SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Jaaaquote:
Is dat de broer van?quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:02 schreef Greys het volgende:
Momo ik vind het leuk dat jij FINNEAS ook tof vindt.
Is de broer vanquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat de broer van?
Wel een mooi nummer.
Ja, broer van Billie! Hij schreef en produceert veel van haar nummers en heeft zelf ook echt heel gave liedjes.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat de broer van?
Wel een mooi nummer.
Oef, die komt wel binnen..quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, broer van Billie! Hij schreef en produceert veel van haar nummers en heeft zelf ook echt heel gave liedjes.
Live kan ie het ook.
Die vrouw die YOU SEXY BEAST er doorheen gilt hahaha.
Dit lied is zo mooi, die laatste zinnen... Gaat over Amanda Kloots die haar jonge man Nick Cordero verloor aan Covid-19.
Het is een beetje een mix tussen oldskool kwaliteit en moderne muziekquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:02 schreef Greys het volgende:
Je bent welkom hoor, en er is genoegquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:27 schreef Dave het volgende:
Quoten uit gesloten (h, dat rijmt) topic, gaat lastig, maar:
Voor tiramisu mag je me altijd wakker maken.
Nou, misschien niet letterlijk, maar gast om te idee.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:50 schreef Meridiaan het volgende:
Hee hallo, even tussendoor, is bekend hier dat de tent van Henk gaat sluiten?
(Niet dat ik er ooit geweest ben, maar toch)
Ja is al even bekend. Wel heel erg jammerquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:50 schreef Meridiaan het volgende:
Hee hallo, even tussendoor, is bekend hier dat de tent van Henk gaat sluiten?
(Niet dat ik er ooit geweest ben, maar toch)
Ahh wel jammer dat er zoveel gesloten was. Maar wel fijn dat je alsnog een gezellig dag had met je omaquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:48 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben vandaag naar mijn oma gefietst. In haar gemeente zou openmonumentendag doorgaan, maar uiteindelijk bleek dat alleen de molen open was
Wel jammer, openmonumentendag is een prachtige dag. Hopelijk gaat het volgend jaar wel door!
Voor de rest was het wel gezellig en heb ik lekker gegeten met haar
Je had hem ook even binnen kunnen laten, dan had niet de hele buurt het te hoeven zien.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk, de pizzabezorger kwam op de fiets.
Die kwam ik ook al tegen inderdaad, ik weet wel leukere dingen te bedenken voor dat geld.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:03 schreef Dave het volgende:
Dingen die je kunt doen als je teveel geld hebt...
[ twitter ]
Dat mag niet h, met de huidige corona regels.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Je had hem ook even binnen kunnen laten, dan had niet de hele buurt het te hoeven zien.
Eigenlijk word ik hier zo verdrietig vanquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:03 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
En voordat je het weet veroorzaak je ook nog een bosbrand.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:07 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik hier zo verdrietig vanWat een leegte
(Niet kinderen hebben zelf hoor, maar zulks...)
Hopelijk niet de pizza's rechtop in de fietstasquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk, de pizzabezorger kwam op de fiets. Heel ecologisch verantwoord!
Nee joh, gewoon verticaal aan het wiel vastbinden. Scheelt een hoop ruimtequote:Op zaterdag 12 september 2020 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk niet de pizza's rechtop in de fietstas
quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Je had hem ook even binnen kunnen laten, dan had niet de hele buurt het te hoeven zien.
Wat een geldverspillingquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:03 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Ja, daar kwam ik pas achter toen ik daar was. Alleen een museum was open, maar daar moet je voor betalen en dat was het minst leuke museum van de twee musea in de gemeente. Ook was de "oude sjool" open, maar dat kwam vooral omdat er nu een bloemenwinkel in zitquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh wel jammer dat er zoveel gesloten was. Maar wel fijn dat je alsnog een gezellig dag had met je oma
Nop, niks op aan te merken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk niet de pizza's rechtop in de fietstas
Geen idee eigenlijk, ben de stad helemaal niet in geweestquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik pas achter toen ik daar was. Alleen een museum was open, maar daar moet je voor betalen en dat was het minst leuke museum van de twee musea in de gemeente. Ook was de "oude sjool" open, maar dat kwam vooral omdat er nu een bloemenwinkel in zit
Was er in Utrecht nog wel wat leuks te zien?
Ah, wel jammer. Zonder corona is openmonumentendag wel een mooie dag om je eigen stad nog beter te leren kennen. Nu heb je vast niet veel gemistquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ben de stad helemaal niet in geweest
Ja zeker leuk om in de gaten te houden!quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, wel jammer. Zonder corona is openmonumentendag wel een mooie dag om je eigen stad nog beter te leren kennen. Nu heb je vast niet veel gemist
@:Meridiaan, fijn dat je negatief getest bent(ik ben nog aan het teruglezen)
als het mislukt heb je altijd nog tiramsu tochquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb me net aan frituren gewaagd. Vind dat altijd nogal eng om te doen![]()
Het is gelukkig goed gelukt!quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
als het mislukt heb je altijd nog tiramsu toch
Zolang je de tiramisu maar niet frituurt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is gelukkig goed gelukt!Maar wel heerlijk om die tiramisu als back up te hebben ja
Gefrituurde Mars is een ding in Schotland. Dan kan tiramisu toch ook wel ?quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zolang je de tiramisu maar niet frituurt.
Ik ben weer eens late to the party dus heb niet gelezen hoe het afgelopen donderdag bleek te zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
Wat ontzettend tof. Hl erg bedankt.Biet ging er speciaal voor jullie even mee poseren.
Aankomende donderdag wordt spannend, want dan wordt haar bloed weer getest en als dan voor het eerst in een maand haar rode bloedcellen hger zijn (al is het maar ietsss) dan mogen we proberen heel langzaam de prednison af te bouwen. Ondanks dat we dan waarschijnlijk nooit de oorzaak zullen weten na alle testen, echo's, ct-scan, Universiteit Utrecht Diergeneeskunde etc. Hoop zo enorm dat we het dieptepunt gehad hebben en de rode bloedcellen niet nog verder afbreken.
Dank jullie wel. Werd er helemaal emo van.![]()
[ afbeelding ]
In de USA frituren ze praktisch alles, maar ik zou er toch niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gefrituurde Mars is een ding in Schotland. Dan kan tiramisu toch ook wel ?
Daar is de levensverwachting dan ook lager dan in Bagdad.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heh fuck, ik dacht al; wat proef ik nuquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zolang je de tiramisu maar niet frituurt.
Ze knuffelen met hun mondkapje op de kin, deze mensen tellen nu dubbel niet meequote:Op zaterdag 12 september 2020 19:03 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Nu je het zegt... Het zou kunnenquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@Greys kom jij er even in dat een airfryer stukken minder eng is?quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb me net aan frituren gewaagd. Vind dat altijd nogal eng om te doen![]()
Doe maar niet. We willen dat je er morgen ook nog bent.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Het zou kunnen![]()
Maar ik heb nu teveel tijd, moeite en liefde erin gestoken om er een experiment van te maken
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar is de levensverwachting dan ook lager dan in Bagdad.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
@:Greys kom jij er even in dat een airfryer stukken minder eng is?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Doe maar niet. We willen dat je er morgen ook nog bent.
[..]
Veilige keuze. Als het er niet meer is kun je het daarna ook niet meer opetenquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dan vreet ik de boel maar gewoon op
Thanks!quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:23 schreef koffieleuk het volgende:
Alle WIDM'ers alvast veel kijkplezier en zo
JA TOCHquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Veilige keuze. Als het er niet meer is kun je het daarna ook niet meer opeten
Waarquote:
ESF / [Retro] Samenkijken oude editie #47 -12-9 : 1976! (Nieuwe tijd: 21:30)quote:
Vanavond even niet denk ikquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ESF / [Retro] Samenkijken oude editie #47 -12-9 : 1976! (Nieuwe tijd: 21:30)
Hier
we hebben op je gewacht
Speciaal voor de MOL-gangersquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vanavond even niet denk ik
Edit: oh, NU begint het!![]()
Ahhquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Speciaal voor de MOL-gangers![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:23 schreef koffieleuk het volgende:
Alle WIDM'ers alvast veel kijkplezier en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen we nu weer los?quote:
Kon echt niet wat hier allemaal gepost was.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt alles hier weggemodereerd
Wel raar dan dat je die vibrator van post 51 gewoon hebt laten staan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kon echt niet wat hier allemaal gepost was.
Jammer dat ik net naar WIDM aan het kijken wasquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kon echt niet wat hier allemaal gepost was.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel raar dan dat je die vibrator van post 51 gewoon hebt laten staan.
Dit was gewoon een ninja-editquote:
Oh shit heb ik mijn vibrator laten liggenquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi roze is niet lelijkquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een kattenspeeltje was.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel voor een poes bedoeld...quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een kattenspeeltje was.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel voor een poes bedoeld...
En slechts van mijquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
Ik keek n mijn post wel even snel of post 51 niet n of andere serieuze mededeling was
Maar gelukkig, slechts een emoji!
Waar blijf je in het retro topic. We hebben je massaal getagd.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
Ik keek n mijn post wel even snel of post 51 niet n of andere serieuze mededeling was
Maar gelukkig, slechts een emoji!
Nee.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:53 schreef Dave het volgende:
Noemden ze de jokers altijd al troeven?
Dat is ook voor mij het eerst dat ze troeven gebruiken, maar mogelijk zat er ook een vrijstelling tussen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:53 schreef Dave het volgende:
Noemden ze de jokers altijd al troeven?
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:59 schreef Dave het volgende:
Dat zat ik ook al te denken toen ik het zag.SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ja, alsof ze het willen hebben versimpelen voor het grote publiek of zo, tenzij het een hint is die ik nog niet snap.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik vraag me ook af of ze daar alleen jokers mee bedoelen of dat het een verzamelnaam is voor jokers/vrijstellingen/zwarte vrijstelling.
Maar wel vrij raar.
Dat klinkt dan nog wel logisch. Want dan is het onduidelijk of het over jokers of vrijstellingen, of allebei gaat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik vraag me ook af of ze daar alleen jokers mee bedoelen of dat het een verzamelnaam is voor jokers/vrijstellingen/zwarte vrijstelling.
Maar wel vrij raar.
Heeft als kandidaat niet zoveel zin om de tv kijkers je te laten verdenken? Misschien is het iets wat ie altijd doet hoor, maar in combinatie met z’n kleding vond ik het in ieder gevallmopvallend?quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik mee mocht doen met WidM zou ik allemaal van dit soort tekens geven, zodat mensen er wat achter zoeken.
Carolien Borgers heeft ook bewust dierenpleisters opgeplakt en toen dachten de molloten ook dat dat hints waren.
Ook gewoon leuk soms voor een kandidaat om een beetje te trollen, wetende dat de kijkers daar van alles van gaan makenquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Heeft als kandidaat niet zoveel zin om de tv kijkers je te laten verdenken? Misschien is het iets wat ie altijd doet hoor, maar in combinatie met z’n kleding vond ik het in ieder gevallmopvallend?
Viel dus niet echt mee vannacht.quote:Een 50-jarige moeder ligt zwaargewond op de intensive care, nadat afgelopen nacht bij haar een projectiel door de brievenbus werd geduwd. Het object ontplofte in haar handen nadat ze het oppakte. "Wij hebben geen enkel idee wie deze laffe daad heeft gepleegd", zegt haar zoon Danny.
Wel lullig als je meteen afvalt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook gewoon leuk soms voor een kandidaat om een beetje te trollen, wetende dat de kijkers daar van alles van gaan makenBinnen het spel heb je er niks aan nee, maar snap op zich wel dat een kandidaat het leuk vindt om te doen
![]()
Dat was toen met Carolien wel zo. Die legde in de laatste uitzending uit dat ze zich toevallig per ongeluk had gesneden vlak voor vertrek, en toen expres voor een dierenpleister ging, wetende dat de kijkers daar hints in gingen zoeken
Ah neequote:
Ze gaan nog niet uit van een kwajongensstreek, maar iets opzettelijks/ gerichts.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Vreselijk gevolg van een kwade jongens streek..
Dont feed the trollquote:Op zondag 13 september 2020 01:10 schreef usagi414 het volgende:
Wat heb je toch rare mensen hier (niet in ESF maar op FOK)
Iemand stelt een rare vraag en ik geef daar antwoord op. Krijg ik een een like op dat antwoord.
Ben ik nu zo slim of jij zo dom ?
wat was de vraag?quote:Op zondag 13 september 2020 01:10 schreef usagi414 het volgende:
Wat heb je toch rare mensen hier (niet in ESF maar op FOK)
Iemand stelt een rare vraag en ik geef daar antwoord op. Krijg ik een een like op dat antwoord.
Ben ik nu zo slim of jij zo dom ?
Of Nikkie nu man of vrouw is.quote:
Je was me net voor met een nieuw topic. Ik had hand in hand naar Rotterdam willen hebben,quote:Op zondag 13 september 2020 01:17 schreef Momo het volgende:
Andere mods weg?
Pinguin gifjes drop![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan nog steeds hoorquote:Op zondag 13 september 2020 01:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je was me net voor met een nieuw topic. Ik had hand in hand naar Rotterdam willen hebben,
Verbaas mij altijd hoe een stel gasten daar zo op kunnen overreacten. Zijn ze onzeker over hun eigen mannelijkheid ofzo.quote:
Moeten we nog even flink doorposten. En ik wil ook niet iedereen aan het huilen krijgen.quote:
De titel is al gefixedquote:Op zondag 13 september 2020 01:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Moeten we nog even flink doorposten. En ik wil ook niet iedereen aan het huilen krijgen.
Maar jezus wat is dit mooi gedaan.
[ twitter ]
fuck ik zit op de verkeerde laptopquote:Op zondag 13 september 2020 01:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Moeten we nog even flink doorposten. En ik wil ook niet iedereen aan het huilen krijgen.
Maar jezus wat is dit mooi gedaan.
[ twitter ]
Als semi Amsterdammer en semi Ajax fan (Heerenveen , NAC for the winn) kan ik zeggen dat ik hier heel blij van kan worden.quote:Op zondag 13 september 2020 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
fuck ik zit op de verkeerde laptop
quote:Op zondag 13 september 2020 01:34 schreef Momo het volgende:
Mijn familieleden zijn die hard Twente supporters, niet doorvertellen
We moeten dit ook stil houden voor @Cee haar vader.quote:Op zondag 13 september 2020 01:34 schreef Momo het volgende:
Mijn familieleden zijn die hard Twente supporters, niet doorvertellen
quote:Op zondag 13 september 2020 01:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We moeten dit ook stil houden voor @:cee haar vader.
Dat was altijd zo mooi in mijn vorige functie. We hadden fans van Ajax. PSV, AZ, Heerenveen en Feyenoord en dan zat ik daar tussen als een soort voetbal nobody.
In elk geval in China - misschien zelfs ook wel in Colombia - noemen ze het ook al troeven, dus er zit sowieso geen hint inquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, alsof ze het willen hebben versimpelen voor het grote publiek of zo, tenzij het een hint is die ik nog niet snap.
Interessant wel jaquote:Op zondag 13 september 2020 08:58 schreef H_T het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik in een landhuis woonde en het aan de stok kreeg met een kerel in een geel konijnenpak. Uiteindelijk ging hij weg, om even later iets door een van mijn ruiten te gooien. Ik kreeg hem te pakken, waarna we ons moesten verantwoorden bij een soort tribunaal bij een met fakkels verlichte vijver. Toen werd ik wakker, en het duurde even voor ik de slaap weer kon vatten.
Dat topic hier toen op FOK toen ze het net bekend had gemaakt... om te janken. En sommigen gingen gewoon weken door.quote:Op zondag 13 september 2020 01:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Verbaas mij altijd hoe een stel gasten daar zo op kunnen overreacten. Zijn ze onzeker over hun eigen mannelijkheid ofzo.
Was het wel een kerel in geel konijnenpak? Was het soms niet Pikachu? Was het een combinatie met rellen en Pokmon en Expeditie Robinson?quote:Op zondag 13 september 2020 08:58 schreef H_T het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik in een landhuis woonde en het aan de stok kreeg met een kerel in een geel konijnenpak. Uiteindelijk ging hij weg, om even later iets door een van mijn ruiten te gooien. Ik kreeg hem te pakken, waarna we ons moesten verantwoorden bij een soort tribunaal bij een met fakkels verlichte vijver. Toen werd ik wakker, en het duurde even voor ik de slaap weer kon vatten.
Portugal ligt boven Itali inderdaad. Dat is algemeen bekend.quote:Op zondag 13 september 2020 09:57 schreef Cee het volgende:
[..]
1. Het leek niet op Lissabon en
2. Ook al zou het Lissabon zijn, hoe komt het dan in zuidwest-USA terecht?
Die was wel bijzonderquote:Op zondag 13 september 2020 10:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Portugal ligt boven Itali inderdaad. Dat is algemeen bekend.
quote:
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zondag 13 september 2020 10:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik bij een landhuis wandelde en het aan de stok kreeg met een rare kerel in een oranje tijgerpak. Ik ging maar weg om even later weer terug te komen en een steen door z'n ruiten te gooien. Hij kreeg me helaas te pakken waarna we ons moesten verantwoorden bij een soort tribunaal bij een met fakkels verlichte vijver. Gelukkig kon ik de tijger wakker maken waardoor ik automatisch won.
quote:Op zondag 13 september 2020 10:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik bij een landhuis wandelde en het aan de stok kreeg met een rare kerel in een oranje tijgerpak. Ik ging maar weg om even later weer terug te komen en een steen door z'n ruiten te gooien. Hij kreeg me helaas te pakken waarna we ons moesten verantwoorden bij een soort tribunaal bij een met fakkels verlichte vijver. Gelukkig kon ik de tijger wakker maken waardoor ik automatisch won.
Foto's van je poesjequote:Op zondag 13 september 2020 11:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Silke ligt nu op mijn schoot te slapen
Nu 8 weken.quote:
Geniet er vooral nog van dat ze zo klein is.quote:Op zondag 13 september 2020 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vergeleken met vorige week is wel wat gegroeid, maar het is nog steeds een klein hummeltje
Ik denk dat dat deel van mijn droom inderdaad door het kijken van WIDM komt.quote:Op zondag 13 september 2020 10:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Portugal ligt boven Itali inderdaad. Dat is algemeen bekend.
quote:Op zondag 13 september 2020 11:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze sliep gisteravond bijna de hele uitzending van ESF 1976 op mijn schoot.
Ja, fijn dat dat weer kan! Een paar maanden geleden was er helemaal niets.quote:Op zondag 13 september 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag zit alles tegelijk.
F1, Ajax en Tour.
Weet waar je prioriteiten ligtquote:Op zondag 13 september 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1, Ajax en Tour.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Jij bent een kip?quote:Op zondag 13 september 2020 11:56 schreef Cyan9 het volgende:
Als ik over de A59 ga rondlopen, zou Bob me dan ook komen redden?![]()
[ twitter ]
Ik denk dat Ajax moet lossen uit het peloton, Verstappen ze er allemaal afrijdt op de Grand Colombier en Spartaanse toestanden op het circuit.quote:Op zondag 13 september 2020 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1, Ajax en Tour.
Niet dat ik weet, maar ik laat me verder graag redden dor Bob.quote:
Als ik niet zo bang was geweest dat er dan iets naars met je gaat gebeuren, zou ik zeggen; probeer het eensquote:Op zondag 13 september 2020 11:56 schreef Cyan9 het volgende:
Als ik over de A59 ga rondlopen, zou Bob me dan ook komen redden?![]()
[ twitter ]
quote:Op zondag 13 september 2020 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet waar je prioriteiten ligt
Ja, dat sowieso, maar wil dat andere ook kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Bob kan natuurlijk ook gewoon langskomen, ook geen probleem.quote:Op zondag 13 september 2020 12:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik niet zo bang was geweest dat er dan iets naars met je gaat gebeuren, zou ik zeggen; probeer het eens
Had het liever gehad dat ze toen iets uitzonden van dit.quote:Op zondag 13 september 2020 11:58 schreef BillDauterive het volgende:
@:Cyan9, haha, het valt te proberen
[..]
Ja, fijn dat dat weer kan! Een paar maanden geleden was er helemaal niets.
Kip ookquote:
Bij foto's van een poesje heeft nog niet eerder iemand mij getagd. Je kan dan beter Krea taggen.quote:Op zondag 13 september 2020 11:14 schreef Momo het volgende:
Al heeft vast iemand die grap eerder gemaakt
Eventueel vanavond nog sporten en/of terrasje pakken, maar voor de rest vat dit mijn dag wel samen denk ik.quote:Op zondag 13 september 2020 12:05 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog andere leuke plannen behalve Ajax, TDF of F1 kijken of wandelen op de A59?
Je gaat ook over de A59 lopen ja?quote:Op zondag 13 september 2020 12:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Eventueel vanavond nog sporten en/of terrasje pakken, maar voor de rest vat dit mijn dag wel samen denk ik.
optioneelquote:
De A59 is heul geen echte snelweg. Met die achterlijke stoplichten bij Hooipolder.quote:
Silke is er mee eensquote:
Moet je wel hopen dat die andere weginspecteur ook leuk is, Bob heeft mij al gered.quote:
Onbekend gebied, beetje surrogaat Belgi daar.quote:Op zondag 13 september 2020 12:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De A59 is heul geen echte snelweg. Met die achterlijke stoplichten bij Hooipolder.
Het is mijn bob😠quote:Op zondag 13 september 2020 12:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Moet je wel hopen dat die andere weginspecteur ook leuk is, Bob heeft mij al gered.
quote:
Was wel mijn voorwaarde eigenlijk, dan is mijn motivatie ervoor snel wegquote:
Neem jij de eerste b dan neem ik de laatste b van Bob.quote:
Jij mag de o van Bob hebben.quote:Op zondag 13 september 2020 12:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[..]
Was wel mijn voorwaarde eigenlijk, dan is mijn motivatie ervoor snel weg
Dat is dan ook weer rondquote:
Iedereen een stukje bob.quote:
Ga ik wel op de A59 wandelen en als ik hem tegenkom, dan stuur ik hem naar jouquote:Op zondag 13 september 2020 12:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bob kan natuurlijk ook gewoon langskomen, ook geen probleem.
Al ligt de A59 nogal ver weg..
Goede deal, vooral nu er meer kapers op de kust A59 lijken te zijn.quote:Op zondag 13 september 2020 12:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ga ik wel op de A59 wandelen en als ik hem tegenkom, dan stuur ik hem naar jou
Zou ik me geen zorgen over maken, @Momo trollt gewoon heel graag.quote:Op zondag 13 september 2020 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb een conflict met een blauwe 😮
Was het conflict niet met @Cyan9?quote:Op zondag 13 september 2020 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik me geen zorgen over maken, @:Momo trollt gewoon heel graag.
Oh ik laat de waarheid nooit tussen mij en mijn posts komen.quote:Op zondag 13 september 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was het conflict niet met @:Cyan9?
Wat verklaart het toch weer een hoop!quote:Op zondag 13 september 2020 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik laat de waarheid nooit tussen mij en mijn posts komen.
Wat een poepjequote:
Er is alleen sprake van een conflict met mij bij RELLEN. Of OPHEF. Dat was dit beide niet.quote:Op zondag 13 september 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was het conflict niet met @:Cyan9?
quote:Op zondag 13 september 2020 13:02 schreef Strani het volgende:
OPHEF: Het schijnt dat Cyan9 met iemand naar bed is geweest voor z'n modschap
Naar de NOS kijken voor sportbeeldenquote:Op zondag 13 september 2020 13:14 schreef H_T het volgende:
Ik heb Studio Sport opstaan, maar wat een geleuter zeg
Zei die ene verslaggever nou dat de voetbalstadions weer vol moeten, omdat anders de sport vervreemd van de fans?quote:Op zondag 13 september 2020 13:14 schreef H_T het volgende:
Jazeker! Het is natuurlijk geen doen om voetbal te kijken via de tv. Wie doet dat nou?quote:Op zondag 13 september 2020 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zei die ene verslaggever nou dat de voetbalstadions weer vol moeten, omdat anders de sport vervreemd van de fans?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het interesseert me ook niets, maar ik moet wat tijd doden dus ik vond het wel een idee om het weer eens te proberen. Anders had ik nooit geweten dat PEC Zwolle nu een sappige grasmat heeftquote:Op zondag 13 september 2020 13:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naar de NOS kijken voor sportbeelden
Voetbalquote:Op zondag 13 september 2020 13:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Jazeker! Het is natuurlijk geen doen om voetbal te kijken via de tv. Wie doet dat nou?
Dat ook natuurlijkquote:
Bob?quote:Op zondag 13 september 2020 13:02 schreef Strani het volgende:
OPHEF: Het schijnt dat Cyan9 met iemand naar bed is geweest voor z'n modschap
quote:Op zondag 13 september 2020 13:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Het interesseert me ook niets, maar ik moet wat tijd doden dus ik vond het wel een idee om het weer eens te proberen. Anders had ik nooit geweten dat PEC Zwolle nu een sappige grasmat heeft
Louis Dekker ☹️quote:Op zondag 13 september 2020 13:14 schreef H_T het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Dat eindeloze, humorloze geouwehoer zonder diepgang over sport bij de NOS vind ik ook een drama. Je zou verwachten dat de sport zelf centraal zou moeten staan.quote:Op zondag 13 september 2020 13:40 schreef H_T het volgende:
En net zaten ze uitgebreid te kwekken over fietsen in plaats van het fietsen te laten zien wat op dat moment blijkbaar al bezig was...
quote:Op zondag 13 september 2020 10:42 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 september 2020 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
Jaaaa fietsen.Ook opgezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks even kijken wat ik via internet kan kijken en wat via de tv moet.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik vond het gisteren wel prima kijken eigenlijk, gewoon weer geroezemoes en zag er op een of andere manier wel gezellig uitquote:Op zondag 13 september 2020 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zei die ene verslaggever nou dat de voetbalstadions weer vol moeten, omdat anders de sport vervreemd van de fans?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij kijken mensen naar sport voor de sport. De enigen die een hele uitzending kijken alleen maar om Rivkah te zien zijn haar familieleden, en die zouden er inmiddels wel aan gewend moeten zijn.quote:Op zondag 13 september 2020 13:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat eindeloze, humorloze geouwehoer zonder diepgang over sport bij de NOS vind ik ook een drama. Je zou verwachten dat de sport zelf centraal zou moeten staan.
Succesquote:
Kijk dan op Eurosport of de Belg. Desnoods op de Spanjool.quote:
Eurosport vind ik de hel op aarde. Het Belgische commentaar lijkt me vreselijk irritant, en ik ga toch niet op @Strani kijken?quote:Op zondag 13 september 2020 14:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kijk dan op Eurosport of de Belg. Desnoods op de Spanjool.
Strani is geen bank!quote:Op zondag 13 september 2020 14:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kijk dan op Eurosport of de Belg. Desnoods op de Spanjool.
Ik kijk zelf niet eens op de Spanjool.quote:Op zondag 13 september 2020 14:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eurosport vind ik de hel op aarde. Het Belgische commentaar lijkt me vreselijk irritant, en ik ga toch niet op @:Strani kijken?
V o E t B a Lquote:Op zondag 13 september 2020 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo heeft Fox nu nog reclame en geen voetbal.
Wil je nou zeggen dat @Strani er nog minder van kan dan Joris van den Bergquote:Op zondag 13 september 2020 14:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eurosport vind ik de hel op aarde. Het Belgische commentaar lijkt me vreselijk irritant, en ik ga toch niet op @:Strani kijken?
Ik mok totaal niet, ik lach me slap.quote:Op zondag 13 september 2020 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
*Zet Sjaan in het mokhoekje.
Kom er maar weer uit als je niet meer aan het mokken bent!
Ik las molboekjequote:Op zondag 13 september 2020 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
*Zet Sjaan in het mokhoekje.
Kom er maar weer uit als je niet meer aan het mokken bent!
Ik ken @Strani 's commentaar kwaliteiten niet.quote:Op zondag 13 september 2020 14:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat @:strani er nog minder van kan dan Joris van den Berg
quote:Op zondag 13 september 2020 14:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er is wr een probleem met de auto van Max![]()
Hopelijk gaat de start goed en blijft dat hondenhok het daarna ook doen...
Zelfs Daniel Dekker is beter dan Jorisquote:Op zondag 13 september 2020 14:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ken @:Strani 's commentaar kwaliteiten niet.
“Welkom bij de BinckBank Ronde van Frankrijk”quote:Op zondag 13 september 2020 14:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar dan noem je ook meteen wel een legende.
Elektronisch probleem. Nog onzeker of hij startquote:Op zondag 13 september 2020 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat
[..]
wat?
Hoef ik niet te kijken?
ohquote:Op zondag 13 september 2020 15:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Elektronisch probleem. Nog onzeker of hij start
Tour verdient het grootste scherm.quote:Op zondag 13 september 2020 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]. Hij staat op.
Via tv Tour en via laptop, Ajax en F1.
Goed bezig zegquote:Op zondag 13 september 2020 15:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Minimaal resultaat voor onze Max?
(Ik volg zelden Formule 1)
Ik postte toch van de week dat ik uit het niets een leuke vacature zag en twijfelde of ik moest solliciteren? Heb vandaaag, op de laatst mogelijke dag, de sollicitatie verstuurdWie niet waagt, wie niet wint, n ik heb gewoon niets te verliezen.
Ik heb al een auto reply dat mijn mail ontvangen is dus dat kan niet meer mis gaan zou je zeggen![]()
![]()
Boh wat is het lekker weer
Inderdaad, je hebt niets te verliezen! Veel succes met wat er nog gaat volgen!quote:Op zondag 13 september 2020 15:19 schreef Arizona het volgende:
Ik postte toch van de week dat ik uit het niets een leuke vacature zag en twijfelde of ik moest solliciteren? Heb vandaaag, op de laatst mogelijke dag, de sollicitatie verstuurdWie niet waagt, wie niet wint, n ik heb gewoon niets te verliezen.
Ik heb al een auto reply dat mijn mail ontvangen is dus dat kan niet meer mis gaan zou je zeggen![]()
![]()
Waarschijnlijk een afwijzingsmail, haha. Maar ik kan iig geen spijt hebben dat ik het niey heb geprobeerd.quote:Op zondag 13 september 2020 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt niets te verliezen! Veel succes met wat er nog gaat volgen!
Wel heel fijn alleen al daarom dat je zoiets gewoon probeertquote:Op zondag 13 september 2020 15:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een afwijzingsmail, haha. Maar ik kan iig geen spijt hebben dat ik het niey heb geprobeerd.
Ik zit nu uit te rusten in de tuin
Die crashes zijn wel mooi om te zien hoor.quote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef Arizona het volgende:
Mensen ga lekker in het zonnetje zitten, volgens mij is dat veel leuker dan F1
Ramptoerist.quote:Op zondag 13 september 2020 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die crashes zijn wel mooi om te zien hoor.![]()
Ohh wat goedquote:Op zondag 13 september 2020 15:19 schreef Arizona het volgende:
Ik postte toch van de week dat ik uit het niets een leuke vacature zag en twijfelde of ik moest solliciteren? Heb vandaaag, op de laatst mogelijke dag, de sollicitatie verstuurd Wie niet waagt, wie niet wint, n ik heb gewoon niets te verliezen.
Ik heb al een auto reply dat mijn mail ontvangen is dus dat kan niet meer mis gaan zou je zeggen
quote:Op zondag 13 september 2020 15:52 schreef Meke het volgende:
Ik heb blijkbaar heel lang niet op m'n laptop gepost, was m'n hele nieuwe ondertitel alweer vergeten
Wat goeeeed! Zo hoef je je nooit af te vragen: wat als?quote:Op zondag 13 september 2020 15:19 schreef Arizona het volgende:
![]()
Het wordt steeds ergerquote:
Nou dan mogen sommigen wel met terugwerkende kracht genoemd wordenquote:
Nu is het wachten op de eerste die je daar mentiontquote:
Zie de quote.quote:Op zondag 13 september 2020 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de eerste die je daar mentiont
Nee hij heeft ze allebeiquote:Op zondag 13 september 2020 16:40 schreef Dave het volgende:
Is magnet nou nog TFP? Of heeft iemand z’n nick overgenomen!
Ohquote:
Waarom las ik anaal in dat laatste woordquote:Op zondag 13 september 2020 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
Haha het Dave fenomeen gaat intersubforumaal
@Davequote:Op zondag 13 september 2020 16:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom las ik anaal in dat laatste woord
Ik doe alleen nog maar boodschappen bij de Jumbo.quote:Op zondag 13 september 2020 17:33 schreef Momo het volgende:
Gele trein sloopt iedereen #pindakaaspower
Ik ga morgen wel echt naar de Jumbo!quote:Op zondag 13 september 2020 17:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik doe alleen nog maar boodschappen bij de Jumbo.
Al breek ik deze belofte morgen al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |