Zou je kunnen proberenquote:Op maandag 14 september 2020 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook vragen of ze s`nachts willen maaien.
Die man is 80 ofzo of bijna denk. En mag hem wel. Dus zal wel meevallen. Maar het zal toch een hoop herrie geven denk ik.quote:Op maandag 14 september 2020 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik vaak als ik wil gaan slapen,dat ze dan het gras komen maaien.
Omgquote:Op maandag 14 september 2020 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Je huisbaas mag toch ook niet zomaar onaangekondigd aankomen?
Doet me denken aan toen ik als student op kamers woonde; de vriend van de huisbaas kwam een keer in z'n roze string bij ons kijken of alles in orde was. Ik was op dat moment niet aanwezig, maar het heeft nogal wat los gemaakt bij m'n huisgenoten.
En ze wilden dat we de originele sloten (waar zij de sleutels van hadden) weer terug op de deuren zetten, want ze wilden ten alle tijden binnen kunnen komen om onderhoud te kunnen plegen indien nodig.
Hij stond berucht als de slechtste huisbaas van de stad en zelfs als de dakpannen er van af waaiden deed hij nog niks, dus wat nou onderhoud?
Fosfine.quote:Op maandag 14 september 2020 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben dus een gas gevonden op Venus nou woohoe.
In een roze string nog welquote:Op maandag 14 september 2020 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Je huisbaas mag toch ook niet zomaar onaangekondigd aankomen?
Doet me denken aan toen ik als student op kamers woonde; de vriend van de huisbaas kwam een keer in z'n roze string bij ons kijken of alles in orde was. Ik was op dat moment niet aanwezig, maar het heeft nogal wat los gemaakt bij m'n huisgenoten.
En ze wilden dat we de originele sloten (waar zij de sleutels van hadden) weer terug op de deuren zetten, want ze wilden ten alle tijden binnen kunnen komen om onderhoud te kunnen plegen indien nodig.
Hij stond berucht als de slechtste huisbaas van de stad en zelfs als de dakpannen er van af waaiden deed hij nog niks, dus wat nou onderhoud?
Dat valt jou dan weer op.quote:
quote:
quote:
Maf klapert om zo bij iemand aan de deur te gaanquote:Op maandag 14 september 2020 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]Op zijn roze fiets.
Ik heb die vent nooit gezien maar weet wel waar ze wonen, en die roze fiets stond er wel altijd voor de deur.
In Amsterdam heb ik er wel vaker 1 gezien,ook op rolschaatsen.quote:Op maandag 14 september 2020 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]Op zijn roze fiets.
Ik heb die vent nooit gezien maar weet wel waar ze wonen, en die roze fiets stond er wel altijd voor de deur.
Dan rijst mij de vraag wáárom?quote:Op maandag 14 september 2020 11:56 schreef kree het volgende:
Ik leef nog steeds als een student enzo hoewel ik het allang al niet meer ben. Hahaha
quote:Op maandag 14 september 2020 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Amsterdam heb ik er wel vaker 1 gezien,ook op rolschaatsen.
quote:Op maandag 14 september 2020 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Amsterdam heb ik er wel vaker 1 gezien,ook op rolschaatsen.
Heb je geen contract dan?quote:Op maandag 14 september 2020 12:02 schreef ToT het volgende:
Die huisbaas wilde ons trouwens allemaal er uit trappen.
We kregen 2 weken de tijd om op te rotten omdat hij het huis aan de gemeente had verkocht om te slopen, en als we er zouden blijven wonen zou hij er minder voor krijgen bij de verkoop.
Die hebben we dus even voor een gesprek uitgenodigd waarin we hem allerlei folders met rechten van huurders hebben overhandigd.
"Als jullie ZO gaan doen hou ik mijn POOT STIJF! Dan hebben jullie nog NOOIT ZO'N VIES VENTJE meegemaakt!"Zijn letterlijke bewoordingen.
Ja bizar gewoon!quote:Op maandag 14 september 2020 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maf klapert om zo bij iemand aan de deur te gaan
Ja er lopen rare figuren rond ToTquote:Op maandag 14 september 2020 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bizar gewoon!
De huisbaas zelf was zo op het eerste gezicht een rustige oude man met dikke bril en gebreide wollen trui enzo. Heel aparte combinatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |