China.quote:Op maandag 28 september 2020 02:09 schreef Kijkertje het volgende:
Praktisch elke geinterviewde heeft het over de grote vraag die nog overblijft: bij wie heeft Trump nou precies die grote schulden.
Hij dacht natuurlijk dat hij voor elke dollar moest tekenen.quote:
Deutsche Bank toch? De zoon van justice Kennedy was zijn persoonlijk contact daar.quote:
Nou ik zou zeggen, maak de documenten publiek zoals je vier jaar geleden al beloofd had. Problem solvedquote:Op maandag 28 september 2020 09:08 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Vooruit...er is een tegenbericht.
Oh ja “Hardest hit in this story of Trump being broke: Melania.
@:FLOTUS....he can't even pay the settlement from the prenup.
Ouch.”
Trump zou zijn belasting aangiftes kunnen vrijgeven en daarmee laten zien dat het verhaal van de times niet klopt. (maar dat wil hi niet doen)quote:Op maandag 28 september 2020 09:14 schreef Knipoogje het volgende:
Nu vertrouw ik de Times wel als het op hun onderzoeksjournalistiek aankomt, want volgens mij zitten ze er zelden tot nooit naast in de afgelopen 100 jaar, maar als er in een opzetje valse tax returns gelekt zijn om ze een hak te zetten, dan geeft het toch wel een knauw in het vertrouwen.
Ja vast. Maar nee, je gaat niet 4 jaar lang tot het hooggerechtshof procederen om het tegen te houden - en dan ging dat niet eens om het publiek maken van die documenten - om daarna nepdocumenten te leveren vanuit een bron die de NYTimes vertrouwt waarna je een artikel daarover wil ontkrachten door ze plots toch maar wel zelf te openbaren.quote:Op maandag 28 september 2020 09:14 schreef Knipoogje het volgende:
Nu vertrouw ik de Times wel als het op hun onderzoeksjournalistiek aankomt, want volgens mij zitten ze er zelden tot nooit naast in de afgelopen 100 jaar, maar als er in een opzetje valse tax returns gelekt zijn om ze een hak te zetten, dan geeft het toch wel een knauw in het vertrouwen.
Trump is so poor, he can't even own the libs.quote:Op maandag 28 september 2020 09:08 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Vooruit...er is een tegenbericht.
Oh ja “Hardest hit in this story of Trump being broke: Melania.
@:FLOTUS....he can't even pay the settlement from the prenup.
Ouch.”
Ik snap deze reporter wel. Het maakt bij Trump niet uit of je nu een bandje van maart dit jaar afspoelt of eentje van nu. Het zijn allemaal "riedeltjes" die hij afdraait.quote:
Ik vraag me af wat er toe heeft geleid dat Parscale onvrijwillig is opgenomen. Onthullingen binnenkort van crimineel spel van de campagne onder hem?quote:Op maandag 28 september 2020 03:06 schreef Szura het volgende:
Trump brengt iedereen naar de afgrond:
[ twitter ]
True...en ik ben heel erg benieuwd hoe hij dat gaat oplossen?quote:Op maandag 28 september 2020 02:09 schreef Kijkertje het volgende:
Praktisch elke geinterviewde heeft het over de grote vraag die nog overblijft: bij wie heeft Trump nou precies die grote schulden.
Jaquote:
Dit is toch simpelweg de kern van waarom hij zo spastisch doet over zijn belastingpapieren? Zijn omgeving is zich in 2016 dood geschrokken over wat hij beloofd had en heeft gehoopt dat dit over de verkiezingen heen te tillen.quote:Op maandag 28 september 2020 09:40 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
True...en ik ben heel erg benieuwd hoe hij dat gaat oplossen?
Gezien zijn verleden zit een herfinanciering van Amerikaanse banken er niet in. Dat betekent dat het met buitenlands geld moet gebeuren. De
Dit maakt een president van zo'n machtig land bijzonder kwetsbaarvoor chantage en / of buitenlandse belangen.
Hiermee is Trump toch gewoon een nationaal veiligheidsrisico? Als dit eerder "echt bekend" was, had hij toch nooit op deze positie mogen zitten?
Ik vraag me nu nog meer af welke belangen hij in het buitenland dien? Spelen er bij al die gekke sprongen financiële belangen mee?
Rooft hij zo indirect van zijn eigen land?
En die zijn nog illegaal ook.quote:Op maandag 28 september 2020 10:19 schreef klappernootopreis het volgende:
Het feit dat Trump minder belasting betaald dan de schoonmakers in zijn golf resorts, zal hoe dan ook repercussies krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |