Dat is Paul toch?quote:
Zie jij een toegevoegde waarde?quote:
Die is zo lekker dat het weer bijna vies wordquote:
ik vond die weetjes wel leukquote:Op donderdag 17 september 2020 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie jij een toegevoegde waarde?
Koop een nieuwe disc drive dan. Even bordje op de drive verwisselen en je kan weer spelenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
Volgens mij is mijn PS3 nu officieel dood aan het gaan. De blu ray lazer happert als een malle bij het opstarten
Mwah, ik kan die zelf ook wel opzoeken.quote:
Ga ik volgende week even doen. Of ik ga kijken of ik nog een PS4 op de kop kan tikken want op de 5 gaan oudere games niet meer werken.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Koop een nieuwe disc drive dan. Even bordje op de drive verwisselen en je kan weer spelen
ja maar het is leuker als ze samengevat worden.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, ik kan die zelf ook wel opzoeken.
O jeequote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
En ja hoor,er is een spin ontsnapt.
Kijk in de meterkast.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
net zat er op mijn overloop een spin van +/- 8cm groot.. Heb hem helaas moeten dodenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
net zat er op mijn overloop een spin van +/- 8cm groot.. Heb hem helaas moeten doden
Ik heb me opgesloten in de slaapkamer.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
net zat er op mijn overloop een spin van +/- 8cm groot.. Heb hem helaas moeten doden
goffer snel klim op het dakquote:Op donderdag 17 september 2020 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
slim!quote:Op donderdag 17 september 2020 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb me opgesloten in de slaapkamer.
Of het huis in de fik zetten.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
goffer snel klim op het dak
Spinnen laten zich niet tegenhouden door een deurquote:
quote:
Deze mofos zijn veel groter.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |