SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Jaaaquote:
Is dat de broer van?quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:02 schreef Greys het volgende:
Momo ik vind het leuk dat jij FINNEAS ook tof vindt.
Is de broer vanquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat de broer van?
Wel een mooi nummer.
Ja, broer van Billie! Hij schreef en produceert veel van haar nummers en heeft zelf ook echt heel gave liedjes.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat de broer van?
Wel een mooi nummer.
Oef, die komt wel binnen..quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, broer van Billie! Hij schreef en produceert veel van haar nummers en heeft zelf ook echt heel gave liedjes.
Live kan ie het ook.
Die vrouw die YOU SEXY BEAST er doorheen gilt hahaha.
Dit lied is zo mooi, die laatste zinnen... Gaat over Amanda Kloots die haar jonge man Nick Cordero verloor aan Covid-19.
Het is een beetje een mix tussen oldskool kwaliteit en moderne muziekquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:02 schreef Greys het volgende:
Je bent welkom hoor, en er is genoegquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:27 schreef Dave het volgende:
Quoten uit gesloten (h, dat rijmt) topic, gaat lastig, maar:
Voor tiramisu mag je me altijd wakker maken.
Nou, misschien niet letterlijk, maar gast om te idee.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:50 schreef Meridiaan het volgende:
Hee hallo, even tussendoor, is bekend hier dat de tent van Henk gaat sluiten?
(Niet dat ik er ooit geweest ben, maar toch)
Ja is al even bekend. Wel heel erg jammerquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:50 schreef Meridiaan het volgende:
Hee hallo, even tussendoor, is bekend hier dat de tent van Henk gaat sluiten?
(Niet dat ik er ooit geweest ben, maar toch)
Ahh wel jammer dat er zoveel gesloten was. Maar wel fijn dat je alsnog een gezellig dag had met je omaquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:48 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben vandaag naar mijn oma gefietst. In haar gemeente zou openmonumentendag doorgaan, maar uiteindelijk bleek dat alleen de molen open was
Wel jammer, openmonumentendag is een prachtige dag. Hopelijk gaat het volgend jaar wel door!
Voor de rest was het wel gezellig en heb ik lekker gegeten met haar
Je had hem ook even binnen kunnen laten, dan had niet de hele buurt het te hoeven zien.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk, de pizzabezorger kwam op de fiets.
Die kwam ik ook al tegen inderdaad, ik weet wel leukere dingen te bedenken voor dat geld.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:03 schreef Dave het volgende:
Dingen die je kunt doen als je teveel geld hebt...
[ twitter ]
Dat mag niet h, met de huidige corona regels.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Je had hem ook even binnen kunnen laten, dan had niet de hele buurt het te hoeven zien.
Eigenlijk word ik hier zo verdrietig vanquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:03 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
En voordat je het weet veroorzaak je ook nog een bosbrand.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:07 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik hier zo verdrietig vanWat een leegte
(Niet kinderen hebben zelf hoor, maar zulks...)
Hopelijk niet de pizza's rechtop in de fietstasquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk, de pizzabezorger kwam op de fiets. Heel ecologisch verantwoord!
Nee joh, gewoon verticaal aan het wiel vastbinden. Scheelt een hoop ruimtequote:Op zaterdag 12 september 2020 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk niet de pizza's rechtop in de fietstas
quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Je had hem ook even binnen kunnen laten, dan had niet de hele buurt het te hoeven zien.
Wat een geldverspillingquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:03 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Ja, daar kwam ik pas achter toen ik daar was. Alleen een museum was open, maar daar moet je voor betalen en dat was het minst leuke museum van de twee musea in de gemeente. Ook was de "oude sjool" open, maar dat kwam vooral omdat er nu een bloemenwinkel in zitquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh wel jammer dat er zoveel gesloten was. Maar wel fijn dat je alsnog een gezellig dag had met je oma
Nop, niks op aan te merken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk niet de pizza's rechtop in de fietstas
Geen idee eigenlijk, ben de stad helemaal niet in geweestquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik pas achter toen ik daar was. Alleen een museum was open, maar daar moet je voor betalen en dat was het minst leuke museum van de twee musea in de gemeente. Ook was de "oude sjool" open, maar dat kwam vooral omdat er nu een bloemenwinkel in zit
Was er in Utrecht nog wel wat leuks te zien?
Ah, wel jammer. Zonder corona is openmonumentendag wel een mooie dag om je eigen stad nog beter te leren kennen. Nu heb je vast niet veel gemistquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ben de stad helemaal niet in geweest
Ja zeker leuk om in de gaten te houden!quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, wel jammer. Zonder corona is openmonumentendag wel een mooie dag om je eigen stad nog beter te leren kennen. Nu heb je vast niet veel gemist
@:Meridiaan, fijn dat je negatief getest bent(ik ben nog aan het teruglezen)
als het mislukt heb je altijd nog tiramsu tochquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb me net aan frituren gewaagd. Vind dat altijd nogal eng om te doen![]()
Het is gelukkig goed gelukt!quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
als het mislukt heb je altijd nog tiramsu toch
Zolang je de tiramisu maar niet frituurt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is gelukkig goed gelukt!Maar wel heerlijk om die tiramisu als back up te hebben ja
Gefrituurde Mars is een ding in Schotland. Dan kan tiramisu toch ook wel ?quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zolang je de tiramisu maar niet frituurt.
Ik ben weer eens late to the party dus heb niet gelezen hoe het afgelopen donderdag bleek te zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
Wat ontzettend tof. Hl erg bedankt.Biet ging er speciaal voor jullie even mee poseren.
Aankomende donderdag wordt spannend, want dan wordt haar bloed weer getest en als dan voor het eerst in een maand haar rode bloedcellen hger zijn (al is het maar ietsss) dan mogen we proberen heel langzaam de prednison af te bouwen. Ondanks dat we dan waarschijnlijk nooit de oorzaak zullen weten na alle testen, echo's, ct-scan, Universiteit Utrecht Diergeneeskunde etc. Hoop zo enorm dat we het dieptepunt gehad hebben en de rode bloedcellen niet nog verder afbreken.
Dank jullie wel. Werd er helemaal emo van.![]()
[ afbeelding ]
In de USA frituren ze praktisch alles, maar ik zou er toch niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gefrituurde Mars is een ding in Schotland. Dan kan tiramisu toch ook wel ?
Daar is de levensverwachting dan ook lager dan in Bagdad.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heh fuck, ik dacht al; wat proef ik nuquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zolang je de tiramisu maar niet frituurt.
Ze knuffelen met hun mondkapje op de kin, deze mensen tellen nu dubbel niet meequote:Op zaterdag 12 september 2020 19:03 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Nu je het zegt... Het zou kunnenquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@Greys kom jij er even in dat een airfryer stukken minder eng is?quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb me net aan frituren gewaagd. Vind dat altijd nogal eng om te doen![]()
Doe maar niet. We willen dat je er morgen ook nog bent.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Het zou kunnen![]()
Maar ik heb nu teveel tijd, moeite en liefde erin gestoken om er een experiment van te maken
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar is de levensverwachting dan ook lager dan in Bagdad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |