Wout natuurlijk en Tom tweedequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar we gaan het meemakenquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Wout natuurlijk en Tom tweede
Als het Wout niet is, dan is het geen goed parcoursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag allemaal!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Jumbojos.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:07 schreef Momo het volgende:
Hier is trouwens de poll die ik vanochtend had gepost in WLR
[poll=590]
quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WWWWWWWWEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDD
Morgen 20 mmquote:Op vrijdag 25 september 2020 13:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel echt herfst geworden
Die twee weken strandvakantie in Voorburg gaan we maar niet doen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel echt herfst geworden
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die twee weken strandvakantie in Voorburg gaan we maar niet doen.
Jammer.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarom ben ik dan ook een paar dagen wegquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben je trouwens al weg nu? Veel plezierquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom ben ik dan ook een paar dagen weg
Nee. Maandag.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben je trouwens al weg nu? Veel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:24 schreef Momo het volgende:
Nieuwe coronakaart van vandaag, 2777 nieuw cases
Ik zou zeggen een zeer hoge muur om Amsterdam zetten en Amsterdam als verloren beschouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:24 schreef Momo het volgende:
Nieuwe coronakaart van vandaag, 2777 nieuw cases
Die Dam bijeenkomst was een goed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
All Corona Lives Mattersquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Dam bijeenkomst was een goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |