Ja,en opeens gaat het mis.quote:Op maandag 14 september 2020 11:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En de dag begon nog zo goed.
Zelfs met deur open mag er een vreemd persoon niet zomaar je huis betreden, ook de verhuurder niet.quote:Op maandag 14 september 2020 11:41 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik had de deur nog open en wist niet waarvoor ze kwamen ook.
Dus ze hebben opzich niks misdaan. Maar ok ik weet deze wel voor de volgende keer. \
Sloeg nergens op dit, laat me met rust...... ze mogen binnen alleen nog als er ook echt iets gedaan moet worden en verder hou ik de deur dicht. Nu hebben ze het verziekt wel een beetje bij mij. Ben ik nog aardig vergevingsgezind denk aangezien deze actie.
Heb ik vaak als ik wil gaan slapen,dat ze dan het gras komen maaien.quote:Op maandag 14 september 2020 11:45 schreef kree het volgende:
Om het nog erger te maken... en ok daar kan ik niks aan doen trouwens. Maar die buurman gaat z'n hele schutting schuren....... eeerrrrrrrghjhhhhh zit de hele zomer al in takke herrie verbouwing. Maargoed ok pre hij heeft het iig gezegd. Naja is overdag iig.
Vrouwen komen van Venus toch?quote:Op maandag 14 september 2020 11:49 schreef Justin_Case het volgende:
NWS / Leven ontdekt op Venus! Om 17:00 persconferentie
Vind ik leuk
Ja die grap heb ik daar al gemaakt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrouwen komen van Venus toch?
En mannen van Mars.quote:Op maandag 14 september 2020 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrouwen komen van Venus toch?
Het mag ook niet. Maar omdat ik die deur nog niet op slot had na dingetje voor leidingen van aannemer,quote:Op maandag 14 september 2020 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfs met deur open mag er een vreemd persoon niet zomaar je huis betreden, ook de verhuurder niet.
Ik zie deze smoes al gebruikt worden door een inbreker zeg![]()
Deur open of sleutel hebben het maakt allemaal niet uit: zie je verhuurder als een vampier zonder toestemming mag ze er niet in.
Als je gewoon s'nachts gaat slapen zal je er weinig last van hebbenquote:Op maandag 14 september 2020 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik vaak als ik wil gaan slapen,dat ze dan het gras komen maaien.
Hey Mazquote:
Of dat er ineens een fluitende vogel onder je slaapkamerraam zitquote:Op maandag 14 september 2020 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik vaak als ik wil gaan slapen,dat ze dan het gras komen maaien.
Je huisbaas mag toch ook niet zomaar onaangekondigd aankomen?quote:Op maandag 14 september 2020 11:41 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik had de deur nog open en wist niet waarvoor ze kwamen ook.
Dus ze hebben opzich niks misdaan. Maar ok ik weet deze wel voor de volgende keer. \
Sloeg nergens op dit, laat me met rust...... ze mogen binnen alleen nog als er ook echt iets gedaan moet worden en verder hou ik de deur dicht. Nu hebben ze het verziekt wel een beetje bij mij. Ben ik nog aardig vergevingsgezind denk aangezien deze actie.
Nou denk dat in en dan keer 100 wat het deze zomer was voor mij LOLquote:Op maandag 14 september 2020 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfs met deur open mag er een vreemd persoon niet zomaar je huis betreden, ook de verhuurder niet.
Ik zie deze smoes al gebruikt worden door een inbreker zeg![]()
Deur open of sleutel hebben het maakt allemaal niet uit: zie je verhuurder als een vampier zonder toestemming mag ze er niet in.
Kan natuurlijk ook vragen of ze s`nachts willen maaien.quote:Op maandag 14 september 2020 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je gewoon s'nachts gaat slapen zal je er weinig last van hebben
Herkenbaar.quote:Op maandag 14 september 2020 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of dat er ineens een fluitende vogel onder je slaapkamerraam zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |