Dan loopt alles in het honderd.quote:Op maandag 14 september 2020 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je op een gegeven moment ook wel hondsmoe van worden.
Werk ze.quote:Op maandag 14 september 2020 10:56 schreef Rob het volgende:
* Rob zwaait ook..
Werk roept zachtjes..
Fijne dag.
Vertel?quote:Op maandag 14 september 2020 11:09 schreef kree het volgende:
Wtf.... ok weer meest bizarre ding nu van mijn verhuurders. Nog afgezien dat ik het echt een fucking aociale rotstreek vindt. En veeeeeeeeels te ver gaan. Maar we gaan nu een nieuw level in geloof ik met ze.
Nou ze komen dus voor cv en wat leiding gedoe.quote:
Goed van je dat je chill bent gebleven,laat het van je afglijden.quote:Op maandag 14 september 2020 11:14 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ze komen dus voor cv en wat leiding gedoe.
Ik nog redelijk opgeruimd voor mijn idee iig. Kastje leeg gemaakt.
Nu weet ik verhuursters is een clean freak dus kreeg daar al eerder gezeik over.
Maar had dus de deur nog open. Staat ze hier ineens binnen met de buurman om me terecht te wijzen hoeveel ik alles moet opruimen. En nu is het 1 ruimte dus ook slaapkamer. Had ff van wtf. Om me terecht te wijzen. Heb me ingehouden omdat ik anders een probleem heb. Want moet ergens wonen. Maar vond het nogal aardig asiociaal. En niet kunnen ook. Fuck it ze is mn moeder niet. Ik betaal huur en laat me verder met rust. En echt een bende als wat je wel eens ziet op tv is het niet. Owh keuken nog beetje vettig. Straks vliegt alles in de fik. Nou zal val wel meevallen en vond het ook niet zo heel erg.
En nu is het uit zorgen mss iig voor een deel. Want ze weten wel dat ik het ff niet makkelijk heb. Dus was wel goed bedoelt maar vond dit toch wel ff te ver gaan ipv even praten. Controle gedrag teveel. Gvd
Dasty.quote:Op maandag 14 september 2020 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag wel eens een emmertje sop over
De tldr versie is: kree leeft niet schoon genoeg volgens zijn verhuurderquote:
Nouja het is iets waar ik me dus onwijs zorgen over maak. Want heb een groot probleem als hun zeggen we verlengen niet je huurcontract. En gaat 8 jaar goed en mss 2x ff met vorige verhuurders wat praktische dingen besproken. En dit wijf blijft kloppen op mn deur. Teveel controle gedrag.quote:Op maandag 14 september 2020 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed van je dat je chill bent gebleven,laat het van je afglijden.
Goedemorgen.quote:Op maandag 14 september 2020 11:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hé hallo leuk jullie te treffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |