chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier![]()
Ik wait het ook nait.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:23 schreef Moonlight het volgende:
Ik weet neit wat je doet met mij maar ik blijf in die motion
quote:
Stukje gekeken maar 30 min is mij te lang 🙀quote:
Dotje 🐈🤗quote:
En dit is nog de verkorte versie.quote:
sportief!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
Bij deze visuele ondersteuning om dit tot een TOPic te maken![]()
[ afbeelding ]
i am filming yes!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dit is nog de verkorte versie.
Waarom die skibrilquote:Op donderdag 17 september 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was bijna 3 uur aan het streamen.Noemt haarzelf ook Pers.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stukje gekeken maar 30 min is mij te lang 🙀
man3quote:Op donderdag 17 september 2020 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze was bijna 3 uur aan het streamen.Noemt haarzelf ook Pers.
Lekker ding en handig dat ze nog wat fietsjes op haar kleding heeft zodat ze zeker weet dat ze de fietskleding uit de kast pakt des ochtends.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ppff waar ze zin in hebben.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze was bijna 3 uur aan het streamen.Noemt haarzelf ook Pers.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-09-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
applaus!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:31 schreef Paul het volgende:
Zo jongens m''n eerste 24 uur als ONZ-mod zitten erop
Op zich kan ze het wel,maar afgelopen dinsdag was ze echt beneden peil.quote:
Waarom ben je nu zwart?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:31 schreef Paul het volgende:
Ja, ik heb speciaal voor haar fietskleding met fietsjes erop moeten kopen, anders kon ze het niet apart houden van andere kledingquote:Op donderdag 17 september 2020 21:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lekker ding en handig dat ze nog wat fietsjes op haar kleding heeft zodat ze zeker weet dat ze de fietskleding uit de kast pakt des ochtends.
En, hoe bevalt het je?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:31 schreef Paul het volgende:
Dit hoeft voor mij dus niet Paul.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:32 schreef Paul het volgende:
Bijna evenveel posts hee
1. FreshFruit / 993 / 4747
6. Jacquelinehasselbaink / 369 / 4752
Gelukkig heeft ze andere kwalitietenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik heb speciaal voor haar fietskleding met fietsjes erop moeten kopen, anders kon ze het niet apart houden van andere kleding
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit hoeft voor mij dus niet Paul.
Wat bedoel jequote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weggelopen want ik vond het echt niet leuk meer.quote:
Ik snap hem ook niet eerlijk gezegd.quote:
Ze kan heel goed bier en snacks brengenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze andere kwalitieten
Waarom nou weer nietquote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De meeste, maar dat is ook de bedoeling helaas.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weggelopen want ik vond het echt niet leuk meer.
Mooi zo. Hou het vol.quote:
ik zag dat je alweer 2e was johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |