quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo ik geloof mijn schwein pfeift , kijk zijn vorsprung
dann zall hij helemal allein spelen![]()
Laten we dat maar doen dan.Gefeliciteerd Mario.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En Sjaak en Dotje ook niet.Dan staat hij op de 1e plaats!
Is Alumg, hard aluminium. Met zitjes erop geen last van hete billen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verbrand je je kont niet op een dek van RVS?
Onverwoestbaar ding.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zit hier zo'n botenbouwer die boten van aluminium naar je eigen idee last. Zit een 'verstelbare' seapro 40 pk op, dus we kunnen hier in het veld maar ook het Alkmaarder meer op of via het Noordzeekanaal naar Amsterdam toe.
Owjah, was geloof ik fluiten?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
pfeifen en pijpen is en grote verschill
Doe ik wel altijd. Gelijk gewoon van je afbijten of op afstandje kijken met popcorn hoe ze elkaar afmaken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even teruglezen hee,spring nooit in een bassin met haaien.
Doet me aan Giethoorn denken!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onverwoestbaar ding.![]()
Ik vind hem supermooi.
Ja, zou er nog een bimini bij willen maar dat wordt lastig om te plaatsenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie boot Jippie. Ook lekker dat je in de schaduw kan zitten
Wat is een bimini?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, zou er nog een bimini bij willen maar dat wordt lastig om te plaatsen
Vertel dat maar aan Berdien Stenberg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Fluiten en pijpen is gewoon hetzelfde hoor
Jippie zonder bikini.quote:
Ja, we hebben er best veel bekijks mee, ding is 2,60 breed en tafeltje is uitneembaar. Je zit echt lekker ruim, dus Corona proofquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onverwoestbaar ding.![]()
Ik vind hem supermooi.
AL gevonden op Googlequote:
Wie?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan Berdien Stenberg.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit is Uitgeest, bij restaurant Havenrijk aanmeren even lunchen en dan weer het water op
Haha tof!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit is Uitgeest, bij restaurant Havenrijk aanmeren even lunchen en dan weer het water op
Kan je er ook op/in slapen Jippie? Zodat je langere tochten kan maken?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, we hebben er best veel bekijks mee, ding is 2,60 breed en tafeltje is uitneembaar. Je zit echt lekker ruim, dus Corona proof
Een demontabel zonnescherm voor op een boot. Is op te klappen en ligt dan plat op het voordek, maar ookhelemaal los te halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |