hij gaat voor de eerste plaatsquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begryp hjir neat fan. Kinne jo ek beskaafd Nederlânsk prate?
Neinquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begryp hjir neat fan. Kinne jo ek beskaafd Nederlânsk prate?
Precies, voldoende personeel was al voor Corona een issue.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou nog voldoende personeel vinden en we zijn klaar voor de volgende golf
Dit was een serie waar ze alles lieten zien van binnenkomst, het vertellen dat ze de ic op moesten niet wisten of ze er uit zouden komen. de verzorging en het er weer uitkomenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb idd wel eens filmpjes enzo gezien van tijdens de 1e golf.
Gaat niks veranderen met dit kabinet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies, voldoende personeel was al voor Corona een issue.
Dotquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, doe je wel zachtjes dan
Ik heb helaas geen videolandquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit was een serie waar ze alles lieten zien van binnenkomst, het vertellen dat ze de ic op moesten niet wisten of ze er uit zouden komen. de verzorging en het er weer uitkomen
Heb echt met tranen over mijn wangen deze serie zitten kijken. Ik vond hem heftig
Geen zwemmen vandaag dus Paul. Wat ga je nu doen?quote:
quote:
Hey Ferrousquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit was een serie waar ze alles lieten zien van binnenkomst, het vertellen dat ze de ic op moesten niet wisten of ze er uit zouden komen. de verzorging en het er weer uitkomen
Heb echt met tranen over mijn wangen deze serie zitten kijken. Ik vond hem heftig
Gommers moet het van zijn charisma hebben, hij heeft een licht 'spraakgebrek' maar als die man aan het woord is.... Ik werp mij zo aan zijn voeten..quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik bedoel zo'n stock-foto voor reclames enzo!
Jammer, misschien komt het een keer op You tube hier is wel een heel klein stukjequote:
geile zwembroek?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:46 schreef Paul het volgende:
Ik ga zo zwemmen met @:Sundaze ze doet een paarse bikini aan
Ik gele zwembroek
gele kleurquote:
Ferrous.quote:
Ja denk ik ook. Als mensen straks weer meer binnen zitten en bij elkaar gaan kruipen dan gaat het fout.quote:
A gezellig, je hebt gelijk de nieuwe gestrikt. Nou veel plezier paulquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:46 schreef Paul het volgende:
Ik gele zwembroek
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[ afbeelding ]
gele zwembroek
Vanavond ff kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, misschien komt het een keer op You tube hier is wel een heel klein stukje
Ze zei NEE.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gezellig, je hebt gelijk de nieuwe gestrikt. Nou veel plezier paul
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gommers moet het van zijn charisma hebben, hij heeft een licht 'spraakgebrek' maar als die man aan het woord is.... Ik werp mij zo aan zijn voeten..
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[ afbeelding ]
gele zwembroek
Is maar een klein stukje hoor, maar deze vrouw is wel helemaal gevolgdquote:
Nieuwe vriendin?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:46 schreef Paul het volgende:
Ik gele zwembroek
quote:
Een vriend,iemand van de sportpage.quote:
999 is ook 999quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei jou
Nog even de 900 aantikken,dan ga ik slapen.
Oeps, staat Paul straks met zijn gele zwembroekje voor niets te wachtenquote:
HUHHHHHHHHHHH ZE IS TOCH EEN VROUWquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend,iemand van de sportpage.
quote:
Dit is Paul z'n gele zwembroek, die hij van een andere FOK!ker heeft gekregen toen die stopte op het forum te komen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[ afbeelding ]
gele zwembroek
Ze zei geen nee hoor, ze zei ja/neequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, staat Paul straks met zijn gele zwembroekje voor niets te wachten
O dacht ook dat het een vrouw was, en net pas lidquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend,iemand van de sportpage.
Zwem jij zo verleidelijk dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef Paul het volgende:
[..]ze twijfelde nog, maar als we hebben gezwommen komt het wel goed
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7625 Lekker etenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht ook dat het een vrouw was, en net pas lid
Je gaat vanaf nu niet meer als een blinde aap loos op je toetsenbord rammen en op invoeren klikken?quote:
Moet ik terugzoeken? dat kan ik vrij goed namelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze zei geen nee hoor, ze zei ja/nee
dat is DJMO?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is Paul z'n gele zwembroek, die hij van een andere FOK!ker heeft gekregen toen die stopte op het forum te komen.
[ afbeelding ]
Hier door @:DJMO geshowd!
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7625 Lekker etenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet ik terugzoeken? dat kan ik vrij goed namelijk.
Mooie billen!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is Paul z'n gele zwembroek, die hij van een andere FOK!ker heeft gekregen toen die stopte op het forum te komen.
[ afbeelding ]
Hier door @:DJMO geshowd!
quote:
neee dat is niet djmoquote:
zij is 40 op selfde dag is haar geburtsdag als mijnquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]Je had haar eerdere billenfoto nog niet gezien?
Dit is een zomerfoto van haar; lekker bijgebruind!
De VS lijkt onderhand een groot 'pretpark'quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:54 schreef mazaru het volgende:
En dat deze man nog leeft snap ik ook niet![]()
[ afbeelding ]
is geen djmo marioquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij is 40 op selfde dag is haar geburtsdag als mijn
Nou dan ziet ze er toch nog prima uit?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
Waar nog maar weinig mensen het prettig hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
De VS lijkt onderhand een groot 'pretpark'
26 mei.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar nog maar weinig mensen het prettig hebben
Welke blog, ze heeft er meerdere?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij ook 26ste , maar de fotos op haar blog werken niet
Mogge, ja rot klusjequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:57 schreef DeBraad het volgende:
Mogguh![]()
Kon net meteen aan de slag m'n airfryer schoon te maken. Laaaasssttiigg
Beter ook gelijk doen! Goedemorgen!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:57 schreef DeBraad het volgende:
Mogguh![]()
Kon net meteen aan de slag m'n airfryer schoon te maken. Laaaasssttiigg
Ja, dacht doe't morgenochtend wel. Alleen nu wil't er amper nog afquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beter ook gelijk doen! Goedemorgen!
Die gozer van de sportpage wel.quote:
ik heb nu wel en foto gezien, boeit me niet echtquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Welke blog, ze heeft er meerdere?
Bijna tegelwaardig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar we verkeren al in gevaar met jou als poster op FOK!
😁😁😁😁quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar we verkeren al in gevaar met jou als poster op FOK!
Hij moet meer hard to ket spelen.quote:
😁😁quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nu wel en foto gezien, boeit me niet echt
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij moet meer hard to ket spelen.
Hij moet helemaal geen spel.spelen😎quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij moet meer hard to ket spelen.
Yeppquote:
Dat zal wel je eindplek worden.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal wel je eindplek worden.
nicht profizierenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal wel je eindplek worden.
Je hebt het voorgelezen,dat was niet tactvol.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:03 schreef DeBraad het volgende:
Ik heb gisteravond die dame waar mee ik wel/niet/wel/niet/wel/niet zou gaan filmpje kijken maar vaarwel gezegd gisteravond.
Gistermiddag drukke dag, CV monteur kwam langs, kwam van alles tussen. Krijg ik dezelfde avond een berichtje "Je bent wel de hele dag online maar je reageert niet, als je er iemand naast hebt moet je het zeggen"
Mind you. We hebben nog geen 1x gedate, alleen gepraat tot dusver![]()
Dus heb haar vriendelijk verteld dat ik zoals zij weet een apper ben, en ook altijd appjes naar haar stuur wanneer het kan, maar dat ik ook wel eens druk ben en dat ik het een onwijze rode vlag vond dat ze in de praatfase al begint over iemand er naast puur omdat ik even stil ben.
Toen is't contact afgelopen, good riddance.
Klinkt als een verstandige keuzequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:03 schreef DeBraad het volgende:
Ik heb gisteravond die dame waar mee ik wel/niet/wel/niet/wel/niet zou gaan filmpje kijken maar vaarwel gezegd gisteravond.
Gistermiddag drukke dag, CV monteur kwam langs, kwam van alles tussen. Krijg ik dezelfde avond een berichtje "Je bent wel de hele dag online maar je reageert niet, als je er iemand naast hebt moet je het zeggen"
Dus heb haar vriendelijk verteld dat ik zoals zij weet een apper ben, en ook altijd appjes naar haar stuur wanneer het kan, maar dat ik ook wel eens druk ben en dat ik het een onwijze rode vlag vond dat ze in de praatfase al begint over iemand er naast puur omdat ik even stil ben.
Staat wel als een vrouw en pas 10 dagen lid. Laat haar eerst eens even aan je wennen voor je er gelijk op duiktquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:52 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7625 Lekker eten
nice lekker weer weer .quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
He Rob
Kijk onze boot
[ afbeelding ]
Koffie voor mij...quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie is al geweest, het is inmiddels theetijd!
Hey Lieffiequote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie is al geweest, het is inmiddels theetijd!
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:03 schreef DeBraad het volgende:
Ik heb gisteravond die dame waar mee ik wel/niet/wel/niet/wel/niet zou gaan filmpje kijken maar vaarwel gezegd
Ik neem aan dat je nu even bij een wegrestaurant stopt voor een korte break, op weg naar de stok?quote:
Was niet tactvol. Maar daar had het einde van't contact niets mee te maken verder. En al heeft ze het wel gehoord, dan nog heb ik geen naam genoemd, en weet niemand om wie het gaat. Het is óók niet terug te luisteren/zien want alle streams gaan direct op verborgen nadat ze afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt het voorgelezen,dat was niet tactvol.
Tsja,is ze echt leuk? Dan ben ik er ook nog.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat wel als een vrouw en pas 10 dagen lid. Laat haar eerst eens even aan je wennen voor je er gelijk op duikt
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieffiethnx lekker bakkie gaat er altijd in natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:03 schreef DeBraad het volgende:
Ik heb gisteravond die dame waar mee ik wel/niet/wel/niet/wel/niet zou gaan filmpje kijken maar vaarwel gezegd
Dat gevoel heb ik ook Mazquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat je daar een hoop ellende mee hebt voorkomen
Ja, vond haar de laatste tijd sowieso steeds minder interessant worden. Elke keer als we belde was ze óf met mensen óf na 5 minuten belde opeens haar ouders en zou ze mij terugbellen, wat ze nooit deedquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tsja,is ze echt leuk? Dan ben ik er ook nog.
Ja, denk het ook.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Jij bent niet op de kast te krijgen.quote:
Ja maar éééééééééééééééééééheeeeeccht ookquote:
Als je dat ook maar waagt log ik uit om niet meer in te loggenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
Misschien moet er maar een topic komen: Vrouw gezocht voor TheBradge en Paulja dat lijkt me het beste
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent niet op de kast te krijgen.
Gaat een stil topic worden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
Misschien moet er maar een topic komen: Vrouw gezocht voor TheBradge en Paulja dat lijkt me het beste
Haags al gevraagd?quote:
Liefde.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als het vertrouwen goed zit . hoef je niet op kast. en weet je als het wel zo is moet je er ook weer af.. zonde van onze energie
Denk dat je beter de wijde wereld in kan gaan Paul en daar een vrouwtje zoekenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
nee hoor alleen veel voor de bradgequote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja maar éééééééééééééééééééheeeeeccht ook![]()
Ga met iemand om al sinds 2008En afgaande op verhalen die ik vertelde moest ik het contact maar met haar verbreken, lol wut.
Een vrouw BUITEN Fokquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je beter de wijde wereld in kan gaan Paul en daar een vrouwtje zoeken
Polen of Rusland.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je beter de wijde wereld in kan gaan Paul en daar een vrouwtje zoeken
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor alleen veel voor de bradge
quote:
Moet je natuurlijk wel een foto van jezelf in een flossende veter posten zodat de dames zien wat voor vlees ze in de kip krijgen he!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
Nou veelquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan kan je deze geintjes maken birtanem.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
en respect vertrouwen enzo
![]()
![]()
Waarom ben je altijd zo gemeen tegen mijquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja echt. Dat was eergisteren, dus gisteren was the last strawquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]Oh for fuck's sake!
Dat is wel heel erg ja!
nee schat maar neem andere aanpak dan kom je veel verderquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo gemeen tegen mij
ik hoop dat jou geluk snel komtquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou veelIk heb best een goed innerlijk en een goed hart en ben muzikaal. Maar dan heb je het probleem van de kilo's
En vrouwen vinden overtollige kilo's neenee, wat ik snap
![]()
En daarbuiten trouwens, ben ik super onzeker over zo'n beetje alles behalve muziek
Ze neemt het regelmatig voor je op zelfs,jij bent degene die het verpest.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo gemeen tegen mij
Bradge we gaan binnenkort wel naar een singles-avond heequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja echt. Dat was eergisteren, dus gisteren was the last straw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |