abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 20 september 2020 @ 21:52:06 #151
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195170521
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Da's dan wel zielig voor Oracle en Walmart die net heel veel miljarden op tafel hebben gelegd voor TikTok.
Nou ja, ken je het verhaal met de telegraaf groep en hyves? :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 21:54:28 #152
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195170566
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nou ja, ken je het verhaal met de telegraaf groep en hyves? :P
Hahaha, ja, dat verhaal ken ik en ik heb er toendertijd ook vreselijk hard om gelachen. Vooral het idee dat de Telegraaf groep miljoenen aan het uitgeven was om digitaal relevant te zijn :D

Ach, ik zou mij rot lachen als Oracle binnen 5 jaar dat bedrag af moet schrijven, wel zielig voor de aandeelhouders maar Larry Ellison gun ik dat van harte.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195170753
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 21:09 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat is slechts jouw invulling gebaseerd op jouw mening.

Het Amerikaanse volk heeft gestemd en de uitslag die de president bepaald was 304-227 in het voordeel van Trump/republikeinen.

Dat is de realiteit.
Het Amerikaanse volk gaat over anderhalve maand weer stemmen. Als je wilt weten hoe de mensen erover denken kun je beter daarop wachten. Als je het er nu met alle geweld nog doorheen wil drukken, lijkt het erop dat je sterk rekening houdt met een verlies in november. Dan gaat het riedeltje dat dit de wil van het volk is niet op.
Zeg gewoon eerlijk dat je deze buitenkans met beide handen wilt aangrijpen voor je eigen gewin, hoe onfatsoenlijk het ook maar mag zijn. Maar kom niet met zo'n bullshit verhaal aanzetten.
pi_195171342
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

In 2018 kregen Democratische kandidaten 12 miljoen stemmen meer dan Republikeinse Senaats kandidaten.

The American People have spoken!
Het gaat niet om het totaal aantal stemmen over alle staten. Het gaat over het totaal aantal stemmen per kandidaat per staat waar op dat moment verkiezingen zijn. Ik merk dat dit erg moeilijk voor je is. O.a. California werd ook gestemd in 2018 dus niet zo gek dat er dan veel democratische stemmen zijn. Gelukkig bepaald Californi enkel wie er voor Californi in het senaat zit en niet voor half Amerika.
  Overall beste user 2022 zondag 20 september 2020 @ 22:44:24 #155
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195171494
Trumperts proberen nog steeds stemmers in Virginia tegen te houden bij de stemlokalen. Het schijnt te vallen onder protesteren.

Kan een Trumpfan mij uitleggen waar tegen ze protesteren?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195171496
Of deze geforceerde benoeming nou echt vruchten gaat afwerpen voor de Republikeinen is natuurlijk ook maar de vraag.
twitter

twitter

Maar ja het blijft speculeren zolang er nog geen uitslag van de verkiezingen is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195171579
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 22:35 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Het gaat niet om het totaal aantal stemmen over alle staten. Het gaat over het totaal aantal stemmen per kandidaat per staat waar op dat moment verkiezingen zijn. Ik merk dat dit erg moeilijk voor je is. O.a. California werd ook gestemd in 2018 dus niet zo gek dat er dan veel democratische stemmen zijn. Gelukkig bepaald Californi enkel wie er voor Californi in het senaat zit en niet voor half Amerika.
Toch wel jammer dat het senaat en in het verlengde daarvan de SCOTUS zoveel macht heeft. Terwijl het systeem zo ongelofelijk scheef is dat je stem in de ene staat zoveel meer meeteld dat in de ander staat. Terwijl de beslissingen die daaruit voortkomen iedereen treffen. Dat systeem is echt fucked up.
pi_195171586
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 22:35 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Het gaat niet om het totaal aantal stemmen over alle staten.
Als het gaat om wat het Amerikaanse volk wil, waarom wil je dan zo graag sommige Amerikanen niet meetellen?
pi_195171701
Jammer dat het aanstellen van rechters uberhaupt een politiek proces is. Je zou per definitie gematigde kandidaten moeten nomineren.
  Overall beste user 2022 zondag 20 september 2020 @ 23:05:11 #160
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195171819
twitter


Interessant. Het zou de enorme hoeveelheid donaties wel verklaren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195171889
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 23:05 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Interessant. Het zou de enorme hoeveelheid donaties wel verklaren.
Het is ook wel logisch. RBG vervangen door een behoorlijk conservatieve rechter zou een enorme verschuiving in de balans in de SC betekenen met forse implicaties voor de politiek.
Zeker met relatief jonge rechters die er nog decennia kunnen zitten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195171927
Het is toch ook belachelijk. Een 6-3 verhouding in de SC is totaal geen afspiegeling van de wil van het volk :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195171971
quote:
9s.gif Op zondag 20 september 2020 23:14 schreef Kijkertje het volgende:
Het is toch ook belachelijk. Een 6-3 verhouding in de SC is totaal geen afspiegeling van de wil van het volk :')
Tja, aanstellingen voor het leven die bepaald worden door wie er toevallig president is als er eentje doodgaat. En dan wil het lot ook nog eens zo zijn dat Trump er in 4 jaar 3 mag uitkiezen :'(
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 23:39:20 #164
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195172156
En in het kader van "Only the best people" dit:

quote:
Leak reveals $2tn of possibly corrupt US financial activity

Among those named in reports is Paul Manafort, an ex- political strategist for Donald Trump

Thousands of documents detailing $2 trillion (1.55tn) of potentially corrupt transactions that were washed through the US financial system have been leaked to an international group of investigative journalists.

The leak focuses on more than 2,000 suspicious activity reports (SARs) filed with the US government’s Financial Crimes Enforcement Network (FinCEN).

Banks and other financial institutions file SARs when they believe a client is using their services for potential criminal activity.

https://www.theguardian.c(...)s-financial-activity
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195172258
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:21 schreef budha het volgende:

[..]

Op welke manier is het kiescollege dan relevant? Dit wordt enkel gebruikt voor het kiezen van de president en vice-president.
Dat is ook niet relevant voor de senaats verkiezingen. Ik was ook niet diegene die er over begon.
pi_195172383
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 23:19 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Tja, aanstellingen voor het leven die bepaald worden door wie er toevallig president is als er eentje doodgaat. En dan wil het lot ook nog eens zo zijn dat Trump er in 4 jaar 3 mag uitkiezen :'(
Misschien kiest Trump er de komende 4 jaar nog 3 uit
  Moderator maandag 21 september 2020 @ 00:08:51 #167
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195172429
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:03 schreef riazop het volgende:

[..]

Misschien kiest Trump er de komende 4 jaar nog 3 uit
Of mischien staat Trump voor een rechter om veroordeeld te worden, je weet het niet, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195172460
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Of mischien staat Trump voor een rechter om veroordeeld te worden, je weet het niet, he?
Dat is iets dat je nu juist wel vrij zeker weet. Natuurlijk gaat die man na zijn termijn(en) allerlei processen om zijn oren krijgen. Dat proberen ze nu al.

Dat is een lot dat veel westerse leiders beschoren is. Een politieke tool in de eerste plaats.
  Moderator maandag 21 september 2020 @ 00:15:26 #169
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195172488
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:12 schreef riazop het volgende:

[..]

Dat is iets dat je nu juist wel vrij zeker weet. Natuurlijk gaat die man na zijn termijn(en) allerlei processen om zijn oren krijgen. Dat proberen ze nu al.

Dat is een lot dat veel westerse leiders beschoren is. Een politieke tool in de eerste plaats.
Noem eens een Westerse leider die voor de rechter moet komen? Ik wacht wel even.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195172496
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 23:49 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat is ook niet relevant voor de senaats verkiezingen. Ik was ook niet diegene die er over begon.
Jij begon volkomen ten onrechte over de mening van het Amerikaanse volk en kwam daarna met dit soort vreemde uitvluchten.
pi_195172691
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Noem eens een Westerse leider die voor de rechter moet komen? Ik wacht wel even.
berlusconi?
  Moderator maandag 21 september 2020 @ 00:41:29 #172
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195172692
Voor de meeschrijvers, de VS heeft vandaag weer 41.000 nieuwe covid gevallen en 672 doden mogen bijschrijven.

Ze hebben bijna de 200.000 officieel gehaald, mischien dat Trump een feestje kan geven omdat hij het zo goed gedaan heeft?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195172701
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Jij begon volkomen ten onrechte over de mening van het Amerikaanse volk en kwam daarna met dit soort vreemde uitvluchten.
Ik denk dat je het dan niet helemaal goed gelezen hebt.

Lees het anders nog even terug:
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #823 Duurt lang

Ik herhaal dus een onderdeel van de motivering van McConnell om in 2016 de SC benoeming uit te stellen tot na de verkiezingen.

En nee dat was niet onterecht. De claims van Monolith waar ik op reageerde waren onterecht. Hij claimde dat de republikeinse overwinning en meerderheid in het senaat destijds geen onderdeel was van zijn motivering om uit te stellen. Maar uit het opinie stuk uit de WP van McConnell en Grassley van Februari 2016 blijkt dus van wel.
  Moderator maandag 21 september 2020 @ 00:44:31 #174
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195172708
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik denk dat je het dan niet helemaal goed gelezen hebt.

Lees het anders nog even terug:
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #823 Duurt lang

Ik herhaal dus een onderdeel van de motivering van McConnell om in 2016 de SC benoeming uit te stellen tot na de verkiezingen.

En nee dat was niet onterecht. De claims van Monolith waar ik op reageerde waren onterecht. Hij claimde dat de republikeinse overwinning en meerderheid in het senaat destijds geen onderdeel was van zijn motivering om uit te stellen. Maar uit het opinie stuk uit de WP van McConnell en Grassley van Februari 2016 blijkt dus van wel.
En dat hebben we ook ontzenuwd. Blijft over? Oh, ja, helemaal niets.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195172709
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik denk dat je het dan niet helemaal goed gelezen hebt.
Ik heb die tweet van Ted Cruz, die jij een goede uitleg noemde, heel goed gelezen. Jij zelf ook?
pi_195172735
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195172747
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:44 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik heb die tweet van Ted Cruz, die jij een goede uitleg noemde, heel goed gelezen. Jij zelf ook?
Ik heb vooral goed naar het interview zelf geluisterd. Ik postte die tweet in relatie tot de discussie over SC benoemingen door het senaat. Dat er dan door een enkele zin of uitspraak er een aantal gelijk getriggerd raken over het electoral college kan ik ook niets aan doen. Dat heeft verder ook niets met het senaat te maken.
pi_195172752
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Noem eens een Westerse leider die voor de rechter moet komen?
Sarkozy
pi_195172753
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:55 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik heb vooral goed naar het interview zelf geluisterd. Ik postte die tweet in relatie tot de discussie over SC benoemingen door het senaat. Dat er dan door een enkele zin of uitspraak er een aantal gelijk getriggerd raken over het electoral college kan ik ook niets aan doen. Dat heeft verder ook niets met het senaat te maken.
Jij stelde letterlijk dat Ted Cruz het goed uitlegt. Ik gaf aan dat zijn uitleg complete bullshit was, omdat hij direct in zijn eerste argument de plank compleet misslaat. Daar heb ik nog geen fatsoenlijk weerwoord van je op gehoord.
pi_195172754
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Noem eens een Westerse leider die voor de rechter moet komen? Ik wacht wel even.
Nethanyahu
pi_195172756
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:58 schreef riazop het volgende:

[..]

Nethanyahu
Je zou het misschien niet direct verwachten, maar anders dan de naam wellicht doet vermoeden ligt het midden-oosten niet in het westen.
pi_195172808
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:55 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik heb vooral goed naar het interview zelf geluisterd. Ik postte die tweet in relatie tot de discussie over SC benoemingen door het senaat. Dat er dan door een enkele zin of uitspraak er een aantal gelijk getriggerd raken over het electoral college kan ik ook niets aan doen. Dat heeft verder ook niets met het senaat te maken.
Je vergeet wel even dat er in 2018 in de Senaat 26 zetels van de Democraten herkozen moesten worden en maar 9 zetels van de Republikeinen. De schade van het verlies van maar 2 zetels viel uiteindelijk nog mee vooral als je bedenkt dat Trump in 2016 in veel van die staten won.

Dit jaar zijn er veel meer Republikeinse zetels die verdedigd moeten worden: 23 zetels tegen 12 van de Democraten. Geen wonder dat de Republikeinen de komende verkiezingen liever niet afwachten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 21-09-2020 01:28:49 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195172812
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En dat hebben we ook ontzenuwd. Blijft over? Oh, ja, helemaal niets.
We ? Alleen jij hebt op die post gereageerd hoor. En ik vond je punt over de democratische winst in congress in 2018 niet erg sterk omdat congress niet over het benoemen van rechters gaan. In het senaat die daar wel over gaan behaalde de republikeinen 2 zetels winst in 2018.

Maar goed als jij wil geloven dat je die post ontzenuwd hebt is dat ook prima hoor.
pi_195172850
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 01:13 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

We ? Alleen jij hebt op die post gereageerd hoor. En ik vond je punt over de democratische winst in congress in 2018 niet erg sterk omdat congress niet over het benoemen van rechters gaan. In het senaat die daar wel over gaan behaalde de republikeinen 2 zetels winst in 2018.

Maar goed als jij wil geloven dat je die post ontzenuwd hebt is dat ook prima hoor.
Het punt dat Moscow Mitch maakte, dat jij een sterk punt vond, was dat de president in de meest recente nationale verkiezingen was teruggefloten. Dat is nu wederom gebeurd. Dat het Huis (ik neem aan dat je het Huis bedoelt, het Congres is namelijk de naam voor zowel het Huis als de Senaat samen) sinds 2018 in democratische handen is, zou dus, wederom volgens de argumenten van Moscow Mitch, juist reden moeten zijn om de komende maanden geen veranderingen in de SCOTUS te forceren.
pi_195172977
De RNC heeft nog een keer hetzelfde bedrag aan Reuters betaald. Weird! Waar gaat dit over :?

twitter

twitter


[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 21-09-2020 02:22:49 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195173048
En Biden kan de benoeming mooi aangrijpen om o.a. op healthcare campagne te voeren :P

twitter


quote:
Don't forget: An Affordable Care Act case will be heard by the Supreme Court a week after the election. A decision is expected in June 2021.
Intussen zit de VS aan de 200.000 mensen overleden aan het coronavirus ;(

twitter


[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 21-09-2020 04:15:48 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195173057
Dinsdag al de aankondiging? Hij kan niet eens wachten tot na de officiele herdenking/ begrafenis :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195173114
Geen steun van de UN voor de sancties op Iran

twitter


Ik zou als ik Trump was uit de UN stappen :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 21 september 2020 @ 07:49:06 #189
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195173733
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:58 schreef riazop het volgende:

[..]

Nethanyahu - Berlusconi - Sarkozy
Tja, Trump lijkt in goed gezelschap. Omkopers, chanteurs, belastingontduikers en oplichters. Daar past hij uitstekend tussen, net zo'n corrupt varken.

Weinig politieks aan verder, heb je schijt aan de wet, word je vervolgd. Prima idee.
  Overall beste user 2022 maandag 21 september 2020 @ 08:28:44 #190
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195173989
quote:
11s.gif Op maandag 21 september 2020 02:17 schreef Kijkertje het volgende:
De RNC heeft nog een keer hetzelfde bedrag aan Reuters betaald. Weird! Waar gaat dit over :?

[ twitter ]
[ twitter ]
Mooi bedrag. Devil in the details zullen we maar zeggen.

Zou Qanon hier nog iets van vinden of is dit gewoon 2 miljoen gedeeld door drie en de volgende cheque komt ook nog?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 21 september 2020 @ 09:50:52 #191
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195174983
twitter


Dit zal de Geliefde Leider niet leuk vinden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195175124
Dubbel quote.
pi_195175157
twitter


Nog 44 dagen tot 4 november
  Overall beste user 2022 maandag 21 september 2020 @ 11:23:14 #194
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195176246
Een amusant draadje over de splitsing binnen Qanon.

twitter



twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator maandag 21 september 2020 @ 12:09:57 #195
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195177109
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 11:23 schreef Ulx het volgende:
Een amusant draadje over de splitsing binnen Qanon.

[ twitter ]

[ twitter ]
Nou ja, zeg, zelfs onder conspiracy gekkies zijn er grenzen? De wereld houd nooit op met mij te verbazen ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195177380
Biden was weer lekker bezig in Philadelphia gister.

twitter
  Overall beste user 2022 maandag 21 september 2020 @ 12:52:03 #197
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195177961
Who cares na vier jaar Trump bullshit?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games maandag 21 september 2020 @ 12:53:26 #198
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195177983
Joh, de man verspreekt zich een keer. Haal hem weg, duidelijk niet bij zo'n volle verstand in vergelijking met de idioot die de pandemie ontkende terwijl patinten bij bosjes neervielen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 maandag 21 september 2020 @ 12:56:19 #199
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195178050

Biden's verspreking haalt het niet bij dit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195178064
Toch denk ik dat je zo'n post ook gewoon kan negeren, ipv direct naar Trump te wijzen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')