Jij bent niet op de kast te krijgen.quote:
Ja maar éééééééééééééééééééheeeeeccht ookquote:
Als je dat ook maar waagt log ik uit om niet meer in te loggenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
Misschien moet er maar een topic komen: Vrouw gezocht voor TheBradge en Paulja dat lijkt me het beste
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent niet op de kast te krijgen.
Gaat een stil topic worden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
Misschien moet er maar een topic komen: Vrouw gezocht voor TheBradge en Paulja dat lijkt me het beste
Haags al gevraagd?quote:
Liefde.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als het vertrouwen goed zit . hoef je niet op kast. en weet je als het wel zo is moet je er ook weer af.. zonde van onze energie
Denk dat je beter de wijde wereld in kan gaan Paul en daar een vrouwtje zoekenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
nee hoor alleen veel voor de bradgequote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja maar éééééééééééééééééééheeeeeccht ook![]()
Ga met iemand om al sinds 2008En afgaande op verhalen die ik vertelde moest ik het contact maar met haar verbreken, lol wut.
Een vrouw BUITEN Fokquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je beter de wijde wereld in kan gaan Paul en daar een vrouwtje zoeken
Polen of Rusland.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je beter de wijde wereld in kan gaan Paul en daar een vrouwtje zoeken
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hoor alleen veel voor de bradge
quote:
Moet je natuurlijk wel een foto van jezelf in een flossende veter posten zodat de dames zien wat voor vlees ze in de kip krijgen he!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Paul het volgende:
Nou veelquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan kan je deze geintjes maken birtanem.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
en respect vertrouwen enzo
![]()
![]()
Waarom ben je altijd zo gemeen tegen mijquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja echt. Dat was eergisteren, dus gisteren was the last strawquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]Oh for fuck's sake!
Dat is wel heel erg ja!
nee schat maar neem andere aanpak dan kom je veel verderquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo gemeen tegen mij
ik hoop dat jou geluk snel komtquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou veelIk heb best een goed innerlijk en een goed hart en ben muzikaal. Maar dan heb je het probleem van de kilo's
En vrouwen vinden overtollige kilo's neenee, wat ik snap
![]()
En daarbuiten trouwens, ben ik super onzeker over zo'n beetje alles behalve muziek
Ze neemt het regelmatig voor je op zelfs,jij bent degene die het verpest.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo gemeen tegen mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |