Ik heb even meegelezen maar er hing een eng sfeertjequote:Op donderdag 17 september 2020 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weggelopen want ik vond het echt niet leuk meer.
Ik zit hier voor mijn plezier maar gisteren ergerde ik mij aan teveel dingen.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste, maar dat is ook de bedoeling helaas.
Even teruglezen!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb even meegelezen maar er hing een eng sfeertje
Ja al een paar dagen. Maar was alleen om Mario te laten zien dat hij in te halen was. Nu mag hij van mij weer naar de tweede plaats.quote:
Zo extreem veel heb ik niet gedaan vandaagquote:
Het begon om 1330 uur ofzo.quote:
Dat is ook de bedoeling van deze actie.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb even meegelezen maar er hing een eng sfeertje
Dat zijn de beste kwaliteitenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze kan heel goed bier en snacks brengen
haha oke dan, nou dat scheelt weer toch!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo extreem veel heb ik niet gedaan vandaagin vergeleken met gisteravond
Gisteren was Ook je eerste keer.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
En natuurlijk lekker eten kokenquote:
Na mijn wtf momentje moest ik wel lachen dat je mod bent geworden.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Het liep al bijna een week hee, ik heb zoeen sollicatie gehadquote:Op donderdag 17 september 2020 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na mijn wtf momentje moest ik wel lachen dat je mod bent geworden.
vandaar dat je zo rustig wasquote:Op donderdag 17 september 2020 21:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Het liep al bijna een week hee, ik heb zoeen sollicatie gehad
Duurde het zo lang voor ze je hele CV doorgelezen haddenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Vond jequote:Op donderdag 17 september 2020 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vandaar dat je zo rustig was
Ik had zo dat formulier ingevuld, dat kan iedereen nu doen als je een beroep wil doen op FOK!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Duurde het zo lang voor ze je hele CV doorgelezen hadden![]()
zo actief ben ik niet geweest dus een heel goed beeld heb ik nou ook weer nietquote:
Ow, dus het cliché is dus gewoon snoeihard waarheidquote:Op donderdag 17 september 2020 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had zo dat formulier ingevuld, dat kan iedereen nu doen als je een beroep wil doen op FOK!
Je vergeet je hee heequote:Op donderdag 17 september 2020 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had zo dat formulier ingevuld, dat kan iedereen nu doen als je een beroep wil doen op FOK!
Welkesquote:Op donderdag 17 september 2020 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dus het cliché is dus gewoon snoeihard waarheid
Pak je taak zorgvuldig op.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet echt een formulier invullen ?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
een web formulierquote:Op donderdag 17 september 2020 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet echt een formulier invullen ?
Dit topic bestaat na 3 jaar nog omdat er continue mensen bij komen, weggaan, weer terug komen, etc. Het gebeurd nou eenmaal wel vaker dat iemand hier komt en dan wat vriendjes meeneemt en de "gevestigde orde" klaagt dan altijd dat het spel verziekt wordt. Ik heb het helaas al meerdere keren zien gebeuren. Als iedereen nou gezellig mee kletst met elkaar en steken negeert (van wie dan ook), dan bestaat het spel over 3 jaar nog.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van deze actie.
Ach, KLB'ers zullen zure KLB'ers blijvenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic bestaat na 3 jaar nog omdat er continue mensen bij komen, weggaan, weer terug komen, etc. Het gebeurd nou eenmaal wel vaker dat iemand hier komt en dan wat vriendjes meeneemt en de "gevestigde orde" klaagt dan altijd dat het spel verziekt wordt. Ik heb het helaas al meerdere keren zien gebeuren. Als iedereen nou gezellig mee kletst met elkaar en steken negeert (van wie dan ook), dan bestaat het spel over 3 jaar nog.
WAT EEN ONZINquote:Op donderdag 17 september 2020 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic bestaat na 3 jaar nog omdat er continue mensen bij komen, weggaan, weer terug komen, etc. Het gebeurd nou eenmaal wel vaker dat iemand hier komt en dan wat vriendjes meeneemt en de "gevestigde orde" klaagt dan altijd dat het spel verziekt wordt. Ik heb het helaas al meerdere keren zien gebeuren. Als iedereen nou gezellig mee kletst met elkaar en steken negeert (van wie dan ook), dan bestaat het spel over 3 jaar nog.
Heyquote:
Ok, KLB en VBL zijn uitzonderingen, die mogen wegblijvenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, KLB'ers zullen zure KLB'ers blijven
Ik moest even lachen.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat sowieso!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, KLB en VBL zijn uitzonderingen, die mogen wegblijven
Zolang je maar niet tussen Jerney en mij in komt vind ik het goedquote:
wiequote:Op donderdag 17 september 2020 21:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zolang je maar niet tussen Jerney en mij in komt vind ik het goed
Mag hoorquote:
het lekkerste wijf van FOK!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |