vriendquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Hij is er groot genoeg voor om in te slapen.
Hebben jullie ook een buiskap?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een demontabel zonnescherm voor op een boot. Is op te klappen en ligt dan plat op het voordek, maar ookhelemaal los te halen.
Dat is wel lekker, vooral op het water. Je verbrand eerder op het water dan op het land. Maar lekker hoor Jippie. Gaan jullie veel varen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een demontabel zonnescherm voor op een boot. Is op te klappen en ligt dan plat op het voordek, maar ookhelemaal los te halen.
jin mag alleen mijn plaats op drie hebben ow nee of rabbittt geintjuhhhquote:
Lekker geslapen?quote:
Geen drank meer voor Jacq.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jin mag alleen mijn plaats op drie hebben ow nee of rabbittt geintjuhhh
Ik verwachtte een knappe blonde gozer met glimmend wit Colgate-gebit die glimlachend in een intensive care-bed z'n duim opsteekt om te laten zien dat hij na 8 dagen weer helemaal beter is!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:27 schreef Dotteke het volgende:
@:Jippie goed nieuws, en met mooie foto van Gommers![]()
Gommers: coronapatiënt nu veel korter op intensive care
https://www.telegraaf.nl/(...)er-op-intensive-care
Nee, qua ruimte zouden we dat er wel op kunnen fabriceren maar dan moet je ook toilet en zo hebben. Wij maken nu liever dagtochtjes, maar wie weet wat we in de toekomst willen. Op zich was de motor en het inbouwen daarvan duurder dan de boot zelf. Dus een aanpassing op constructie zal niet zo duur zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je er ook op/in slapen Jippie? Zodat je langere tochten kan maken?
Zo zie je maar weer, verwacht nooit te veelquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwachtte een knappe blonde gozer met glimmend wit Colgate-gebit die glimlachend in een intensive care-bed z'n duim opsteekt om te laten zien dat hij na 8 dagen weer helemaal beter is!
Nee, alleen een bimini.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een buiskap?
Je kan altijd een hotelletje nemen, of een tent mee nemen en die in de buurt van de boot opzetten als je langer tochtjes wil gaan makenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, qua ruimte zouden we dat er wel op kunnen fabriceren maar dan moet je ook toilet en zo hebben. Wij maken nu liever dagtochtjes, maar wie weet wat we in de toekomst willen. Op zich was de motor en het inbouwen daarvan duurder dan de boot zelf. Dus een aanpassing op constructie zal niet zo duur zijn.
Whehe!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jin mag alleen mijn plaats op drie hebben ow nee of rabbittt geintjuhhh
Ikkuh?quote:
Best wel, mijn zoons ook. Wel vaarbewijs nodig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, vooral op het water. Je verbrand eerder op het water dan op het land. Maar lekker hoor Jippie. Gaan jullie veel varen?
Dat zei je vannacht al 2 keer.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:30 schreef mario390 het volgende:
ik zeg niks meer , dat gedoe werd me
al te dom ,dit spel ook
Ohhh gaaf!! Daar zul je veel plezier van hebben.quote:
Gewoon gezellig meelullen en je niet te veel focussen op wat voor plek je op die lijst staat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:30 schreef mario390 het volgende:
ik zeg niks meer , dat gedoe werd me
al te dom ,dit spel ook
Ja, dat zou kunnen rondtrekken net als met een auto. Slaapplaatsen genoeg onderweg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan altijd een hotelletje nemen, of een tent mee nemen en die in de buurt van de boot opzetten als je langer tochtjes wil gaan maken
Maar s'avond in je eigen bed duiken is ook lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |