chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En Dot weer door het slotje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
inniminie had de tt?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Geen idee hoe dat kanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij makt alle punten en vor me blijvt niksquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Schijnbaar, want daar roepen ze meestal 'wij zijn Nederland'?![]()
Dat ik gisteravond bijna geen punten heb gescoord maar wel aanwezig was.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:09 schreef Holy_Goat het volgende:
Maarreee FF wat wilde je aantonen, heb straks ff hobby tijd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja en ik had gister de gehele dag ook niets boeien..quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij makt alle punten en vor me blijvt niksFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ieniminiequote:en het kan me aan me reet roesten die tt
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
@Dotteke wat the fuck trouwens. Ik wilde het nieuwe deel openen, verander de TT met als einde 'koffie', maar krijg melding dat ik te laat ben. Wat denk je, is de TT nog steeds koffie![]()
Als je exact op dezelfde tijd post als de lapo dan gebeurd dat. Ik heb het ook wel eens gehad.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Oh ik wil meestal niet geassocieerd worden met de mensen die dat roepen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Schijnbaar, want daar roepen ze meestal 'wij zijn Nederland'?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
als je 100 punten vannacht niet rijken ben je reif vor de klapsmühlequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ik gisteravond bijna geen punten heb gescoord maar wel aanwezig was.![]()
Definieer eerst ff aanwezig duidelijkerquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ik gisteravond bijna geen punten heb gescoord maar wel aanwezig was.![]()
fresh je staat wel aardig stevig hoor, op de dag meestal te druk . iedereen haalt weinig punten... dus alleen moet je opletten in de vroege ochtend en tussen 1 en 3 snachts .. dan kunnen anderen als ze willen punten pakken,,,quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ik gisteravond bijna geen punten heb gescoord maar wel aanwezig was.
en devzero met zijn posten is een heroFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Überhaupt niet met wij zijn roepende mensen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik wil meestal niet geassocieerd worden met de mensen die dat roepen.![]()
Lurken?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Definieer eerst ff aanwezig duidelijker![]()
![]()
Sorry Dacht dat ik laatste was, had niet gezien dat het post 302 was. Het is dat FF het zei.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ieniminieen het kan me aan me reet roesten die tt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je mij grafiekje al gezien.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fresh je staat wel aardig stevig hoor, op de dag meestal te druk . iedereen haalt weinig punten... dus alleen moet je opletten in de vroege ochtend en tussen 1 en 3 snachts .. dan kunnen anderen als ze willen punten pakken,,,
en devzero met zijn posten is een hero![]()
Vanaf mijn eerste post,dat was rond 9 uur denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Definieer eerst ff aanwezig duidelijker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |