Of nee wacht, die had ik trouwens wel degelijk gezien!quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, ik FOK! meestal op m'n laptop en zodra je naar beneden scrollt is die hele ticker niet meer te zien.
Que si que no, heb je het nou wel of niet gezien?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Of nee wacht, die had ik trouwens wel degelijk gezien!
Que sí. que sí!! Dat hij de groeten deed, die toch?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Que si que no, heb je het nou wel of niet gezien?
Sí!quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Que sí. que sí!! Dat hij de groeten deed, die toch?
Wat heb Keessie er mee te maken?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Que sí. que sí!! Dat hij de groeten deed, die toch?
En waar Keessie is, komt Ard ook gelijk om de hoek kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja álles natuurlijk!! Zoals altijd
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
Dit was een overduidelijke lapo hunt om deze TT te kunnen gebruiken. Zo nu kan ik weer verder met mijn leven.
Ja ik was dan wel slim genoeg geweest om dat anoniem te doenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als gehele SC hadden we dan geld gedoneerd om:'Als ESF SC doen wij afstand van de uitspraken van Meke' neer te kunnen zetten.
Dan hadden wij je door onze oproep gelijk uit die anonimiteit getrokkenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik was dan wel slim genoeg geweest om dat anoniem te doen
Het afvoerputje?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:48 schreef Meke het volgende:
Hoe heet dat ding waar je de stop in doet in de gootsteen? Dat heb ik net uit elkaar geschroefd, ik kan het je van harte afraden![]()
Voor meer details zullen we wel weer bij Joost moeten zijnquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja álles natuurlijk!! Zoals altijd
Ja maar als ik het had gedaan, had ik hier niet gezegd dat ik het wasquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hadden wij je door onze oproep gelijk uit die anonimiteit getrokken
Ach, begin jaren `90 waren niet veel beter. Als zelfs Paul de Leeuw zich gaat aanmelden.quote:
Ja dat jaquote:
Ja maar de nineties hadden ook wel genoeg compensatie, Ruth en Edsiliaquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ach, begin jaren `90 waren niet veel beter. Als zelfs Paul de Leeuw zich gaat aanmelden.
Aangezien het WIDM topic voor 80% vol zat met ESF'ers had men een sterk vermoeden gehad waar het vandaan kwam.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar als ik het had gedaan, had ik hier niet gezegd dat ik het wasGewoon lekker meedoen met de verontwaardiging
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar de nineties hadden ook wel genoeg compensatie, Ruth en Edsilia
Zijn wij zó oud, dat we dit alletwee begrijpen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
En waar Keessie is, komt Ard ook gelijk om de hoek kijken.
Betweter dat het is inderdaad!quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor meer details zullen we wel weer bij Joost moeten zijn
Ik zei ook begin `90. Maar het was vooral een mooie gelegenheid om dit nummer er eens in te gooien.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar de nineties hadden ook wel genoeg compensatie, Ruth en Edsilia
Nouja dan zou je juist verwachten dat niemand het zou willen spoilen, toch?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien het WIDM topic voor 80% vol zat met ESF'ers had men een sterk vermoeden gehad waar het vandaan kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |