SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier![]()
Ik wait het ook nait.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:23 schreef Moonlight het volgende:
Ik weet neit wat je doet met mij maar ik blijf in die motion
quote:
Stukje gekeken maar 30 min is mij te lang 🙀quote:
Dotje 🐈🤗quote:
En dit is nog de verkorte versie.quote:
sportief!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
Bij deze visuele ondersteuning om dit tot een TOPic te maken![]()
[ afbeelding ]
i am filming yes!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dit is nog de verkorte versie.
Waarom die skibrilquote:Op donderdag 17 september 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was bijna 3 uur aan het streamen.Noemt haarzelf ook Pers.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stukje gekeken maar 30 min is mij te lang 🙀
man3quote:Op donderdag 17 september 2020 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze was bijna 3 uur aan het streamen.Noemt haarzelf ook Pers.
Lekker ding en handig dat ze nog wat fietsjes op haar kleding heeft zodat ze zeker weet dat ze de fietskleding uit de kast pakt des ochtends.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ppff waar ze zin in hebben.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze was bijna 3 uur aan het streamen.Noemt haarzelf ook Pers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
applaus!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:31 schreef Paul het volgende:
Zo jongens m''n eerste 24 uur als ONZ-mod zitten erop
Op zich kan ze het wel,maar afgelopen dinsdag was ze echt beneden peil.quote:
Waarom ben je nu zwart?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:31 schreef Paul het volgende:
Ja, ik heb speciaal voor haar fietskleding met fietsjes erop moeten kopen, anders kon ze het niet apart houden van andere kledingquote:Op donderdag 17 september 2020 21:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lekker ding en handig dat ze nog wat fietsjes op haar kleding heeft zodat ze zeker weet dat ze de fietskleding uit de kast pakt des ochtends.
En, hoe bevalt het je?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:31 schreef Paul het volgende:
Dit hoeft voor mij dus niet Paul.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:32 schreef Paul het volgende:
Bijna evenveel posts hee
1. FreshFruit / 993 / 4747
6. Jacquelinehasselbaink / 369 / 4752
Gelukkig heeft ze andere kwalitietenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik heb speciaal voor haar fietskleding met fietsjes erop moeten kopen, anders kon ze het niet apart houden van andere kleding
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit hoeft voor mij dus niet Paul.
Wat bedoel jequote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weggelopen want ik vond het echt niet leuk meer.quote:
Ik snap hem ook niet eerlijk gezegd.quote:
Ze kan heel goed bier en snacks brengenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze andere kwalitieten
Waarom nou weer nietquote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De meeste, maar dat is ook de bedoeling helaas.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weggelopen want ik vond het echt niet leuk meer.
Mooi zo. Hou het vol.quote:
ik zag dat je alweer 2e was johquote:
Ik heb even meegelezen maar er hing een eng sfeertjequote:Op donderdag 17 september 2020 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weggelopen want ik vond het echt niet leuk meer.
Ik zit hier voor mijn plezier maar gisteren ergerde ik mij aan teveel dingen.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste, maar dat is ook de bedoeling helaas.
Even teruglezen!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb even meegelezen maar er hing een eng sfeertje
Ja al een paar dagen. Maar was alleen om Mario te laten zien dat hij in te halen was. Nu mag hij van mij weer naar de tweede plaats.quote:
Zo extreem veel heb ik niet gedaan vandaagquote:
Het begon om 1330 uur ofzo.quote:
Dat is ook de bedoeling van deze actie.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb even meegelezen maar er hing een eng sfeertje
Dat zijn de beste kwaliteitenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze kan heel goed bier en snacks brengen
haha oke dan, nou dat scheelt weer toch!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo extreem veel heb ik niet gedaan vandaagin vergeleken met gisteravond
Gisteren was Ook je eerste keer.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
En natuurlijk lekker eten kokenquote:
Na mijn wtf momentje moest ik wel lachen dat je mod bent geworden.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Het liep al bijna een week hee, ik heb zoeen sollicatie gehadquote:Op donderdag 17 september 2020 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na mijn wtf momentje moest ik wel lachen dat je mod bent geworden.
vandaar dat je zo rustig wasquote:Op donderdag 17 september 2020 21:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Het liep al bijna een week hee, ik heb zoeen sollicatie gehad
Duurde het zo lang voor ze je hele CV doorgelezen haddenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Vond jequote:Op donderdag 17 september 2020 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vandaar dat je zo rustig was
Ik had zo dat formulier ingevuld, dat kan iedereen nu doen als je een beroep wil doen op FOK!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Duurde het zo lang voor ze je hele CV doorgelezen hadden![]()
zo actief ben ik niet geweest dus een heel goed beeld heb ik nou ook weer nietquote:
Ow, dus het cliché is dus gewoon snoeihard waarheidquote:Op donderdag 17 september 2020 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had zo dat formulier ingevuld, dat kan iedereen nu doen als je een beroep wil doen op FOK!
Je vergeet je hee heequote:Op donderdag 17 september 2020 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had zo dat formulier ingevuld, dat kan iedereen nu doen als je een beroep wil doen op FOK!
Welkesquote:Op donderdag 17 september 2020 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dus het cliché is dus gewoon snoeihard waarheid
Pak je taak zorgvuldig op.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet echt een formulier invullen ?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
een web formulierquote:Op donderdag 17 september 2020 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet echt een formulier invullen ?
Dit topic bestaat na 3 jaar nog omdat er continue mensen bij komen, weggaan, weer terug komen, etc. Het gebeurd nou eenmaal wel vaker dat iemand hier komt en dan wat vriendjes meeneemt en de "gevestigde orde" klaagt dan altijd dat het spel verziekt wordt. Ik heb het helaas al meerdere keren zien gebeuren. Als iedereen nou gezellig mee kletst met elkaar en steken negeert (van wie dan ook), dan bestaat het spel over 3 jaar nog.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van deze actie.
Ach, KLB'ers zullen zure KLB'ers blijvenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic bestaat na 3 jaar nog omdat er continue mensen bij komen, weggaan, weer terug komen, etc. Het gebeurd nou eenmaal wel vaker dat iemand hier komt en dan wat vriendjes meeneemt en de "gevestigde orde" klaagt dan altijd dat het spel verziekt wordt. Ik heb het helaas al meerdere keren zien gebeuren. Als iedereen nou gezellig mee kletst met elkaar en steken negeert (van wie dan ook), dan bestaat het spel over 3 jaar nog.
WAT EEN ONZINquote:Op donderdag 17 september 2020 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic bestaat na 3 jaar nog omdat er continue mensen bij komen, weggaan, weer terug komen, etc. Het gebeurd nou eenmaal wel vaker dat iemand hier komt en dan wat vriendjes meeneemt en de "gevestigde orde" klaagt dan altijd dat het spel verziekt wordt. Ik heb het helaas al meerdere keren zien gebeuren. Als iedereen nou gezellig mee kletst met elkaar en steken negeert (van wie dan ook), dan bestaat het spel over 3 jaar nog.
Heyquote:
Ok, KLB en VBL zijn uitzonderingen, die mogen wegblijvenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, KLB'ers zullen zure KLB'ers blijven
Ik moest even lachen.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat sowieso!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, KLB en VBL zijn uitzonderingen, die mogen wegblijven
Zolang je maar niet tussen Jerney en mij in komt vind ik het goedquote:
wiequote:Op donderdag 17 september 2020 21:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zolang je maar niet tussen Jerney en mij in komt vind ik het goed
Mag hoorquote:
het lekkerste wijf van FOK!quote:
Dat is Paul toch?quote:
Zie jij een toegevoegde waarde?quote:
Die is zo lekker dat het weer bijna vies wordquote:
ik vond die weetjes wel leukquote:Op donderdag 17 september 2020 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie jij een toegevoegde waarde?
Koop een nieuwe disc drive dan. Even bordje op de drive verwisselen en je kan weer spelenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
Volgens mij is mijn PS3 nu officieel dood aan het gaan. De blu ray lazer happert als een malle bij het opstarten
Mwah, ik kan die zelf ook wel opzoeken.quote:
Ga ik volgende week even doen. Of ik ga kijken of ik nog een PS4 op de kop kan tikken want op de 5 gaan oudere games niet meer werken.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Koop een nieuwe disc drive dan. Even bordje op de drive verwisselen en je kan weer spelen
ja maar het is leuker als ze samengevat worden.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, ik kan die zelf ook wel opzoeken.
O jeequote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
En ja hoor,er is een spin ontsnapt.
Kijk in de meterkast.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
net zat er op mijn overloop een spin van +/- 8cm groot.. Heb hem helaas moeten dodenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
net zat er op mijn overloop een spin van +/- 8cm groot.. Heb hem helaas moeten doden
Ik heb me opgesloten in de slaapkamer.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
net zat er op mijn overloop een spin van +/- 8cm groot.. Heb hem helaas moeten doden
goffer snel klim op het dakquote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
slim!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb me opgesloten in de slaapkamer.
Of het huis in de fik zetten.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
goffer snel klim op het dak
Spinnen laten zich niet tegenhouden door een deurquote:
quote:
Deze mofos zijn veel groter.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja kunnen ze ook al deuren open maken?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spinnen laten zich niet tegenhouden door een deur
Collega Tjacka wilde weten wat DTS wasquote:
Hey. Mario390 zou zeggen. Ga met lego spelenquote:
Goedenavond.quote:
Giftigquote:Op donderdag 17 september 2020 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze mofos zijn veel groter.
poe hee!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:00 schreef Paul het volgende:
Ik geef wat collega's een rondleiding
Dat was ik sjaakquote:Op donderdag 17 september 2020 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Collega Tjacka wilde weten wat DTS was
Dacht dat wij vrienden warenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey. Mario390 zou zeggen. Ga met lego spelen
Licht,als een zware wespensteek.quote:
Pak zijn toetsenbord af.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Collega Tjacka wilde weten wat DTS was
Muis in zijn hol.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pak zijn toetsenbord af.
Nee, hoe kan je ooit een minuut de lapo hebbenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
@:leonos hoe vind je het hier? Snap je waarom dit het druktste topic van FOK is?
Nee, ik ben nog maar 1 dag collega's dus ik ben slaafsquote:Op donderdag 17 september 2020 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pak zijn toetsenbord af.
GA KOFFIEHALEN SLAAFquote:Op donderdag 17 september 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog maar 1 dag collega's dus ik ben slaafs
Vrienden kunnen ook met lego spelen 🤣quote:
Het gaat niet om de lapo, maar dat er uberhaupt mensen na jou één minuut niets zeggen. Daarom zitten veel mensen hier ook de hele nachtquote:Op donderdag 17 september 2020 22:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, hoe kan je ooit een minuut de lapo hebben
A Niffoquote:
Bind onder de tafel zijn schoenveters aan elkaar.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog maar 1 dag collega's dus ik ben slaafs
haha, post wel keer om 3 uur ofzoquote:Op donderdag 17 september 2020 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lapo, maar dat er uberhaupt mensen na jou één minuut niets zeggen. Daarom zitten veel mensen hier ook de hele nacht
Nee nee, ik ben heel lief tegen al mijn collega's (ok behalve Haags)quote:Op donderdag 17 september 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bind onder de tafel zijn schoenveters aan elkaar.
ook doktertjequote:Op donderdag 17 september 2020 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrienden kunnen ook met lego spelen 🤣
Ja doe dat en dan moet je dit topic een uurtje op slot zetten, kan je lachen heequote:Op donderdag 17 september 2020 22:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
haha, post wel keer om 3 uur ofzo
@nieuweusernamequote:Op donderdag 17 september 2020 22:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee nee, ik ben heel lief tegen al mijn collega's (ok behalve Haags)
Stuur hem weg om een doos bougievonkjes.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bind onder de tafel zijn schoenveters aan elkaar.
3:39:59 moet je posten dan heb je 20 puntenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
haha, post wel keer om 3 uur ofzo
Ja hee, ik kijk hem wel eens terugquote:Op donderdag 17 september 2020 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
is die DT zo voorspelbaar tegenwoordig?
de keer dat ik hem had welquote:Op donderdag 17 september 2020 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
Als hij terug is naar de campingwinkel voor scheerlijnenvet.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stuur hem weg om een doos bougievonkjes.
Afgelopen week 4:40:11.Geniaal gewonnen door Rabbit.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
En de plintladder.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij terug is naar de campingwinkel voor scheerlijnenvet.
Dan slaap ik.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Afgelopen week 4:40:11.Geniaal gewonnen door Rabbit.
ah oke, maar dat is 10 seconde speling, niet echt veel hee!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Afgelopen week 4:40:11.Geniaal gewonnen door Rabbit.
Nee,mijn fout.quote:
De kopermagneet laten halen is ook altijd wel handig.quote:
De dichte gaatjespan ook.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kopermagneet laten halen is ook altijd wel handig.
Hou eens op.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoef je in oktober niet te doen wanneer de oldskool gang er is
Ik was lui,dacht het op mijn slofjes te kunnen pakken.En daar was Rabbit.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga die meuk hier toch niet teruglezen
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoef je in oktober niet te doen wanneer de oldskool gang er is
Allerlei mensen hiernaar toe halen. Mijn ervaring is daar niet zo goed mee.quote:
Wel gezellig enzo, maar minder punten te behalen ....quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allerlei mensen hiernaar toe halen. Mijn ervaring is daar niet zo goed mee.
Ik ga zo plat!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef Justin_Case het volgende:
@:dud0r
@:limoentjuh
@:madam-april
@:already_in_use
@:DEVZERO
@:NOODGANG
@:FILOSOOFERT
@:wadslak
@:moemoe
@:skysherrif
lekker slapen zo, dan is het sneller 1 oktober
En dan flink hard door postenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef Justin_Case het volgende:
Geen.En wat SBE zegt,dit heb ik ook eerder gezien.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Wel gezellig enzo, maar minder punten te behalen ....
Bolken zoals alleen Bolke en Bolke dat kunnenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat wordt bolken hoor, in oktober.![]()
Thequote:Op donderdag 17 september 2020 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat wordt bolken hoor, in oktober.![]()
De boel onder schijtend bedoel je? Dat lukt @hemarookworst en mij anders ook aardig hoor. Hahaatjes!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolken zoals alleen Bolke en Bolke dat kunnen
Er komt gewoon een kleine reünie aan met de oldskool members. Niks mis mee. Komt goed, wordt hartstikke tof en gezellig.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De 5 kan gewoon PS4 games afspelen. Een 4 kan alleen PS4 games afspelen.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga ik volgende week even doen. Of ik ga kijken of ik nog een PS4 op de kop kan tikken want op de 5 gaan oudere games niet meer werken.
Hema heeft het laatst niet gehaald om hier van het balkon af te schijten. Uiteinde van de straat lag helemaal onderquote:Op donderdag 17 september 2020 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De boel onder schijtend bedoel je? Dat lukt @:hemarookworst en mij anders ook aardig hoor. Hahaatjes!
Méér Bolkes in oktober!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
The![]()
Bolkes are coming back
Poeptopic! @mario390 @ToTquote:Op donderdag 17 september 2020 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De boel onder schijtend bedoel je? Dat lukt @:hemarookworst en mij anders ook aardig hoor. Hahaatjes!
Als het maar leuk blijft. Ik heb het een aantal keren meegemaakt dat een sc naar de klote ging omdat er een aantal relnichten erbij werden gehaald. Geen zin in om dat nog eens mee te maken.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef Justin_Case het volgende:
En dat blijft wel ff liggen met die droogte....quote:Op donderdag 17 september 2020 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hema heeft het laatst niet gehaald om hier van het balkon af te schijten. Uiteinde van de straat lag helemaal onder
Biertje?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het maar leuk blijft. Ik heb het een aantal keren meegemaakt dat een sc naar de klote ging omdat er een aantal relnichten erbij werden gehaald. Geen zin in om dat nog eens mee te maken.
De PS4 van mijn zusje kan gewoon PS3 games afspelenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
De 5 kan gewoon PS4 games afspelen. Een 4 kan alleen PS4 games afspelen.
Moet jij niet gaan slapenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Er komt gewoon een kleine reünie aan met de oldskool members. Niks mis mee. Komt goed, wordt hartstikke tof en gezellig.
Ik haal hier alle mods van FOK heen heequote:Op donderdag 17 september 2020 22:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Er komt gewoon een kleine reünie aan met de oldskool members. Niks mis mee. Komt goed, wordt hartstikke tof en gezellig.
Gisteren nog een 'game' gespeeld met je zusje.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De PS4 van mijn zusje kan gewoon PS3 games afspelen
Pics van je zusje?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je ook zeker niet doen.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga mij er in ieder geval niet druk om maken
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Vriend.quote:
Gelukkig meurt het zo erg dat mijn scheetjes niet meer opvallenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat blijft wel ff liggen met die droogte....
Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Moet je ook zeker niet doen.
Elk nadeel...quote:Op donderdag 17 september 2020 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig meurt het zo erg dat mijn scheetjes niet meer opvallen
Nee.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 17 september 2020 22:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik haal hier alle mods van FOK heen hee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dan heeft ze een hele speciale. Of ze heeft PS now.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]5.6/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben je eigen topic.quote:
[..]mijn zusje is sterker dan jouw zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
[..]Anna Bole?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[..]Zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Ja precies, daar posten we nu inquote:Op donderdag 17 september 2020 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie hebben je eigen topic.
Die komen toch nietquote:Op donderdag 17 september 2020 22:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik haal hier alle mods van FOK heen hee
Maak je geen zorgen kerel. Er gaan geen problemen komen en van vijandigheid is zelden of nooit sprake geweest binnen deze groep. Komt goed zeg ik jequote:Op donderdag 17 september 2020 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het maar leuk blijft. Ik heb het een aantal keren meegemaakt dat een sc naar de klote ging omdat er een aantal relnichten erbij werden gehaald. Geen zin in om dat nog eens mee te maken.
Mijn rechterarm ziet er net zo uit.quote:
Is al zo vaak gebeurd. Het is niet dat de meeste 40+/UTO users hier toevallig langskwamenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yessssquote:Op donderdag 17 september 2020 22:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja precies, daar posten we nu in
Ik haat ze nu al, laat ze maar komenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen kerel. Er gaan geen problemen komen en van vijandigheid is zelden of nooit sprake geweest binnen deze groep. Komt goed zeg ik je
Die hebben ook een eigen chat,mss dat Paul dat niet weet.quote:
Devquote:Op donderdag 17 september 2020 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Is al zo vaak gebeurd. Het is niet dat de meeste 40+/UTO users hier toevallig langskwamen
Klopt wij zijn allemaal super lievvvvvquote:Op donderdag 17 september 2020 22:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen kerel. Er gaan geen problemen komen en van vijandigheid is zelden of nooit sprake geweest binnen deze groep. Komt goed zeg ik je
Ik ben hier door Mario.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Is al zo vaak gebeurd. Het is niet dat de meeste 40+/UTO users hier toevallig langskwamen
Waarvan sommigen werden misbruikt om vals te spelenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooiquote:Op donderdag 17 september 2020 22:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel goed. Gelukkig bijna weekend
De helft van de onz mods komt hier niet eensquote:
Jawel hoor er zijn er al een paar heequote:
Vooral ikquote:Op donderdag 17 september 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klopt wij zijn allemaal super lievvvvv
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
De helft van de onz mods komt hier niet eens
Mwah, 3 door de helft is Paul en een beetje. Jim is er soms en is dus een beetje.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen - we hebben er minstens 3 hier.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel hoor er zijn er al een paar hee
quote:
Letterlijk en figuurlijk!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
DIZZ JE NU @HeaN82 en @Flippieequote:Op donderdag 17 september 2020 22:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh is faux alweer weg als modquote:Op donderdag 17 september 2020 22:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mwah, 3 door de helft is Paul en een beetje. Jim is er soms en is dus een beetje.
Ohquote:Op donderdag 17 september 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
DIZZ JE NU @:HeaN82 en @:Flippiee
Een paar ja, maar er zijn er een hoop die je hier echt niet heen krijgtquote:Op donderdag 17 september 2020 22:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel hoor er zijn er al een paar hee
Ik ben veul lievur en vooral heul veul leukerquote:
Wie?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
@Flippiee poste hier vroeger nog wel eens, maar als het aan haar lag, dan was dit topic al lang dichtquote:Op donderdag 17 september 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Redelijk goed, best productief geweest voor school en nog 2 uur gefietst.quote:
Gezellig!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedenavond. Mod nummer 4.
Hean82 is hier nooit he heequote:Op donderdag 17 september 2020 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
@:flippiee poste hier vroeger nog wel eens, maar als het aan haar lag, dan was dit topic al lang dicht
Echt niet! Ik ben de liefste en leukste! En mijn tieten zijn dikkerquote:Op donderdag 17 september 2020 22:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een paar ja, maar er zijn er een hoop die je hier echt niet heen krijgt
[..]
Ik ben veul lievur en vooral heul veul leuker
Die heeft gezworen hier nooit meer te komenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
@:flippiee poste hier vroeger nog wel eens, maar als het aan haar lag, dan was dit topic al lang dicht
Geen idee, vandaag niet gezien. Maar ik ben hier ook niet constant....quote:
WIJ ZIJN DTS ,WIJ ZIJN DTS.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Al die mods hier - het voelt net als lopen door de stad met agenten om je heen...
Ongemerkt pas je toch op niet door rood te lopen enzo.
Waarom haten ze DTS ook alweer?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die heeft gezworen hier nooit meer te komen
Jij jaquote:
Ik was het eigenlijk met haar eens. Nog steeds.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Gratis ijs!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
WIJ ZIJN DTS ,WIJ ZIJN DTS.
Wat willen we?
Niettus die van mij zijn nu dikkerquote:Op donderdag 17 september 2020 22:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt niet! Ik ben de liefste en leukste! En mijn tieten zijn dikker
Hoiquote:Op donderdag 17 september 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben gewoon user hierquote:Op donderdag 17 september 2020 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Al die mods hier - het voelt net als lopen door de stad met agenten om je heen...
Ongemerkt pas je toch op niet door rood te lopen enzo.
Houd je statistieken bij?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft hier 507x gepost sinds het spel bestaat
boksquote:Op donderdag 17 september 2020 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon user hier [ afbeelding ]
Omdat wij sexy zijn en ze jaloers isquote:Op donderdag 17 september 2020 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom haten ze DTS ook alweer?
Dat is best veel in bijna 7700 delenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft hier 507x gepost sinds het spel bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |