBI.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195303046
Joe Biden betaalde alleen al bijna 3.5 miljoen aan belasting :p Solvabiliteit van de familie Biden lijkt me geen issue.

Niet dat Hunters schulden eeg relevant zijn tegenover Trumps 400 miljoen.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 13:07:28 #147
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195303073
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 13:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Joe Biden betaalde alleen al bijna 3.5 miljoen aan belasting :p Solvabiliteit van de familie Biden lijkt me geen issue.
Dus, Joe betaalde....4 Trump golf trips? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 28 september 2020 @ 13:08:02 #148
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195303081
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:59 schreef Sjemmert het volgende:
Nationaal veiligheidsrisico vanwege wat schulden is wel een goede grap. Dat zoon Hunter Biden 3.5 miljoen dollar krijgt van de vrouw van de corrupte burgermeester van Moskou lijkt me een potentieel groter veiligheidsrisico.
Trump moet binnen 4 jaar 400 miljoen dollar aan leningen terugbetalen aan onbekende financiers. Volgens zijn aangiftes draaien zijn bedrijven fors verlies waardoor hij geen inkomstenbelasting betaald. Waar haalt Trump dat geld vandaan, en bij welke financiers zit hij in de tang?
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 13:19:08 #149
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195303282
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 13:08 schreef Montov het volgende:

[..]

Trump moet binnen 4 jaar 400 miljoen dollar aan leningen terugbetalen aan onbekende financiers. Volgens zijn aangiftes draaien zijn bedrijven fors verlies waardoor hij geen inkomstenbelasting betaald. Waar haalt Trump dat geld vandaan, en bij welke financiers zit hij in de tang?
En in tegenstelling tot normale bedrijven is niet het bedrijf verantwoordelijk voor die leningen maar is Trump hoofdelijk aansprakelijk voor die leningen. Dat is nogal wat.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 13:20:22 #150
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195303309
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 13:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

En reken maar dat die deals gaan sluiten met de IRS en de FBI.
Pas nadat ze geen pardon van Trump krijgen, natuurlijk ;)

De loyaliteit aan Trump is alleen aanwezig zolang Trump in het Witte Huis zit, daarna is het ieder voor zich.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')