40PK knalt lekker.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Best wel, mijn zoons ook. Wel vaarbewijs nodig.
je zei ook om 5 00 je gaat slapenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zei je vannacht al 2 keer.
😎😎😎quote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zei ook om 5 00 je gaat slapen
Mario brother hij wacht altijd op mij🥳🥳🥳quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zei ook om 5 00 je gaat slapen
Ik pas goed op je birtanem.quote:
ja met platz 13 ben je ook niet en de an de front staat,zall je niet boeien de puntenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon gezellig meelullen en je niet te veel focussen op wat voor plek je op die lijst staat.
Hoe komt dat toch dat mini zo onrustig is?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
[..]
Ikkuh?
Ach kon beter, kon slechter.
Mini-ToT was weer wat onrustig.
Zeker wetenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh gaaf!! Daar zul je veel plezier van hebben.![]()
Thnx ❤💋quote:
Nou lekker, en helemaal in deze corona tijd kan je er toch lekker op uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Best wel, mijn zoons ook. Wel vaarbewijs nodig.
Hey Mazquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh gaaf!! Daar zul je veel plezier van hebben.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja met platz 13 ben je ook niet en de an de front staat,zall je niet boeien de punten
Ik dacht dat Dot je nooit zou kunnen inhalen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja met platz 13 ben je ook niet en de an de front staat,zall je niet boeien de punten
Ja, ze weten nu inmiddels beter hoe te behandelen dus dat scheelt enorm!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:27 schreef Dotteke het volgende:
@:Jippie goed nieuws, en met mooie foto van Gommers![]()
Gommers: coronapatiënt nu veel korter op intensive care
https://www.telegraaf.nl/(...)er-op-intensive-care
Ja, maar ook omdat het nu veelal gezonden jongeren zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, ze weten nu inmiddels beter hoe te behandelen dus dat scheelt enorm!
dat is anders als je niet top 10 bent kann ik verstaanquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, je lijkt me echt een toffe vent, maar je bent te geobsedeerd en te serieus.Lighten up!
Als je het spelletje nu kut vindt kun je er idd voor kiezen om er mee te stoppen en hier nooooooit meer wat et gaan posten, of je kunt het als leuk tijdverdrijf zien zonder TÉ competatief te worden.
Nou nog voldoende personeel vinden en we zijn klaar voor de volgende golfquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, ze weten nu inmiddels beter hoe te behandelen dus dat scheelt enorm!
Ga je nu Pappa ToT aanvallen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is me toch helemal wurst,als de tijd komt pak ik haar terugquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dot je nooit zou kunnen inhalen?
Kan een ontwikkelingssprongetje zijn of zo.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe komt dat toch dat mini zo onrustig is?
Mijn kleinzoon had dat ook en zijn toen naar een Osteopaat gegaan. Heeft de kleine echt een stuk rustiger gemaakt en het slapen ging ook beter
O lekker, doe je wel zachtjes danquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is me toch helemal wurst,als de tijd komt pak ik haar terug
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
@Dottekequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Haha nou doe dan gewoon wat je denkt wat het prettigste voor je is.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is anders als je niet top 10 bent kann ik verstaan
Ja, ook daar helpt het voor. Je kan je altijd even inlezen als je wilt. NIets hoeft natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan een ontwikkelingssprongetje zijn of zo.
Deze week gaat het slapen sowieso wat lastiger. Normaal slaapt hij een stuk rustiger, maar hem in slaap krijgen is wel altijd een crime.
Platz 9 is net haalbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou doe dan gewoon wat je denkt wat het prettigste voor je is.
Thnx FFquote:
Vrees dat men er niet sexy bij ligt in een IC bedquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwachtte een knappe blonde gozer met glimmend wit Colgate-gebit die glimlachend in een intensive care-bed z'n duim opsteekt om te laten zien dat hij na 8 dagen weer helemaal beter is!
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ook daar helpt het voor. Je kan je altijd even inlezen als je wilt. NIets hoeft natuurlijk
Beter toch.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat ben ik blij dat ik heerlijk uitgeslapen heb en geen zorgen maak om die punten deze maand
Ja ik bedoel zo'n stock-foto voor reclames enzo!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vrees dat men er niet sexy bij ligt in een IC bed
prec aloa . want het kost echt veel tijd en energie. ik doe er deze maand niets meer voor ... dus zal snel van plaats drie zijn boeit me weinig.. hup mario ga voor 3 nu eerstquote:
Nee, heb van de week die serie van het bernerhof ziekenhuis in Uden "veerkracht", gekeken. Is echt geen lolletje en als je ziet hoe men er aan toe is als ze weer uit de narcose komen. Was echt een heftige serie. Ook voor het verplegend personeel. Het aantal uren wat ze draaide in die periode niet normaalquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vrees dat men er niet sexy bij ligt in een IC bed
Ja, gaat hard zat, mijn man twijfelde nog over een 60 pk, maar dat was overkill geweest. Zit ook radio in met Bluetooth dus zo Spotify streamen op het waterquote:
Ik mag hopen dat je het niet over mij hebt,eltsenien wyt wol dat ik foar it earste plak gie.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen roepen het 1 en doen het ander
Ja ik heb idd wel eens filmpjes enzo gezien van tijdens de 1e golf.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb van de week die serie van het bernerhof ziekenhuis in Uden "veerkracht", gekeken. Is echt geen lolletje en als je ziet hoe men er aan toe is als ze weer uit de narcose komen. Was echt een heftige serie. Ook voor het verplegend personeel. Het aantal uren wat ze draaide in die periode niet normaal
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het niet over mij hebt,eltsenien wyt wol dat ik foar it earste plak gie.
Go for it ToTquote:
Ik begryp hjir neat fan. Kinne jo ek beskaafd Nederlânsk prate?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het niet over mij hebt,eltsenien wyt wol dat ik foar it earste plak gie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |