applaus!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:31 schreef Paul het volgende:
Zo jongens m''n eerste 24 uur als ONZ-mod zitten erop
Op zich kan ze het wel,maar afgelopen dinsdag was ze echt beneden peil.quote:
Waarom ben je nu zwart?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:31 schreef Paul het volgende:
Ja, ik heb speciaal voor haar fietskleding met fietsjes erop moeten kopen, anders kon ze het niet apart houden van andere kledingquote:Op donderdag 17 september 2020 21:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lekker ding en handig dat ze nog wat fietsjes op haar kleding heeft zodat ze zeker weet dat ze de fietskleding uit de kast pakt des ochtends.
En, hoe bevalt het je?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:31 schreef Paul het volgende:
Dit hoeft voor mij dus niet Paul.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:32 schreef Paul het volgende:
Bijna evenveel posts hee
1. FreshFruit / 993 / 4747
6. Jacquelinehasselbaink / 369 / 4752
Gelukkig heeft ze andere kwalitietenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik heb speciaal voor haar fietskleding met fietsjes erop moeten kopen, anders kon ze het niet apart houden van andere kleding
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit hoeft voor mij dus niet Paul.
Wat bedoel jequote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weggelopen want ik vond het echt niet leuk meer.quote:
Ik snap hem ook niet eerlijk gezegd.quote:
Ze kan heel goed bier en snacks brengenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze andere kwalitieten
Waarom nou weer nietquote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De meeste, maar dat is ook de bedoeling helaas.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weggelopen want ik vond het echt niet leuk meer.
Mooi zo. Hou het vol.quote:
ik zag dat je alweer 2e was johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |