quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Heb je mij grafiekje al gezien.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef Holy_Goat het volgende:
@:Dotteke wat the fuck trouwens. Ik wilde het nieuwe deel openen, verander de TT met als einde 'koffie', maar krijg melding dat ik te laat ben. Wat denk je, is de TT nog steeds koffie
Naja ik bedoel meer: is dat eens per half uur, of kwartier, of...quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanaf mijn eerste post,dat was rond 9 uur denk ik.
als jemand in wahn zit,kann je hem nog wat dingen einbläuen hij werdquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fresh je staat wel aardig stevig hoor, op de dag meestal te druk . iedereen haalt weinig punten... dus alleen moet je opletten in de vroege ochtend en tussen 1 en 3 snachts .. dan kunnen anderen als ze willen punten pakken,,,
en devzero met zijn posten is een hero
Even teruglezen hee,spring nooit in een bassin met haaien.quote:
Dit gaat wel echt ver hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
als jemand in wahn zit,kann je hem nog wat dingen einbläuen hij werd
het niet snappen
Ik zei nog zo; Geen bommetje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even teruglezen hee,spring nooit in een bassin met haaien.
O oke, dan zal het daar wel aan liggen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je exact op dezelfde tijd post als de lapo dan gebeurd dat. Ik heb het ook wel eens gehad.
Dan gaat het veel sneller.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Naja ik bedoel meer: is dat eens per half uur, of kwartier, of...
quote:Op maandag 14 september 2020 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh varen!!![]()
Wat voor boot heb je?
hij snapt het wel maar laat hem zijn eigen spel spelen brother al zit hij hier dacht en nacht... ik had vorige maand ook 1000 voorsprong .. en is al maanden zo dat de nummer 1 vaal ver voor staat...quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
als jemand in wahn zit,kann je hem nog wat dingen einbläuen hij werd
het niet snappen
vor me blijvt vannacht helemal niks, en hij zit me te blokkenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij snapt het wel maar laat hem zijn eigen spel spelen brother al zit hij hier dacht en nacht... ik had vorige maand ook 1000 voorsprong .. en is al maanden zo dat de nummer 1 vaal ver voor staat...
Amulineum luxe.quote:
Nou dan speelt hij het spel beter dan de jou en alle anderen momenteelquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij makt alle punten en vor me blijvt niks
Oepsie!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even teruglezen hee,spring nooit in een bassin met haaien.
Verbrand je je kont niet op een dek van RVS?quote:
Mooie boot Jippie. Ook lekker dat je in de schaduw kan zittenquote:
dat is maar onfairquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou dan speelt hij het spel beter dan de jou en alle anderen momenteel
tja schat is ene spel jij blokt ook vaak.. met elke post blok jij al je kijkt ook niet toch?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor me blijvt vannacht helemal niks, en hij zit me te blokken
Ik mag niet meer meedoen?quote:
hallo ik geloof mijn schwein pfeift , kijk zijn vorsprungquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tja schat is ene spel jij blokt ook vaak.. met elke post blok jij al je kijkt ook niet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |