Maar dan schiet je als politie toch die vriend dood, niet de persoon die ongewapend is?quote:Op zondag 13 september 2020 17:52 schreef Justevo het volgende:
Breonna is dood door haar vriend die het nodig vond om op de politie te schieten. Niks meer, niks minder.
Kill or be killed zal het gevoel wel geweest zijn en als je dan dicht bij elkaar staat/ligt...quote:Op zondag 13 september 2020 17:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar dan schiet je als politie toch die vriend dood, niet de persoon die ongewapend is?
De politie schiet gewoon naar binnen als jij op de politie begint te schieten. Die vriend had ook niet kunnen schieten. Dat inbreker smoesje trappen we niet in.quote:Op zondag 13 september 2020 17:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar dan schiet je als politie toch die vriend dood, niet de persoon die ongewapend is?
Vrouwtje kan er ook gewoon voor kiezen om niet bij een crimineel te gaan wonen.quote:Op zondag 13 september 2020 17:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar dan schiet je als politie toch die vriend dood, niet de persoon die ongewapend is?
Ik zou er geen moeite mee hebben. Niet voor niets viel er voor Albon meer geld te halen in Thailand dan in het witte UK.quote:Op zondag 13 september 2020 17:55 schreef ondeugend het volgende:
Je eerste podium en de foto er van wordt 'opgeleukt' door politiek statement.
Ik kan mij voorstellen dat Alex hem niet prominent aan de muur hangt zonder fotosoep
dat vrouwtje weet dit niet van tevorenquote:Op zondag 13 september 2020 17:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vrouwtje kan er ook gewoon voor kiezen om niet bij een crimineel te gaan wonen.
Lekker huilenquote:Op zondag 13 september 2020 17:55 schreef ondeugend het volgende:
Je eerste podium en de foto er van wordt 'opgeleukt' door politiek statement.
Ik kan mij voorstellen dat Alex hem niet prominent aan de muur hangt zonder fotosoep
Het was haar woning en er was geen drugs gevonden.quote:Op zondag 13 september 2020 17:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vrouwtje kan er ook gewoon voor kiezen om niet bij een crimineel te gaan wonen.
Klopt ja, sinds het in Amerikaanse handen is.quote:Op zondag 13 september 2020 17:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zijn er nog mensen die bijdehante opmerkingen in huis hebben wanneer ik stel dat de F1 Amerika achterna gaat qua safety cars en rode vlaggen?
Natuurlijkquote:Op zondag 13 september 2020 17:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat vrouwtje weet dit niet van tevoren
Ze is in ieder geval niet "zomaar" dood geschoten. Het verhaal is verre van zwart-wit.quote:Op zondag 13 september 2020 17:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar dan schiet je als politie toch die vriend dood, niet de persoon die ongewapend is?
Mwah. Elke gek kan zeggen dat die van de plisie is. Het is niet alsof moordenaars een erecode hebben om dit leugentje niet te gebruikenquote:Op zondag 13 september 2020 17:55 schreef Justevo het volgende:
[..]
De politie schiet gewoon naar binnen als jij op de politie begint te schieten. Die vriend had ook niet kunnen schieten. Dat inbreker smoesje trappen we niet in.
Donkere mensen hebben het relativeringsvermogen van een stoeptegel.
Kan. De politie kan ook proberen om alleen gewapende personen neer te schieten. Is ook een mogelijkheid.quote:Op zondag 13 september 2020 17:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vrouwtje kan er ook gewoon voor kiezen om niet bij een crimineel te gaan wonen.
I see what you did therequote:Op zondag 13 september 2020 17:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval niet "zomaar" dood geschoten. Het verhaal is verre van zwart-wit.
achetraf, die kerel was er wel binnen, dan neem je geen risico. Kut dat de verkeerde is gedood.quote:Op zondag 13 september 2020 17:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het was haar woning en er was geen drugs gevonden.
Lewis probeert echt ieder podium van Albon te verkloten. Zelfs als ie er op komt.quote:Op zondag 13 september 2020 17:55 schreef ondeugend het volgende:
Je eerste podium en de foto er van wordt 'opgeleukt' door politiek statement.
Ik kan mij voorstellen dat Alex hem niet prominent aan de muur hangt zonder fotosoep
die weet niet van tevoren dat er wordt geschoten. zo bedoelde ik 'mquote:
Als je niks op je geweten hebt reageer je niet zo.quote:Op zondag 13 september 2020 17:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mwah. Elke gek kan zeggen dat die van de plisie is. Het is niet alsof moordenaars een erecode hebben en dit leugentje niet gebruiken
quote:Op zondag 13 september 2020 17:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Lewis probeert echt ieder podium van Albon te verkloten. Zelfs als ie er op komt.
quote:Op zondag 13 september 2020 17:58 schreef potjecreme het volgende:
Maar goed aan de reacties hier over die mevrouw zie je waarom het nodig is.
Eensquote:Op zondag 13 september 2020 17:58 schreef potjecreme het volgende:
Maar goed aan de reacties hier over die mevrouw zie je waarom het nodig is.
Het is de term daarvoor en ik ontwijk de zere teentjes niet meer die zich overal beledigd over voelen.quote:
Was voor Liberty ook al zo. Ik zie geen verschil.quote:Op zondag 13 september 2020 17:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zijn er nog mensen die bijdehante opmerkingen in huis hebben wanneer ik stel dat de F1 Amerika achterna gaat qua safety cars en rode vlaggen?
?quote:Op zondag 13 september 2020 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oei, Russell dus eigenlijk de fout in.
Neuh, ging horner vd week niet met binotto even apart?quote:Op zondag 13 september 2020 17:59 schreef MakkieR het volgende:
Zou het niet een geweldig zijn als Mercedes nu in het geheim een overleg heeft met RBR waarbij Mercedes voorstelt om de komende twee overwinningen te laten aan RBR. RBR krijgt de punten om het seizoen spannender te maken en Mercedes krijgt in het geheim het prijzengeld van RBR. (sarcasme)
Had kunnen.quote:Op zondag 13 september 2020 17:51 schreef Nattekat het volgende:
En Albon toevallig beide keren dat hij jouw mond had kunnen snoeren
Honda zei het gefixt te hebben, volgens mij.quote:Op zondag 13 september 2020 17:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af of het RB of Honda is geweest die een kapotte motor erin gehangen heeft.
Moet je ook nooit doen, fuck de snowflakes.quote:Op zondag 13 september 2020 18:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is de term daarvoor en ik ontwijk de zere teentjes niet meer die zich overal beledigd over voelen.
Zeker dus hij vreesde iets.quote:Op zondag 13 september 2020 17:58 schreef Justevo het volgende:
[..]
Als je niks op je geweten hebt reageer je niet zo.
Het was een andere kerel, niet diegene die gezocht werd.quote:Op zondag 13 september 2020 17:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
achetraf, die kerel was er wel binnen, dan neem je geen risico. Kut dat de verkeerde is gedood.
Liet een te groot gat vallen waardoor accelereerde en daarmee die carnage veroorzaakte.quote:
Verschil moet er zijnquote:
Oh, hij was hetquote:Op zondag 13 september 2020 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liet een te groot gat vallen waardoor accelereerde en daarmee die carnage veroorzaakte.
.....quote:Op zondag 13 september 2020 17:59 schreef MakkieR het volgende:
Zou het niet een geweldig zijn als Mercedes nu in het geheim een overleg heeft met RBR waarbij Mercedes voorstelt om de komende twee overwinningen te laten aan RBR. RBR krijgt de punten om het seizoen spannender te maken en Mercedes krijgt in het geheim het prijzengeld van RBR. (sarcasme)
Dat is de Japanse manier om het zo te benoemenquote:Op zondag 13 september 2020 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
'Have to work with the guys of Honda why we're losing power at the start' - Horner
Waarom zou Mercedes dat doen? Bottas gaat keurig tweede worden dit WK. Dat die rijdt als een pannekoek is hun een zorg. Zolang hij maar puntjes binnen brengt die zorgen voor de constructeurstitel.quote:Op zondag 13 september 2020 18:06 schreef VacaLoca het volgende:
Zou mooi zijn als Max als een bokser roept van I want to race you in the same car Lewis! Either you're coming to Red Bull or I'm coming to Mercedes! You and me for the title next year!
En dat het dan ook gebeurt. Bottas er uit, contract zegt toch niets in F1, genoeg clausules om uit te kiezen, en Max vs Hamilton voor de 2021 titel.
Ze brengen erg veel geduld op die F1 coureurs.
Schijnt een hele goede DJ te zijnquote:Op zondag 13 september 2020 18:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Molendijk is wel echt een lul volgens mij. En wordt gelukkig dan weer niet geremd door enige vorm van kennis.
Ach, van Emma Wortelboer weet ook nog steeds niemand wat ze doet.quote:
Die heeft tenminste nog goede tetten.quote:Op zondag 13 september 2020 18:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach, van Emma Wortelboer weet ook nog steeds niemand wat ze doet.
Vind het maar een vieze hippiequote:Op zondag 13 september 2020 18:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog goede tetten.
gaat niet gebeuren. Zou het graag zien, HAM in een RB of Max in een Merc, maar nee, te veel spanning kan de F1 niet gebruiken. Er moet er een veruit de boventoon voeren. Dat is ook wat F1 saai maakt, er zijn genoeg leuke coureurs maar ze moeten in de juiste wagen zitten om het echt spannend te maken.quote:Op zondag 13 september 2020 18:06 schreef VacaLoca het volgende:
Zou mooi zijn als Max als een bokser roept van I want to race you in the same car Lewis! Either you're coming to Red Bull or I'm coming to Mercedes! You and me for the title next year!
En dat het dan ook gebeurt. Bottas er uit, contract zegt toch niets in F1, genoeg clausules om uit te kiezen, en Max vs Hamilton voor de 2021 titel.
Ze brengen erg veel geduld op die F1 coureurs.
Jup, de sport heeft echt een groot probleem momenteel, er is echt niks meer aan. Je blijft kijken omdat je weet hoe leuk het kan zijn en toch hoop blijft houden, maar er komt een keer moment dat kijkers massaal gaan afhaken.quote:Op zondag 13 september 2020 18:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren. Zou het graag zien, HAM in een RB of Max in een Merc, maar nee, te veel spanning kan de F1 niet gebruiken. Er moet er een veruit de boventoon voeren. Dat is ook wat F1 saai maakt, er zijn genoeg leuke coureurs maar ze moeten in de juiste wagen zitten om het echt spannend te maken.
Ik had gehoopt dat LEC dat zou doen maar ja.. we kennen het verhaal rondom Ferrari. Glas, plas, het blijft zoals het was. Ook ALB is niet de coureur die het verschil maakt. De F1 is kapot, je kan hopen op, daar blijft het bij. Merc is te dominant met de belachelijke Hamilton en slaafje Bottas. Jammer.
in de zandbak is daar de ruimte wel voorquote:Op zondag 13 september 2020 18:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Benieuwd of we dit seizoen nog een auto geborgen zien worden met alleen lokaal geel.
Nou ja, als de auto van Magnussen in Monza op een te gevaarlijke plek stond dan ben ik erg benieuwd wanneer een auto wel veilig genoeg staat om met lokaal geel verwijderd te worden.quote:Op zondag 13 september 2020 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de zandbak is daar de ruimte wel voor
Het is eigenlijk heel triest om aan te zien dat MB totaal geen weerstand krijgt en zo op hun dooie akkertje wegrijdt bij de rest van het veld. Als dan de enige uitdager het ook nog af laat weten (om welke reden dan ook) is de strijd om het kampioenschap gewoon een formaliteit.quote:Op zondag 13 september 2020 18:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jup, de sport heeft echt een groot probleem momenteel, er is echt niks meer aan. Je blijft kijken omdat je weet hoe leuk het kan zijn en toch hoop blijft houden, maar er komt een keer moment dat kijkers massaal gaan afhaken.
2022 kan niet snel genoeg komen, en dan is het nog maar de vraag of de dominantie van Mercedes daarmee gebroken wordt.
Ja, dat stond 'ie. Stond niet achter de vangrail (want dat was een marshallpost) en de auto kon daar ook niet achter de vangrail, dus die moest naar de pits. Dan kun de pitstraat niet open laten. Er was geen code rood.quote:Op zondag 13 september 2020 18:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou ja, als de auto van Magnussen in Monza op een te gevaarlijke plek stond dan ben ik erg benieuwd wanneer een auto wel veilig genoeg staat om met lokaal geel verwijderd te worden.
Dus jij bent van mening dat er nooit een stilgevallen auto verwijderd kan worden zonder safety car fase?quote:Op zondag 13 september 2020 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
A, dat stond 'ie. Stond niet achter de vangrail (want dat was een marshallpost) en de auto kon daar ook niet achter de vangrail, dus die moest naar de pits. Dan kun de pitstraat niet open laten. Er was geen code rood.
Is je ook pas 100x uitgelegd
quote:Op zondag 13 september 2020 18:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat er nooit een stilgevallen auto verwijderd kan worden zonder safety car fase?
Verdomme inderdaad. Voor elke fucking situatie de SC. Trouwens ook bij F3 en F2.quote:Op zondag 13 september 2020 18:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou ja, als de auto van Magnussen in Monza op een te gevaarlijke plek stond dan ben ik erg benieuwd wanneer een auto wel veilig genoeg staat om met lokaal geel verwijderd te worden.
Dat staat er nietquote:Op zondag 13 september 2020 18:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat er nooit een stilgevallen auto verwijderd kan worden zonder safety car fase?
Dat is ie ook niet ! Als ie geen 1e ligt dan is ie zo onzeker als wat en klinkt hij niet als een champ met zn gejammerquote:Op zondag 13 september 2020 18:07 schreef Justevo het volgende:
Hoe Hamilton hier op terug kijkt als ie oud is.. Waarschijnlijk lacht ie de ballen uit z'n broek dat Bottas zijn enige weerstand was. Daarom zal hij ook nooit worden gezien als een van de grootste.
Niet als de enige manier om hem weg te krijgen de pitstraat is.quote:Op zondag 13 september 2020 18:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat er nooit een stilgevallen auto verwijderd kan worden zonder safety car fase?
Ja, Gasly wil zich wurmen waar geen plek isquote:Op zondag 13 september 2020 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weet niet of deze al is uitgezonden op TV maar heb hem volgens mij niet gezien maar het maakt die crash in het middenveld wel duidelijk
[ afbeelding ]
En ze waren olie/brandstof oid aan het opruimen in bocht xquote:Op zondag 13 september 2020 18:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet als de enige manier om hem weg te krijgen de pitstraat is.
Dat zei ik al, dat was alleen omdat ze dan de halve race achter SC zouden rijden.quote:Op zondag 13 september 2020 18:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het lijkt er sterk op dat men tegenwoordig de safety car en de rode vlag gebruikt om "de show te verbeteren" en kunstmatig spanning te creëren. Een rode vlag voor een crash op start/ finish... Het veld kan letterlijk met 0,0 risico door de pitstraat rijden en alle brokstukken vermijden. Dat gaat natuurlijk helemaal nergens meer over. Er staan geen auto's in het grind, er hoeft geen bandenstapel hersteld te worden etc.
Leuk, door de pitstraat. Voor hoeveel ronden? En hoe zit dat dan met pitstops? Dan moet je de pit stops achter de SC verbieden. Anders levert dat alleen maar chaos op.quote:Op zondag 13 september 2020 18:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het lijkt er sterk op dat men tegenwoordig de safety car en de rode vlag gebruikt om "de show te verbeteren" en kunstmatig spanning te creëren. Een rode vlag voor een crash op start/ finish... Het veld kan letterlijk met 0,0 risico door de pitstraat rijden en alle brokstukken vermijden. Dat gaat natuurlijk helemaal nergens meer over. Er staan geen auto's in het grind, er hoeft geen bandenstapel hersteld te worden etc.
Dan verschillen wij van mening.quote:Op zondag 13 september 2020 18:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Leuk, door de pitstraat. Voor hoeveel ronden? En hoe zit dat dan met pitstops? Dan moet je de pit stops achter de SC verbieden. Anders levert dat alleen maar chaos op.
De beslissing voor een rode vlag was prima.
Jij denkt dat ze dat niet zsm willen doen?quote:Op zondag 13 september 2020 19:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening.
Het hoeft geen uur te duren om drie auto's te verwijderen.
Bijzondere conclusie die je trekt na het lezen van mijn post.quote:Op zondag 13 september 2020 19:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze dat niet zsm willen doen?
Dat is dan weer wél een goede conclusie van jouw kant uit.quote:Op zondag 13 september 2020 19:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb denk ik wel weer genoeg tijd op dit forum doorgebracht voor vandaag.
dit, die 2de rode vlag was nergens voor nodig. er lag niks op de baan zelfquote:Op zondag 13 september 2020 18:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het lijkt er sterk op dat men tegenwoordig de safety car en de rode vlag gebruikt om "de show te verbeteren" en kunstmatig spanning te creëren. Een rode vlag voor een crash op start/ finish... Het veld kan letterlijk met 0,0 risico door de pitstraat rijden en alle brokstukken vermijden. Dat gaat natuurlijk helemaal nergens meer over. Er staan geen auto's in het grind, er hoeft geen bandenstapel hersteld te worden etc.
De barriere was beschadigd en moest hersteld worden.quote:Op zondag 13 september 2020 19:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit, die 2de rode vlag was nergens voor nodig. er lag niks op de baan zelf
Nee, er lag inderdaad niets op de baan....quote:Op zondag 13 september 2020 19:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit, die 2de rode vlag was nergens voor nodig. er lag niks op de baan zelf
Je moet hem iets eerder hebben, in die van Gasly zie je dat hij in een gat duikt dat duidelijk gaat verdwijnen. Ik vind het raar dat hij geen penalty daarvoor krijgt.quote:Op zondag 13 september 2020 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weet niet of deze al is uitgezonden op TV maar heb hem volgens mij niet gezien maar het maakt die crash in het middenveld wel duidelijk
[ afbeelding ]
Dat was de eerste rode vlag.quote:Op zondag 13 september 2020 19:33 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nee, er lag inderdaad niets op de baan....![]()
Is daar al een uitspraak over, dan? Het zou toch na de race worden uitgezocht?quote:Op zondag 13 september 2020 19:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Je moet hem iets eerder hebben, in die van Gasly zie je dat hij in een gat duikt dat duidelijk gaat verdwijnen. Ik vind het raar dat hij geen penalty daarvoor krijgt.
Ze moeten ook de debri op kunnen ruimen. Die crash van Stroll zou daar ook een gevolg van kunnen zijn en dan blijf je aan de gang.quote:Op zondag 13 september 2020 18:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het lijkt er sterk op dat men tegenwoordig de safety car en de rode vlag gebruikt om "de show te verbeteren" en kunstmatig spanning te creëren. Een rode vlag voor een crash op start/ finish... Het veld kan letterlijk met 0,0 risico door de pitstraat rijden en alle brokstukken vermijden. Dat gaat natuurlijk helemaal nergens meer over. Er staan geen auto's in het grind, er hoeft geen bandenstapel hersteld te worden etc.
Ja baas. WMB racing incident eigenlijk.quote:Op zondag 13 september 2020 19:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Je moet hem iets eerder hebben, in die van Gasly zie je dat hij in een gat duikt dat duidelijk gaat verdwijnen. Ik vind het raar dat hij geen penalty daarvoor krijgt.
Kimi zwabberde iets maar hij wil natuurlijk ook meer naar de buitenkant om de bocht beter te kunnen nemen. Hij denkt dat Gasly dat ook gaat doen omdat die nog ergens midden op de baan rijdt. Wat Kimi niet weet is dat Gasly geen ruimte heeft om dat te doen omdat Grojean(?) daar al rijdt. Gasly is de enige die dat overzicht had en hij had zat bovendien ook het verst naar achter van die 3 geloof ikquote:Op zondag 13 september 2020 19:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Al zwabberde die wel iets te veel. Geen idee waarom
Trouwens maat, als je toch zo goed bezig bent, kan je misschien ook de onboard van Kyvat kijken vlak voor de grote crash bij de SC restart? Bij ziggo zeiden ze dat het Russell was die zn groot gat liet, maar volgens mij reageerde Russell op Ocon, en Ocon weer op Kvyat, (weet niet of daarvoor nog iemand een groot gat liet)quote:Op zondag 13 september 2020 19:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja baas. WMB racing incident eigenlijk.
[ afbeelding ]
Jup check ditquote:Op zondag 13 september 2020 19:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Trouwens maat, als je toch zo goed bezig bent, kan je misschien ook de onboard van Kyvat kijken vlak voor de grote crash bij de SC restart? Bij ziggo zeiden ze dat het Russell was die zn groot gat liet, maar volgens mij reageerde Russell op Ocon, en Ocon weer op Kvyat, (weet niet of daarvoor nog iemand een groot gat liet)
Klopt. Was wel vrij naïef van gasly om daar tussen te gaan.quote:Op zondag 13 september 2020 19:48 schreef opreis het volgende:
[..]
Kimi zwabberde iets maar hij wil natuurlijk ook meer naar de buitenkant om de bocht beter te kunnen nemen. Hij denkt dat Gasly dat ook gaat doen omdat die nog ergens midden op de baan rijdt. Wat Kimi niet weet is dat Gasly geen ruimte heeft om dat te doen omdat Grojean(?) daar al rijdt. Gasly is de enige die dat overzicht had en hij had zat bovendien ook het verst naar achter van die 3 geloof ik
Bij Kvyat gebeurde er niks vreemds, Ocon aarzelde wel steeds op die grid maar het was toch echt Russell dit dat gat veel te groot liet worden waardoor die dacht dat ze al herstart waren, maar hij kwam zelf goed wegquote:Op zondag 13 september 2020 19:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Trouwens maat, als je toch zo goed bezig bent, kan je misschien ook de onboard van Kyvat kijken vlak voor de grote crash bij de SC restart? Bij ziggo zeiden ze dat het Russell was die zn groot gat liet, maar volgens mij reageerde Russell op Ocon, en Ocon weer op Kvyat, (weet niet of daarvoor nog iemand een groot gat liet)
Als die volgend jaar een team heeft, dan is dat pas een wonderquote:Op zondag 13 september 2020 20:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat die Grosjean de race gewoon heeft uitgereden is ook een wonder
Dat die auto nog überhaupt niet g reed ondanks al die schadevergoeding.quote:Op zondag 13 september 2020 20:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat die Grosjean de race gewoon heeft uitgereden is ook een wonder
Als ze straks die motor gaan vervangen heb je door 1 motor 3 races lang gezeik.quote:Op zondag 13 september 2020 20:18 schreef Tinos85 het volgende:
Zou er al een Japanner die het probleem van vorige week onderzocht heeft ontslag hebben genomen?
quote:Op zondag 13 september 2020 20:18 schreef Tinos85 het volgende:
Zou er al een Japanner die het probleem van vorige week onderzocht heeft ontslag hebben genomen?
Mja maar dat was in de V8- en V10-tijd niet anders natuurlijk. Het is eigenlijk altijd zo geweest in de (moderne) Formule 1 dat er maar twee of soms drie teams per jaar kampioenswaardig waren.quote:Op zondag 13 september 2020 20:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Als ze straks die motor gaan vervangen heb je door 1 motor 3 races lang gezeik.
Die V6 motoren zijn zn beetje het slechts wat er met de F1 is gebeurd. Gigantische kosten en 50 tot 75% van de teams is op voorhand al kansloos voor een kampioenschap geweest.
Volgens mij waren de motoren goedkoper, betrouwbaarder en ook qua performance meer aan elkaar gewaagd.quote:Op zondag 13 september 2020 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mja maar dat was in de V8- en V10-tijd niet anders natuurlijk. Het is eigenlijk altijd zo geweest in de (moderne) Formule 1 dat er maar twee of soms drie teams per jaar kampioenswaardig waren.
Ja gok dat deze wel afgeschreven is. Hier wil Verstappen niet nog een keer mee racen gok ikquote:Op zondag 13 september 2020 20:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Als ze straks die motor gaan vervangen heb je door 1 motor 3 races lang gezeik.
Die V6 motoren zijn zn beetje het slechts wat er met de F1 is gebeurd. Gigantische kosten en 50 tot 75% van de teams is op voorhand al kansloos voor een kampioenschap geweest.
Kan me nog wel die V8 Cosworth-klantenmotoren herinneren uit de jaren 90 jaquote:Op zondag 13 september 2020 20:38 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij waren de motoren goedkoper, betrouwbaarder en ook qua performance meer aan elkaar gewaagd.
En hadden we alleen nog Ferrari motoren op de grid gehad.quote:Op zondag 13 september 2020 20:38 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij waren de motoren goedkoper, betrouwbaarder en ook qua performance meer aan elkaar gewaagd.
Dat maakt ze natuurlijk niet per definitie beter, tegenwoordig kunnen ze de hele motor op elk vlak monitoren en optimaliseren. Daarvoor zoeken ze natuurlijk de grens op om er het meeste uit te kunnen krijgen maar daardoor hoeft er maar 1 afwijking te zijn en de hele motor draait in de soep.quote:Op zondag 13 september 2020 20:38 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij waren de motoren goedkoper, betrouwbaarder en ook qua performance meer aan elkaar gewaagd.
Vrije training 1 en 2 reed ie met een andere motor toch? Tenminste, meestal op vrijdag.quote:Op zondag 13 september 2020 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toch bizar dat je alle vrije trainingen en de kwali geen problemen hebt met die motor en tijdens de race alleen maar.
En Albon helemaal geen.
En dat is erg omdat?quote:Op zondag 13 september 2020 20:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En hadden we alleen nog Ferrari motoren op de grid gehad.
Minder fabrieksteams. Terug naar de jaren '80 met de garagistes.quote:
Denk dat het veld er leuk uit zou zien zonder mercedes dus zie nog steeds het probleem nietquote:Op zondag 13 september 2020 20:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Minder fabrieksteams. Terug naar de jaren '80 met de garagistes.
Dst laatste klopt iigquote:Op zondag 13 september 2020 20:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Vrije training 1 en 2 reed ie met een andere motor toch? Tenminste, meestal op vrijdag.
Bij Albon is tussen FP3 en de kwalificatie de motor vervangen las ik.
Geen Mercedes, geen Renault. De vraag is of we dan überhaupt 20 auto's aan de start hadden gehad.quote:Op zondag 13 september 2020 20:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Denk dat het veld er leuk uit zou zien zonder mercedes dus zie nog steeds het probleem niet
Misschien hadden Manor/Caterham daardoor wel meer prijzengeld gehad en daardoor kunnen blijven. Of misschien ook andere teams/constructeurs interesse gehad omdat het goedkoper zou zijn om in te stappen.quote:Op zondag 13 september 2020 20:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen Mercedes, geen Renault. De vraag is of we dan überhaupt 20 auto's aan de start hadden gehad.
Misschien. Maar één motorleverancier is F1 onwaardig. Dus ik ben blij dat het niet xover is gekomen.quote:Op zondag 13 september 2020 20:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Misschien hadden Manor/Caterham daardoor wel meer prijzengeld gehad en daardoor kunnen blijven. Of misschien ook andere teams/constructeurs interesse gehad omdat het goedkoper zou zijn om in te stappen.
Het is en blijft een motorische sport.quote:Op zondag 13 september 2020 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toch bizar dat je alle vrije trainingen en de kwali geen problemen hebt met die motor en tijdens de race alleen maar.
En Albon helemaal geen.
"onwaardig" is een kul argument natuurlijk. We hebben ook maar één banden leverancier.quote:Op zondag 13 september 2020 21:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien. Maar één motorleverancier is F1 onwaardig. Dus ik ben blij dat het niet xover is gekomen.
Dat zijn veelquote:Op zondag 13 september 2020 21:01 schreef Starflyer het volgende:
12 coureurs hebben een waarschuwing gehad voor de herstart.
https://www.fia.com/sites(...)n_-_race_restart.pdf (pdf)
Er is een uitspraak over een gat en een racingdriverquote:Op zondag 13 september 2020 19:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is daar al een uitspraak over, dan? Het zou toch na de race worden uitgezocht?
Goede actie van de FIA. Niemand had volledig schuld en andersom.quote:Op zondag 13 september 2020 21:01 schreef Starflyer het volgende:
12 coureurs hebben een waarschuwing gehad voor de herstart.
https://www.fia.com/sites(...)n_-_race_restart.pdf (pdf)
No furher action, race incident (car 7, 8, 10 en 33 - turn 2 incident): https://www.fia.com/documents/season/season-2020-1059quote:Op zondag 13 september 2020 19:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is daar al een uitspraak over, dan? Het zou toch na de race worden uitgezocht?
Banden is wat anders dan een motor. F1 hoeft van mij geen veredelde spec serie te worden. Daar zijn er al genoeg van.quote:Op zondag 13 september 2020 21:08 schreef opreis het volgende:
[..]
"onwaardig" is een kul argument natuurlijk. We hebben ook maar één banden leverancier.
Terug naar meer bandenleveranciers zou ik wel leuk vinden. En de T-car terug, maar dat zal te duur zijnquote:Op zondag 13 september 2020 21:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Banden is wat anders dan een motor. F1 hoeft van mij geen veredelde spec serie te worden. Daar zijn er al genoeg van.
Nee juist slechte actie Chev, kom op nou.quote:Op zondag 13 september 2020 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goede actie van de FIA. Niemand had volledig schuld en andersom.
En een voorvleugel wat anders dan een bargeboard. Punt is dat het zonde is dat door een onnodige dure en complexe motor er keer op keer potentiele actie niet gebeurd. Dit had gewoon een mooi gevecht tussen Max en Lewis kunnen zijn.quote:Op zondag 13 september 2020 21:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Banden is wat anders dan een motor. F1 hoeft van mij geen veredelde spec serie te worden. Daar zijn er al genoeg van.
Hoe bedoel je "gaan ze gewoon verder met wat ze deden"? Alle betrokkenen hebben een dnf, denk je dat ze daar blij mee zijn? Dat ze expres tegen elkaar aan gereden zijn? Het is geen kleuterklasje. Je hoeft niet overal als een schoolmeester straffen voor uit te delen.quote:Op zondag 13 september 2020 21:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee juist slechte actie Chev, kom op nou.
"we hebben geen idee wiens schuld dit is maar zorg maar dat het niet meer gebeurd".
Als je verder niet zegt wie het precies fout deed gaan ze gewoon verder met wat ze deden.
[..]
En een voorvleugel wat anders dan een bargeboard. Punt is dat het zonde is dat door een onnodige dure en complexe motor er keer op keer potentiele actie niet gebeurd. Dit had gewoon een mooi gevecht tussen Max en Lewis kunnen zijn.
Nee, niet allemaal. Er waren geen 12 uitvallers bij dat incident. Er waren er niet eens 12 in totaal.quote:Op zondag 13 september 2020 21:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "gaan ze gewoon verder met wat ze deden"? Alle betrokkenen hebben een dnf, denk je dat ze daar blij mee zijn? Dat ze expres tegen elkaar aan gereden zijn? Het is geen kleuter klasje.
Niet alle betrokkenen hebben een DNF, Kvyat heeft optimaal geprofiteerd dus waarom zou hij het niet nog een keer doen? Deze gasten hebben regels nodig, zie ook het Monza kwalificatie debacle voor het 2de jaar op rij.quote:Op zondag 13 september 2020 21:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "gaan ze gewoon verder met wat ze deden"? Alle betrokkenen hebben een dnf, denk je dat ze daar blij mee zijn? Dat ze expres tegen elkaar aan gereden zijn? Het is geen kleuterklasje. Je hoeft niet overal als een schoolmeester straffen voor uit te delen.
Wat nou als 12 man het fout collectief fout deden? Dan kan je moeilijk 1 schuldige aanwijzen. Wie is volgens jou dan de hoofdschuldige?quote:Op zondag 13 september 2020 21:22 schreef opreis het volgende:
Nee juist slechte actie Chev, kom op nou.
"we hebben geen idee wiens schuld dit is maar zorg maar dat het niet meer gebeurd".
Als je verder niet zegt wie het precies fout deed gaan ze gewoon verder met wat ze deden.
Uhh, wat?quote:Op zondag 13 september 2020 21:36 schreef beantherio het volgende:
Hoe kan het dat bij Indycar dit soort herstarts altijd zo gelikt verlopen en het bij Formule 1 zo'n zootje kan worden? Ik heb het idee dat er hier iets duidelijk te verbeteren valt.
Eens, racing incidentquote:Op zondag 13 september 2020 19:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja baas. WMB racing incident eigenlijk.
[ afbeelding ]
De eerste in de rij die het fout doet is de aanstichter. Degene daarachter reageren daar alleen maar op.quote:Op zondag 13 september 2020 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat nou als 12 man het fout collectief fout deden? Dan kan je moeilijk 1 schuldige aanwijzen. Wie is volgens jou dan de hoofdschuldige?
Daar doen ze niet anders. Al gaat het daar ook regelmatig fout. Er is niet voor niets de uitspraak yellows breed yellows.quote:Op zondag 13 september 2020 21:36 schreef beantherio het volgende:
Hoe kan het dat bij Indycar dit soort herstarts altijd zo gelikt verlopen en het bij Formule 1 zo'n zootje kan worden? Ik heb het idee dat er hier iets duidelijk te verbeteren valt.
Rollende herstart had je het toch over? De Indy doet alleen maar rollende starts en herstarts. Die weten niet beter. Ook ook dan gaat het nog regelmatig fout zoals in de F1 vandaag. Dit seizoen ook, met iemand die te vroeg accelereerde en weer remde. Niet de minste namen bij betrokken. Ook dikke crashquote:Op zondag 13 september 2020 21:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
De oorzaak van de eerste rode vlag. Vreemde situatie die voorkomen had kunnen worden imho.
Maximale afstand is trouwens 10 autolengtes volgens de regels. Volgens dat FIA document ging het meer om dat accelereren en remmen, terwijl je gewoon achter elkaar moet blijven. Misschien moeten ze het aantal autolengtes gewoon gaan verkleinen want nu is dan gassen en remmen te veelquote:Op zondag 13 september 2020 21:42 schreef opreis het volgende:
[..]
De eerste in de rij die het fout doet is de aanstichter. Degene daarachter reageren daar alleen maar op.
Degene voor je acceleert -> dan doe jij dat ook want je mag geen gat laten vallen + dat zou de aanleiding moeten zijn voor de herstart. Als diegene voor je dan remt, dan moet jij dat ook doen want je mag degene die voor je rijdt niet inhalen voor de SC restartlijn.
+dat je niet meer dan 5 auto lengtes verschil mag hebben, en dat lijkt iig Kvyat wel te hebben. Weet niet hoe dat zit met Kmag voor hem.
Dat zeg ikquote:Op zondag 13 september 2020 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
Twee weken geleden in de Indycar de rollende start voor race 1 op de Gateway International Raceway ging het voor de start al mis toen er een aantal te vroeg op het gas gingen. Vier auto's die uitvielen.
Nee, 5 autolengtesquote:Op zondag 13 september 2020 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maximale afstand is trouwens 10 autolengtes volgens de regels. Volgens dat FIA document ging het meer om dat accelereren en remmen, terwijl je gewoon achter elkaar moet blijven. Misschien moeten ze het aantal autolengtes gewoon gaan verkleinen want nu is dan gassen en remmen te veel
Nee, 10.quote:
Toch wel onder druk van de milieu bewegingquote:Op zondag 13 september 2020 20:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Als ze straks die motor gaan vervangen heb je door 1 motor 3 races lang gezeik.
Die V6 motoren zijn zn beetje het slechts wat er met de F1 is gebeurd. Gigantische kosten en 50 tot 75% van de teams is op voorhand al kansloos voor een kampioenschap geweest.
Achter de SC ja. Voor de eerste auto. Op het moment dat de lichten uit zijn mag je zoveel afstand nemen als je wil. En dat geldt voor iedere auto. Je mag alleen niet erratic rijden, dus gas geven en remmen.quote:Op zondag 13 september 2020 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maximale afstand is trouwens 10 autolengtes volgens de regels. Volgens dat FIA document ging het meer om dat accelereren en remmen, terwijl je gewoon achter elkaar moet blijven. Misschien moeten ze het aantal autolengtes gewoon gaan verkleinen want nu is dan gassen en remmen te veel
https://www.fia.com/sites(...)_11_-_2020-08-25.pdfquote:When the clerk of the course decides it is safe to call in the safety car the message "SAFETY CAR IN THIS LAP" will be sent to all teams via the official messaging system and the car's orange lights will be extinguished. This will be the signal to the teams and drivers that it will be entering the pit lane at the end of that lap.
At this point the first car in line behind the safety car may dictate the pace and, if necessary, fall more than ten car lengths behind it.
In order to avoid the likelihood of accidents before the safety car returns to the pits, from the point at which the lights on the car are turned out drivers must proceed at a pace which involves no erratic acceleration or braking nor any other manoeuvre which is likely to endanger other drivers or impede the restart.
Dat laatste gelukkig wel. Er wordt echt helemaal niemand gelukkig van 2 banden leveranciers.quote:Op zondag 13 september 2020 21:08 schreef opreis het volgende:
[..]
"onwaardig" is een kul argument natuurlijk. We hebben ook maar één banden leverancier.
Misschien dat het dan een incident is maar ik vond het vrij extreem. En op de een of andere manier leek het me ook wel wat onnodig. Er is vast wel een regel te bedenken waarmee afgedwongen kan worden dat coureurs op start/finish een gangbare racesnelheid hebben.quote:Op zondag 13 september 2020 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rollende herstart had je het toch over? De Indy doet alleen maar rollende starts en herstarts. Die weten niet beter. Ook ook dan gaat het nog regelmatig fout zoals in de F1 vandaag. Dit seizoen ook, met iemand die te vroeg accelereerde en weer remde. Niet de minste namen bij betrokken. Ook dikke crash
Een herstartzone zoals in Nascar.quote:Op zondag 13 september 2020 22:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien dat het dan een incident is maar ik vond het vrij extreem. En op de een of andere manier leek het me ook wel wat onnodig. Er is vast wel een regel te bedenken waarmee afgedwongen kan worden dat coureurs op start/finish een gangbare racesnelheid hebben.
Wasda?quote:Op zondag 13 september 2020 22:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een herstartzone zoals in Nascar.
Ze waren nog niet op start/finish. Of de SC line. Iig de gecrashten en bijna-gecrashten niet. En de voorste vh veld mag het tempo bepalen.quote:Op zondag 13 september 2020 22:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien dat het dan een incident is maar ik vond het vrij extreem. En op de een of andere manier leek het me ook wel wat onnodig. Er is vast wel een regel te bedenken waarmee afgedwongen kan worden dat coureurs op start/finish een gangbare racesnelheid hebben.
Dat is er eigenlijk al. Herstartlijn tot aan tegenwoordig de finishlijn.quote:Op zondag 13 september 2020 22:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een herstartzone zoals in Nascar.
quote:Op zondag 13 september 2020 21:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Achter de SC ja. Voor de eerste auto. Op het moment dat de lichten uit zijn mag je zoveel afstand nemen als je wil. En dat geldt voor iedere auto. Je mag alleen niet erratic rijden, dus gas geven en remmen.
quote:All competing cars must reduce speed and form up in line behind the safety car no more than
ten car lengths apart.
Eindelijk eens gelijkquote:
Maar naar aanleiding van welke GP werd dit ook alweer ingevoerd omdat Vettel een te groot gat naar de SC liet vallen?quote:
Jawel hoorquote:Op zondag 13 september 2020 21:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat laatste gelukkig wel. Er wordt echt helemaal niemand gelukkig van 2 banden leveranciers.
Omdat we daar zin in hebbenquote:Op zondag 13 september 2020 22:03 schreef bianconeri het volgende:
Waarom wordt er nog zo veel over dat moment gepraat?
Het was toch overduidelijk geblunder van de mensen achterin.... De pitmuur moet gewoon beter instructies geven.
Ze weten allemaal dat ze vrij laat zullen gaan herstarten.
Is niets mis met die herstart procedure.
Je hebt gelijk. Vroeger was het wel 5 overigens.quote:
Oeioeioei!!11 Mag ik de hulplijn inschakelen?quote:Op zondag 13 september 2020 22:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar naar aanleiding van welke GP werd dit ook alweer ingevoerd omdat Vettel een te groot gat naar de SC liet vallen?
Dat zijn nog eens quizvragen!
Achter de SC. Als de lichten uit zijn mag het neer zijn. Zie mijn edit.quote:Op zondag 13 september 2020 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eindelijk eens gelijk
Het was groen toch? Meen 3 groene lampen gezien te hebben. Of was dat bij 1 vd andere herstarts?quote:Op zondag 13 september 2020 22:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Achter de SC. Als de lichten uit zijn mag het neer zijn. Zie mijn edit.
Ik weet het antwoord niet dus tis altijd goed.quote:Op zondag 13 september 2020 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oeioeioei!!11 Mag ik de hulplijn inschakelen?
Kut, heb ik alsnog niet gelijkquote:Op zondag 13 september 2020 22:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Achter de SC. Als de lichten uit zijn mag het neer zijn. Zie mijn edit.
Dit deden al die 12 coureurs dus wel.quote:In order to avoid the likelihood of accidents before the safety car returns to the pits, from the
point at which the lights on the car are turned out drivers must proceed at a pace which involves
no erratic acceleration or braking nor any other manoeuvre which is likely to endanger other
drivers or impede the restart.
Een zone voor start/finishlijn waarbinnen je na een SC gas moet geven.quote:
Staat ook in het decision documentquote:Op zondag 13 september 2020 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kut, heb ik alsnog niet gelijk
[..]
Dit deden al die 12 coureurs dus wel.
Lichten van de SC, dat aangeeft dat die naar binnen gaat.quote:Op zondag 13 september 2020 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was groen toch? Meen 3 groene lampen gezien te hebben. Of was dat bij 1 vd andere herstarts?
Ja, dat weet ik. Maar die was al weg/terug in de pits toen. Crash gebeurde op het rechte stuk.quote:Op zondag 13 september 2020 22:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lichten van de SC, dat aangeeft dat die naar binnen gaat.
Ja, dat klopt. Staat ook in de regels. Als de leider de start/finishlijn nadert wordt het licht op groen gezet.quote:Op zondag 13 september 2020 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar die was al weg/terug in de pits toen. Crash gebeurde op het rechte stuk.
Ik bedoel dat ik langs de baan 3x groen zag.
quote:As the safety car is approaching the pit entry the SC boards will be withdrawn and, other than on the last lap of the race, as the leader approaches the Line the yellow flags will be withdrawn and a green flag will be displayed at the Line.
Met alle punten eens van je. Red Bull mag zich schamen wat ze neerzetten de laatste paar races. 33% van de races is Max nu uitgevallen. Lachwekkend slecht en topteam onwaardig.quote:Op zondag 13 september 2020 22:01 schreef bianconeri het volgende:
Tja wat een race. Ene kant heel mooi, nieuw circuit en best een mooi circuit.
Bijzondere momenten in het begin natuurlijk.
En een bijzondere einduitslag. De allerslechtste coureur van de grid die zelfs nog op het podium weet te komen, echt belachelijk dat zo'n prutser op het podium mag komen.
Echt met alle mazzel van de wereld. Weet de start volledig te verknallen, weet een herstart volledig te verprutsen.
Heeft totaal niet de snelheid. Maar krijgt het volledig cadeau door een klapband en de herstart daarna.
Echt hoe verzin je het, hoeveel mazzel moet zo'n prutser hebben om op het podium te hebben.
Het ergste voor RBR is dat ze op deze manier een excuus hebben om zo'n prutser te behouden.
RBR zakt langzaam van sub-top naar midfield. Auto is te langzaam, is niet betrouwbaar. En heeft 1 goede coureur en 1 die er niets van kan.
Zo jammer dat die oude opa die allang met pensioen hoort ondanks die 5 sec straf nog op het podium staat.
Russel echt de punten door de neus geboord. Die stond makkelijk in de punten en door die pech nog altijd geen punt helaas.
quote:Op zondag 13 september 2020 22:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Staat ook in de regels. Als de leider de start/finishlijn nadert wordt het licht op groen gezet.
[..]
En nog steeds het tweede team in het WK. Dan is de rest dus nog veel slechter en zijn dus veel meer topteam onwaardig.quote:Op zondag 13 september 2020 22:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Met alle punten eens van je. Red Bull mag zich schamen wat ze neerzetten de laatste paar races. 33% van de races is Max nu uitgevallen. Lachwekkend slecht en topteam onwaardig.
Really? Welke oude opa stond op het podium dan?quote:Op zondag 13 september 2020 22:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Met alle punten eens van je. Red Bull mag zich schamen wat ze neerzetten de laatste paar races. 33% van de races is Max nu uitgevallen. Lachwekkend slecht en topteam onwaardig.
Hongarije 2010quote:Op zondag 13 september 2020 22:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar naar aanleiding van welke GP werd dit ook alweer ingevoerd omdat Vettel een te groot gat naar de SC liet vallen?
Dat zijn nog eens quizvragen!
Hij weet het antwoord nietquote:
Een F1-pauze? Kan dat?quote:Op zondag 13 september 2020 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij weet het antwoord niet![]()
Ik ook niet trouwens, was in mijn F1-pauze
Yupsquote:
Dat was toch helemaal niks. Vervolgens maakt bridgestone banden voor Ferrari en de rest moet het er maar mee doen.quote:Op zondag 13 september 2020 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Vooral uit nostalgie (T-car ook). En ja, ik weet vd GP vd VS en maar 6 auto's oid ad start
Toen was die regel er al en werd Vettel bestraft. Was toen ook 10 lengtes zie ik.quote:
Nostalgie zeg ik toch?quote:Op zondag 13 september 2020 22:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal niks. Vervolgens maakt bridgestone banden voor Ferrari en de rest moet het er maar mee doen.
Of de uitslag werd bepaald omdat het team nu eenmaal op Michelin rijdt die het beter doet.
Nee, maar ik herinner me er wel vaag iets van. Let me think about it.quote:Op zondag 13 september 2020 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
YupsMaar weet jij het antwoord wél?
Toen keek ik nog niet. Ben wel oud, maar nog niet zó oud. En ik begon in 1991 oid met de Moto GP (Doohanquote:Op zondag 13 september 2020 22:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, maar ik herinner me er wel vaag iets van. Let me think about it.
Mijn laatste F1-pauze was trouwens eind jaren 80 ofzo.
quote:Op zondag 13 september 2020 22:01 schreef bianconeri het volgende:
Tja wat een race. Ene kant heel mooi, nieuw circuit en best een mooi circuit.
Bijzondere momenten in het begin natuurlijk.
En een bijzondere einduitslag. De allerslechtste coureur van de grid die zelfs nog op het podium weet te komen, echt belachelijk dat zo'n prutser op het podium mag komen.
Echt met alle mazzel van de wereld. Weet de start volledig te verknallen, weet een herstart volledig te verprutsen.
Heeft totaal niet de snelheid. Maar krijgt het volledig cadeau door een klapband en de herstart daarna.
Echt hoe verzin je het, hoeveel mazzel moet zo'n prutser hebben om op het podium te hebben.
Het ergste voor RBR is dat ze op deze manier een excuus hebben om zo'n prutser te behouden.
RBR zakt langzaam van sub-top naar midfield. Auto is te langzaam, is niet betrouwbaar. En heeft 1 goede coureur en 1 die er niets van kan.
Zo jammer dat die oude opa die allang met pensioen hoort ondanks die 5 sec straf nog op het podium staat.
Russel echt de punten door de neus geboord. Die stond makkelijk in de punten en door die pech nog altijd geen punt helaas.
Wat is dit danquote:Op zondag 13 september 2020 22:01 schreef bianconeri het volgende:
Tja wat een race. Ene kant heel mooi, nieuw circuit en best een mooi circuit.
Bijzondere momenten in het begin natuurlijk.
En een bijzondere einduitslag. De allerslechtste coureur van de grid die zelfs nog op het podium weet te komen, echt belachelijk dat zo'n prutser op het podium mag komen.
Echt met alle mazzel van de wereld. Weet de start volledig te verknallen, weet een herstart volledig te verprutsen.
Heeft totaal niet de snelheid. Maar krijgt het volledig cadeau door een klapband en de herstart daarna.
Echt hoe verzin je het, hoeveel mazzel moet zo'n prutser hebben om op het podium te hebben.
Het ergste voor RBR is dat ze op deze manier een excuus hebben om zo'n prutser te behouden.
RBR zakt langzaam van sub-top naar midfield. Auto is te langzaam, is niet betrouwbaar. En heeft 1 goede coureur en 1 die er niets van kan.
Zo jammer dat die oude opa die allang met pensioen hoort ondanks die 5 sec straf nog op het podium staat.
Russel echt de punten door de neus geboord. Die stond makkelijk in de punten en door die pech nog altijd geen punt helaas.
Goh wist niet dat jij zo'n fan was van Albon!quote:Op zondag 13 september 2020 22:01 schreef bianconeri het volgende:
Tja wat een race. Ene kant heel mooi, nieuw circuit en best een mooi circuit.
Bijzondere momenten in het begin natuurlijk.
En een bijzondere einduitslag. De allerslechtste coureur van de grid die zelfs nog op het podium weet te komen, echt belachelijk dat zo'n prutser op het podium mag komen.
Echt met alle mazzel van de wereld. Weet de start volledig te verknallen, weet een herstart volledig te verprutsen.
Heeft totaal niet de snelheid. Maar krijgt het volledig cadeau door een klapband en de herstart daarna.
Echt hoe verzin je het, hoeveel mazzel moet zo'n prutser hebben om op het podium te hebben.
Het ergste voor RBR is dat ze op deze manier een excuus hebben om zo'n prutser te behouden.
RBR zakt langzaam van sub-top naar midfield. Auto is te langzaam, is niet betrouwbaar. En heeft 1 goede coureur en 1 die er niets van kan.
Zo jammer dat die oude opa die allang met pensioen hoort ondanks die 5 sec straf nog op het podium staat.
Russel echt de punten door de neus geboord. Die stond makkelijk in de punten en door die pech nog altijd geen punt helaas.
Ach je kan er ook niet naar kijkenquote:Op zondag 13 september 2020 22:01 schreef bianconeri het volgende:
Tja wat een race. Ene kant heel mooi, nieuw circuit en best een mooi circuit.
Bijzondere momenten in het begin natuurlijk.
En een bijzondere einduitslag. De allerslechtste coureur van de grid die zelfs nog op het podium weet te komen, echt belachelijk dat zo'n prutser op het podium mag komen.
Echt met alle mazzel van de wereld. Weet de start volledig te verknallen, weet een herstart volledig te verprutsen.
Heeft totaal niet de snelheid. Maar krijgt het volledig cadeau door een klapband en de herstart daarna.
Echt hoe verzin je het, hoeveel mazzel moet zo'n prutser hebben om op het podium te hebben.
Het ergste voor RBR is dat ze op deze manier een excuus hebben om zo'n prutser te behouden.
RBR zakt langzaam van sub-top naar midfield. Auto is te langzaam, is niet betrouwbaar. En heeft 1 goede coureur en 1 die er niets van kan.
Zo jammer dat die oude opa die allang met pensioen hoort ondanks die 5 sec straf nog op het podium staat.
Russel echt de punten door de neus geboord. Die stond makkelijk in de punten en door die pech nog altijd geen punt helaas.
Ik herinner me nog de uitzendingen van de laatste paar GP's op Zandvoort begin jaren 80. Toen de uitzendingen naar RTL gingen begon mijn "F1-pauze" (we hadden nog geen kabel). Toen Jos Verstappen begon eindigde die pauze.quote:Op zondag 13 september 2020 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toen keek ik nog niet. Ben wel oud, maar nog niet zó oud. En ik begon in 1991 oid met de Moto GP (Doohan). Pas va 1994 F1
Ik heb Latifi niet op het podium gezien.quote:Op zondag 13 september 2020 22:01 schreef bianconeri het volgende:
Tja wat een race. Ene kant heel mooi, nieuw circuit en best een mooi circuit.
Bijzondere momenten in het begin natuurlijk.
En een bijzondere einduitslag. De allerslechtste coureur van de grid die zelfs nog op het podium weet te komen, echt belachelijk dat zo'n prutser op het podium mag komen.
Echt met alle mazzel van de wereld. Weet de start volledig te verknallen, weet een herstart volledig te verprutsen.
Heeft totaal niet de snelheid. Maar krijgt het volledig cadeau door een klapband en de herstart daarna.
Echt hoe verzin je het, hoeveel mazzel moet zo'n prutser hebben om op het podium te hebben.
Het ergste voor RBR is dat ze op deze manier een excuus hebben om zo'n prutser te behouden.
RBR zakt langzaam van sub-top naar midfield. Auto is te langzaam, is niet betrouwbaar. En heeft 1 goede coureur en 1 die er niets van kan.
Zo jammer dat die oude opa die allang met pensioen hoort ondanks die 5 sec straf nog op het podium staat.
Russel echt de punten door de neus geboord. Die stond makkelijk in de punten en door die pech nog altijd geen punt helaas.
Mijn pauze eindigde door Max. Of eigenlijk door Giedo. Zijn mot met Monisha wekte mijn interesse. Daardoor kwam ik erachter dat Max zou debuteren en besloot ik er weer1 race kijken aan te wagen. Geen hoge pet op v Jos, dus ik verwachtte vrij weinig van Max. Maar de jongem had écht veel talent. Sindsdien kijk ik weerquote:Op zondag 13 september 2020 22:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik herinner me nog de uitzendingen van de laatste paar GP's op Zandvoort begin jaren 80. Toen de uitzendingen naar RTL gingen begon mijn "F1-pauze" (we hadden nog geen kabel). Toen Jos Verstappen begon eindigde die pauze.
Is dat een oude opa ja? Past wel in de omschrijving in die post?quote:Op zondag 13 september 2020 22:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb Latifi niet op het podium gezien.
Alleen rechte stuk/bocht 1. Maar dat was vooraf al vrij duidelijk. En zo niet, was de F3/F2 kijken voldoende om tot die conclusie te komenquote:Op zondag 13 september 2020 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had meer verwacht van het racen zelf trouwens, maar na de start kan er op het circuit niet meer gevochten worden. Bocht 1 kan nog en misschien bij 2-3 en dan is het wel klaar. Geen backstraight op een circuit heeft wel wat raars in ieder geval.
Ik moet zeggen dat mijn interesse in de periode van de dominantie van Vettel wel wat is gaan dalen, maar dat ik toch wel altijd bleef kijken. Toen Max erbij kwam was ik in het begin heel sceptisch en leek het me na al die geflopte Nederlandse talenten niet veel meer dan "het zoontje van". Maar toen ie bij STR al mooie dingen liet zien was dat snel over.quote:Op zondag 13 september 2020 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn pauze eindigde door Max. Of eigenlijk door Giedo. Zijn mot met Monisha wekte mijn interesse. Daardoor kwam ik erachter dat Max zou debuteren en besloot ik er weer1 race kijken aan te wagen. Geen hoge pet op v Jos, dus ik verwachtte vrij weinig van Max. Maar de jongem had écht veel talent. Sindsdien kijk ik weer![]()
En steeds meer autosportklassen trouwens
Wel 2 DRS zones op Zandvoort.quote:Op zondag 13 september 2020 23:00 schreef beantherio het volgende:
Is er eigenlijk nog iets wat Zandvoort kan leren van deze race? Het is immers een vergelijkbaar soort circuit.
Eerder de coureurs dan het circuitquote:Op zondag 13 september 2020 23:00 schreef beantherio het volgende:
Is er eigenlijk nog iets wat Zandvoort kan leren van deze race? Het is immers een vergelijkbaar soort circuit.
Betrouwbaarheid is ook gewoon onderdeel van hét totaalpakket dat ‘F1-auto’ heet. Dus die “wat als” is niet zo relevant, je verliest vandaag gewoon op inhoud.quote:Op zondag 13 september 2020 22:59 schreef VacaLoca het volgende:
Horner en Marko stellen ook dat Max hier prima had kunnen winnen en voor de race was Max ook bijzonder optimistisch.
Mercedes weer last van bandenslijtage en Max had hele weekend prima topsnelheid op rechte stuk om met DRS er voorbij te kunnen.
Jammer dat er hier dan met "" wordt gereageerd als je bovenstaande stelt, maar het zuurste aan vandaag is gewoon dat heel de F1 liefhebbende wereld liever Max hadden zien strijden om P1 ipv dat we weer easy Mercedes 1-2 hadden en we dus niet meer over houden dan de "what if..". De what if is iig dat we nog kunnen stellen dat Mercedes hier te pakken was, dat is positiever dan dat ze onverslaanbaar zijn, maar tegelijkertijd oh zo cru en zuur.
Genoeg rijders die bestraft kunnen worden voor teveel afstand houden. Kijk hoe groot de gaten achterin zijn in de laatste bocht... Dat mag maximaal 5 auto lengtes zijn.quote:Op zondag 13 september 2020 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goede actie van de FIA. Niemand had volledig schuld en andersom.
Hamilton als hij direct achter de SC rijdt? Die houdt soms een kilometer afstand tot de SC en wordt daar niet op aangesprokenquote:Op zondag 13 september 2020 23:16 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Genoeg rijders die bestraft kunnen worden voor teveel afstand houden. Kijk hoe groot de gaten achterin zijn in de laatste bocht... Dat mag maximaal 5 auto lengtes zijn.
10 (ik dacht ook 5). Voor de 1e. Lees ff terug. En de SC was al weg ttv de crash. Alle baanlichten stonden ook alweer op groen.quote:Op zondag 13 september 2020 23:16 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Genoeg rijders die bestraft kunnen worden voor teveel afstand houden. Kijk hoe groot de gaten achterin zijn in de laatste bocht... Dat mag maximaal 5 auto lengtes zijn.
10 autolengtes mag dus. Dat is een flink gat.quote:Op zondag 13 september 2020 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton als hij direct achter de SC rijdt? Die houdt soms een kilometer afstand tot de SC en wordt daar niet op aangesproken
Wat ik wilde zeggen is dat het er soms wel 20 zijnquote:Op zondag 13 september 2020 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
10 autolengtes mag dus. Dat is een flink gat.
Uiteraard ging het mij om de volgende zinquote:Op zondag 13 september 2020 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat een oude opa ja? Past wel in de omschrijving in die post?![]()
Niet dat er een oude opa op het podium stond verder. Of iemand die ad beschrijving voldoet...
EDIT Overigens weet ik uiteraard dondersgoed op wie hij doelt. Maar die stond niet op het podium.
quote:De allerslechtste coureur van de grid die zelfs nog op het podium weet te komen, echt belachelijk dat zo'n prutser op het podium mag komen.
Geen idee hoor, maar het doet in deze sowieso niet ter zake. HAM had niet de P1 en de SC was alweer in de pits.quote:Op zondag 13 september 2020 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen is dat het er soms wel 20 zijn
Dubieus. GIO komt ook in aanmerking. En GRO.quote:Op zondag 13 september 2020 23:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Uiteraard ging het mij om de volgende zin
[..]
Komt wel vaker voor.quote:Op zondag 13 september 2020 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar dan nog klopt die post van bianconeri totaal niet.
Kan ik het niet mee oneens zijnquote:
Misschien moet Red Bull eerst eens gaan nadenken over hoe het kan dat Max zonder problemen de vrije trainingen en kwalificaties kan rijden maar wanneer het om punten gaat de motor niet niet werkt zoals het zou moeten.quote:Op zondag 13 september 2020 22:59 schreef VacaLoca het volgende:
Horner en Marko stellen ook dat Max hier prima had kunnen winnen en voor de race was Max ook bijzonder optimistisch.
Mercedes weer last van bandenslijtage en Max had hele weekend prima topsnelheid op rechte stuk om met DRS er voorbij te kunnen.
Jammer dat er hier dan met "" wordt gereageerd als je bovenstaande stelt, maar het zuurste aan vandaag is gewoon dat heel de F1 liefhebbende wereld liever Max hadden zien strijden om P1 ipv dat we weer easy Mercedes 1-2 hadden en we dus niet meer over houden dan de "what if..". De what if is iig dat we nog kunnen stellen dat Mercedes hier te pakken was, dat is positiever dan dat ze onverslaanbaar zijn, maar tegelijkertijd oh zo cru en zuur.
Wat suggereer jij dan?quote:Op maandag 14 september 2020 02:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Misschien moet Red Bull eerst eens gaan nadenken over hoe het kan dat Max zonder problemen de vrije trainingen en kwalificaties kan rijden maar wanneer het om punten gaat de motor niet niet werkt zoals het zou moeten. Het kan niet zomaar iets met betrouwbaarheid zijn want de drie andere auto's met een Honda achterin rijden wel zonder problemen rond.
daar lijkt het op inderdaadquote:Op maandag 14 september 2020 08:27 schreef Tinos85 het volgende:
Het is dezelfde motor als vorige week he. Kennelijk is het probleem van vorige week toch teruggekomen.
Dat was geen motorprobleem.quote:
Door een crash, niet door problemen met de motorquote:
Max ook door een crash toch?quote:Op maandag 14 september 2020 08:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Door een crash, niet door problemen met de motor
Zo gauw als de lichten van de SC uit zijn, bepaalt de raceleider de snelheid. Hij hoeft geen afstand bepaalde afstand te houd tov de SC.quote:Op zondag 13 september 2020 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton als hij direct achter de SC rijdt? Die houdt soms een kilometer afstand tot de SC en wordt daar niet op aangesproken
Al zijn het er 10. De afstand van de laatste rijders was zo groot, dat je je af kan vragen of ze wel mee deden aan de herstart.quote:Op zondag 13 september 2020 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
10 (ik dacht ook 5). Voor de 1e. Lees ff terug. En de SC was al weg ttv de crash. Alle baanlichten stonden ook alweer op groen.
Uiteindelijk wel. Maar door de motorproblemen (no power!) viel hij terug tot in het middenveld en kwam hij terecht in een crash. Zonder de crash was hij naar eigen zeggen ook uitgevallen.quote:
Maar dat maakt dus niet uit. De SC was al terug in de pits. Dus de "achter de SC regel" (die alleen voor de voorste wagen geldt kennelijk) was niet meer van toepassing. En Russell was sowieso dus niet de 1e wagen achter de SC.quote:Op maandag 14 september 2020 09:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Al zijn het er 10. De afstand van de laatste rijders was zo groot, dat je je af kan vragen of ze wel mee deden aan de herstart.
Hoe meer ik de replay kijk, hoe vreemder ik het vind dat Russell geen straf heeft gekregen.
Dat is gissen natuurlijk maar het kan dat ze bij Max aan het experimenteren zijn, het kan niet dat er maar bij een wagen problemen zijn met koeling.quote:
Problemen met de koeling was op Monza toch?quote:Op maandag 14 september 2020 09:09 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is gissen natuurlijk maar het kan dat ze bij Max aan het experimenteren zijn, het kan niet dat er maar bij een wagen problemen zijn met koeling.
Andere settings van de motor tijdens trainingen, andere settings van de ERS tijdens quali. Als er iets elektronisch is kan er een probleem met zijn ERS systeem zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 02:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Misschien moet Red Bull eerst eens gaan nadenken over hoe het kan dat Max zonder problemen de vrije trainingen en kwalificaties kan rijden maar wanneer het om punten gaat de motor niet niet werkt zoals het zou moeten.
Het kan niet zomaar iets met betrouwbaarheid zijn want de drie andere auto's met een Honda achterin rijden wel zonder problemen rond.
Heb je daar een bron voor? Ik heb daar (nog) niets over gelezen.quote:Op maandag 14 september 2020 09:11 schreef bedachtzaam het volgende:
Klopt, ook dit weekend weer problemen met de koeling.
Nee, die regels gelden niet enkel voor de voorste wagen.quote:Op maandag 14 september 2020 09:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat maakt dus niet uit. De SC was al terug in de pits. Dus de "achter de SC regel" (die alleen voor de voorste wagen geldt kennelijk) was niet meer van toepassing. En Russell was sowieso dus niet de 1e wagen achter de SC.
Ze hebben alle 12 een waarschuwing gekregen voor versnellen en weer vertragen.
Dat is niet meer voor zover ik weet toch?quote:Op maandag 14 september 2020 09:29 schreef Dauthi het volgende:
en er mag niet ingehaald worden tot de S/F lijn is gepasseerd.
quote:Momenteel is de regel dat degene die het veld aanvoert mag bepalen wanneer er weer gestart wordt met het racen. Zodra de leider in de wedstrijd aangaat, is het weer toegestaan om inhaalacties te plaatsen.
Dat is lang niet altijd zo geweest. Voorheen was de procedure dat er vanaf de safety car-lijn ingehaald mocht worden. Elk circuit heeft zo'n lijn en bij het passeren van die lijn mocht er weer geracet worden. Het voordeel daarvan was dat er weer eerder ingehaald kan worden. Nu duurt het soms nog tientallen seconden voordat de strijd weer hervat wordt, terwijl de safety car al lang weer in de pitstraat staat.
Zou wel lelijk zijn. Heb je dankzij 1 motor 3 races nadeel.quote:Op maandag 14 september 2020 09:01 schreef Tinos85 het volgende:
Max in Rusland aan z'n derde (?) motor dus waarschijnlijk?
Wellicht terecht. Als ik Albon hoor en zie praten denk ik altijd dat ie op het punt staat om te gaan janken.quote:Op maandag 14 september 2020 09:05 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb trouwens niet echt het idee dat Max goed overweg kan met Albon. Volgens mij irriteert ie zich aan 'm.
quote:Op maandag 14 september 2020 09:29 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nee, die regels gelden niet enkel voor de voorste wagen.
Alle auto's moeten achter de safety car max 10 auto's afstand houden van hun voorligger.
Op het moment dat de SC de baan verlaat neemt de leider die taak over. De leider bepaalt het tempo, de rest moet binnen 10 autoafstanden van de voorligger blijven, en er mag niet ingehaald worden tot de S/F lijn is gepasseerd.
Russell liet een gigantisch gat op S/F, accelereerde als eerste, en stond als eerste op zijn rem. Hij trok iedereen die achter hem lag mee, want die reageerden enkel op hun voorligger...
Bron: zie post #160 (ik weet niet hoe ik een pdf moet linken).quote:When the clerk of the course decides it is safe to call in the safety car the message "SAFETY CAR IN THIS LAP" will be sent to all teams via the official messaging system and the car's orange lights will be extinguished. This will be the signal to the teams and drivers that it will be entering the pit lane at the end of that lap.
At this point the first car in line behind the safety car may dictate the pace and, if necessary, fall more than ten car lengths behind it.
In order to avoid the likelihood of accidents before the safety car returns to the pits, from the point at which the lights on the car are turned out drivers must proceed at a pace which involves no erratic acceleration or braking nor any other manoeuvre which is likely to endanger other drivers or impede the restart.
Ricciardo rijdt ook al even met een derde motor rond.quote:Op maandag 14 september 2020 09:01 schreef Tinos85 het volgende:
Max in Rusland aan z'n derde (?) motor dus waarschijnlijk?
Elektronica las ik.quote:Op maandag 14 september 2020 09:11 schreef bedachtzaam het volgende:
Klopt, ook dit weekend weer problemen met de koeling.
Haal die quotes maar weg en men hoeft geen onderzoek te starten of dit als een politiek statement gezien zou kunnen worden.quote:Op maandag 14 september 2020 10:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Politiek" t-shirt van Hamilton wordt onderzocht door de FIA: https://racingnews365.nl/(...)and-prix-van-toscane
Dat is juist de meeste recente aanpassing. Inhalen vanaf S/F en niet al vanaf de SC1 lijn bij de pitingang. Ze hebben het er gister uitgebreid over gehad tijdens de race.quote:Op maandag 14 september 2020 09:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is niet meer voor zover ik weet toch?
Ik heb gister uitgebreid bier lopen tanken tijdens de race dus dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 14 september 2020 10:15 schreef Dauthi het volgende:
Ze hebben het er gister uitgebreid over gehad tijdens de race.
Ik heb het idee dat je mijn berichten of niet of summier leest. Want hetgene dat je quote is hetgene dat ik zeg...quote:Op maandag 14 september 2020 09:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Bron: zie post #160 (ik weet niet hoe ik een pdf moet linken).
Sowieso credits @:Starflyer
Studio, Ho Pin Tung was aanwezig, de enige met hersenen die wel eens in de studio aanwezig mag zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 10:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb gister uitgebreid bier lopen tanken tijdens de race dus dat heb ik dan gemist.
Buiten dat is het maar de vraag of Olav en consorten het bij het juiste eind hebben. Die zitten er nogal eens compleet naast.
Ok dan zal het wel kloppen denk ikquote:Op maandag 14 september 2020 10:18 schreef Dauthi het volgende:
Studio, Ho Pin Tung was aanwezig, de enige met hersenen die wel eens in de studio aanwezig mag zijn.
Dat of een poging 3 met de huidige PU.quote:Op maandag 14 september 2020 09:01 schreef Tinos85 het volgende:
Max in Rusland aan z'n derde (?) motor dus waarschijnlijk?
Het staat in het FIA regels, art 39.13.quote:Op maandag 14 september 2020 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok dan zal het wel kloppen denk ik
Ik hoop dat ze die hele auto in de blender flikkeren. Gezeik altijd met RB, zal wel weer een fout bij hun zijn. Ze moeten echt eens wat doen aan hun manier van controleren, er gaat gewoon teveel fout daar.quote:Op maandag 14 september 2020 10:19 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat of een poging 3 met de huidige PU.
Dat wordt echt anti-genot.quote:Op maandag 14 september 2020 10:19 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat of een poging 3 met de huidige PU.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 14 september 2020 09:05 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb trouwens niet echt het idee dat Max goed overweg kan met Albon. Volgens mij irriteert ie zich aan 'm.
Nee.quote:Op maandag 14 september 2020 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kun je in het F1 2020 spel ook een optie aanzetten zodat je bij het inschakelen van de tweede versnelling de helft van het vermogen kwijt bent.
En kun je in F1 2020 ook vol gas door de pitsstraat rijden?
Als HAM hier een boete voor krijgt, zijn de rapen gaar. Ik zie dat niet gebeuren.quote:Op maandag 14 september 2020 10:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Politiek" t-shirt van Hamilton wordt onderzocht door de FIA: https://racingnews365.nl/(...)and-prix-van-toscane
quote:Op maandag 14 september 2020 10:18 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Studio, Ho Pin Tung was aanwezig, de enige met hersenen die wel eens in de studio aanwezig mag zijn.
Ho Pin was weer klasse ja. Wat die andere gap daar deed snap ik niet. Die krijgt per domme uitspraak betaald ofzo?quote:Op maandag 14 september 2020 10:18 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Studio, Ho Pin Tung was aanwezig, de enige met hersenen die wel eens in de studio aanwezig mag zijn.
Mja, dan komt hij dus met alles weg, want hij heeft een kleurtje?quote:Op maandag 14 september 2020 10:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als HAM hier een boete voor krijgt, zijn de rapen gaar. Ik zie dat niet gebeuren.
Ik vroeg me eerder af of de sponsors er wel blij mee zijn dat hij al hun merken onder een shirt verbergt.
Ja, maar zo werkt de wereld anno 2020.quote:Op maandag 14 september 2020 10:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, dan komt hij dus met alles weg, want hij heeft een kleurtje?
Als een andere coureur dit zou dan dan is het ook gezeik.
En daarin staat dus alleen de eerste auto, niet die erachterquote:Op maandag 14 september 2020 10:16 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je mijn berichten of niet of summier leest. Want hetgene dat je quote is hetgene dat ik zeg...
Daarom, je wil dit eigenlijk in de kiem smoren lijkt me voordat er nog meer controversiele teksten op die shirts komen. Sowieso al raar dat Lewis een BLM text op zn shirt heeft waar anderen met end racism stonden. Wie gaat bepalen wat nog wel mag en wat niet meer? Kan je alleen maar gezeik mee krijgen.quote:Op maandag 14 september 2020 10:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, dan komt hij dus met alles weg, want hij heeft een kleurtje?
Als een andere coureur dit zou dan dan is het ook gezeik.
Terecht wel, dat je hiermee op een podium gaat staan slaat helemaal nergens op. Dat je daarna zo'n shirt aantrekt moet je helemaal zelf weten maar doe even normaal tijdens het podium. Er is al een speciaal moment ingelast voor Lewis zijn statement aan het begin van de race. Meneer moet weer alle aandacht opeisen voor zijn politieke hobby ipv Albon die zijn eerste podium ooit pakt. Schandaligquote:Op maandag 14 september 2020 10:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Politiek" t-shirt van Hamilton wordt onderzocht door de FIA: https://racingnews365.nl/(...)and-prix-van-toscane
BLM staat ook op zijn helm.quote:Op maandag 14 september 2020 10:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Daarom, je wil dit eigenlijk in de kiem smoren lijkt me voordat er nog meer controversiele teksten op die shirts komen. Sowieso al raar dat Lewis een BLM text op zn shirt heeft waar anderen met end racism stonden. Wie gaat bepalen wat nog wel mag en wat niet meer? Kan je alleen maar gezeik mee krijgen.
Op het podium was die uit toch? T-shirt was iig uitvbij het fotomoment.quote:Op maandag 14 september 2020 10:49 schreef Starflyer het volgende:
Dat hij dat in de pre-race ceremonie doet is imho prima. Daar is die voor. Maar niet op het podium.
Nopequote:Op maandag 14 september 2020 10:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op het podium was die uit toch? T-dhirt was iig uitvbij het fotomoment.
Ja er staat dat de eerste auto geen afstand meer hoeft te houden.quote:Op maandag 14 september 2020 10:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En daarin staat dus alleen de eerste auto, niet die erachter
Tijd dat het management een keer een streep in het zand trekt. Het is mooi geweest.quote:Op maandag 14 september 2020 10:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Daarom, je wil dit eigenlijk in de kiem smoren lijkt me voordat er nog meer controversiele teksten op die shirts komen. Sowieso al raar dat Lewis een BLM text op zn shirt heeft waar anderen met end racism stonden. Wie gaat bepalen wat nog wel mag en wat niet meer? Kan je alleen maar gezeik mee krijgen.
Ok, maar bij het fotomoment met de top 3 en de winnende constructeur wel. Want het viel toen op dat het t-shirt ineens verdwenen was.quote:
vanaf 9:00 ongeveerquote:Op maandag 14 september 2020 10:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, maar bij het fotomoment met de top 3 en de winnende constructeur wel. Want het viel toen op dat het t-shirt ineens verdwenen was.
Daar heb ik geen probleem mee op zijn helm, dat is een persoonlijk tintje wat een coureur er aan kan geven. Het End racism kniel moment vind ik ongepast, maar kan ik nog wel mee leven. Echter dit was echt een stap te ver.quote:Op maandag 14 september 2020 10:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
BLM staat ook op zijn helm.
Dat is kennelijk geen probleem.
Gaat nu specifiek om de zaak Breonna Taylor. Die wordt nog onderzocht kennelijk.
ik vind het allemaal onzin, vroeger had je dat niet, ik ben gewoon racefan en dan wil ik racen zien, geen politiek.quote:Op maandag 14 september 2020 10:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar heb ik geen probleem mee op zijn helm, dat is een persoonlijk tintje wat een coureur er aan kan geven. Het End racism kniel moment vind ik ongepast, maar kan ik nog wel mee leven. Echter dit was echt een stap te ver.
Hoezo? Hij wil toch graag een gelijke behandeling.quote:Op maandag 14 september 2020 10:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als HAM hier een boete voor krijgt, zijn de rapen gaar. Ik zie dat niet gebeuren.
Ik vroeg me eerder af of de sponsors er wel blij mee zijn dat hij al hun merken onder een shirt verbergt.
echt last heb je er toch ook niet van?quote:Op maandag 14 september 2020 11:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het allemaal onzin, vroeger had je dat niet, ik ben gewoon racefan en dan wil ik racen zien, geen politiek.
Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben. Ik zou alleen niet verbaasd zijn als HAM geen boete krijgt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:05 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hoezo? Hij wil toch graag een gelijke behandeling.
Dit soort dingen hoort niet thuis op het podium en andere officiele f1 momenten.
Dus als op dit soort dingen een straf staat, moet hij hem ook krijgen.
Waarschuwing ook niet?quote:Op maandag 14 september 2020 11:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben. Ik zou alleen niet verbaasd zijn als HAM geen boete krijgt.
er zullen wel regels zijn neem ik aan en als hij die overtreden heeft zal hij daar toch op z'n minst wat van horen lijkt mequote:Op maandag 14 september 2020 11:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarschuwing ook niet?
Er wordt überhaupt niet gesproken over afstand tussen de auto's. Alleen dat ze 'lined up behind the SC' zijn. Zie artikel 39.10.quote:Op maandag 14 september 2020 10:51 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ja er staat dat de eerste auto geen afstand meer hoeft te houden.
Er wordt niet geimpliceerd dat de rest dat ook niet hoeft...
39.13quote:All competing cars must reduce speed and form up in line behind the safety car no more than
ten car lengths apart. In order to ensure that drivers reduce speed sufficiently, from the time
at which all teams have been sent the “SAFETY CAR DEPLOYED” message via the official
messaging system until the time that each car crosses the first safety car line for the second
time, drivers must stay above the minimum time set by the FIA ECU at least once in each
marshalling sector and at both the first and second safety car lines (a marshalling sector is
defined as the section of track between each of the FIA light panels).
quote:When the clerk of the course decides it is safe to call in the safety car the message "SAFETY
CAR IN THIS LAP" will be sent to all teams via the official messaging system and the car's
orange lights will be extinguished. This will be the signal to the teams and drivers that it will be
entering the pit lane at the end of that lap.
At this point the first car in line behind the safety car may dictate the pace and, if necessary,
fall more than ten car lengths behind it.
In order to avoid the likelihood of accidents before the safety car returns to the pits, from the
point at which the lights on the car are turned out drivers must proceed at a pace which
involves no erratic acceleration or braking nor any other manoeuvre which is likely to endanger
other drivers or impede the restart.
As the safety car is approaching the pit entry the SC boards will be withdrawn and, other than
on the last lap of the race, as the leader approaches the Line the yellow flags will be withdrawn
and a green flag will be displayed at the Line.
Of een shirt met de tekst: "HET IS FRIET!!!"quote:Op maandag 14 september 2020 11:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Zou mooi zijn als Max in Rusland het podium haalt en dan een shirt aandoet met 'frikadellen zijn lekkerder dan kroketten'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |