chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En Dot weer door het slotje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
inniminie had de tt?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Geen idee hoe dat kanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij makt alle punten en vor me blijvt niksquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Schijnbaar, want daar roepen ze meestal 'wij zijn Nederland'?![]()
Dat ik gisteravond bijna geen punten heb gescoord maar wel aanwezig was.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:09 schreef Holy_Goat het volgende:
Maarreee FF wat wilde je aantonen, heb straks ff hobby tijd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja en ik had gister de gehele dag ook niets boeien..quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij makt alle punten en vor me blijvt niksFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ieniminiequote:en het kan me aan me reet roesten die tt
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
@Dotteke wat the fuck trouwens. Ik wilde het nieuwe deel openen, verander de TT met als einde 'koffie', maar krijg melding dat ik te laat ben. Wat denk je, is de TT nog steeds koffie![]()
Als je exact op dezelfde tijd post als de lapo dan gebeurd dat. Ik heb het ook wel eens gehad.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Oh ik wil meestal niet geassocieerd worden met de mensen die dat roepen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Schijnbaar, want daar roepen ze meestal 'wij zijn Nederland'?Trotste mama van Ambar
als je 100 punten vannacht niet rijken ben je reif vor de klapsmühlequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ik gisteravond bijna geen punten heb gescoord maar wel aanwezig was.![]()
Definieer eerst ff aanwezig duidelijkerquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ik gisteravond bijna geen punten heb gescoord maar wel aanwezig was.![]()
fresh je staat wel aardig stevig hoor, op de dag meestal te druk . iedereen haalt weinig punten... dus alleen moet je opletten in de vroege ochtend en tussen 1 en 3 snachts .. dan kunnen anderen als ze willen punten pakken,,,quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ik gisteravond bijna geen punten heb gescoord maar wel aanwezig was.
en devzero met zijn posten is een heroFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Überhaupt niet met wij zijn roepende mensen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik wil meestal niet geassocieerd worden met de mensen die dat roepen.![]()
Lurken?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Definieer eerst ff aanwezig duidelijker![]()
![]()
Sorry Dacht dat ik laatste was, had niet gezien dat het post 302 was. Het is dat FF het zei.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ieniminieen het kan me aan me reet roesten die tt
Heb je mij grafiekje al gezien.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fresh je staat wel aardig stevig hoor, op de dag meestal te druk . iedereen haalt weinig punten... dus alleen moet je opletten in de vroege ochtend en tussen 1 en 3 snachts .. dan kunnen anderen als ze willen punten pakken,,,
en devzero met zijn posten is een hero![]()
Vanaf mijn eerste post,dat was rond 9 uur denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Definieer eerst ff aanwezig duidelijker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Heb je mij grafiekje al gezien.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef Holy_Goat het volgende:
@:Dotteke wat the fuck trouwens. Ik wilde het nieuwe deel openen, verander de TT met als einde 'koffie', maar krijg melding dat ik te laat ben. Wat denk je, is de TT nog steeds koffiekomt dat even goed uit
Naja ik bedoel meer: is dat eens per half uur, of kwartier, of...quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanaf mijn eerste post,dat was rond 9 uur denk ik.![]()
als jemand in wahn zit,kann je hem nog wat dingen einbläuen hij werdquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fresh je staat wel aardig stevig hoor, op de dag meestal te druk . iedereen haalt weinig punten... dus alleen moet je opletten in de vroege ochtend en tussen 1 en 3 snachts .. dan kunnen anderen als ze willen punten pakken,,,
en devzero met zijn posten is een hero
het niet snappen![]()
Even teruglezen hee,spring nooit in een bassin met haaien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit gaat wel echt ver hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
als jemand in wahn zit,kann je hem nog wat dingen einbläuen hij werd
het niet snappen![]()
Ik zei nog zo; Geen bommetje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even teruglezen hee,spring nooit in een bassin met haaien.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
O oke, dan zal het daar wel aan liggen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je exact op dezelfde tijd post als de lapo dan gebeurd dat. Ik heb het ook wel eens gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan gaat het veel sneller.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Naja ik bedoel meer: is dat eens per half uur, of kwartier, of...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh varen!!![]()
Wat voor boot heb je?![]()
![]()
hij snapt het wel maar laat hem zijn eigen spel spelen brother al zit hij hier dacht en nacht... ik had vorige maand ook 1000 voorsprong .. en is al maanden zo dat de nummer 1 vaal ver voor staat...quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
als jemand in wahn zit,kann je hem nog wat dingen einbläuen hij werd
het niet snappenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
vor me blijvt vannacht helemal niks, en hij zit me te blokkenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij snapt het wel maar laat hem zijn eigen spel spelen brother al zit hij hier dacht en nacht... ik had vorige maand ook 1000 voorsprong .. en is al maanden zo dat de nummer 1 vaal ver voor staat...![]()
Amulineum luxe.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou dan speelt hij het spel beter dan de jou en alle anderen momenteelquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij makt alle punten en vor me blijvt niks![]()
![]()
Oepsie!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even teruglezen hee,spring nooit in een bassin met haaien.![]()
![]()
Verbrand je je kont niet op een dek van RVS?quote:
Mooie boot Jippie. Ook lekker dat je in de schaduw kan zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is maar onfairquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou dan speelt hij het spel beter dan de jou en alle anderen momenteel![]()
tja schat is ene spel jij blokt ook vaak.. met elke post blok jij al je kijkt ook niet toch?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor me blijvt vannacht helemal niks, en hij zit me te blokkenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik mag niet meer meedoen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hallo ik geloof mijn schwein pfeift , kijk zijn vorsprungquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tja schat is ene spel jij blokt ook vaak.. met elke post blok jij al je kijkt ook niet toch?
dann zall hij helemal allein spelen![]()
![]()
![]()
Zit hier zo'n botenbouwer die boten van aluminium naar je eigen idee last. Zit een 'verstelbare' seapro 40 pk op, dus we kunnen hier in het veld maar ook het Alkmaarder meer op of via het Noordzeekanaal naar Amsterdam toe.quote:![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo ik geloof mijn schwein pfeift , kijk zijn vorsprung
dann zall hij helemal allein spelen![]()
Je hebt een varken die jou pijpt?
![]()
Laten we dat maar doen dan.Gefeliciteerd Mario.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En Sjaak en Dotje ook niet.Dan staat hij op de 1e plaats!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is Alumg, hard aluminium. Met zitjes erop geen last van hete billen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verbrand je je kont niet op een dek van RVS?![]()
Onverwoestbaar ding.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zit hier zo'n botenbouwer die boten van aluminium naar je eigen idee last. Zit een 'verstelbare' seapro 40 pk op, dus we kunnen hier in het veld maar ook het Alkmaarder meer op of via het Noordzeekanaal naar Amsterdam toe.![]()
Ik vind hem supermooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Owjah, was geloof ik fluiten?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
pfeifen en pijpen is en grote verschill![]()
Doe ik wel altijd. Gelijk gewoon van je afbijten of op afstandje kijken met popcorn hoe ze elkaar afmaken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even teruglezen hee,spring nooit in een bassin met haaien.Trotste mama van Ambar
Doet me aan Giethoorn denken!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onverwoestbaar ding.![]()
Ik vind hem supermooi.![]()
![]()
Ja, zou er nog een bimini bij willen maar dat wordt lastig om te plaatsenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie boot Jippie. Ook lekker dat je in de schaduw kan zitten![]()
Fluiten en pijpen is gewoon hetzelfde hoorTrotste mama van Ambar
Wat is een bimini?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, zou er nog een bimini bij willen maar dat wordt lastig om te plaatsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vertel dat maar aan Berdien Stenberg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Fluiten en pijpen is gewoon hetzelfde hoor![]()
Jippie zonder bikini.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, we hebben er best veel bekijks mee, ding is 2,60 breed en tafeltje is uitneembaar. Je zit echt lekker ruim, dus Corona proofquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onverwoestbaar ding.![]()
Ik vind hem supermooi.![]()
![]()
AL gevonden op Googlequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan Berdien Stenberg.
En heeft ze geen vent dan? En tevens alle moderne popmuziek gemist?Trotste mama van Ambar
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit is Uitgeest, bij restaurant Havenrijk aanmeren even lunchen en dan weer het water opActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Haha tof!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit is Uitgeest, bij restaurant Havenrijk aanmeren even lunchen en dan weer het water op![]()
![]()
Kan je er ook op/in slapen Jippie? Zodat je langere tochten kan maken?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, we hebben er best veel bekijks mee, ding is 2,60 breed en tafeltje is uitneembaar. Je zit echt lekker ruim, dus Corona proofWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een demontabel zonnescherm voor op een boot. Is op te klappen en ligt dan plat op het voordek, maar ookhelemaal los te halen.quote:![]()
Hij is er groot genoeg voor om in te slapen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
TotieeeeeeeeeeeeeeeeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
vriendquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Hij is er groot genoeg voor om in te slapen.
Hebben jullie ook een buiskap?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een demontabel zonnescherm voor op een boot. Is op te klappen en ligt dan plat op het voordek, maar ookhelemaal los te halen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Jippie goed nieuws, en met mooie foto van Gommers![]()
Gommers: coronapatiënt nu veel korter op intensive care
https://www.telegraaf.nl/(...)er-op-intensive-careWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel lekker, vooral op het water. Je verbrand eerder op het water dan op het land. Maar lekker hoor Jippie. Gaan jullie veel varen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een demontabel zonnescherm voor op een boot. Is op te klappen en ligt dan plat op het voordek, maar ookhelemaal los te halen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jin mag alleen mijn plaats op drie hebben ow nee of rabbittt geintjuhhhquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekker geslapen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen drank meer voor Jacq.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jin mag alleen mijn plaats op drie hebben ow nee of rabbittt geintjuhhh“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik verwachtte een knappe blonde gozer met glimmend wit Colgate-gebit die glimlachend in een intensive care-bed z'n duim opsteekt om te laten zien dat hij na 8 dagen weer helemaal beter is!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:27 schreef Dotteke het volgende:
@:Jippie goed nieuws, en met mooie foto van Gommers![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)er-op-intensive-care![]()
![]()
Nee, qua ruimte zouden we dat er wel op kunnen fabriceren maar dan moet je ook toilet en zo hebben. Wij maken nu liever dagtochtjes, maar wie weet wat we in de toekomst willen. Op zich was de motor en het inbouwen daarvan duurder dan de boot zelf. Dus een aanpassing op constructie zal niet zo duur zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je er ook op/in slapen Jippie? Zodat je langere tochten kan maken?![]()
Zo zie je maar weer, verwacht nooit te veelquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwachtte een knappe blonde gozer met glimmend wit Colgate-gebit die glimlachend in een intensive care-bed z'n duim opsteekt om te laten zien dat hij na 8 dagen weer helemaal beter is!
Nee, alleen een bimini.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een buiskap?![]()
Je kan altijd een hotelletje nemen, of een tent mee nemen en die in de buurt van de boot opzetten als je langer tochtjes wil gaan makenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, qua ruimte zouden we dat er wel op kunnen fabriceren maar dan moet je ook toilet en zo hebben. Wij maken nu liever dagtochtjes, maar wie weet wat we in de toekomst willen. Op zich was de motor en het inbouwen daarvan duurder dan de boot zelf. Dus een aanpassing op constructie zal niet zo duur zijn.
Maar s'avond in je eigen bed duiken is ook lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whehe!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jin mag alleen mijn plaats op drie hebben ow nee of rabbittt geintjuhhhIkkuh?quote:
Ach kon beter, kon slechter.
Mini-ToT was weer wat onrustig.![]()
Best wel, mijn zoons ook. Wel vaarbewijs nodig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, vooral op het water. Je verbrand eerder op het water dan op het land. Maar lekker hoor Jippie. Gaan jullie veel varen?![]()
Dat zei je vannacht al 2 keer.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:30 schreef mario390 het volgende:
ik zeg niks meer , dat gedoe werd me
al te dom ,dit spel ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohhh gaaf!! Daar zul je veel plezier van hebben.quote:![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Gewoon gezellig meelullen en je niet te veel focussen op wat voor plek je op die lijst staat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:30 schreef mario390 het volgende:
ik zeg niks meer , dat gedoe werd me
al te dom ,dit spel ook![]()
![]()
Ja, dat zou kunnen rondtrekken net als met een auto. Slaapplaatsen genoeg onderweg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan altijd een hotelletje nemen, of een tent mee nemen en die in de buurt van de boot opzetten als je langer tochtjes wil gaan maken
Maar s'avond in je eigen bed duiken is ook lekker![]()
40PK knalt lekker.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Best wel, mijn zoons ook. Wel vaarbewijs nodig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je zei ook om 5 00 je gaat slapenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zei je vannacht al 2 keer.![]()
😎😎😎quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zei ook om 5 00 je gaat slapen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario brother hij wacht altijd op mij🥳🥳🥳quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zei ook om 5 00 je gaat slapenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik pas goed op je birtanem.quote:
ja met platz 13 ben je ook niet en de an de front staat,zall je niet boeien de puntenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon gezellig meelullen en je niet te veel focussen op wat voor plek je op die lijst staat.![]()
Hoe komt dat toch dat mini zo onrustig is?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
[..]
Ikkuh?
Ach kon beter, kon slechter.
Mini-ToT was weer wat onrustig.
Mijn kleinzoon had dat ook en zijn toen naar een Osteopaat gegaan. Heeft de kleine echt een stuk rustiger gemaakt en het slapen ging ook beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker wetenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh gaaf!! Daar zul je veel plezier van hebben.![]()
![]()
![]()
Thnx ❤💋quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nou lekker, en helemaal in deze corona tijd kan je er toch lekker op uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Best wel, mijn zoons ook. Wel vaarbewijs nodig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mazquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh gaaf!! Daar zul je veel plezier van hebben.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja met platz 13 ben je ook niet en de an de front staat,zall je niet boeien de punten
Gast, je lijkt me echt een toffe vent, maar je bent te geobsedeerd en te serieus.Lighten up!
Als je het spelletje nu kut vindt kun je er idd voor kiezen om er mee te stoppen en hier nooooooit meer wat et gaan posten, of je kunt het als leuk tijdverdrijf zien zonder TÉ competatief te worden.![]()
![]()
Ik dacht dat Dot je nooit zou kunnen inhalen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja met platz 13 ben je ook niet en de an de front staat,zall je niet boeien de punten
Ja, ze weten nu inmiddels beter hoe te behandelen dus dat scheelt enorm!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:27 schreef Dotteke het volgende:
@:Jippie goed nieuws, en met mooie foto van Gommers![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)er-op-intensive-care![]()
Ja, maar ook omdat het nu veelal gezonden jongeren zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, ze weten nu inmiddels beter hoe te behandelen dus dat scheelt enorm!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is anders als je niet top 10 bent kann ik verstaanquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, je lijkt me echt een toffe vent, maar je bent te geobsedeerd en te serieus.Lighten up!
Als je het spelletje nu kut vindt kun je er idd voor kiezen om er mee te stoppen en hier nooooooit meer wat et gaan posten, of je kunt het als leuk tijdverdrijf zien zonder TÉ competatief te worden.![]()
Nou nog voldoende personeel vinden en we zijn klaar voor de volgende golfquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, ze weten nu inmiddels beter hoe te behandelen dus dat scheelt enorm!
Ga je nu Pappa ToT aanvallen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Beter ga je slapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is me toch helemal wurst,als de tijd komt pak ik haar terugquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dot je nooit zou kunnen inhalen?![]()
Kan een ontwikkelingssprongetje zijn of zo.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe komt dat toch dat mini zo onrustig is?
Mijn kleinzoon had dat ook en zijn toen naar een Osteopaat gegaan. Heeft de kleine echt een stuk rustiger gemaakt en het slapen ging ook beter
Deze week gaat het slapen sowieso wat lastiger. Normaal slaapt hij een stuk rustiger, maar hem in slaap krijgen is wel altijd een crime.![]()
O lekker, doe je wel zachtjes danquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is me toch helemal wurst,als de tijd komt pak ik haar terug
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is me toch helemal wurst,als de tijd komt pak ik haar terug
@Dottekequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is me toch helemal wurst,als de tijd komt pak ik haar terug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha nou doe dan gewoon wat je denkt wat het prettigste voor je is.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is anders als je niet top 10 bent kann ik verstaan![]()
![]()
Ja, ook daar helpt het voor. Je kan je altijd even inlezen als je wilt. NIets hoeft natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan een ontwikkelingssprongetje zijn of zo.
Deze week gaat het slapen sowieso wat lastiger. Normaal slaapt hij een stuk rustiger, maar hem in slaap krijgen is wel altijd een crime.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat ben ik blij dat ik heerlijk uitgeslapen heb en geen zorgen maak om die punten deze maandFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Platz 9 is net haalbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou doe dan gewoon wat je denkt wat het prettigste voor je is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thnx FFquote:had het gelezen
Vrees dat men er niet sexy bij ligt in een IC bedquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwachtte een knappe blonde gozer met glimmend wit Colgate-gebit die glimlachend in een intensive care-bed z'n duim opsteekt om te laten zien dat hij na 8 dagen weer helemaal beter is!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ook daar helpt het voor. Je kan je altijd even inlezen als je wilt. NIets hoeft natuurlijk![]()
![]()
Beter toch.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat ben ik blij dat ik heerlijk uitgeslapen heb en geen zorgen maak om die punten deze maand![]()
Ja ik bedoel zo'n stock-foto voor reclames enzo!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vrees dat men er niet sexy bij ligt in een IC bed![]()
![]()
prec aloa . want het kost echt veel tijd en energie. ik doe er deze maand niets meer voor ... dus zal snel van plaats drie zijn boeit me weinig.. hup mario ga voor 3 nu eerstquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee, heb van de week die serie van het bernerhof ziekenhuis in Uden "veerkracht", gekeken. Is echt geen lolletje en als je ziet hoe men er aan toe is als ze weer uit de narcose komen. Was echt een heftige serie. Ook voor het verplegend personeel. Het aantal uren wat ze draaide in die periode niet normaalquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vrees dat men er niet sexy bij ligt in een IC bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, gaat hard zat, mijn man twijfelde nog over een 60 pk, maar dat was overkill geweest. Zit ook radio in met Bluetooth dus zo Spotify streamen op het waterquote:![]()
![]()
Ik mag hopen dat je het niet over mij hebt,eltsenien wyt wol dat ik foar it earste plak gie.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen roepen het 1 en doen het ander“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
neem nog heerlijk een koffie
Ja ik heb idd wel eens filmpjes enzo gezien van tijdens de 1e golf.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb van de week die serie van het bernerhof ziekenhuis in Uden "veerkracht", gekeken. Is echt geen lolletje en als je ziet hoe men er aan toe is als ze weer uit de narcose komen. Was echt een heftige serie. Ook voor het verplegend personeel. Het aantal uren wat ze draaide in die periode niet normaal![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het niet over mij hebt,eltsenien wyt wol dat ik foar it earste plak gie.Neeeeeeee tuurlijk niet! Jij bent mijn knuffeltje!
Go for it ToTquote:
Ik begryp hjir neat fan. Kinne jo ek beskaafd Nederlânsk prate?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het niet over mij hebt,eltsenien wyt wol dat ik foar it earste plak gie.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]Neeeeeeee tuurlijk niet! Jij bent mijn knuffeltje!
hij gaat voor de eerste plaatsquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begryp hjir neat fan. Kinne jo ek beskaafd Nederlânsk prate?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Neinquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begryp hjir neat fan. Kinne jo ek beskaafd Nederlânsk prate?![]()
Precies, voldoende personeel was al voor Corona een issue.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou nog voldoende personeel vinden en we zijn klaar voor de volgende golf![]()
Dit was een serie waar ze alles lieten zien van binnenkomst, het vertellen dat ze de ic op moesten niet wisten of ze er uit zouden komen. de verzorging en het er weer uitkomenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb idd wel eens filmpjes enzo gezien van tijdens de 1e golf.
Heb echt met tranen over mijn wangen deze serie zitten kijken. Ik vond hem heftigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat niks veranderen met dit kabinet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies, voldoende personeel was al voor Corona een issue.![]()
hopelijk geen tweede golfFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dotquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, doe je wel zachtjes dan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb helaas geen videolandquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit was een serie waar ze alles lieten zien van binnenkomst, het vertellen dat ze de ic op moesten niet wisten of ze er uit zouden komen. de verzorging en het er weer uitkomen
Heb echt met tranen over mijn wangen deze serie zitten kijken. Ik vond hem heftig![]()
Geen zwemmen vandaag dus Paul. Wat ga je nu doen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hey Ferrousquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit was een serie waar ze alles lieten zien van binnenkomst, het vertellen dat ze de ic op moesten niet wisten of ze er uit zouden komen. de verzorging en het er weer uitkomen
Heb echt met tranen over mijn wangen deze serie zitten kijken. Ik vond hem heftig![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ik ga zo zwemmen met @Sundaze ze doet een paarse bikini aan
Ik gele zwembroekWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Gommers moet het van zijn charisma hebben, hij heeft een licht 'spraakgebrek' maar als die man aan het woord is.... Ik werp mij zo aan zijn voeten..quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik bedoel zo'n stock-foto voor reclames enzo!![]()
![]()
Hey FerrousFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jammer, misschien komt het een keer op You tube hier is wel een heel klein stukjequote:
geile zwembroek?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:46 schreef Paul het volgende:
Ik ga zo zwemmen met @:Sundaze ze doet een paarse bikini aan
Ik gele zwembroek![]()
gele kleurquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ferrous.quote:
Ja denk ik ook. Als mensen straks weer meer binnen zitten en bij elkaar gaan kruipen dan gaat het fout.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
gele zwembroekFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
A gezellig, je hebt gelijk de nieuwe gestrikt. Nou veel plezier paulquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:46 schreef Paul het volgende:
Ik gele zwembroek
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[ afbeelding ]
gele zwembroek![]()
![]()
Vanavond ff kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, misschien komt het een keer op You tube hier is wel een heel klein stukje![]()
![]()
Ze zei NEE.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gezellig, je hebt gelijk de nieuwe gestrikt. Nou veel plezier paul“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gommers moet het van zijn charisma hebben, hij heeft een licht 'spraakgebrek' maar als die man aan het woord is.... Ik werp mij zo aan zijn voeten..!
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[ afbeelding ]
gele zwembroek![]()
![]()
Is maar een klein stukje hoor, maar deze vrouw is wel helemaal gevolgdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nieuwe vriendin?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:46 schreef Paul het volgende:
Ik gele zwembroek![]()
Paul
![]()
quote:ze twijfelde nog, maar als we hebben gezwommen komt het wel goed
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Een vriend,iemand van de sportpage.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
999 is ook 999quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei jou
Nog even de 900 aantikken,dan ga ik slapen.
Oeps, staat Paul straks met zijn gele zwembroekje voor niets te wachtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
HUHHHHHHHHHHH ZE IS TOCH EEN VROUWquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend,iemand van de sportpage.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dit is Paul z'n gele zwembroek, die hij van een andere FOK!ker heeft gekregen toen die stopte op het forum te komen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[ afbeelding ]
gele zwembroek
Hier door @DJMO geshowd!![]()
![]()
Paul
![]()
Ze zei geen nee hoor, ze zei ja/neequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, staat Paul straks met zijn gele zwembroekje voor niets te wachtenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O dacht ook dat het een vrouw was, en net pas lidquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend,iemand van de sportpage.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zwem jij zo verleidelijk dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef Paul het volgende:
[..]ze twijfelde nog, maar als we hebben gezwommen komt het wel goed
![]()
Paul
![]()
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7625 Lekker etenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht ook dat het een vrouw was, en net pas lidWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je gaat vanaf nu niet meer als een blinde aap loos op je toetsenbord rammen en op invoeren klikken?quote:![]()
![]()
Moet ik terugzoeken? dat kan ik vrij goed namelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze zei geen nee hoor, ze zei ja/nee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is DJMO?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is Paul z'n gele zwembroek, die hij van een andere FOK!ker heeft gekregen toen die stopte op het forum te komen.
[ afbeelding ]
Hier door @:DJMO geshowd!![]()
Paul
![]()
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7625 Lekker etenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet ik terugzoeken? dat kan ik vrij goed namelijk.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mooie billen!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is Paul z'n gele zwembroek, die hij van een andere FOK!ker heeft gekregen toen die stopte op het forum te komen.
[ afbeelding ]
Hier door @:DJMO geshowd!![]()
quote:Je had haar eerdere billenfoto nog niet gezien?
Dit is een zomerfoto van haar; lekker bijgebruind!![]()
![]()
![]()
neee dat is niet djmoquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
zij is 40 op selfde dag is haar geburtsdag als mijnquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]Je had haar eerdere billenfoto nog niet gezien?
Dit is een zomerfoto van haar; lekker bijgebruind!![]()
De VS lijkt onderhand een groot 'pretpark'quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:54 schreef mazaru het volgende:
En dat deze man nog leeft snap ik ook niet![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
is geen djmo marioquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij is 40 op selfde dag is haar geburtsdag als mijnFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nou dan ziet ze er toch nog prima uit?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij is 40 op selfde dag is haar geburtsdag als mijn![]()
![]()
Waar nog maar weinig mensen het prettig hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
De VS lijkt onderhand een groot 'pretpark'
26 mei.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij is 40 op selfde dag is haar geburtsdag als mijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Preciesquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar nog maar weinig mensen het prettig hebben![]()
Welke blog, ze heeft er meerdere?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij ook 26ste , maar de fotos op haar blog werken niet![]()
Mogge, ja rot klusjequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:57 schreef DeBraad het volgende:
Mogguh![]()
Kon net meteen aan de slag m'n airfryer schoon te maken. Laaaasssttiigg![]()
Beter ook gelijk doen! Goedemorgen!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:57 schreef DeBraad het volgende:
Mogguh![]()
Kon net meteen aan de slag m'n airfryer schoon te maken. Laaaasssttiigg![]()
Ja, dacht doe't morgenochtend wel. Alleen nu wil't er amper nog afquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beter ook gelijk doen! Goedemorgen!![]()
![]()
Die gozer van de sportpage wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb nu wel en foto gezien, boeit me niet echtquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Welke blog, ze heeft er meerdere?![]()
Bijna tegelwaardig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar we verkeren al in gevaar met jou als poster op FOK!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
😁😁😁😁quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar we verkeren al in gevaar met jou als poster op FOK!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hij moet meer hard to ket spelen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
😁😁quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nu wel en foto gezien, boeit me niet echtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij moet meer hard to ket spelen.![]()
Hij moet helemaal geen spel.spelen😎quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij moet meer hard to ket spelen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Yeppquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat zal wel je eindplek worden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal wel je eindplek worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gisteravond die dame waar mee ik wel/niet/wel/niet/wel/niet zou gaan filmpje kijken maar vaarwel gezegd
Gistermiddag drukke dag, CV monteur kwam langs, kwam van alles tussen. Krijg ik dezelfde avond een berichtje "Je bent wel de hele dag online maar je reageert niet, als je er iemand naast hebt moet je het zeggen"
Mind you. We hebben nog geen 1x gedate, alleen gepraat tot dusver![]()
Dus heb haar vriendelijk verteld dat ik zoals zij weet een apper ben, en ook altijd appjes naar haar stuur wanneer het kan, maar dat ik ook wel eens druk ben en dat ik het een onwijze rode vlag vond dat ze in de praatfase al begint over iemand er naast puur omdat ik even stil ben.
Toen is't contact afgelopen, good riddance.![]()
nicht profizierenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal wel je eindplek worden.
Je hebt het voorgelezen,dat was niet tactvol.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:03 schreef DeBraad het volgende:
Ik heb gisteravond die dame waar mee ik wel/niet/wel/niet/wel/niet zou gaan filmpje kijken maar vaarwel gezegd gisteravond.
Gistermiddag drukke dag, CV monteur kwam langs, kwam van alles tussen. Krijg ik dezelfde avond een berichtje "Je bent wel de hele dag online maar je reageert niet, als je er iemand naast hebt moet je het zeggen"
Dus heb haar vriendelijk verteld dat ik zoals zij weet een apper ben, en ook altijd appjes naar haar stuur wanneer het kan, maar dat ik ook wel eens druk ben en dat ik het een onwijze rode vlag vond dat ze in de praatfase al begint over iemand er naast puur omdat ik even stil ben.
Toen is't contact afgelopen, good riddance.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt als een verstandige keuzequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:03 schreef DeBraad het volgende:
Ik heb gisteravond die dame waar mee ik wel/niet/wel/niet/wel/niet zou gaan filmpje kijken maar vaarwel gezegd gisteravond.
Staat wel als een vrouw en pas 10 dagen lid. Laat haar eerst eens even aan je wennen voor je er gelijk op duiktquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:52 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7625 Lekker eten
nice lekker weer weer .quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
He Rob
Kijk onze boot
[ afbeelding ]![]()
Koffie voor mij...quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie is al geweest, het is inmiddels theetijd!![]()
Hey Lieffiequote:thnx lekker bakkie gaat er altijd in natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie is al geweest, het is inmiddels theetijd!Mee eens.
Ik drink niet vaak thee, maar ik zat er net ook aan te denken.![]()
Drink nooit thee alleen koffie
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:03 schreef DeBraad het volgende:
Ik heb gisteravond die dame waar mee ik wel/niet/wel/niet/wel/niet zou gaan filmpje kijken maar vaarwel gezegd
Ik denk dat je daar een hoop ellende mee hebt voorkomenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik neem aan dat je nu even bij een wegrestaurant stopt voor een korte break, op weg naar de stok?quote:![]()
Was niet tactvol. Maar daar had het einde van't contact niets mee te maken verder. En al heeft ze het wel gehoord, dan nog heb ik geen naam genoemd, en weet niemand om wie het gaat. Het is óók niet terug te luisteren/zien want alle streams gaan direct op verborgen nadat ze afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt het voorgelezen,dat was niet tactvol.
Hoe dan ook is't gewoon good riddance, een grotere rode vlag kan je je niet voorstellen, was niet netjes om het voor te lezen, maar zo'n probleem is't nou ook weer niet![]()
![]()
Tsja,is ze echt leuk? Dan ben ik er ook nog.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat wel als een vrouw en pas 10 dagen lid. Laat haar eerst eens even aan je wennen voor je er gelijk op duikt
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieffiethnx lekker bakkie gaat er altijd in natuurlijk
![]()
Lekker![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:03 schreef DeBraad het volgende:
![]()
Dat gevoel heb ik ook Mazquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat je daar een hoop ellende mee hebt voorkomen![]()
![]()
Ja, vond haar de laatste tijd sowieso steeds minder interessant worden. Elke keer als we belde was ze óf met mensen óf na 5 minuten belde opeens haar ouders en zou ze mij terugbellen, wat ze nooit deedquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Dus, JOE. Zoals we in Noord-Holland zeggen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tsja,is ze echt leuk? Dan ben ik er ook nog.
Ja, denk het ook.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Jij bent niet op de kast te krijgen.quote:
Ja maar éééééééééééééééééééheeeeeccht ookquote:![]()
Ga met iemand om al sinds 2008En afgaande op verhalen die ik vertelde moest ik het contact maar met haar verbreken, lol wut.
![]()
Paul
![]()
Misschien moet er maar een topic komen: Vrouw gezocht voor TheBradge en Paulja dat lijkt me het beste
Als je dat ook maar waagt log ik uit om niet meer in te loggenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
Misschien moet er maar een topic komen: Vrouw gezocht voor TheBradge en Paulja dat lijkt me het beste
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent niet op de kast te krijgen.![]()
![]()
![]()
als het vertrouwen goed zit . hoef je niet op kast. en weet je als het wel zo is moet je er ook weer af.. zonde van onze energie
Gaat een stil topic worden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
Haags al gevraagd?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Liefde.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als het vertrouwen goed zit . hoef je niet op kast. en weet je als het wel zo is moet je er ook weer af.. zonde van onze energie
Denk dat je beter de wijde wereld in kan gaan Paul en daar een vrouwtje zoekenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
nee hoor alleen veel voor de bradgequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja maar éééééééééééééééééééheeeeeccht ook![]()
Ga met iemand om al sinds 2008En afgaande op verhalen die ik vertelde moest ik het contact maar met haar verbreken, lol wut.
Oh for fuck's sake!
Dat is wel heel erg ja!
![]()
Paul
![]()
Een vrouw BUITEN Fokquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je beter de wijde wereld in kan gaan Paul en daar een vrouwtje zoeken?
Polen of Rusland.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je beter de wijde wereld in kan gaan Paul en daar een vrouwtje zoeken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor alleen veel voor de bradge
quote:![]()
![]()
en respect vertrouwen enzo
![]()
![]()
Moet je natuurlijk wel een foto van jezelf in een flossende veter posten zodat de dames zien wat voor vlees ze in de kip krijgen he!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Nou veelquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor alleen veel voor de bradgeIk heb best een goed innerlijk en een goed hart en ben muzikaal. Maar dan heb je het probleem van de kilo's
En vrouwen vinden overtollige kilo's neenee, wat ik snap
![]()
En daarbuiten trouwens, ben ik super onzeker over zo'n beetje alles behalve muziek![]()
![]()
Dan kan je deze geintjes maken birtanem.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
en respect vertrouwen enzo
![]()
Paul
![]()
Waarom ben je altijd zo gemeen tegen mijquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor alleen veel voor de bradge
Ja echt. Dat was eergisteren, dus gisteren was the last strawquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]Oh for fuck's sake!
Dat is wel heel erg ja!
![]()
![]()
nee schat maar neem andere aanpak dan kom je veel verderquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo gemeen tegen mijFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik hoop dat jou geluk snel komtquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou veelIk heb best een goed innerlijk en een goed hart en ben muzikaal. Maar dan heb je het probleem van de kilo's
En vrouwen vinden overtollige kilo's neenee, wat ik snap
![]()
En daarbuiten trouwens, ben ik super onzeker over zo'n beetje alles behalve muziekFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ze neemt het regelmatig voor je op zelfs,jij bent degene die het verpest.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo gemeen tegen mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul
![]()
Bradge we gaan binnenkort wel naar een singles-avond heequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja echt. Dat was eergisteren, dus gisteren was the last strawWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |