Dit zijn dezelfde mensen die verontwaardigd waren dat Michaël Schumacher zichzelf nog steeds Michaël noemde en niet Maikul.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Brundle constateert op Sky dat de bochtnamen van Mugello niet zo lekker bekken als Maggots, Becketts en Stowe.
Hebben ze hun eigen UK/Anglo bias dan echt niet door?
Wel oprecht van hemquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
Albon zeer tevreden over zijn ronde, maar wel erg onzeker over de start van morgen
Je wilt hem een cursus Engels geven omdat je hem graag hoort? Gewoon opdoeken die mafketel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:35 schreef Rianne84 het volgende:
Kan plooij niet eens op een cursus Engels?
Felt the car good
je onderschat het effect van een wat donkerdere laklaag.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:50 schreef Tinos85 het volgende:
Wel knap trouwens dat Leclerc zich als best of the rest kwalificeert in die knakenbak.
Ik denk niet dat RB er ook maar over peinst om dit al zo complexe seizoen nog verder te compliceren met een rijders switch en ik denk ook niet dat ze zich veel aantrekken van wat buitenstaanders te melden hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:11 schreef beantherio het volgende:
Zo. De discussie "moet Gasly terug naar RBR" kan ook weer voor een paar maanden in het vriesvak.
Hij is gewoon aan het anti-jinxenquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:47 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Je wist dat het ging komen......
Zie ook SPT / [Junior] Formuleklassen #52 - Chaos!quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
• Interessante F2 restart zojuist op Mugello. Paar grote namen in de problemen.
Omdat het waarschijnlijk een tweestopper wordt, aldus Olav Molquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:08 schreef beantherio het volgende:
Waarom ging er niemand voor de mediums in q2?
Dit. Zonder fatsoenlijke wingman is ook Max kansloos tegen de Mercs.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:06 schreef Breekfast het volgende:
Het zou trouwens fijn zijn als Albon met zijn 4e startpositie eindelijk eens nuttig kan zijn voor Max in het tactische spel met Mercedes.
Man man manquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:47 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Je wist dat het ging komen......
En volgens Pirelliquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk een tweestopper wordt, aldus Olav Mol
Het kan over van alles zijn geweest. Het mogelijke geheim van de Mercedes-motor, de hulp van RB aan Ferrari, copygate 2 bij RP, zeg het maar.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:24 schreef Fer het volgende:
Is het al bekent wat Binotto en Horner hebben besproken voor de Q? Een plannetje om het gelek van Toto Wolff aan te pakken?
Ditquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het zou ook complete onzin zijn om Gasly te promoveren op basis van een gunstig getimede pitstop in Monza.
Ditquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:06 schreef Breekfast het volgende:
Het zou trouwens fijn zijn als Albon met zijn 4e startpositie eindelijk eens nuttig kan zijn voor Max in het tactische spel met Mercedes.
Gasly maakte vorig jaar in de 2de seizoenshelft al indruk en doet het dit jaar in de eerste zeven races (race acht won hij) nog veel beter. Ten opzichte van Kvyat natuurlijk. Kvyat was goed genoeg voor het hoofdteam, rijdt al langer in de huidige auto rond, heeft veel meer ervaring en toch is Gasly de bovenliggende partij.quote:
Ruim lijkt me ook weer niet.. alleen de 2de race in Oostenrijk had het echt verschil kunnen maken toch?quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Zonder fatsoenlijke wingman is ook Max kansloos tegen de Mercs.
Als Albon een fatsoenlijke wingman was geweest vanaf de 1ste race dit seizoen, dan had Max nu ruim voor Bottas gestaan in het kampioenschap.
Gasly doet het zeker niet verkeerd maar ik denk toch echt dat deze auto hem beter past.... Ik zou het risico niet nemen opnieuw een gok te wagen in de RB die nog moeilijker te besturen is dan vorig jaar.... laat hem vooral blijven waar hij nu zit.... lijkt mij...quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gasly maakte vorig jaar in de 2de seizoenshelft al indruk en doet het dit jaar in de eerste zeven races (race acht won hij) nog veel beter. Ten opzichte van Kvyat natuurlijk. Kvyat was goed genoeg voor het hoofdteam, rijdt al langer in de huidige auto rond, heeft veel meer ervaring en toch is Gasly de bovenliggende partij.
Dus dat zegt wel iets en als iemand zegt dat hij de plek van Albon verdient, is dat op basis van 17 races tov Kvyat. Ook Brazilië vorig jaar was een gelukje en toch liet hij toen ook race skills te laten zien
Edit: ik ben geen voorstander dat Gasly terugkeert als teamgenoot van Verstappen
https://www.f1maximaal.nl(...)aal-niet-zo-veel-uitquote:Op zaterdag 12 september 2020 17:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Arme Hamilton, elke raceweek weer een moeilijk weekend voor hem
Als we dat al gaan straffen kunnen we alles wel opdoeken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:38 schreef beantherio het volgende:
Heeft Stroll zijn straf al gekregen?
Gasly deed het beter zodra hij van de druk van het RBR team verlost was. En dat is nog steeds het geval. Mischien dat RB volgend seizoen de gok opnieuw waagt met Gasly en mischien dat de druk hem dan weer fataal word. En mischien niet en dat is dus het probleem, is die kans de gok waard in een seizoen waarin RBR sowieso 2e word maar sowieso geen 1e in de constructeurs en Max vrij kansloos is om de titel te winnen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gasly maakte vorig jaar in de 2de seizoenshelft al indruk en doet het dit jaar in de eerste zeven races (race acht won hij) nog veel beter. Ten opzichte van Kvyat natuurlijk. Kvyat was goed genoeg voor het hoofdteam, rijdt al langer in de huidige auto rond, heeft veel meer ervaring en toch is Gasly de bovenliggende partij.
Dus dat zegt wel iets en als iemand zegt dat hij de plek van Albon verdient, is dat op basis van 17 races tov Kvyat. Ook Brazilië vorig jaar was een gelukje en toch liet hij toen ook race skills te laten zien
Edit: ik ben geen voorstander dat Gasly terugkeert als teamgenoot van Verstappen
Dadelijk stoppen coureurs massaal met F1 omdat ze het zelf ook maar saai vinden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
https://www.f1maximaal.nl(...)aal-niet-zo-veel-uit
Eens een ander geluid.
Het was een vrij duidelijke unsafe release. Of bestaat dat niet meer?quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als we dat al gaan straffen kunnen we alles wel opdoeken.
Was niks aan de hand.
Had beter kunnen wachten ja, maar er was ruimte zat. Verstappen had ook even zn rempedaaltje kunnen gebruiken ipv die act.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het was een vrij duidelijke unsafe release. Of bestaat dat niet meer?
Die text klopte niet hoor.. Max werd opgehouden door bottas en klaagde over de regel dat er een minimale rondetijd is. Hij kon geen afstand nemen..quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had beter kunnen wachten ja, maar er was ruimte zat. Verstappen had ook even zn rempedaaltje kunnen gebruiken ipv die act.
Je hebt het over iets heel anders. Ik had het over RP die Stroll vlak voor Verstappen weer de pitstraat instuurde (waardoor Max moest ontwijken).quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:33 schreef mikieu het volgende:
[..]
Die text klopte niet hoor.. Max werd opgehouden door bottas en klaagde over de regel dat er een minimale rondetijd is. Hij kon geen afstand nemen..
Geen idee waarom dat er stond.
Daar heb ik t over, kijk maar terug.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je hebt het over iets heel anders. Ik had het over RP die Stroll vlak voor Verstappen weer de pitstraat instuurde (waardoor Max moest ontwijken).
Wat ik ervan begrijp is dat dat tegenwoordig nauwelijks meer bestraft wordt trouwens.
Ik denk dat Toto dit forum leest en mij napraat want ik maakte eerder deze week al de vergelijking met WWE.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
Weet Wolff niet dat de WWE gescript is?
En het is wel logisch dat hij het zegt, want een topteam wil graag concurrentie, maar die moet uiteraard niet te dichtbij komen
Jeetje wat triestquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:20 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Lewis had ook weer mooie worden op instagram aan het adres van Ferrari naar aanleiding van hun 1000ste race.
Dat 'incident' met Stroll, dat werd uitgezonden terwijl Verstappen op de radio zat te zeiken. Alsof Verstappen over Stroll klaagde alleen klaagde Verstappen over Bottas, een halve ronde verder, dat de nieuwe outlap regel iedereens ronde verpest. Dat bedoelt Mikieu, die boardradio, die werd onder het verkeerde fragment geplakt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je hebt het over iets heel anders. Ik had het over RP die Stroll vlak voor Verstappen weer de pitstraat instuurde (waardoor Max moest ontwijken).
Wat ik ervan begrijp is dat dat tegenwoordig nauwelijks meer bestraft wordt trouwens.
Alleen is het volstrekte lariekoek natuurlijk. Mercedes sjeest in 3 ronden de halve grid alweer voorbij, hooguit misschien niet in Monaco.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rake teksten van dhr. Wolff:
"Niemand wil een winnaar die vooraan is gestart op een omgekeerde startgrid omdat het onmogelijk is om in te halen, puur omdat we vinden dat de volgorde een keer anders moet zijn. Dit is een meritocratie waarin de beste man en machine wint, dit is niet de WWE waarin de uitkomst willekeurig is."
https://www.gpupdate.net/(...)is-geen-realityshow/
Ik denk alleen dat hij het mis heeft met "niemand wil een winnaar die vooraan is gestart op een omgekeerde startgrid" want volgens mij zijn er een hoop idioten binnen en buiten de Formule 1 die dit geweldig zouden vinden.
Die is niet goedquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:20 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Lewis had ook weer mooie worden op instagram aan het adres van Ferrari naar aanleiding van hun 1000ste race.
Reactie is verwijderd inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij is hij al teruggefloten
Nee, de uitslag van de kwalificatierace is de startopstelling van de race op zondag.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:48 schreef Fer het volgende:
Gaat het bij een reverse grid niet om het aantal overtakes? Dan maakt diegene achteraan huis kans op de hoogste score.
Sterker nog, bij die boardradio stond text, iets van door stroll ging alles fout. Maar het ging daar dus helemaal niet over.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat 'incident' met Stroll, dat werd uitgezonden terwijl Verstappen op de radio zat te zeiken. Alsof Verstappen over Stroll klaagde alleen klaagde Verstappen over Bottas, een halve ronde verder, dat de nieuwe outlap regel iedereens ronde verpest. Dat bedoelt Mikieu, die boardradio, die werd onder het verkeerde fragment geplakt.
Ik vermoed dat jij die boardradio van Verstappen niet gehoord hebt en puur naar Stroll kijkt die vlak voor Verstappen in de pit terecht komt.
niks tegen dat blondje wat z'n tassen draagt en z'n kont afveegt maar hij kan toch zelf beginnen met diversityquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een sneulul is het toch ook.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:20 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Een racist is t. Met zijn kleurobsessiequote:
quote:Op zondag 13 september 2020 01:21 schreef tjoptjop het volgende:
Andrea Bocelli doet morgen het volkslied.
Het is dus wachten op Jack die vraagt wat ie van de Ferrari livery vindt
Wat een triestheid die gast, door wie is hij terug gefloten?quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
Of waar ie de race gaat kijken.quote:Op zondag 13 september 2020 01:21 schreef tjoptjop het volgende:
Andrea Bocelli doet morgen het volkslied.
Het is dus wachten op Jack die vraagt wat ie van de Ferrari livery vindt
Hij zei toch: Stroll fucked everything up.quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:25 schreef mikieu het volgende:
[..]
Sterker nog, bij die boardradio stond text, iets van door stroll ging alles fout. Maar het ging daar dus helemaal niet over.
Volgens mij zei hij Stroll ****** everything up.quote:Op zondag 13 september 2020 08:21 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hij zei toch: Stroll fucked everything up.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 13 september 2020 08:21 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Deze tekst stond er dus, maarquote:Op zondag 13 september 2020 08:21 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hij zei dit.quote:Op zondag 13 september 2020 08:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Hij passeert nadat ze uit de pitstraat zijn meteen Stroll en ik gok een minuut later start de onderstaande video waar op het einde van de baan ook nog Bottas ingehaald wordt. Daarna komt pas de tekst, dus een minuut of twee nadat Verstappen en Stroll elkaar in de pitstraat tegenkwamen.
https://streamable.com/uovwh2
Tekst lijkt te zijn:
"this rule fucks everything up. that's why I had to go".
Achter Verstappen passeert ook Ocon nog Bottas. En Verstappen heeft het over de nieuwe outlap regel, over de minimale rondetijd
Of na de race interview.....quote:
Ah duidelijk. Hoor het nu ook pas goed.quote:Op zondag 13 september 2020 09:05 schreef mikieu het volgende:
[..]
Deze tekst stond er dus, maar
[..]
Hij zei dit.
Kansloos.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:20 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Ergo: Lewis is een hypocriete bitch van het zuiverste water.quote:Op zondag 13 september 2020 09:27 schreef Tinos85 het volgende:
Zoveel diversiteit zie ik ook niet bij Mercedes.
https://www.mercedesamgf1(...)cedes-f1-works-team/
P2 is het maximaal haalbare als het een "normale" race wordt en dan moet hij al een klein beetje geluk hebben.quote:Op zondag 13 september 2020 09:15 schreef VacaLoca het volgende:
Er is goede pace dus hopelijk kan ie ongehinderd er een race van maken tegen de Mercedessen.
Heel vreemd allemaal met bedrijven in landen met voornamelijk blanke inwoners .quote:Op zondag 13 september 2020 09:27 schreef Tinos85 het volgende:
Zoveel diversiteit zie ik ook niet bij Mercedes.
https://www.mercedesamgf1(...)cedes-f1-works-team/
Nou als ik de tv aanzet dan lijkt het anders alsof in Nederland op zijn minst de helft van alle mensen een kleurtje hebben, hommo, bi, lesbo, transgender en/of meervoudig gehandicapt zijn.quote:Op zondag 13 september 2020 09:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heel vreemd allemaal met bedrijven in landen met voornamelijk blanke inwoners .
Precies. Alleen dat snapt Lewis zelf dus niet.quote:Op zondag 13 september 2020 09:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nou ja, bij een representatieve afspiegeling zou je toch 10-15% niet-blanke werknemers verwachten.quote:Op zondag 13 september 2020 09:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar Mercedes haalde uiteindelijk nog wel punten binnen. Dat is de weg om wereldkampioen te worden.quote:Op zondag 13 september 2020 09:15 schreef VacaLoca het volgende:
In tegenstelling tot vorige week waar het me voor eerst in 5 jaar niet zoveel uitmaakte of Max uit zou vallen, zit ik 'm nu wel alweer te knijpen. Er is goede pace dus hopelijk kan ie ongehinderd er een race van maken tegen de Mercedessen.
quote:Op zondag 13 september 2020 10:31 schreef babylon het volgende:
Voor een groep mensen die een hekel hebben aan diversiteit geneuzel, hebben jullie het wel tering veel over diversiteit.
In before Natte Kat: de mercs tetsen erafquote:Op zondag 13 september 2020 09:31 schreef vosss het volgende:
[..]
P2 is het maximaal haalbare als het een "normale" race wordt en dan moet hij al een klein beetje geluk hebben.
Zal wel P3 worden of er moeten gekke dingen gebeuren of de Mercs stuk gaan of iets.
Ongeacht het podium is een F1 race kijken altijd de moeite waard!!!quote:Op zondag 13 september 2020 10:38 schreef Joosie200 het volgende:
in welke volgorde is het bekijken waard vanmiddag.
Nou we kennen Bottas onderhand een beetje. Die heeft geen enkele kans tegen Hamilton.quote:Op zondag 13 september 2020 10:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In before Natte Kat: de mercs tetsen erafNee ik denk niet dat we weer zo'n verrassend podium krijgen zoals afgelopen weekend. Ham/bottas/max top 3, in welke volgorde is het bekijken waard vanmiddag.
Ik denk dat de FOM niet de enige is. Ik denk de FIA ook evenals wereldwijd zo een beetje ALLE neutrale F1 kijkers.quote:Op zondag 13 september 2020 10:48 schreef opgebaarde het volgende:
Wat zal de FOM blij zijn met Verstappen, hij is de enige die voor een beetje spanning zorgt
Naar fietsende, zwetende mannen in strakke broekjes kijken.quote:Op zondag 13 september 2020 10:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vanmiddag fietsen we de Colombier op in de tour. Je bent echt van de zotte als je naar deze optocht gaat kijken.
Zie jullie rond 15:00 in het tdf topic.
Tot dan
eens, Bottas heeft geen ballenquote:Op zondag 13 september 2020 10:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou we kennen Bottas onderhand een beetje. Die heeft geen enkele kans tegen Hamilton.
Bottas is een aardige vent, maar wat een gedrocht van een coureur. Dat Mercedes de snelste auto is, oké, maar zelfs tussen de twee Mercedes coureurs is na een kwalificatie geen enkele strijd.
Wat zal de FOM blij zijn met Verstappen, hij is de enige die voor een beetje spanning zorgt
De renners maken de koers, niet het parkoers.quote:Op zondag 13 september 2020 10:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vanmiddag fietsen we de Colombier op in de tour. Je bent echt van de zotte als je naar deze optocht gaat kijken.
Tot dan
Mooi. Dag hè.quote:Op zondag 13 september 2020 10:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tot dan
Tja zo kunnen we van iedere sport wel iets doms maken. “Lekker naar 20 auto’s kijken die allemaal hetzelfde rondje achter elkaar 60x rijden”.quote:Op zondag 13 september 2020 10:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Naar fietsende, zwetende mannen in strakke broekjes kijken.
Ieder het zijne zeg ik maar altijd
quote:Op zondag 13 september 2020 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kijkt ook heerlijk weg met een pijpje bier en een zak nootjes.
Proost alvast!quote:Op zondag 13 september 2020 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tja dat kunnen we van iedere sport wel zeggen
Is ook zo.quote:Op zondag 13 september 2020 10:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De renners maken de koers, niet het parkoers.
Maar ik zet het beide tegelijk op. Jij ook?edit: excuus voor de emoticon, niet betweterig bedoelt
Dat is in principe elke race daar Lewis de beste rijder is. Pas als die met pensioen gaat zie ik kans voor de rest.quote:Op zondag 13 september 2020 09:31 schreef vosss het volgende:
[..]
P2 is het maximaal haalbare als het een "normale" race wordt en dan moet hij al een klein beetje geluk hebben.
Zal wel P3 worden of er moeten gekke dingen gebeuren of de Mercs stuk gaan of iets.
Of Lewis moet in een slechtere auto komen te zitten.quote:Op zondag 13 september 2020 11:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat is in principe elke race daar Lewis de beste rijder is. Pas als die met pensioen gaat zie ik kans voor de rest.
Denk echter dat Lewis zijn ego te groot is om dat te doen. Die stopt denk ik gewoon op zijn hoogtepunt.quote:Op zondag 13 september 2020 11:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Of Lewis moet in een slechtere auto komen te zitten.
Zou Max Hamilton verslaan als ze beide in exact zelfde auto/afstellingen zouden zitten!?quote:Op zondag 13 september 2020 11:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Of Lewis moet in een slechtere auto komen te zitten.
tnx, daar gaan ze echt schroeien, neem f1 wel opquote:Op zondag 13 september 2020 10:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tot dan
Fixed.quote:Op zondag 13 september 2020 11:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat is in principe elke race daar Lewis de beste rijder is in de beste auto zit.
Zou kunnen. Hamilton zou dan iig veel meer moeten werken voor zijn geld.quote:Op zondag 13 september 2020 11:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou Max Hamilton verslaan als ze beide in exact zelfde auto/afstellingen zouden zitten!?
als hij Bottas heet nietquote:Op zondag 13 september 2020 11:53 schreef damsco het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. De beste rijder krijgt de beste auto.
Hij heeft veel projecten naast de F1quote:Op zondag 13 september 2020 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hamilton zou dan iig veel meer moeten werken voor zijn geld.
Lang niet altijd hoor. Of wil je soms beweren dat Bottas de tweede beste van het veld is?quote:Op zondag 13 september 2020 11:53 schreef damsco het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. De beste rijder krijgt de beste auto.
daarom ook wel een gemiste kans van Mercedes om volgend jaar dat stoeltje niet aan Russel te gunnen, Bottas heeft nu kansen genoeg gehad, dat wordt nooit meer wat, ook niet als Hamilton stopt.quote:Op zondag 13 september 2020 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hamilton zou dan iig veel meer moeten werken voor zijn geld.
Dat merkten we gisteravond ja ...quote:Op zondag 13 september 2020 11:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij heeft veel projecten naast de F1
Die lag al vast bij Williams.quote:Op zondag 13 september 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom ook wel een gemiste kans van Mercedes om volgend jaar dat stoeltje niet aan Russel te gunnen, Bottas heeft nu kansen genoeg gehad, dat wordt nooit meer wat, ook niet als Hamilton stopt.
Ik vind Russell moeilijk in te schalen. Die heeft louter labiele teammaatjes gehad.quote:Op zondag 13 september 2020 11:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Lang niet altijd hoor. Of wil je soms beweren dat Bottas de tweede beste van het veld is?
Het halve veld zowat is beter dan hem.
Leclerc, Verstappen, Ricciardo, Vettel, Russell sowieso en waarschijnlijk Sainz en Norris ook.
ik had ook liever Ricciardo in de Mercedes gezien maar Bottas heb ik echt wel genoeg vanquote:Op zondag 13 september 2020 12:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind Russell moeilijk in te schalen. Die heeft louter labiele teammaatjes gehad.
Daarom nu dus ook prima moment om Russell in die merc te gooien. Mercedes is zo goed dat Lewis in zn eentje wel de WDC/WCC binnenhaalt en dan weet je met Russell meteen wat voor vlees je in de kuip hebt of dat je een plan B nodig hebt voor als Lewis er klaar mee is. Of wie weet kan je wel 40mil salaris van Lewis besparen en haalt Russell er hetzelfde uit.quote:Op zondag 13 september 2020 12:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind Russell moeilijk in te schalen. Die heeft louter labiele teammaatjes gehad.
Mercedes heeft geen plan B nodig als ze zo dominant zijn als nu. Iedereen zou in die Mercedes willen rijden. Bottas is de ideale 2e rijder. Een ja-knikker die geen aspiraties heeft om kampioen te worden. Je weet niet wat Russel gaat doen als hij merkt dat hij Lewis kan pakken (zie Rosberg/Hamilton clash). Waarom de goede sfeer en chemie in het team verstoren als het nu goed gaat en elk jaar de titels worden binnengehaald?quote:Op zondag 13 september 2020 12:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Daarom nu dus ook prima moment om Russell in die merc te gooien. Mercedes is zo goed dat Lewis in zn eentje wel de WDC/WCC binnenhaalt en dan weet je met Russell meteen wat voor vlees je in de kuip hebt of dat je een plan B nodig hebt voor als Lewis er klaar mee is. Of wie weet kan je wel 40mil salaris van Lewis besparen en haalt Russell er hetzelfde uit.
Ik ga het echt zo erg spoilen voor je nu. Monza heeft wel aangetoond dat elk circuit dat fouten keihard afstraft leuke races kan geven.quote:Op zondag 13 september 2020 11:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tnx, daar gaan ze echt schroeien, neem f1 wel op
waarom zijn ze zo dominant, omdat ze niet stilzitten wat de auto betreft, dan kan je ook doortrekken naar de rijders toe, in Bottas zit geen toekomst na Lewis, dan kan je beter kijken of het er in Russel wel zit.quote:Op zondag 13 september 2020 12:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mercedes heeft geen plan B nodig als ze zo dominant zijn als nu. Iedereen zou in die Mercedes willen rijden. Bottas is de ideale 2e rijder. Een ja-knikker die geen aspiraties heeft om kampioen te worden. Je weet niet wat Russel gaat doen als hij merkt dat hij Lewis kan pakken (zie Rosberg/Hamilton clash). Waarom de goede sfeer en chemie in het team verstoren als het nu goed gaat en elk jaar de titels worden binnengehaald?
Toen hadden ze helemaal geen coureur meer. Nu wel, dus betalen ze niet zo'n grote afkoopsomquote:Op zondag 13 september 2020 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat lag Bottas ook toen ze hem haalden
als ze het zouden willen zouden ze het doen, die wil is er gewoon niet en dat is jammer.quote:Op zondag 13 september 2020 12:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen hadden ze helemaal geen coureur meer. Nu wel, dus betalen ze niet zo'n grote afkoopsom
Wat een onzin.quote:Op zondag 13 september 2020 11:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Lang niet altijd hoor. Of wil je soms beweren dat Bottas de tweede beste van het veld is?
Het halve veld zowat is beter dan hem.
Leclerc, Verstappen, Ricciardo, Vettel, Russell sowieso en waarschijnlijk Sainz en Norris ook.
hij heeft het over Bottasquote:Op zondag 13 september 2020 12:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Alsof Hamilton alleen de nummer 1 is elk jaar omdat hij toevallig in een Merc zit. Je kunt aan alles zien dat hij zeer goed is. Die blinde haat op Lewis is echt belachelijk.
Max zit mss in de buurt van Lewis. Leclerc, Russel en mss ook Norris zitten daar net onder.
Ricciardo, Vettel en Sainz sowieso niet. Bij lange na niet.
Accepteer nou gewoon dat Lewis de beste van deze periode is.
Schumacher was dat in die periode. Doe je niets aan ongeacht hoeveel haat je hebt.
Wat is deze?quote:Op zondag 13 september 2020 12:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Alsof Hamilton alleen de nummer 1 is elk jaar omdat hij toevallig in een Merc zit. Je kunt aan alles zien dat hij zeer goed is. Die blinde haat op Lewis is echt belachelijk.
Max zit mss in de buurt van Lewis. Leclerc, Russel en mss ook Norris zitten daar net onder.
Ricciardo, Vettel en Sainz sowieso niet. Bij lange na niet.
Accepteer nou gewoon dat Lewis de beste van deze periode is.
Schumacher was dat in die periode. Doe je niets aan ongeacht hoeveel haat je hebt.
Van je stoel af geglibberd?quote:
Zelfs die heeft mee niveau dan die bn-erquote:
@1.01quote:Op zondag 13 september 2020 14:04 schreef Dauthi het volgende:
Bij welke betting office kan ik inzetten op Ziggo die de app er weer uitgooit vlak voor de start?
1000 besmettingen bij Ferrari incomingquote:Op zondag 13 september 2020 14:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wtf die lui in die rode pakken
Ook geen 1,5 meter afstand
Hebben wel spatkappen op of hoe dat ook heetquote:Op zondag 13 september 2020 14:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wtf die lui in die rode pakken
Ook geen 1,5 meter afstand
🤣quote:Op zondag 13 september 2020 14:08 schreef vosss het volgende:
[..]
1000 besmettingen bij Ferrari incoming
Ex RTL boulevard.quote:Op zondag 13 september 2020 14:10 schreef vosss het volgende:
Wie is in godsnaam die BN-er en waar moet ik die van kennen? Werkelijk waar nog nooit gezien die vent?!
Ronald Molendijk. Hij zet muziekjes op.quote:Op zondag 13 september 2020 14:10 schreef vosss het volgende:
Wie is in godsnaam die BN-er en waar moet ik die van kennen? Werkelijk waar nog nooit gezien die vent?!
Ze kunnen beter een echte fan uitnodigen @vosssquote:Op zondag 13 september 2020 14:11 schreef Justevo het volgende:
Dat uitnodigen van quasi BN'ers.. ze leren het ook nooit.
Wij mogen steeds aanschouwen hoe Lewis zijn ballen goed legt. Is niet heel anders toch?quote:Op zondag 13 september 2020 10:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Naar fietsende, zwetende mannen in strakke broekjes kijken.
Ieder het zijne zeg ik maar altijd
@potjecremequote:Op zondag 13 september 2020 14:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wij mogen steeds aanschouwen hoe Lewis zijn ballen goed legt. Is niet heel anders toch?
Erg hoor, iemand met een mening.quote:Op zondag 13 september 2020 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat merkten we gisteravond ja ...
Behalve als Max de auto rijdt 🤪quote:Op zondag 13 september 2020 14:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
de coureur heeft 14% invloed op de algehele prestatie. zo belangrijk zijn de coureurs niet.
Snuif vrind van Wendy en Galjaard.quote:Op zondag 13 september 2020 14:10 schreef vosss het volgende:
Heb je even?quote:Op zondag 13 september 2020 14:41 schreef 3rr0r het volgende:
WAT HEEFT MAX VERKEERD GEDAAN IN Z'N LEVEN![]()
![]()
Motor kan niet stationair lopen, dan raakt ie in stall. Hebben ook al aardig wat proefstarts gemaakt (12 stuks)quote:Op zondag 13 september 2020 14:43 schreef Justevo het volgende:
Wat werd er gezegd? Ik las alleen iets of issues.
Toen was n hij vorig jaar een race mee.quote:
Hoezo? De race wordt gewoon geredenquote:
Gisteren had hij nog commentaar op de huidskleur van Ferrari personeelquote:Op zondag 13 september 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier. Voor de Hamiltonshow.
Doen we nog iets aan een racisme act of zijn we daarmee gestopt?
Yo!quote:
Nee, rijdt zelf een race.quote:
Genot.quote:Op zondag 13 september 2020 14:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gisteren had hij nog commentaar op de huidskleur van Ferrari personeel
Die bn-er is niet veel beter.quote:
quote:Op zondag 13 september 2020 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genot.
Tering sneue hypocriet dat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 september 2020 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat hij vandaag de eerste ronde crasht en een blessure oploopt waardoor hij de rest van het seizoen is uitgeschakeld.
Ja met een afgeslagen motor sta je ook stil...quote:Op zondag 13 september 2020 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Honda gewoon besluit om de anti-stall uit te schakelen als het anders niet lukt. Dan sta je iig niet stil bij de start straks.
Toen was er nog geen sprake van een ban op de party modequote:Op zondag 13 september 2020 14:44 schreef Mansjester het volgende:
Huh. Ze hadden de beste voorbereiding ooit. Kan dan toch niet zo zijn dat de race al voor de derde keer dit seizoen niet kan worden uitgereden?
Anti stall uitschakelen, zodat je auto niet afslaat.quote:Op zondag 13 september 2020 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Honda gewoon besluit om de anti-stall uit te schakelen als het anders niet lukt. Dan sta je iig niet stil bij de start straks.
Mja, hangt af van het probleem.quote:Op zondag 13 september 2020 14:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja met een afgeslagen motor sta je ook stil...
Ghehequote:Op zondag 13 september 2020 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max duidelijk weer teveel gevraagd van de auto.
Flauwekul is dat altijdquote:
Op het internetquote:Op zondag 13 september 2020 15:01 schreef Refragmental het volgende:
Benieuwd of ziggo go weer uitvalt.
Waar zou ik dan moeten kijken?
de duitserquote:Op zondag 13 september 2020 15:01 schreef Refragmental het volgende:
Waar zou ik dan moeten kijken? Iemand suggesties?
RTL Duitslandquote:Op zondag 13 september 2020 15:01 schreef Refragmental het volgende:
Waar zou ik dan moeten kijken? Iemand suggesties?
Google Hesgoalquote:Op zondag 13 september 2020 15:02 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik houd me aanbevolen voor linkjes
Als het gerelateerd is aan vorige week dan is dat wel echt slecht.quote:
Alsof hesgoal niet atijd uitvaltquote:
Erg lucky dat zijn auto het gewoon doet.quote:
Ziggo is voor proletenquote:Op zondag 13 september 2020 15:04 schreef franklop het volgende:
MAX WINT MAX WINT MAX WINT
Precies op verkeerde moment ingeschakeld bij Ziggo.
Meer autosport zie je nergens anders.quote:
al heel lang geledenquote:Op zondag 13 september 2020 15:05 schreef tja77 het volgende:
Die Molendijk heeft een klap van de molenwiek gehad?
Max Verstappen gaat never nooit niet voor Ferrari rijden.quote:Op zondag 13 september 2020 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Ferrarihypers, mag ik een teiltje? Wat zou het een hel zijn als Verstappen daar ooit voor gaat rijden
Mond spoelen jijquote:Op zondag 13 september 2020 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Logisch. Autosport is ook voor proleten.
"Sport" trouwens.
En of hij de finish haaltquote:Op zondag 13 september 2020 15:07 schreef HiDiHo het volgende:
Middag
Eens kijken of Max weer op het podium komt
Ik hoop het, maar er worden wat muren gewit in Nederland als dat wel zou gebeurenquote:Op zondag 13 september 2020 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Max Verstappen gaat never nooit niet voor Ferrari rijden.
Eerst maar eens kijken of-ie überhaupt kan startenquote:Op zondag 13 september 2020 15:07 schreef HiDiHo het volgende:
Middag
Nog geen enkele keer gehad. Gewoon op TV dan.quote:
En dan is het hele forum wel opeens pro-Ferrari.quote:Op zondag 13 september 2020 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar er worden wat muren gewit in Nederland als dat wel zou gebeuren
Moet die motor het wel blijven doenquote:Op zondag 13 september 2020 15:07 schreef HiDiHo het volgende:
Middag
Het provinciehuis van Assen kijkt mee.quote:Op zondag 13 september 2020 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
Treinkaping De Punt wenst Albon veel succes vandaag @:Zipportal
nee duh op tv werkt het altijdquote:Op zondag 13 september 2020 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog geen enkele keer gehad. Gewoon op TV dan.
Alles is ok hoor ikquote:Op zondag 13 september 2020 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of-ie überhaupt kan starten
Daniel Ricciardo doet het nog beter mijn zijn Renaultquote:Op zondag 13 september 2020 15:09 schreef Gehrman het volgende:
Honda motor is lekker betrouwbaar dit seizoen.
Bij de start van de Indy 500 viel het even wegquote:
Terug naar Renault. Ook gelijk 1000pk danquote:Op zondag 13 september 2020 15:09 schreef Gehrman het volgende:
Honda motor is lekker betrouwbaar dit seizoen.
neem betere verbinding.quote:
Liever niet.quote:Op zondag 13 september 2020 15:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk meteen Bottas pakken bij de start
Zelfs een dag later terug kijken loopt het regelmatig vastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |