Dat is Paul toch?quote:
Zie jij een toegevoegde waarde?quote:
Die is zo lekker dat het weer bijna vies wordquote:
ik vond die weetjes wel leukquote:Op donderdag 17 september 2020 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie jij een toegevoegde waarde?
Koop een nieuwe disc drive dan. Even bordje op de drive verwisselen en je kan weer spelenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
Volgens mij is mijn PS3 nu officieel dood aan het gaan. De blu ray lazer happert als een malle bij het opstarten
Mwah, ik kan die zelf ook wel opzoeken.quote:
Ga ik volgende week even doen. Of ik ga kijken of ik nog een PS4 op de kop kan tikken want op de 5 gaan oudere games niet meer werken.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Koop een nieuwe disc drive dan. Even bordje op de drive verwisselen en je kan weer spelen
ja maar het is leuker als ze samengevat worden.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, ik kan die zelf ook wel opzoeken.
O jeequote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
En ja hoor,er is een spin ontsnapt.
Kijk in de meterkast.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
net zat er op mijn overloop een spin van +/- 8cm groot.. Heb hem helaas moeten dodenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
net zat er op mijn overloop een spin van +/- 8cm groot.. Heb hem helaas moeten doden
Ik heb me opgesloten in de slaapkamer.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
net zat er op mijn overloop een spin van +/- 8cm groot.. Heb hem helaas moeten doden
goffer snel klim op het dakquote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
slim!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb me opgesloten in de slaapkamer.
Of het huis in de fik zetten.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
goffer snel klim op het dak
Spinnen laten zich niet tegenhouden door een deurquote:
quote:
Deze mofos zijn veel groter.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja kunnen ze ook al deuren open maken?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spinnen laten zich niet tegenhouden door een deur
Collega Tjacka wilde weten wat DTS wasquote:
Hey. Mario390 zou zeggen. Ga met lego spelenquote:
Goedenavond.quote:
Giftigquote:Op donderdag 17 september 2020 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze mofos zijn veel groter.
poe hee!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:00 schreef Paul het volgende:
Ik geef wat collega's een rondleiding
Dat was ik sjaakquote:Op donderdag 17 september 2020 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Collega Tjacka wilde weten wat DTS was
Dacht dat wij vrienden warenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey. Mario390 zou zeggen. Ga met lego spelen
Licht,als een zware wespensteek.quote:
Pak zijn toetsenbord af.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Collega Tjacka wilde weten wat DTS was
Muis in zijn hol.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pak zijn toetsenbord af.
Nee, hoe kan je ooit een minuut de lapo hebbenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
@:leonos hoe vind je het hier? Snap je waarom dit het druktste topic van FOK is?
Nee, ik ben nog maar 1 dag collega's dus ik ben slaafsquote:Op donderdag 17 september 2020 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pak zijn toetsenbord af.
GA KOFFIEHALEN SLAAFquote:Op donderdag 17 september 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog maar 1 dag collega's dus ik ben slaafs
Vrienden kunnen ook met lego spelen 🤣quote:
Het gaat niet om de lapo, maar dat er uberhaupt mensen na jou één minuut niets zeggen. Daarom zitten veel mensen hier ook de hele nachtquote:Op donderdag 17 september 2020 22:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, hoe kan je ooit een minuut de lapo hebben
A Niffoquote:
Bind onder de tafel zijn schoenveters aan elkaar.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog maar 1 dag collega's dus ik ben slaafs
haha, post wel keer om 3 uur ofzoquote:Op donderdag 17 september 2020 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lapo, maar dat er uberhaupt mensen na jou één minuut niets zeggen. Daarom zitten veel mensen hier ook de hele nacht
Nee nee, ik ben heel lief tegen al mijn collega's (ok behalve Haags)quote:Op donderdag 17 september 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bind onder de tafel zijn schoenveters aan elkaar.
ook doktertjequote:Op donderdag 17 september 2020 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrienden kunnen ook met lego spelen 🤣
Ja doe dat en dan moet je dit topic een uurtje op slot zetten, kan je lachen heequote:Op donderdag 17 september 2020 22:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
haha, post wel keer om 3 uur ofzo
@nieuweusernamequote:Op donderdag 17 september 2020 22:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee nee, ik ben heel lief tegen al mijn collega's (ok behalve Haags)
Stuur hem weg om een doos bougievonkjes.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bind onder de tafel zijn schoenveters aan elkaar.
3:39:59 moet je posten dan heb je 20 puntenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
haha, post wel keer om 3 uur ofzo
Ja hee, ik kijk hem wel eens terugquote:Op donderdag 17 september 2020 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
is die DT zo voorspelbaar tegenwoordig?
de keer dat ik hem had welquote:Op donderdag 17 september 2020 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
Als hij terug is naar de campingwinkel voor scheerlijnenvet.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stuur hem weg om een doos bougievonkjes.
Afgelopen week 4:40:11.Geniaal gewonnen door Rabbit.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
En de plintladder.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij terug is naar de campingwinkel voor scheerlijnenvet.
Dan slaap ik.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Afgelopen week 4:40:11.Geniaal gewonnen door Rabbit.
ah oke, maar dat is 10 seconde speling, niet echt veel hee!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Afgelopen week 4:40:11.Geniaal gewonnen door Rabbit.
Nee,mijn fout.quote:
De kopermagneet laten halen is ook altijd wel handig.quote:
De dichte gaatjespan ook.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kopermagneet laten halen is ook altijd wel handig.
Hou eens op.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoef je in oktober niet te doen wanneer de oldskool gang er is
Ik was lui,dacht het op mijn slofjes te kunnen pakken.En daar was Rabbit.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga die meuk hier toch niet teruglezen
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoef je in oktober niet te doen wanneer de oldskool gang er is
Allerlei mensen hiernaar toe halen. Mijn ervaring is daar niet zo goed mee.quote:
Wel gezellig enzo, maar minder punten te behalen ....quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allerlei mensen hiernaar toe halen. Mijn ervaring is daar niet zo goed mee.
Ik ga zo plat!quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef Justin_Case het volgende:
@:dud0r
@:limoentjuh
@:madam-april
@:already_in_use
@:DEVZERO
@:NOODGANG
@:FILOSOOFERT
@:wadslak
@:moemoe
@:skysherrif
lekker slapen zo, dan is het sneller 1 oktober
En dan flink hard door postenquote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef Justin_Case het volgende:
@:dud0r
@:limoentjuh
@:madam-april
@:already_in_use
@:DEVZERO
@:NOODGANG
@:FILOSOOFERT
@:wadslak
@:moemoe
@:skysherrif
lekker slapen zo, dan is het sneller 1 oktober
Geen.En wat SBE zegt,dit heb ik ook eerder gezien.quote:Op donderdag 17 september 2020 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Wel gezellig enzo, maar minder punten te behalen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |