chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
GelezenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor het eerst overledene begraven in 'levende doodskist'
https://www.nu.nl/wetensc(...)vende-doodskist.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had het gelezen, best wel apartA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Beetje luguber wel..quote:Op maandag 14 september 2020 09:51 schreef Dotteke het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)vende-doodskist.html![]()
Goed ding wel.quote:Op maandag 14 september 2020 09:51 schreef Dotteke het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)vende-doodskist.html“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja vond ik ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het boeit mij eigenlijk totaal niet wat er gebeurd met mijn lichaam als ik eenmaal dood ben.
Zolang ze maar van mijn organen afblijven![]()
Gewoon zonder kist, dure dingen zijn hetquote:
Van mij mogen ze mij in een bio zak stoppen hoor en zo de verbranding inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Merk je toch niets meer vanquote:Op maandag 14 september 2020 09:53 schreef Rob het volgende:
het boeit mij eigenlijk totaal niet wat er gebeurd met mijn lichaam als ik eenmaal dood ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nja kisten zijn toch niet duur, meer de plek en grafsteen wat zo duur maaktA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Kutje wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou zeg scheld eens nietquote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Niet duur?Mwah.quote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Nja kisten zijn toch niet duur, meer de plek en grafsteen wat zo duur maakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedkoopste kist nemen of zelf een in elkaar timmerenquote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Als iemand dan die vis eet is het een kannibaal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is Kutje dan? Ben je weer in slaap gevallen op je stoel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 14 september 2020 09:58 schreef Rob het volgende:
en dan hopen dat zij eens last krijgen van mijn botje in hun keel
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan weten ze gelijk wat ze ons aan doen met die graatjesquote:Op maandag 14 september 2020 09:58 schreef Rob het volgende:
en dan hopen dat zij eens last krijgen van mijn botje in hun keelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee om 4 op bedquote:Op maandag 14 september 2020 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is Kutje dan? Ben je weer in slaap gevallen op je stoel?![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weten ze gelijk wat ze ons aan doen met die graatjesprecies
![]()
![]()
Nu heb ik zin in vis.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi op tijd toch, beter voor jequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4 uur,mooi op tijd.quote:Op maandag 14 september 2020 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi op tijd toch, beter voor je
tja vall ik haltquote:Op maandag 14 september 2020 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi op tijd toch, beter voor je![]()
![]()
Dit snap ik niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mijn ideequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan valt hij bijna om.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O beter bijna dan helemaalquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das nie bestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja,ook even roken?quote:Op maandag 14 september 2020 10:09 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Heb bakkie nog niet leegquote:Op maandag 14 september 2020 10:09 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Drink even door dan.quote:
Het lijkt er wel opquote:Op maandag 14 september 2020 10:10 schreef Rob het volgende:
[..]
Automatische slaapstand net als de PC
Ik snap niet dat iemand het zo ver laat komen, lekker op tijd het bed in voor dat je omvaltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:Was aan het bellenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik echt moe word,ga ik slapen.quote:Op maandag 14 september 2020 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op
Ik snap niet dat iemand het zo ver laat komen, lekker op tijd het bed in voor dat je omvalt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja toch, jij valt niet van je stoelquote:Op maandag 14 september 2020 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik echt moe word,ga ik slapen.of kukkelt met je hoofd voorover
Ik probeer op "christelijke" tijden naar bed te gaan maar moet vaak na uurtje of tweequote:Op maandag 14 september 2020 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik echt moe word,ga ik slapen.![]()
En dan duurt het wel weer even voordat ik slaap krijg![]()
![]()
1 keer gehad dat ik zat te knikkebollen,maar dat was na bijna 24 uur.quote:Op maandag 14 september 2020 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, jij valt niet van je stoelof kukkelt met je hoofd voorover
Daar kan je weinig aan doen Rob.quote:Op maandag 14 september 2020 10:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik probeer op "christelijke" tijden naar bed te gaan maar moet vaak na uurtje of twee
[ afbeelding ]
En dan duurt het wel weer even voordat ik slaap krijg
Als ik bewust doorhaal heb ik daar geen last van.quote:Op maandag 14 september 2020 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 keer gehad dat ik zat te knikkebollen,maar dat was na bijna 24 uur.![]()
Grote luier kopen en gewoon laten lopen. en dan weer doorslapenquote:Op maandag 14 september 2020 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kan je weinig aan doen Rob.![]()
![]()
Ok brandmelder hier nu. Nu moet ik zeggen dat ik er eens eerder over gedacht heb wel.
Maar aangezien alles elektrisch is dacht niet zo nodig. Maar voor me besloten nu.
LOL Nu rook ik dus snap de zorgen. Er is nog nooit wat fout gegaan enzo. Hij gaat gelukkig niet af als ik een dikke peuk opsteek HahahaDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Eventjes wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hoi,ik ben een stoere Drill rapper weet je.
Wel uitkijken met een elektrische deken.quote:Op maandag 14 september 2020 10:19 schreef Rob het volgende:
[..]
In bed zou het wel lichaamstemperatuur aanhouden denk ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan je nagaan hoe die gasten geïndoctrineerd zijnquote:Op maandag 14 september 2020 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi,ik ben een stoere Drill rapper weet je.![]()
Het lijkt net of hij een tockdrager op zijn hoofd heeft.quote:Op maandag 14 september 2020 10:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe die gasten geïndoctrineerd zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet nodig ik heb er geen.quote:Op maandag 14 september 2020 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel uitkijken met een elektrische deken.
Maar als de motor van het bed op hol slaat vouw ik dubbel![]()
(mrs. Hoefnagel (St. Elsewhere ))![]()
Mooie serie was dat.quote:Op maandag 14 september 2020 10:22 schreef Rob het volgende:
[..]
niet nodig ik heb er geen.
Maar als de motor van het bed op hol slaat vouw ik dubbel![]()
(mrs. Hoefnagel (St. Elsewhere ))“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken het nietA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ging over een ziekenhuis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaren 80 zekerA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:quote:St. Elsewhere is een Amerikaanse dramaserie over het ziekenhuis St. Eligius in Boston die van 1982 tot 1988 op de Amerikaanse televisie werd uitgezonden![]()
Op zondagavond.En daarna kwam Cheers.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah okquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja Cheers was ook geweldig (in die tijd) Nu de herhalingen iets minder leuk.. Humor veranderd met de tijd meequote:Op maandag 14 september 2020 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op zondagavond.En daarna kwam Cheers.![]()
Mash was ook een soort van ziekenhuis serie.quote:Op maandag 14 september 2020 10:27 schreef Rob het volgende:
HEt was volgens mij ook een van de eerste ziekenhuisseries
ja maar totaal anders. Was veldhospitaal en dat is geen ziekenhuis.quote:Op maandag 14 september 2020 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mash was ook een soort van ziekenhuis serie.![]()
Detail.quote:Op maandag 14 september 2020 10:29 schreef Rob het volgende:
[..]
ja maar totaal anders. Was veldhospitaal en dat is geen ziekenhuis.
En daar dan weer een mondkapje overheen voor corona.quote:Op maandag 14 september 2020 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hoezo zat je verkeerd je zit toch overalquote:
Qua gaatje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Zo kan ik er nog wel een paar bedenken.quote:Op maandag 14 september 2020 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En ook een goede Klingon.
Qua knorrigheid.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Niet schrikken.quote:Op maandag 14 september 2020 10:35 schreef Rob het volgende:
Margaret Houlihan - Hotlips- die met iedereen loopt te geilen om er zelf beter van te worden..
Doet me wel aan iemand van DTS denkenquote:Op maandag 14 september 2020 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet schrikken.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Onderste foto ook gezien?quote:Op maandag 14 september 2020 10:38 schreef Rob het volgende:
[..]
Doet me wel aan iemand van DTS denken
quote:Op maandag 14 september 2020 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Jipske.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 10:38 schreef Rob het volgende:
[..]
Doet me wel aan iemand van DTS denken![]()
![]()
![]()
Mooi weer voor.quote:Op maandag 14 september 2020 10:40 schreef Jippie het volgende:
Straks lekker varen naar het Uitgeestermeer![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 10:40 schreef Jippie het volgende:
Straks lekker varen naar het UitgeestermeerZeker mooi weer voor.quote:
Jammer genoeg kan ik niet weg moet straks werken![]()
![]()
![]()
Tsss geef je niks om de privacy van je honden?quote:Op maandag 14 september 2020 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker in het zonnetje.Wat als ze over 12 jaar deze foto terug zien?
![]()
![]()
Dat gaan ze me echt kwalijk nemen.quote:Op maandag 14 september 2020 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss geef je niks om de privacy van je honden?Wat als ze over 12 jaar deze foto terug zien?
Geen hond die wat om hun gevoelens geeft.quote:Op maandag 14 september 2020 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaan ze me echt kwalijk nemen.![]()
![]()
Kijk maar uit.quote:Op maandag 14 september 2020 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaan ze me echt kwalijk nemen.![]()
Die heeft ook een eigen kastje met kleertjes,van shirts tot hoodies en jasjes.quote:Op maandag 14 september 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
Maar ik kan me van die rechter wel voorstellen dat-ie wat warmte kan gebruiken!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heeft ook een eigen kastje met kleertjes,van shirts tot hoodies en jasjes.!
![]()
Daar lusten ze echt geen brood van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oppassen dat je geen lesbische vriendin op bezoek krijgt; voor je het weet vind je 1 van hen daar in terug!quote:Op maandag 14 september 2020 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar lusten ze echt geen brood van.![]()
![]()
Ik zal ze maar niet wakker maken om dit te vertellen.quote:Op maandag 14 september 2020 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen dat je geen lesbische vriendin op bezoek krijgt; voor je het weet vind je 1 van hen daar in terug!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal ze maar niet wakker maken om dit te vertellen.![]()
![]()
Een kennis van mij is lesbisch, maar zou daar toch echt wel een stuk van mij in terug willen vindenquote:Op maandag 14 september 2020 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen dat je geen lesbische vriendin op bezoek krijgt; voor je het weet vind je 1 van hen daar in terug!![]()
![]()
![]()
Kun je 'm er af schroeven danquote:Op maandag 14 september 2020 10:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Een kennis van mij is lesbisch, maar zou daar toch echt wel een stuk van mij in terug willen vinden![]()
![]()
![]()
![]()
Je blokt jezelf.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
*Auw*quote:Op maandag 14 september 2020 10:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gewoon een inbusje er in steken.![]()
Ach ,zolang het bij blaffen blijft zal het wel meevallen toch?quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 10:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Een kennis van mij is lesbisch, maar zou daar toch echt wel een stuk van mij in terug willen vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je op een gegeven moment ook wel hondsmoe van worden.quote:Op maandag 14 september 2020 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ,zolang het bij blaffen blijft zal het wel meevallen toch?![]()
![]()
Dan loopt alles in het honderd.quote:Op maandag 14 september 2020 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je op een gegeven moment ook wel hondsmoe van worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Werk ze.quote:Op maandag 14 september 2020 10:56 schreef Rob het volgende:
* Rob zwaait ook..
Werk roept zachtjes..
Fijne dag.
Wtf.... ok weer meest bizarre ding nu van mijn verhuurders. Nog afgezien dat ik het echt een fucking aociale rotstreek vindt. En veeeeeeeeels te ver gaan. Maar we gaan nu een nieuw level in geloof ik met ze.Do what you love, love what you do!![]()
Wat dan?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Vertel?quote:Op maandag 14 september 2020 11:09 schreef kree het volgende:
Wtf.... ok weer meest bizarre ding nu van mijn verhuurders. Nog afgezien dat ik het echt een fucking aociale rotstreek vindt. En veeeeeeeeels te ver gaan. Maar we gaan nu een nieuw level in geloof ik met ze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hey ToTje
Doei ieniA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Wisten jullie dat erectus Latijn is voor zwaard? Ik dacht ik gooi het even in de groep.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nou ze komen dus voor cv en wat leiding gedoe.quote:
Ik nog redelijk opgeruimd voor mijn idee iig. Kastje leeg gemaakt.
Nu weet ik verhuursters is een clean freak dus kreeg daar al eerder gezeik over.
Maar had dus de deur nog open. Staat ze hier ineens binnen met de buurman om me terecht te wijzen hoeveel ik alles moet opruimen. En nu is het 1 ruimte dus ook slaapkamer. Had ff van wtf. Om me terecht te wijzen. Heb me ingehouden omdat ik anders een probleem heb. Want moet ergens wonen. Maar vond het nogal aardig asiociaal. En niet kunnen ook. Fuck it ze is mn moeder niet. Ik betaal huur en laat me verder met rust. En echt een bende als wat je wel eens ziet op tv is het niet. Owh keuken nog beetje vettig. Straks vliegt alles in de fik. Nou zal val wel meevallen en vond het ook niet zo heel erg.
En nu is het uit zorgen mss iig voor een deel. Want ze weten wel dat ik het ff niet makkelijk heb. Dus was wel goed bedoelt maar vond dit toch wel ff te ver gaan ipv even praten. Controle gedrag teveel. GvdDo what you love, love what you do!![]()
Goed van je dat je chill bent gebleven,laat het van je afglijden.quote:Op maandag 14 september 2020 11:14 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ze komen dus voor cv en wat leiding gedoe.
Ik nog redelijk opgeruimd voor mijn idee iig. Kastje leeg gemaakt.
Nu weet ik verhuursters is een clean freak dus kreeg daar al eerder gezeik over.
Maar had dus de deur nog open. Staat ze hier ineens binnen met de buurman om me terecht te wijzen hoeveel ik alles moet opruimen. En nu is het 1 ruimte dus ook slaapkamer. Had ff van wtf. Om me terecht te wijzen. Heb me ingehouden omdat ik anders een probleem heb. Want moet ergens wonen. Maar vond het nogal aardig asiociaal. En niet kunnen ook. Fuck it ze is mn moeder niet. Ik betaal huur en laat me verder met rust. En echt een bende als wat je wel eens ziet op tv is het niet. Owh keuken nog beetje vettig. Straks vliegt alles in de fik. Nou zal val wel meevallen en vond het ook niet zo heel erg.
En nu is het uit zorgen mss iig voor een deel. Want ze weten wel dat ik het ff niet makkelijk heb. Dus was wel goed bedoelt maar vond dit toch wel ff te ver gaan ipv even praten. Controle gedrag teveel. Gvd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dasty.quote:Op maandag 14 september 2020 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag wel eens een emmertje sop over
De tldr versie is: kree leeft niet schoon genoeg volgens zijn verhuurderquote:Trotste mama van Ambar
Vettige keuken is ook niet echt fris tochA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Nouja het is iets waar ik me dus onwijs zorgen over maak. Want heb een groot probleem als hun zeggen we verlengen niet je huurcontract. En gaat 8 jaar goed en mss 2x ff met vorige verhuurders wat praktische dingen besproken. En dit wijf blijft kloppen op mn deur. Teveel controle gedrag.quote:Op maandag 14 september 2020 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed van je dat je chill bent gebleven,laat het van je afglijden.
En dat irriteerd wel de hell uit mij.
Nu bedoelt ze het niet eens kwaad denk en geloof ik oprecht. Maar mag ik nog wat privacy enzo.... denk niet teveel gevraagd toch?
Of denk ik heel raar nu?
Maar ze zei zal het niet meer doen. Want heb er wel een punt ff van gemaakt op een nette manier.Do what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen.quote:Op maandag 14 september 2020 11:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hé hallo leuk jullie te treffen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja moeilijk, aan de ene kant heeft de verhuurder er natuurlijk geen reet over te vertellen, aan de andere kant weten we natuurlijk niet hoe smerig het daadwerkelijk is.
Ik heb ooit een keer een huis gekocht van iemand die het verhuurd had, en die huurders hadden het binnen een paar maand tijd vreselijk versmeerd en die dame heeft aardig wat moeten investeren om de boel weer verkoopbaar te krijgen.![]()
Je hebt rechten als huurder kree.quote:Op maandag 14 september 2020 11:19 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja het is iets waar ik me dus onwijs zorgen over maak. Want heb een groot probleem als hun zeggen we verlengen niet je huurcontract. En gaat 8 jaar goed en mss 2x ff met vorige verhuurders wat praktische dingen besproken. En dit wijf blijft kloppen op mn deur. Teveel controle gedrag.
En dat irriteerd wel de hell uit mij.
Nu bedoelt ze het niet eens kwaad denk en geloof ik oprecht. Maar mag ik nog wat privacy enzo.... denk niet teveel gevraagd toch?
Of denk ik heel raar nu?
Maar ze zei zal het niet meer doen. Want heb er wel een punt ff van gemaakt op een nette manier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 11:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hé hallo leuk jullie te treffen.Helleuh!
![]()
Maar daar heeft je verhuurder niets mee te maken tenzij het de oplevering is aan het einde van de verhuurperiodequote:Op maandag 14 september 2020 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Vettige keuken is ook niet echt fris tochTrotste mama van Ambar
Soms zijn een paar woorden genoegquote:Op maandag 14 september 2020 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De tldr versie is: kree leeft niet schoon genoeg volgens zijn verhuurder![]()
![]()
Da's ook weer waar; de verhuurder kan de borg inhouden en kijken of er nog meer te verhalen valt, maar aan de andere kant levert dat vaak ook weer enorme rompslomp op. Rechtszaken, bewijslast enz.. Kijken of er van een kale kip te plukken valt ook.quote:Op maandag 14 september 2020 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar daar heeft je verhuurder niets mee te maken tenzij het de oplevering is aan het einde van de verhuurperiode
Maar ongeacht wat de achterliggende gedachte van de verhuurder is; dat mens heeft idd niks te maken met wat je in je huis doet.![]()
Nou vraag me af welke ik lees er wisselend over. Rechtsbijstand die ik onderhand al eens belde zegt ze kunnen je er niet zomaar in 3 maanden uitgooien. Maar of dat nu klopte..... bovendien wil ik deze hele situatie niet.quote:Op maandag 14 september 2020 11:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt rechten als huurder kree.
Ben uit huis gegaan voor het eeuwige gezeik van mn ma over van alles en nu krijg ik verhuurders die me continu in de gaten houden. Flikker eens lekker op. Enige keer wanneer ik ze wil spreken is terloops als ik ze tegen het lijf loop. En voor de rest moeten ze mij gewoon met rust laten.
Nu zag ze dit zelf in denk, ging niet in de steigers. Maar ligt er 1 dood mieertje. Owh dr liggen allemaal mieren overal. Damn. Helemaal niet zo. Maar ok het is een rechtstreekse figuur wel en nu ben ik dat ook. Maar ben flink pissed off hierover.
Gaat toch ff iets tever.Do what you love, love what you do!![]()
Tenzij criminele zaken of dingen die niet volgens huurcontract niet mogen, maar voor beide heeft ze een aanwijsbaar vermoeden nodig om zomaar je huis te mogen betreden.quote:Op maandag 14 september 2020 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook weer waar; de verhuurder kan de borg inhouden en kijken of er nog meer te verhalen valt, maar aan de andere kant levert dat vaak ook weer enorme rompslomp op. Rechtszaken, bewijslast enz.. Kijken of er van een kale kip te plukken valt ook.
Maar ongeacht wat de achterliggende gedachte van de verhuurder is; dat mens heeft idd niks te maken met wat je in je huis doet.
En als huurder heb je natuurlijk onderhoudsplicht voor het gehuurde dus daar hoort schoonmaken bij, maar dat mag ze niet controleren ofzo.Trotste mama van Ambar
Klopt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tenzij criminele zaken of dingen die niet volgens huurcontract niet mogen, maar voor beide heeft ze een aanwijsbaar vermoeden nodig om zomaar je huis te mogen betreden.
En als huurder heb je natuurlijk onderhoudsplicht voor het gehuurde dus daar hoort schoonmaken bij, maar dat mag ze niet controleren ofzo.Ze ging sowieso over de schreef.
![]()
Ik hoop dat je een note krijgt, haags_kwartiertje.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2020 11:27:33 ]![]()
Ik mag Jim en Niek wel!quote:Op maandag 14 september 2020 11:27 schreef Justin_Case het volgende:
Ik word aangevallen door Jim en Niek![]()
![]()
Hey Rinus, wij hebben niet samen met de knikkerzak gestaan hè.quote:Op maandag 14 september 2020 11:27 schreef Justin_Case het volgende:
Ik word aangevallen door Jim en Niek![]()
Die kans is zeer kleinquote:Op maandag 14 september 2020 11:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hey Rinus, wij hebben niet samen met de knikkerzak gestaan hè.Zonder wrijving geen glans![]()
Recht 1 die je hebt is dat je verhuurder niet zonder duidelijk reden (lees reparatie, onderhoud en noodsituaties) het gehuurde mag betreden. Daarbij moet ze (schriftelijke) toestemming hebben om het gehuurde te betreden. Ze mag zekers niet zonder toestemming binnenkomen om te controleren of je wel hebt schoongemaakt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou vraag me af welke ik lees er wisselend over. Rechtsbijstand die ik onderhand al eens belde zegt ze kunnen je er niet zomaar in 3 maanden uitgooien. Maar of dat nu klopte..... bovendien wil ik deze hele situatie niet.
Ben uit huis gegaan voor het eeuwige gezeik van mn ma over van alles en nu krijg ik verhuurders die me continu in de gaten houden. Flikker eens lekker op. Enige keer wanneer ik ze wil spreken is terloops als ik ze tegen het lijf loop. En voor de rest moeten ze mij gewoon met rust laten.
Nu zag ze dit zelf in denk, ging niet in de steigers. Maar ligt er 1 dood mieertje. Owh dr liggen allemaal mieren overal. Damn. Helemaal niet zo. Maar ok het is een rechtstreekse figuur wel en nu ben ik dat ook. Maar ben flink pissed off hierover.
Gaat toch ff iets tever.
Voor de rest mag ze volgens mij geen commentaar hebben op je levensstijl tenzij het volksgezondheid schaadt, plagen aantrekt, het gehuurde in zo'n maat wordt beschadigd dat het door de huurder niet meer te repareren is.Trotste mama van Ambar
Echt zweer het je als ik een andere kans krijg om ergens te wonen dan laat ik de hele shit zo achter en zoeken ze het maar uit. Borg kunnen ze in hun reet steken.
Gvd. Vervallen iets met van alles mis al 20 jaar. Dikke lul.Do what you love, love what you do!![]()
Da's mooi, zo vlak voor de herfst.quote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef DeBraad het volgende:
Onderhoud aan m'n CV ketel is weer gepleegdZonder wrijving geen glans![]()
![]()
Overige rechten en plichten als huurder kun je volgens mij krijgen bij de woonbond, zij staat op voor de belangen van de huurders.Trotste mama van Ambar
Lekker bezig laat je niet klein krijgen gap ja toch.quote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef DeBraad het volgende:
Onderhoud aan m'n CV ketel is weer gepleegd![]()
![]()
Als je er al 20 jaar woont, zal ze je heus niet zomaar op straat flikkeren als je d'r ff flink de waarheid vertelt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef kree het volgende:
Echt zweer het je als ik een andere kans krijg om ergens te wonen dan laat ik de hele shit zo achter en zoeken ze het maar uit. Borg kunnen ze in hun reet steken.
Gvd. Vervallen iets met van alles mis al 20 jaar. Dikke lul.
Je hebt sowieso genoeg rechten.![]()
Ja heerlijkquote:Op maandag 14 september 2020 11:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Da's mooi, zo vlak voor de herfst.![]()
![]()
Nou zoiets maar ze stond voor de deur ineens met de buurman. Oude aardige man btw. Wat vindt jij ervan dit en dat. What the hell.quote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Recht 1 die je hebt is dat je verhuurder niet zonder duidelijk reden (lees reparatie, onderhoud en noodsituaties) het gehuurde mag betreden. Daarbij moet ze (schriftelijke) toestemming hebben om het gehuurde te betreden. Ze mag zekers niet zonder toestemming binnenkomen om te controleren of je wel hebt schoongemaakt.
Voor de rest mag ze volgens mij geen commentaar hebben op je levensstijl tenzij het volksgezondheid schaadt, plagen aantrekt, het gehuurde in zo'n maat wordt beschadigd dat het door de huurder niet meer te repareren is.
Maar ze heeft beloofd het niet meer te doen. He en it is nu op een aardige manier gegaan. Omdat ik me btw inhield. Want nouja des duivels wil ik niet zeggen maar dat was wel een heel aso actie. Maar geloof dat ze het wel goed bedoelde opzich. Maar de manier waarop was wel echt kut.Do what you love, love what you do!![]()
The fuck? Jou shamen tegenover je buurman????quote:Op maandag 14 september 2020 11:33 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zoiets maar ze stond voor de deur ineens met de buurman. Oude aardige man btw. Wat vindt jij ervan dit en dat. What the hell.
Maar ze heeft beloofd het niet meer te doen. He en it is nu op een aardige manier gegaan. Omdat ik me btw inhield. Want nouja des duivels wil ik niet zeggen maar dat was wel een heel aso actie. Maar geloof dat ze het wel goed bedoelde opzich. Maar de manier waarop was wel echt kut.![]()
Als je geen criminele dingen doet en je huur betaalt, heb je als huurder altijd meer rechten dan de verhuurder.quote:Trotste mama van Ambar
Ik woon er geen 20 jaar. Maar zolang wordt t verhuurd al. Ja boiler keer vervangen en afzuigkap. Dat is het ook wel.quote:Op maandag 14 september 2020 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je er al 20 jaar woont, zal ze je heus niet zomaar op straat flikkeren als je d'r ff flink de waarheid vertelt.
Je hebt sowieso genoeg rechten.
Fuck it dan hoor ik vindt t best want zal hier niet altijd wonen en voor nu mij best. Maar moeten ze niet naar mij gaan zeiken over hoe vervallen t is.Do what you love, love what you do!![]()
Ik bepis mezelf.quote:Op maandag 14 september 2020 11:35 schreef Justin_Case het volgende:
Net een heel leuk grapje in NWS gemaakt.![]()
Yup, nouja als ze het alleen tegen mij had gezegd nog ok. Maar vond deze actie ff tever gaan.quote:Op maandag 14 september 2020 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
The fuck? Jou shamen tegenover je buurman????Do what you love, love what you do!![]()
Als het zonder toestemming is gebeurd hebben zij en je buurman huisvredebreuk gepleegd.quote:Op maandag 14 september 2020 11:33 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zoiets maar ze stond voor de deur ineens met de buurman. Oude aardige man btw. Wat vindt jij ervan dit en dat. What the hell.
Maar ze heeft beloofd het niet meer te doen. He en it is nu op een aardige manier gegaan. Omdat ik me btw inhield. Want nouja des duivels wil ik niet zeggen maar dat was wel een heel aso actie. Maar geloof dat ze het wel goed bedoelde opzich. Maar de manier waarop was wel echt kut.
Ik zou de deur voor haar niet meer open doen of haar de toegang tot je huis weigeren. Tenzij ze een reparatie of onderhoud komt uitvoeren. Komt ze met een extern persoon de reparatie of onderhoud uitvoeren dan hoef je haar niet binnen te laten, maar alleen de externe persoon.Trotste mama van Ambar
Je bent goed op de hoogte Ieni.quote:Op maandag 14 september 2020 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het zonder toestemming is gebeurd hebben zij en je buurman huisvredebreuk gepleegd.
Ik zou de deur voor haar niet meer open doen of haar de toegang tot je huis weigeren. Tenzij ze een reparatie of onderhoud komt uitvoeren. Komt ze met een extern persoon de reparatie of onderhoud uitvoeren dan hoef je haar niet binnen te laten, maar alleen de externe persoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TR maandag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nouja ik had de deur nog open en wist niet waarvoor ze kwamen ook.quote:Op maandag 14 september 2020 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het zonder toestemming is gebeurd hebben zij en je buurman huisvredebreuk gepleegd.
Ik zou de deur voor haar niet meer open doen of haar de toegang tot je huis weigeren. Tenzij ze een reparatie of onderhoud komt uitvoeren. Komt ze met een extern persoon de reparatie of onderhoud uitvoeren dan hoef je haar niet binnen te laten, maar alleen de externe persoon.
Dus ze hebben opzich niks misdaan. Maar ok ik weet deze wel voor de volgende keer. \
Sloeg nergens op dit, laat me met rust...... ze mogen binnen alleen nog als er ook echt iets gedaan moet worden en verder hou ik de deur dicht. Nu hebben ze het verziekt wel een beetje bij mij. Ben ik nog aardig vergevingsgezind denk aangezien deze actie.Do what you love, love what you do!![]()
Zekers. Mezelf ooit goed geïnformeerd ivm sommige shit die mijn studentenhuisvesting organisatie flikte. Ben ook op de hoogte van regels van gemeenschappelijke ruimtes enzo.quote:Op maandag 14 september 2020 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte Ieni.
Niet leuker dan mailen over het feit dat de gemeenschappelijke keuken gebruikt wordt als kantine voor de bouwvakkers en dat er zonder toestemming of aankondiging er in de ochtend vreemde mannen je gang gebruiken om het dak op te gaan.Trotste mama van Ambar
Ja,en opeens gaat het mis.quote:Op maandag 14 september 2020 11:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En de dag begon nog zo goed.
Zelfs met deur open mag er een vreemd persoon niet zomaar je huis betreden, ook de verhuurder niet.quote:Op maandag 14 september 2020 11:41 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik had de deur nog open en wist niet waarvoor ze kwamen ook.
Dus ze hebben opzich niks misdaan. Maar ok ik weet deze wel voor de volgende keer. \
Sloeg nergens op dit, laat me met rust...... ze mogen binnen alleen nog als er ook echt iets gedaan moet worden en verder hou ik de deur dicht. Nu hebben ze het verziekt wel een beetje bij mij. Ben ik nog aardig vergevingsgezind denk aangezien deze actie.
Ik zie deze smoes al gebruikt worden door een inbreker zeg![]()
Deur open of sleutel hebben het maakt allemaal niet uit: zie je verhuurder als een vampier zonder toestemming mag ze er niet in.Trotste mama van Ambar
Om het nog erger te maken... en ok daar kan ik niks aan doen trouwens. Maar die buurman gaat z'n hele schutting schuren....... eeerrrrrrrghjhhhhh zit de hele zomer al in takke herrie verbouwing. Maargoed ok pre hij heeft het iig gezegd. Naja is overdag iig.Do what you love, love what you do!![]()
Heb ik vaak als ik wil gaan slapen,dat ze dan het gras komen maaien.quote:Op maandag 14 september 2020 11:45 schreef kree het volgende:
Om het nog erger te maken... en ok daar kan ik niks aan doen trouwens. Maar die buurman gaat z'n hele schutting schuren....... eeerrrrrrrghjhhhhh zit de hele zomer al in takke herrie verbouwing. Maargoed ok pre hij heeft het iig gezegd. Naja is overdag iig.
Vrouwen komen van Venus toch?quote:Op maandag 14 september 2020 11:49 schreef Justin_Case het volgende:
NWS / Leven ontdekt op Venus! Om 17:00 persconferentie
Vind ik leukTrotste mama van Ambar
Ja die grap heb ik daar al gemaakt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrouwen komen van Venus toch?Zonder wrijving geen glans![]()
En mannen van Mars.quote:Op maandag 14 september 2020 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrouwen komen van Venus toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het mag ook niet. Maar omdat ik die deur nog niet op slot had na dingetje voor leidingen van aannemer,quote:Op maandag 14 september 2020 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfs met deur open mag er een vreemd persoon niet zomaar je huis betreden, ook de verhuurder niet.
Deur open of sleutel hebben het maakt allemaal niet uit: zie je verhuurder als een vampier zonder toestemming mag ze er niet in.
Overvallen ze me ermee en ok als je nu een gang hebt ofzo na je voordeur. Neuh staan gelijk in m'n woonkamer keuken slaapkamer al vanaf de deur.
En daarom maakt dit het een klote actie. Mss goed bedoeld wel.. en denk ik echt. Maar ik wil gewoon niet dat ze zich gaan bemoeien met mijn prive leven.
Fuck it, als er nou ratten lopen of weet ik veel wat maar ik ben nou eenmaal vrijgezel en schoonmaken is niet mijn prio 1. Terwijl hun dan het hele huis opruimen als er een aannemer komt. Nou ik nog deels. Maar werkte als service monteur en hoe het bij mij is valt dan nog wel mee als ik andere dingen heb gezien. Dus tjaaaaDo what you love, love what you do!![]()
Als je gewoon s'nachts gaat slapen zal je er weinig last van hebbenquote:Op maandag 14 september 2020 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik vaak als ik wil gaan slapen,dat ze dan het gras komen maaien.
Hey Mazquote:
Of dat er ineens een fluitende vogel onder je slaapkamerraam zitquote:Op maandag 14 september 2020 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik vaak als ik wil gaan slapen,dat ze dan het gras komen maaien.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je huisbaas mag toch ook niet zomaar onaangekondigd aankomen?quote:Op maandag 14 september 2020 11:41 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik had de deur nog open en wist niet waarvoor ze kwamen ook.
Sloeg nergens op dit, laat me met rust...... ze mogen binnen alleen nog als er ook echt iets gedaan moet worden en verder hou ik de deur dicht. Nu hebben ze het verziekt wel een beetje bij mij. Ben ik nog aardig vergevingsgezind denk aangezien deze actie.
Doet me denken aan toen ik als student op kamers woonde; de vriend van de huisbaas kwam een keer in z'n roze string bij ons kijken of alles in orde was. Ik was op dat moment niet aanwezig, maar het heeft nogal wat los gemaakt bij m'n huisgenoten.
En ze wilden dat we de originele sloten (waar zij de sleutels van hadden) weer terug op de deuren zetten, want ze wilden ten alle tijden binnen kunnen komen om onderhoud te kunnen plegen indien nodig.
Hij stond berucht als de slechtste huisbaas van de stad en zelfs als de dakpannen er van af waaiden deed hij nog niks, dus wat nou onderhoud?![]()
![]()
Nou denk dat in en dan keer 100 wat het deze zomer was voor mij LOLquote:Op maandag 14 september 2020 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfs met deur open mag er een vreemd persoon niet zomaar je huis betreden, ook de verhuurder niet.
Deur open of sleutel hebben het maakt allemaal niet uit: zie je verhuurder als een vampier zonder toestemming mag ze er niet in.Do what you love, love what you do!![]()
Kan natuurlijk ook vragen of ze s`nachts willen maaien.quote:Op maandag 14 september 2020 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je gewoon s'nachts gaat slapen zal je er weinig last van hebben
Herkenbaar.quote:Op maandag 14 september 2020 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of dat er ineens een fluitende vogel onder je slaapkamerraam zit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou je kunnen proberenquote:Op maandag 14 september 2020 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook vragen of ze s`nachts willen maaien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die man is 80 ofzo of bijna denk. En mag hem wel. Dus zal wel meevallen. Maar het zal toch een hoop herrie geven denk ik.quote:Op maandag 14 september 2020 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik vaak als ik wil gaan slapen,dat ze dan het gras komen maaien.Do what you love, love what you do!![]()
Ze hebben dus een gas gevonden op Venus nou woohoe.Trotste mama van Ambar
Omgquote:Op maandag 14 september 2020 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Je huisbaas mag toch ook niet zomaar onaangekondigd aankomen?
Doet me denken aan toen ik als student op kamers woonde; de vriend van de huisbaas kwam een keer in z'n roze string bij ons kijken of alles in orde was. Ik was op dat moment niet aanwezig, maar het heeft nogal wat los gemaakt bij m'n huisgenoten.
En ze wilden dat we de originele sloten (waar zij de sleutels van hadden) weer terug op de deuren zetten, want ze wilden ten alle tijden binnen kunnen komen om onderhoud te kunnen plegen indien nodig.
Hij stond berucht als de slechtste huisbaas van de stad en zelfs als de dakpannen er van af waaiden deed hij nog niks, dus wat nou onderhoud?Ok het kan nog erger dus gehehehe
Do what you love, love what you do!![]()
Fosfine.quote:Op maandag 14 september 2020 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben dus een gas gevonden op Venus nou woohoe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik leef nog steeds als een student enzo hoewel ik het allang al niet meer ben. HahahaDo what you love, love what you do!![]()
In een roze string nog welquote:Op maandag 14 september 2020 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Je huisbaas mag toch ook niet zomaar onaangekondigd aankomen?
Hij stond berucht als de slechtste huisbaas van de stad en zelfs als de dakpannen er van af waaiden deed hij nog niks, dus wat nou onderhoud?
Dat valt jou dan weer op.quote:
Lunchtijd.
quote:12.00
quote:Op zijn roze fiets.
Ik heb die vent nooit gezien maar weet wel waar ze wonen, en die roze fiets stond er wel altijd voor de deur.![]()
![]()
Mario is beter in de tijdsvermelding.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die huisbaas wilde ons trouwens allemaal er uit trappen.
We kregen 2 weken de tijd om op te rotten omdat hij het huis aan de gemeente had verkocht om te slopen, en als we er zouden blijven wonen zou hij er minder voor krijgen bij de verkoop.
Die hebben we dus even voor een gesprek uitgenodigd waarin we hem allerlei folders met rechten van huurders hebben overhandigd.
"Als jullie ZO gaan doen hou ik mijn POOT STIJF! Dan hebben jullie nog NOOIT ZO'N VIES VENTJE meegemaakt!"Zijn letterlijke bewoordingen.
![]()
Maf klapert om zo bij iemand aan de deur te gaanquote:Op maandag 14 september 2020 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]Op zijn roze fiets.
Ik heb die vent nooit gezien maar weet wel waar ze wonen, en die roze fiets stond er wel altijd voor de deur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Amsterdam heb ik er wel vaker 1 gezien,ook op rolschaatsen.quote:Op maandag 14 september 2020 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]Op zijn roze fiets.
Ik heb die vent nooit gezien maar weet wel waar ze wonen, en die roze fiets stond er wel altijd voor de deur.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan rijst mij de vraag wáárom?quote:Op maandag 14 september 2020 11:56 schreef kree het volgende:
Ik leef nog steeds als een student enzo hoewel ik het allang al niet meer ben. Hahaha![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Amsterdam heb ik er wel vaker 1 gezien,ook op rolschaatsen.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Amsterdam heb ik er wel vaker 1 gezien,ook op rolschaatsen.![]()
Heb je geen contract dan?quote:Op maandag 14 september 2020 12:02 schreef ToT het volgende:
Die huisbaas wilde ons trouwens allemaal er uit trappen.
We kregen 2 weken de tijd om op te rotten omdat hij het huis aan de gemeente had verkocht om te slopen, en als we er zouden blijven wonen zou hij er minder voor krijgen bij de verkoop.
Die hebben we dus even voor een gesprek uitgenodigd waarin we hem allerlei folders met rechten van huurders hebben overhandigd.
"Als jullie ZO gaan doen hou ik mijn POOT STIJF! Dan hebben jullie nog NOOIT ZO'N VIES VENTJE meegemaakt!"Zijn letterlijke bewoordingen.
Ja bizar gewoon!quote:Op maandag 14 september 2020 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maf klapert om zo bij iemand aan de deur te gaan
De huisbaas zelf was zo op het eerste gezicht een rustige oude man met dikke bril en gebreide wollen trui enzo. Heel aparte combinatie.![]()
Ja er lopen rare figuren rond ToTquote:Op maandag 14 september 2020 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bizar gewoon!
De huisbaas zelf was zo op het eerste gezicht een rustige oude man met dikke bril en gebreide wollen trui enzo. Heel aparte combinatie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, we hadden allemaal een gewoon normaal officieel huurcontract voor onze kamers en we zijn toen ook daar gebleven toen hij het huis aan de gemeente verkocht.quote:Vlak voor de verkoop heeft hij het huis nog snel hier en daar wat opgelapt om gezeik met de gemeente te voorkomen dat hij het in die staat verhuurde.
En dat terwijl de gemeente het na ons vertrek dus wilde slopen.
![]()
Owh dat is vrij simpel uit te leggen wel. Nooit meisje gevonden (althans niet voor lang) geen huurwoning omdat wachtlijsten. En nu ook het geld niet om het risico ervoor aan te gaan.quote:
Nog steeds is dit het goedkoopste wat kan en dak boven mijn hoofd. Aan diploma's zal het niet eens zo liggen trouwens. Maar rijbewijs probleem wel.
Dus wil hier weg en tja goed ben nou niet zo van om de dag schoonmaken enzo en alles blinkend schoon. Ik stoor me er ook niet eens zo aan. Maar onwijs gezeik vooral hierover.Do what you love, love what you do!![]()
Mensen die besmet zijn geweest met een coronavirus, kunnen binnen een jaar opnieuw besmet raken met datzelfde virus. Onderzoekers van Amsterdam UMC hebben ontdekt dat het vaak „alarmerend kort” duurt voordat mensen een tweede keer besmet raken met de coronavirussen die voor de uitbraak van het huidige virus bekend waren. Ze noemen het waarschijnlijk dat voor het ’nieuwe’ coronavirus SARS-CoV-2 exact hetzelfde geldt.
https://www.telegraaf.nl/(...)irus-kan-binnen-jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzegtermijn is min. 3 maanden. Hoe langer je er woont des te langer wordt dat termijn.quote:Op maandag 14 september 2020 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, we hadden allemaal een gewoon normaal officieel huurcontract voor onze kamers en we zijn toen ook daar gebleven toen hij het huis aan de gemeente verkocht.Vlak voor de verkoop heeft hij het huis nog snel hier en daar wat opgelapt om gezeik met de gemeente te voorkomen dat hij het in die staat verhuurde.
En dat terwijl de gemeente het na ons vertrek dus wilde slopen.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Schoonmakenquote:Op maandag 14 september 2020 12:06 schreef kree het volgende:
[..]
Owh dat is vrij simpel uit te leggen wel. Nooit meisje gevonden (althans niet voor lang) geen huurwoning omdat wachtlijsten. En nu ook het geld niet om het risico ervoor aan te gaan.
Nog steeds is dit het goedkoopste wat kan en dak boven mijn hoofd. Aan diploma's zal het niet eens zo liggen trouwens. Maar rijbewijs probleem wel.
Dus wil hier weg en tja goed ben nou niet zo van om de dag schoonmaken enzo en alles blinkend schoon. Ik stoor me er ook niet eens zo aan. Maar onwijs gezeik vooral hierover.Het is toch heerlijk om je leefomgeving schoon te hebben man!
Ik ben nu 29, bijna 30, ook nog geen dame gevonden. Maar ik leef echt niet als een student. Nooit geleefd ook, dichtstebij wat ik kwam was in 2017 toen ik mijn eerste studiootje hadDat waren praktijken waarvan ik zeg, nooit meer
![]()
![]()
Jah, en heeft vaccinatie dan überhaupt wel nut?quote:Op maandag 14 september 2020 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Mensen die besmet zijn geweest met een coronavirus, kunnen binnen een jaar opnieuw besmet raken met datzelfde virus. Onderzoekers van Amsterdam UMC hebben ontdekt dat het vaak „alarmerend kort” duurt voordat mensen een tweede keer besmet raken met de coronavirussen die voor de uitbraak van het huidige virus bekend waren. Ze noemen het waarschijnlijk dat voor het ’nieuwe’ coronavirus SARS-CoV-2 exact hetzelfde geldt.
https://www.telegraaf.nl/(...)irus-kan-binnen-jaar![]()
Precies.quote:Op maandag 14 september 2020 12:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opzegtermijn is min. 3 maanden. Hoe langer je er woont des te langer wordt dat termijn.
Uiteindelijk hebben we van de gemeente een prioriteitskaart gekregen om elders in de stad een andere woning te huren.![]()
Of groeps immuniteitquote:Op maandag 14 september 2020 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah, en heeft vaccinatie dan überhaupt wel nut?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 14 september 2020 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Uiteindelijk hebben we van de gemeente een prioriteitskaart gekregen om elders in de stad een andere woning te huren.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Geen idee ToT staat ook wel een stuk, maar dat is premium over het tegen vallen van afweerstoffen in het bloed van mensen die het gehad hebbenquote:Op maandag 14 september 2020 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah, en heeft vaccinatie dan überhaupt wel nut?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat groepsimmuniteit wel kan werken; als iedereen op een gegeven moment immuun is en het virus blijft rondwaren, blijf je continu besmet worden en blijf je dus weerstand tegen het virus opbouwen zonder ziek te worden.quote:
Maar dan moeten we wel af van die 1,5 meter maatschappij en juist veel meer in elkaars smoel gaan blaffen enzo.![]()
TopThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Dr.Mikeyquote:
Nee, dat gaat hem niet meer worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 14 september 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat groepsimmuniteit wel kan werken; als iedereen op een gegeven moment immuun is en het virus blijft rondwaren, blijf je continu besmet worden en blijf je dus weerstand tegen het virus opbouwen zonder ziek te worden.
Maar dan moeten we wel af van die 1,5 meter maatschappij en juist veel meer in elkaars smoel gaan blaffen enzo.
Ik kwam toen met huursubidie in één of andere elite-flat terecht. Was best voordelig wonen, tot de subsidie in een maand tijd werd opgezegd omdat mijn inkomen te hoog was geworden. Echt; van een forse subsidie in één klap naar 0! (Okee de sprong in inkomen was ook wel behoorlijk groot.)quote:
Toen maar een huis gekocht.![]()
![]()
Nouja als je nou een onwijs leuk huisje hebt of appartement of noem het op dan kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 14 september 2020 12:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
SchoonmakenHet is toch heerlijk om je leefomgeving schoon te hebben man!
Ik ben nu 29, bijna 30, ook nog geen dame gevonden. Maar ik leef echt niet als een student. Nooit geleefd ook, dichtstebij wat ik kwam was in 2017 toen ik mijn eerste studiootje hadDat waren praktijken waarvan ik zeg, nooit meer
Maar ik leef al jaren in een omgebouwde schuur die zich moet voordoen als leefruimte. En moet ik zeggen vandaag. Was nog redelijk opgeruimd hoor. Zal niet zeggen brandschoon. Maar ook niet onwijs erg.
Maar niet eens mijn punt dat. Vindt dat ze zich er teveel mee bemoeien. Dit was al uitgeleefd voor ik er 8 jaar terug kwam. En ik ga het echt niet voor ze opknappen.
Hoogst noodzakelijke.
En met een buurman binnen vallen was de druppel ff bij mij. En het is maar goed dat ik niet jou ben want denk dat je compleet over de zeik was gegaan.
Tenminste zoals ik je een beetje ken brad
Do what you love, love what you do!![]()
Rutte weer gelogenquote:Op maandag 14 september 2020 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Dr.Mikey
Nee, dat gaat hem niet meer worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja misschien dat een reeks sterke vaccinaties dan wel zou kunnen helpen?quote:Op maandag 14 september 2020 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ToT staat ook wel een stuk, maar dat is premium over het tegen vallen van afweerstoffen in het bloed van mensen die het gehad hebben
Maar ik heb zo mijn twijfels.![]()
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 14 september 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat groepsimmuniteit wel kan werken; als iedereen op een gegeven moment immuun is en het virus blijft rondwaren, blijf je continu besmet worden en blijf je dus weerstand tegen het virus opbouwen zonder ziek te worden.
Maar dan moeten we wel af van die 1,5 meter maatschappij en juist veel meer in elkaars smoel gaan blaffen enzo.Trotste mama van Ambar
piepen meerquote:Op maandag 14 september 2020 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Met mensen in hun gezicht te blaffen?![]()
Nou niet direct.quote:Op maandag 14 september 2020 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Met mensen in hun gezicht te blaffen?
Maar ik gok dat ik het ondertussen wel een keer gehad heb zonder ziek te zijn.Trotste mama van Ambar
ValentijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou hij zal niet gelogen hebben. Hij is ook maar een doorgeefluik in dezequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |