Heb bakkie nog niet leegquote:Op maandag 14 september 2020 10:09 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Drink even door dan.quote:
Het lijkt er wel opquote:Op maandag 14 september 2020 10:10 schreef Rob het volgende:
[..]
Automatische slaapstand net als de PC
quote:
quote:
Was aan het bellenquote:
Als ik echt moe word,ga ik slapen.quote:Op maandag 14 september 2020 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op
Ik snap niet dat iemand het zo ver laat komen, lekker op tijd het bed in voor dat je omvalt
Ja toch, jij valt niet van je stoelquote:Op maandag 14 september 2020 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik echt moe word,ga ik slapen.
Ik probeer op "christelijke" tijden naar bed te gaan maar moet vaak na uurtje of tweequote:Op maandag 14 september 2020 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik echt moe word,ga ik slapen.
1 keer gehad dat ik zat te knikkebollen,maar dat was na bijna 24 uur.quote:Op maandag 14 september 2020 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, jij valt niet van je stoelof kukkelt met je hoofd voorover
Daar kan je weinig aan doen Rob.quote:Op maandag 14 september 2020 10:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik probeer op "christelijke" tijden naar bed te gaan maar moet vaak na uurtje of twee
[ afbeelding ]
En dan duurt het wel weer even voordat ik slaap krijg![]()
Als ik bewust doorhaal heb ik daar geen last van.quote:Op maandag 14 september 2020 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 keer gehad dat ik zat te knikkebollen,maar dat was na bijna 24 uur.
Grote luier kopen en gewoon laten lopen. en dan weer doorslapenquote:Op maandag 14 september 2020 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kan je weinig aan doen Rob.
Eventjes wel.quote:
Wel uitkijken met een elektrische deken.quote:Op maandag 14 september 2020 10:19 schreef Rob het volgende:
[..]
In bed zou het wel lichaamstemperatuur aanhouden denk ik
Kan je nagaan hoe die gasten geïndoctrineerd zijnquote:Op maandag 14 september 2020 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi,ik ben een stoere Drill rapper weet je.
Het lijkt net of hij een tockdrager op zijn hoofd heeft.quote:Op maandag 14 september 2020 10:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe die gasten geïndoctrineerd zijn
niet nodig ik heb er geen.quote:Op maandag 14 september 2020 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel uitkijken met een elektrische deken.
Mooie serie was dat.quote:Op maandag 14 september 2020 10:22 schreef Rob het volgende:
[..]
niet nodig ik heb er geen.
Maar als de motor van het bed op hol slaat vouw ik dubbel![]()
(mrs. Hoefnagel (St. Elsewhere ))
Ging over een ziekenhuis.quote:
quote:
quote:St. Elsewhere is een Amerikaanse dramaserie over het ziekenhuis St. Eligius in Boston die van 1982 tot 1988 op de Amerikaanse televisie werd uitgezonden
Op zondagavond.En daarna kwam Cheers.quote:
Ah okquote:
Ja Cheers was ook geweldig (in die tijd) Nu de herhalingen iets minder leuk.. Humor veranderd met de tijd meequote:Op maandag 14 september 2020 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op zondagavond.En daarna kwam Cheers.
Mash was ook een soort van ziekenhuis serie.quote:Op maandag 14 september 2020 10:27 schreef Rob het volgende:
HEt was volgens mij ook een van de eerste ziekenhuisseries
ja maar totaal anders. Was veldhospitaal en dat is geen ziekenhuis.quote:Op maandag 14 september 2020 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mash was ook een soort van ziekenhuis serie.
Detail.quote:Op maandag 14 september 2020 10:29 schreef Rob het volgende:
[..]
ja maar totaal anders. Was veldhospitaal en dat is geen ziekenhuis.
En daar dan weer een mondkapje overheen voor corona.quote:Op maandag 14 september 2020 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi,ik ben een stoere Drill rapper weet je.
Hoezo zat je verkeerd je zit toch overalquote:
Qua gaatje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |