nicht profizierenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal wel je eindplek worden.
Je hebt het voorgelezen,dat was niet tactvol.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:03 schreef DeBraad het volgende:
Ik heb gisteravond die dame waar mee ik wel/niet/wel/niet/wel/niet zou gaan filmpje kijken maar vaarwel gezegd gisteravond.
Gistermiddag drukke dag, CV monteur kwam langs, kwam van alles tussen. Krijg ik dezelfde avond een berichtje "Je bent wel de hele dag online maar je reageert niet, als je er iemand naast hebt moet je het zeggen"
Mind you. We hebben nog geen 1x gedate, alleen gepraat tot dusver![]()
Dus heb haar vriendelijk verteld dat ik zoals zij weet een apper ben, en ook altijd appjes naar haar stuur wanneer het kan, maar dat ik ook wel eens druk ben en dat ik het een onwijze rode vlag vond dat ze in de praatfase al begint over iemand er naast puur omdat ik even stil ben.
Toen is't contact afgelopen, good riddance.
Klinkt als een verstandige keuzequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:03 schreef DeBraad het volgende:
Ik heb gisteravond die dame waar mee ik wel/niet/wel/niet/wel/niet zou gaan filmpje kijken maar vaarwel gezegd gisteravond.
Gistermiddag drukke dag, CV monteur kwam langs, kwam van alles tussen. Krijg ik dezelfde avond een berichtje "Je bent wel de hele dag online maar je reageert niet, als je er iemand naast hebt moet je het zeggen"
Dus heb haar vriendelijk verteld dat ik zoals zij weet een apper ben, en ook altijd appjes naar haar stuur wanneer het kan, maar dat ik ook wel eens druk ben en dat ik het een onwijze rode vlag vond dat ze in de praatfase al begint over iemand er naast puur omdat ik even stil ben.
Staat wel als een vrouw en pas 10 dagen lid. Laat haar eerst eens even aan je wennen voor je er gelijk op duiktquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:52 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7625 Lekker eten
nice lekker weer weer .quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
He Rob
Kijk onze boot
[ afbeelding ]
Koffie voor mij...quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie is al geweest, het is inmiddels theetijd!
Hey Lieffiequote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie is al geweest, het is inmiddels theetijd!
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:03 schreef DeBraad het volgende:
Ik heb gisteravond die dame waar mee ik wel/niet/wel/niet/wel/niet zou gaan filmpje kijken maar vaarwel gezegd
Ik neem aan dat je nu even bij een wegrestaurant stopt voor een korte break, op weg naar de stok?quote:
Was niet tactvol. Maar daar had het einde van't contact niets mee te maken verder. En al heeft ze het wel gehoord, dan nog heb ik geen naam genoemd, en weet niemand om wie het gaat. Het is óók niet terug te luisteren/zien want alle streams gaan direct op verborgen nadat ze afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt het voorgelezen,dat was niet tactvol.
Tsja,is ze echt leuk? Dan ben ik er ook nog.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat wel als een vrouw en pas 10 dagen lid. Laat haar eerst eens even aan je wennen voor je er gelijk op duikt
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieffiethnx lekker bakkie gaat er altijd in natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:03 schreef DeBraad het volgende:
Ik heb gisteravond die dame waar mee ik wel/niet/wel/niet/wel/niet zou gaan filmpje kijken maar vaarwel gezegd
Dat gevoel heb ik ook Mazquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat je daar een hoop ellende mee hebt voorkomen
Ja, vond haar de laatste tijd sowieso steeds minder interessant worden. Elke keer als we belde was ze óf met mensen óf na 5 minuten belde opeens haar ouders en zou ze mij terugbellen, wat ze nooit deedquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tsja,is ze echt leuk? Dan ben ik er ook nog.
Ja, denk het ook.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |