Haar eerste album is echt geweldig! LA, Let's Start a band, Run en dan nog een paar klassiekersquote:Op woensdag 23 september 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
Ik ging door naar Amy Macdonald. Ook niet slecht,
Me too !!. Bij toeval via iemand erover gehoord. Maar deze uitvoering, Wow.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die had ik gisteren ook opgezochtOok een dankje aan @:Meridiaan en @:Momo . Ik kende ze niet en heb Distant Satellites gedownload. Me like!!
oh die is machtig! Luister nu naar de originele versie van de album. Ook mooi. Heel anders weer.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Me too !!. Bij toeval via iemand erover gehoord. Maar deze uitvoering, Wow.
Weather Systems is misschien nog een beter beginpunt.
Door de stad lopen, rondkijken, wat drinken.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Familiebezoek? Leuke dingen? Eten?
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:21 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft Youtube suggesties, deze kwam bij mij voorbij![]()
Gaat het nog @Prisha ?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nice, ik krijg echt een awesome music overload momentje nu
Ja @Redefine Meer van dit;quote:Op woensdag 23 september 2020 20:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je weet waar ik nu naar aan het luisteren ben he![]()
![]()
@:Redefine I like it!
oh shit dat zou nog jaquote:Op woensdag 23 september 2020 20:41 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Prisha, had je trouwens nog die foto's van de Halloweenversiering?
Neem je tijd, hoor!quote:Op woensdag 23 september 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh shit dat zou nog ja. Effe kieken.
Edit: het zijn heel veel foto'seven kijken welke ik moet kiezen
Allemaaaaalquote:Op woensdag 23 september 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh shit dat zou nog ja. Effe kieken.
Edit: het zijn heel veel foto'seven kijken welke ik moet kiezen
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ha! Welke artiest en lied was dit?
Niet gedaan! En ook niet de soepquote:
Als je je cursor boven de link houdt krijg je een preview van de gelikete postquote:Op woensdag 23 september 2020 21:16 schreef usagi414 het volgende:
Toch een voordeel van mod zijn. Je kan gewoon likes geven in een gesloten topic.
En ik was al aan het kijken in dit topic wat like waardig zou kunnen zijn.
Benieuwd naar de Greview!quote:Op woensdag 23 september 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Door de stad lopen, rondkijken, wat drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Niet de Guanabanalyse?quote:
quote:Op woensdag 23 september 2020 21:36 schreef Prisha het volgende:
Kleine selectie gemaakt voor @:Hamlapjes van Halloween versieringen en gerechten en zoWow ooit zelf gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zusje en ik. Zij maakte al die gerechten. Versieren deden we samen.quote:
Gaaf zegquote:Op woensdag 23 september 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik. Zij maakte al die gerechten. Versieren deden we samen.
Fijn dat het mee lijkt te vallen met je ex-kiesquote:Op woensdag 23 september 2020 21:11 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Niet gedaan! En ook niet de soepEen vriend die ik niet zo vaak zie moest min of meer in de buurt zijn, dus we hadden afgesproken voor wat drinken en mogelijk wat eten. Ik durfde een fish & chips wel aan, en dat ging goed
Wel nog een pijnstiller erin gegooid toen ik de ex-kies begon te voelen. Vanavond nog een uit voorzorg voor het slapen gaan en dan morgen verder kijken
Geweldigquote:Op woensdag 23 september 2020 21:11 schreef H_T het volgende:
Niet gedaan! En ook niet de soepEen vriend die ik niet zo vaak zie moest min of meer in de buurt zijn, dus we hadden afgesproken voor wat drinken en mogelijk wat eten. Ik durfde een fish & chips wel aan, en dat ging goed
Wel nog een pijnstiller erin gegooid toen ik de ex-kies begon te voelen. Vanavond nog een uit voorzorg voor het slapen gaan en dan morgen verder kijken
Geweldigquote:Op woensdag 23 september 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik. Zij maakte al die gerechten. Versieren deden we samen.
Ze hadden zelfs drie visgerechten die allemaal wel goed waren gekomen denk ikquote:Op woensdag 23 september 2020 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn dat het mee lijkt te vallen met je ex-kiesFish & chips is ook een slimme keuze dsn inderdaad! Ik zou nu wel een gebakken kabeljauwtje met remouladesaus lusten
Quoi?quote:
Kleine selectie gemaakt voor @:Hamlapjes van Halloween versieringen en gerechten en zoWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine selectie gemaakt voor @:Hamlapjes van Halloween versieringen en gerechten en zoGaaf! Creepy, maar gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine selectie gemaakt voor @:Hamlapjes van Halloween versieringen en gerechten en zoWat vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:
quote:
quote:
Zonder context is hier geen touw aan vast te knopenquote:
Met context ook niet hoorquote:Op woensdag 23 september 2020 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zonder context is hier geen touw aan vast te knopen
quote:Op woensdag 23 september 2020 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zonder context is hier geen touw aan vast te knopen
quote: