chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
GelezenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor het eerst overledene begraven in 'levende doodskist'
https://www.nu.nl/wetensc(...)vende-doodskist.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had het gelezen, best wel apartA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Beetje luguber wel..quote:Op maandag 14 september 2020 09:51 schreef Dotteke het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)vende-doodskist.html![]()
Goed ding wel.quote:Op maandag 14 september 2020 09:51 schreef Dotteke het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)vende-doodskist.html“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja vond ik ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het boeit mij eigenlijk totaal niet wat er gebeurd met mijn lichaam als ik eenmaal dood ben.
Zolang ze maar van mijn organen afblijven![]()
Gewoon zonder kist, dure dingen zijn hetquote:
Van mij mogen ze mij in een bio zak stoppen hoor en zo de verbranding inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Merk je toch niets meer vanquote:Op maandag 14 september 2020 09:53 schreef Rob het volgende:
het boeit mij eigenlijk totaal niet wat er gebeurd met mijn lichaam als ik eenmaal dood ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nja kisten zijn toch niet duur, meer de plek en grafsteen wat zo duur maaktA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Kutje wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou zeg scheld eens nietquote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Niet duur?Mwah.quote:Op maandag 14 september 2020 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Nja kisten zijn toch niet duur, meer de plek en grafsteen wat zo duur maakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |