Da's mooi, zo vlak voor de herfst.quote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef DeBraad het volgende:
Onderhoud aan m'n CV ketel is weer gepleegd
Lekker bezig laat je niet klein krijgen gap ja toch.quote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef DeBraad het volgende:
Onderhoud aan m'n CV ketel is weer gepleegd
Als je er al 20 jaar woont, zal ze je heus niet zomaar op straat flikkeren als je d'r ff flink de waarheid vertelt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef kree het volgende:
Echt zweer het je als ik een andere kans krijg om ergens te wonen dan laat ik de hele shit zo achter en zoeken ze het maar uit. Borg kunnen ze in hun reet steken.
Gvd. Vervallen iets met van alles mis al 20 jaar. Dikke lul.
Ja heerlijkquote:Op maandag 14 september 2020 11:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Da's mooi, zo vlak voor de herfst.
Nou zoiets maar ze stond voor de deur ineens met de buurman. Oude aardige man btw. Wat vindt jij ervan dit en dat. What the hell.quote:Op maandag 14 september 2020 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Recht 1 die je hebt is dat je verhuurder niet zonder duidelijk reden (lees reparatie, onderhoud en noodsituaties) het gehuurde mag betreden. Daarbij moet ze (schriftelijke) toestemming hebben om het gehuurde te betreden. Ze mag zekers niet zonder toestemming binnenkomen om te controleren of je wel hebt schoongemaakt.
Voor de rest mag ze volgens mij geen commentaar hebben op je levensstijl tenzij het volksgezondheid schaadt, plagen aantrekt, het gehuurde in zo'n maat wordt beschadigd dat het door de huurder niet meer te repareren is.
The fuck? Jou shamen tegenover je buurman????quote:Op maandag 14 september 2020 11:33 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zoiets maar ze stond voor de deur ineens met de buurman. Oude aardige man btw. Wat vindt jij ervan dit en dat. What the hell.
Maar ze heeft beloofd het niet meer te doen. He en it is nu op een aardige manier gegaan. Omdat ik me btw inhield. Want nouja des duivels wil ik niet zeggen maar dat was wel een heel aso actie. Maar geloof dat ze het wel goed bedoelde opzich. Maar de manier waarop was wel echt kut.
quote:
Ik woon er geen 20 jaar. Maar zolang wordt t verhuurd al. Ja boiler keer vervangen en afzuigkap. Dat is het ook wel.quote:Op maandag 14 september 2020 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je er al 20 jaar woont, zal ze je heus niet zomaar op straat flikkeren als je d'r ff flink de waarheid vertelt.
Je hebt sowieso genoeg rechten.
Ik bepis mezelf.quote:Op maandag 14 september 2020 11:35 schreef Justin_Case het volgende:
Net een heel leuk grapje in NWS gemaakt.
Yup, nouja als ze het alleen tegen mij had gezegd nog ok. Maar vond deze actie ff tever gaan.quote:Op maandag 14 september 2020 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
The fuck? Jou shamen tegenover je buurman????
Als het zonder toestemming is gebeurd hebben zij en je buurman huisvredebreuk gepleegd.quote:Op maandag 14 september 2020 11:33 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zoiets maar ze stond voor de deur ineens met de buurman. Oude aardige man btw. Wat vindt jij ervan dit en dat. What the hell.
Maar ze heeft beloofd het niet meer te doen. He en it is nu op een aardige manier gegaan. Omdat ik me btw inhield. Want nouja des duivels wil ik niet zeggen maar dat was wel een heel aso actie. Maar geloof dat ze het wel goed bedoelde opzich. Maar de manier waarop was wel echt kut.
Je bent goed op de hoogte Ieni.quote:Op maandag 14 september 2020 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het zonder toestemming is gebeurd hebben zij en je buurman huisvredebreuk gepleegd.
Ik zou de deur voor haar niet meer open doen of haar de toegang tot je huis weigeren. Tenzij ze een reparatie of onderhoud komt uitvoeren. Komt ze met een extern persoon de reparatie of onderhoud uitvoeren dan hoef je haar niet binnen te laten, maar alleen de externe persoon.
Nouja ik had de deur nog open en wist niet waarvoor ze kwamen ook.quote:Op maandag 14 september 2020 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het zonder toestemming is gebeurd hebben zij en je buurman huisvredebreuk gepleegd.
Ik zou de deur voor haar niet meer open doen of haar de toegang tot je huis weigeren. Tenzij ze een reparatie of onderhoud komt uitvoeren. Komt ze met een extern persoon de reparatie of onderhoud uitvoeren dan hoef je haar niet binnen te laten, maar alleen de externe persoon.
Zekers. Mezelf ooit goed geïnformeerd ivm sommige shit die mijn studentenhuisvesting organisatie flikte. Ben ook op de hoogte van regels van gemeenschappelijke ruimtes enzo.quote:Op maandag 14 september 2020 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte Ieni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |