Een paar ja, maar er zijn er een hoop die je hier echt niet heen krijgtquote:Op donderdag 17 september 2020 22:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel hoor er zijn er al een paar hee
Ik ben veul lievur en vooral heul veul leukerquote:
Wie?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
DIZZ JE NU @:HeaN82 en @:Flippiee
@Flippiee poste hier vroeger nog wel eens, maar als het aan haar lag, dan was dit topic al lang dichtquote:Op donderdag 17 september 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Redelijk goed, best productief geweest voor school en nog 2 uur gefietst.quote:
Gezellig!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedenavond. Mod nummer 4.
Hean82 is hier nooit he heequote:Op donderdag 17 september 2020 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
@:flippiee poste hier vroeger nog wel eens, maar als het aan haar lag, dan was dit topic al lang dicht
Echt niet! Ik ben de liefste en leukste! En mijn tieten zijn dikkerquote:Op donderdag 17 september 2020 22:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een paar ja, maar er zijn er een hoop die je hier echt niet heen krijgt
[..]
Ik ben veul lievur en vooral heul veul leuker
Die heeft gezworen hier nooit meer te komenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
@:flippiee poste hier vroeger nog wel eens, maar als het aan haar lag, dan was dit topic al lang dicht
Geen idee, vandaag niet gezien. Maar ik ben hier ook niet constant....quote:
WIJ ZIJN DTS ,WIJ ZIJN DTS.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Al die mods hier - het voelt net als lopen door de stad met agenten om je heen...
Ongemerkt pas je toch op niet door rood te lopen enzo.
Waarom haten ze DTS ook alweer?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die heeft gezworen hier nooit meer te komen
Jij jaquote:
Ik was het eigenlijk met haar eens. Nog steeds.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Gratis ijs!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
WIJ ZIJN DTS ,WIJ ZIJN DTS.
Wat willen we?
Niettus die van mij zijn nu dikkerquote:Op donderdag 17 september 2020 22:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt niet! Ik ben de liefste en leukste! En mijn tieten zijn dikker
Hoiquote:Op donderdag 17 september 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben gewoon user hierquote:Op donderdag 17 september 2020 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Al die mods hier - het voelt net als lopen door de stad met agenten om je heen...
Ongemerkt pas je toch op niet door rood te lopen enzo.
Houd je statistieken bij?quote:Op donderdag 17 september 2020 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft hier 507x gepost sinds het spel bestaat
boksquote:Op donderdag 17 september 2020 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon user hier [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |